Vraag of je met koelkast mag bellen.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik zal wel niet leuk genoeg zijn
Ik zou je ook achterlatenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik zal wel niet leuk genoeg zijn
Nice to know babe...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets met hakken enzoquote:Op zondag 27 maart 2011 00:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rijden is beter. Haar auto houdt de jouwe niet bij
Hap hap hapquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:55 schreef cafpow het volgende:
hier dan speciaal voor jofu, en sedan die net zo veel moeite dedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat MissB beter rent op hakken dan wij op onze sneakers..quote:
ik ook...quote:Op zondag 27 maart 2011 01:00 schreef Watertornado het volgende:
Singles, ik groet jullie. Ik ga dromen.
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:00 schreef Watertornado het volgende:
Singles, ik groet jullie. Ik ga dromen.
Trusten watjesquote:
Die is dat gewend inderdaadquote:Op zondag 27 maart 2011 01:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk dat MissB beter rent op hakken dan wij op onze sneakers..
Wel een lekker nummer trouwens.. I like Bushquote:Op zondag 27 maart 2011 01:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ging me niet eens om het nummer maar zat te miepen over een nummer van hun
Ik ookquote:Op zondag 27 maart 2011 03:07 schreef Yuki het volgende:
Wakker worden, 5 minuten voor de zomertijd ingaat.
Ik heb gewoon bij bewustzijn een uur slaap gemist![]()
Waar zie jij auto?quote:Op zondag 27 maart 2011 06:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ookmaar ik heb nog veel meer gemist vannacht
*zichzelf voor z'n kop slaat*
Hoi automatic_ werkze
Do the Bertquote:
Knorquote:
De jus klotst een beetjequote:Op zondag 27 maart 2011 09:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
hello, goodmorning, how are you today?!
Nee natuurlijk nietquote:Op zondag 27 maart 2011 09:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vers geperst justje door Huppel?
ik dacht al... Moet ik nu heel mijn beeld van de wereld herzien door deze???quote:Op zondag 27 maart 2011 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet![]()
Ik heb wel thee gezet voor haar
Mogguh Yuki.. Het was gezellig gisterquote:
Het is dat ik geen sinaasappels en pers heb hier anders had ik het gerust gedaanquote:Op zondag 27 maart 2011 09:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik dacht al... Moet ik nu heel mijn beeld van de wereld herzien door deze???
Maar het valt mee!
[..]
Mogguh Yuki.. Het was gezellig gister
Ik moest denken aan deze gay:quote:Op zondag 27 maart 2011 09:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
hello, goodmorning, how are you today?!
Wat ben je toch verzorgend Huppel!quote:Op zondag 27 maart 2011 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is dat ik geen sinaasappels en pers heb hier anders had ik het gerust gedaan
Nice!quote:Op zondag 27 maart 2011 09:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik dacht al... Moet ik nu heel mijn beeld van de wereld herzien door deze???
Maar het valt mee!
[..]
Mogguh Yuki.. Het was gezellig gister
Ben ik echt hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 09:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ben je toch verzorgend Huppel!
whehehequote:
Komt er een tweede date?quote:Op zondag 27 maart 2011 09:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehehenou, die vriendin die het regelde belde nog op dat ze hartstikke zenuwachtig was, en of ik wel wist waar ik aan begon omdat ze nogal een flapuit is en veel praat en der vorige dates allemaal zoutzakken waren etc. Maargoed, ik was dus ook zenuwachtig, wist heul niet hoe ze eruit zag etc. Ik moest maar een beetje vertrouwen hebben dat het goed kwam
Dus ik stond keurig om 8 uur te wachten... en te wachten.. en te wachten en wel 3 minuten te laat kwam ze aankakken.. PFFFFFFFFFFFFtoen de kroeg in gedoken en na 3 biertjes er weer uit, ze moest plassen en viel bijna van de trap af zo ziek was ze nog.. Dus spullen ingepakt en er weer vandoor.. Maar was erg gezellig, hard gelachen
Mannen.quote:Op zondag 27 maart 2011 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik echt hoor![]()
De gastheer ligt nog in zn bedDaar heb je niks aan
Je hebt er niks aanquote:
God, lezen!quote:Op zondag 27 maart 2011 10:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als de man moet moet betalen, hoopt de vrouw stiekem op een 2e datedat las ik ergens
Dus dat zit wel goedquote:Op zondag 27 maart 2011 10:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als de man moet moet betalen, hoopt de vrouw stiekem op een 2e datedat las ik ergens
Lezen yukiquote:
zo ziek als een hond met pfeiferquote:Op zondag 27 maart 2011 10:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
God, lezen!
Klinkt goed trouwens!Maar, was ze ziek?
Wat een vrouw!quote:Op zondag 27 maart 2011 10:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zo ziek als een hond met pfeifermaar ze wilde niet cancellen.
whehe, er is niets gebeurd hoor, en ik betwijfel of er nog iets gaat gebeuren.. Eerst maar eens komende vrijdag afwachten, dan heb ik nog een date, en die is volgens mij ook heul erg leuk zo niet leukerquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik echt hoor![]()
De gastheer ligt nog in zn bedDaar heb je niks aan
De dates vliegen je om de oren hierquote:Op zondag 27 maart 2011 10:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehe, er is niets gebeurd hoor, en ik betwijfel of er nog iets gaat gebeuren.. Eerst maar eens komende vrijdag afwachten, dan heb ik nog een date, en die is volgens mij ook heul erg leuk zo niet leuker
ja, erg he!quote:Op zondag 27 maart 2011 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De dates vliegen je om de oren hier
Kom je ook ff een bakkie doen dan?quote:Op zondag 27 maart 2011 10:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, erg he!
En komende week zit ik heul de week in coevorden..
Nieuwsgierig aagje jij!!quote:Op zondag 27 maart 2011 10:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In Amsterdam? En waar ga je daarna naar toe dan?
Ms nog naar de duinenquote:Op zondag 27 maart 2011 10:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In Amsterdam? En waar ga je daarna naar toe dan?
Dit is trouwens de ideale dag voor Brommerhelmen & Bakfietsen heb ik besloten.quote:Op zondag 27 maart 2011 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nieuwsgierig aagje jij!!
Neem een voorbeeld aan mij, ik ben nooit nieuwsgierig
Fapfapfap!quote:Op zondag 27 maart 2011 10:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit is trouwens de ideale dag voor Brommerhelmen & Bakfietsen heb ik besloten.
Ik ga zo maar eens mijn nestje uit om het buitenweer te verkennen.
Ik wil lekker naar 't strand maar volgens mij is het tantoekoud daarzo.quote:
Geen idee.quote:Op zondag 27 maart 2011 10:44 schreef Spirit82 het volgende:
Oeh er zijn moeders online
Vraagje!! Ik ga zo "iets" doen met de kleine van mn zusje van 4.5. Hyperactief ADHD kind (maar dat vind ik van alle kinderen) en we hebben nog nooit iets met zijn tweetjes gedaan, dus ik vind het een beetje eng
Vind kinderboerderij/speeltuin alleen een beetje suf. Iemand een andere leuke optie?
Sorry mop maar ik kan vrijdag nietquote:Op zondag 27 maart 2011 10:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehe, er is niets gebeurd hoor, en ik betwijfel of er nog iets gaat gebeuren.. Eerst maar eens komende vrijdag afwachten, dan heb ik nog een date, en die is volgens mij ook heul erg leuk zo niet leuker
het is een meisje en ze is liefquote:Op zondag 27 maart 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
Wat is er mis met de kinderboerderij?Misschien wordt ie zelfs wel gebeukt door een geit
Oh, dan verander je ie voor zequote:Op zondag 27 maart 2011 11:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
het is een meisje en ze is lief
ok ik heb niks aan jullie
Ga jurkjes voor haar met haar in elkaar naaien en alles.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
het is een meisje en ze is lief
ok ik heb niks aan jullie
quote:Op zondag 27 maart 2011 11:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga jurkjes voor haar met haar in elkaar naaien en alles.
Treinen kijken? Onder de zonnebank? IJsje eten? Naar het strand?quote:
Ervaring mee?quote:Op zondag 27 maart 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
Wat is er mis met de kinderboerderij?Misschien wordt ie zelfs wel gebeukt door een geit
Ik heb het vaak genoeg gezienquote:
Groot gelijk van die geitquote:Op zondag 27 maart 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het vaak genoeg gezienDan waarschuw je zo'n kledder dat een geit oren trekken niet cool vindt. Gaat ie door, dan beuk!
!
Brabants worstenbroodje met mayonaise, sinaasappelsap en water met een beetje zout erin.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
Wie haalt die man met de hamer uit mn kop?
* tijnbrein geeft Peu een wagonlading ibuprofinquote:Op zondag 27 maart 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
Wie haalt die man met de hamer uit mn kop?
Vochtgebrek en dan een zout broodje en zout in het water. Topideequote:Op zondag 27 maart 2011 12:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Brabants worstenbroodje met mayonaise, sinaasappelsap en water met een beetje zout erin.
Ja. Je moet iets hebben waardoor je je mineralen en vitaminen weer een beetje aanvult die je hebt uitgepist de vorige avond.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vochtgebrek en dan een zout broodje en zout in het water. Topidee
quote:Op zondag 27 maart 2011 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De elektrolyten moeten toch weer aangevuld wordenquote:Op zondag 27 maart 2011 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, dat dusquote:Op zondag 27 maart 2011 12:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Je moet iets hebben waardoor je je mineralen en vitaminen weer een beetje aanvult die je hebt uitgepist de vorige avond.
Oj, tosti... Ook wel een erg goed idee. Ik ga eens even kijken wat er in de kast ligtquote:Op zondag 27 maart 2011 12:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb net weer een lekkere tosti naarbinnen gemetseld.
Maar veel zout is dan niet de meest handige manier, aangezien dat alleen maar meer vocht aan je lichaam onttrektquote:Op zondag 27 maart 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
De elektrolyten moeten toch weer aangevuld worden
Hoe oud is ze?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:23 schreef PeuRac het volgende:
hmm, iemand tips trouwens hoe ik ga vertellen dat ik toch iets jonger ben?
Er staat dan ook water met een beetje zout erin, tevens sinaasappelsap. En ik eet geen worstenbroodjes, dus ik weet niet hoe zout die krengen zijn.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:24 schreef STING het volgende:
[..]
Maar veel zout is dan niet de meest handige manier, aangezien dat alleen maar meer vocht aan je lichaam onttrekt
We krijgen in het dagelijkse leven ruim voldoende of zelfs teveel daar van binnen, dus een avondje wat minder zal geen kwaad kunneenquote:Op zondag 27 maart 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
De elektrolyten moeten toch weer aangevuld worden
Heb jij wel gelezen waarom WT dat advies gaf?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We krijgen in het dagelijkse leven ruim voldoende of zelfs teveel daar van binnen, dus een avondje wat minder zal geen kwaad kunneen
Veel water + Vitamine-B complex ftwquote:Op zondag 27 maart 2011 12:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Je moet iets hebben waardoor je je mineralen en vitaminen weer een beetje aanvult die je hebt uitgepist de vorige avond.
Het blijft dan tenminste wel in je lichaam i.t.t. alcohol die de vocht verdrijft.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:24 schreef STING het volgende:
[..]
Maar veel zout is dan niet de meest handige manier, aangezien dat alleen maar meer vocht aan je lichaam onttrekt
36quote:
Hoe beschonken/dronken was je en kun je je daarachter verschuilen?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
36(wel errug mooi voor de leeftijd - en heul lang) ik had maar ff gezegd dat ik 30 was (kan ik prima voor door gaan
), maar ben eigenlijk 26.
Ja, daarom mijn reaktiequote:Op zondag 27 maart 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij wel gelezen waarom WT dat advies gaf?
Nah, de zouthuishouding werkt precies hetzelfdequote:Op zondag 27 maart 2011 12:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mensen hebben ook benen en hoofden bedoel je?
Nauwelijks en dat hoeft niet, met haar kan je prima over straat lopen (alleen jammer dat ze 6-9cm langer is dan ikquote:Op zondag 27 maart 2011 12:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe beschonken/dronken was je en kun je je daarachter verschuilen?
Ik neem aan dat bijna alle zoogdieren wel zwetenquote:Op zondag 27 maart 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, de zouthuishouding werkt precies hetzelfde
Ik heef mijn paard in de zomer elektrolyten door het voer omdat ze daar zoveel van verliezen door het zweten.
Dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nauwelijks en dat hoeft niet, met haar kan je prima over straat lopen (alleen jammer dat ze 6-9cm langer is dan ik)
Als dat niet op een schooljuffrouw + leerling rollenspel uitloopt, weet ik het ook niet meerquote:Op zondag 27 maart 2011 12:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nauwelijks en dat hoeft niet, met haar kan je prima over straat lopen (alleen jammer dat ze 6-9cm langer is dan ik)
hmm, goed punt. Kan ook gewoon zeggen dat ik t deed om dr mee te lokken natuurlijk.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.Je zocht toch manieren hoe je je "30" naar beneden kan praten?
"Zei ik dat ík 30 was? Neee, ik bedoelde dat ik dacht dat jíj 30 was. Toch?"quote:Op zondag 27 maart 2011 12:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, goed punt. Kan ook gewoon zeggen dat ik t deed om dr mee te lokken natuurlijk.
@Sting, hmm klinkt goed
Ff douchen enzo
Smoothquote:Op zondag 27 maart 2011 12:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
"Zei ik dat ík 30 was? Neee, ik bedoelde dat ik dacht dat jíj 30 was. Toch?"
Niet zoals mensen en paarden, bijvoorbeeldquote:Op zondag 27 maart 2011 12:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ik neem aan dat bijna alle zoogdieren wel zweten
Ik geloof jequote:Op zondag 27 maart 2011 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zoals mensen en paarden, bijvoorbeeld
Valt wel mee.quote:
Hoe ernstigquote:Op zondag 27 maart 2011 13:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Dr vriendin ging checken of ik geen vriendin had en/of getrouwd was
Zie het als een compliment.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Indien het niet werktquote:Op zondag 27 maart 2011 13:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Beetje gebrek aan vertrouwenquote:
War voor witte rand?quote:Op zondag 27 maart 2011 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje gebrek aan vertrouwenze ging zelfs mn vingers controleren op zo'n witte rand
Logisch ze kan niet geloven dat zo'n jongeman als jij nog single is.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje gebrek aan vertrouwenze ging zelfs mn vingers controleren op zo'n witte rand
Wtfquote:Op zondag 27 maart 2011 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van de trouwringquote:
Wat denk je zelf...quote:Op zondag 27 maart 2011 13:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Indien het niet werktmag ik dan haar nummer
Ja dat ik denk dat jij dat gaat doen.quote:
Die vriendin deed dat, zij zelf vond t wel best volgens mijquote:
Ik denk dat Peu alles voor zichzelf houdtquote:Op zondag 27 maart 2011 13:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat ik denk dat jij dat gaat doen.Of anders koppel jij mij aan die vriendin als ze single is.
Waarom was ik gisteren in Amsterdam, en niet vandaagquote:Op zondag 27 maart 2011 13:12 schreef missbehavin het volgende:
Yes, schoenen aan de poezelige voetjes
Fotooo!quote:Op zondag 27 maart 2011 13:12 schreef missbehavin het volgende:
Hey jonkiequote:Op zondag 27 maart 2011 13:12 schreef missbehavin het volgende:
Is 't een beetje mooi weer in damsco?quote:Op zondag 27 maart 2011 13:12 schreef missbehavin het volgende:
Straks, zit in de autoquote:
Ja ho eens even dat is natuurlijk niet de bedoelingquote:Op zondag 27 maart 2011 13:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk dat Peu alles voor zichzelf houdt
He oude bokquote:
Niets aan te doenquote:Op zondag 27 maart 2011 13:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ho eens even dat is natuurlijk niet de bedoeling
Viespeukquote:
Ik moest van de week m'n ladenkast in de bijkeuken leegruimen, omdat de loodgieter de afsluiters van de waterleiding kwam vervangen. Gelijk maar ff aangegrepen voor een grote weggooi actiequote:Op zondag 27 maart 2011 14:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben je eindelijk die zwijnenstal eens aan het opruimen?
Lol, en dan 5 vuilniszakken weten t verzamelenquote:Op zondag 27 maart 2011 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Ik moest van de week m'n ladenkast in de bijkeuken leegruimen, omdat de loodgieter de afsluiters van de waterleiding kwam vervangen. Gelijk maar ff aangegrepen voor een grote weggooi actie
Zo weinigquote:Op zondag 27 maart 2011 14:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lol, en dan 5 vuilniszakken weten t verzamelen
Ongeveer 5 jaar aan opgeborgen rotzooiquote:Op zondag 27 maart 2011 14:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lol, en dan 5 vuilniszakken weten t verzamelen
Whahahaquote:
Dan nogquote:
Maar waar was de roos nou?quote:Op zondag 27 maart 2011 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Dat komt omdat je alleen maar de west vleugel hebt gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik was ook verbaast hoeveel troep ik had verzameld na 3jr op 15m2quote:
Als ik hier opruim heb ik max 2 zakken. Vaak krijg ik er niet eens 1 vol.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan nogvind ik het nog meevallen 5 zakken
quote:Op zondag 27 maart 2011 14:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar waar was de roos nou?Say what?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook het nodige weg gegooid toen ik op mijzelf ging wonen. Dat waren wel meer dan 5 zakkenquote:Op zondag 27 maart 2011 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was ook verbaast hoeveel troep ik had verzameld na 3jr op 15m2
De magische roos staat toch in de westelijke vleugel van het kasteel?quote:
Dat zal voor mij ook zo zijn op dit moment. Ik heb weinig spullenquote:Op zondag 27 maart 2011 14:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik hier opruim heb ik max 2 zakken. Vaak krijg ik er niet eens 1 vol.
Wel een berg oud papier, maar dat gaat bij mij niet in een zak.
En dan nog zou ik er geen 3 volkrijgen.
Dus ja, ik vind het veel
Ik woonde opmezelf, geen idee hoeveel ik heb weggegooid trouwens, t was wel veel. Al twee zakken met kledingquote:Op zondag 27 maart 2011 14:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb ook het nodige weg gegooid toen ik op mijzelf ging wonen. Dat waren wel meer dan 5 zakken
Vooral de verpakkingen van allerlei oude zooi, nemen bij mij veel plaats inquote:Op zondag 27 maart 2011 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was ook verbaast hoeveel troep ik had verzameld na 3jr op 15m2
That's classified informationquote:Op zondag 27 maart 2011 14:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
De magische roos staat toch in de westelijke vleugel van het kasteel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ook ja, al die doosjes overal van, soms had ik t product niet eens meerquote:Op zondag 27 maart 2011 14:13 schreef STING het volgende:
[..]
Vooral de verpakkingen van allerlei oude zooi, nemen bij mij veel plaats in
Het enige dat ik nog weet is dat het veel dozen waren die ik heb verhuisd.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik woonde opmezelf, geen idee hoeveel ik heb weggegooid trouwens, t was wel veel. Al twee zakken met kleding
Ik heb niet echt dingen die mn ouders niet mogen vinden. Zijn wel dingen die ze niet hoeven te zien/lezen/weten, maar zal dr niet wakker om liggen als ze t wel doen. T is meer uit bescherming voor hen.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het enige dat ik nog weet is dat het veel dozen waren die ik heb verhuisd.Toen ik weg ging was het trouwens een uitgelezen kans om dingen weg te gooien die mijn ouders niet mocht vinden
quote:Op zondag 27 maart 2011 14:14 schreef STING het volgende:
[..]
That's classified informationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Bepaalde dingen zoals porno is/was een taboe bij mijn ouders.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb niet echt dingen die mn ouders niet mogen vinden. Zijn wel dingen die ze niet hoeven te zien/lezen/weten, maar zal dr niet wakker om liggen als ze t wel doen. T is meer uit bescherming voor hen.
Wooooow, ben je al op de Croeselaan?quote:Op zondag 27 maart 2011 14:25 schreef PeuRac het volgende:
Utrecht is een mooie stad, rij door de croeselaan, zit iedereen buiten op de stoep met buren ed
De hint was duidelijkquote:Op zondag 27 maart 2011 14:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wooooow, ben je al op de Croeselaan?
Opschieten gaat
Ja. Ik moet dus nog douchen....quote:Op zondag 27 maart 2011 14:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De hint was duidelijkde bus rijdt snel en had er een eerder dan ik had verwacht
Dat had ik ook al bedacht ja. Ik kan niet in 5 minuten gedoucht en aangekleed zijn nuquote:Op zondag 27 maart 2011 14:31 schreef PeuRac het volgende:
Wacht daar maar ff mee tot ik bij je benben al bij de Goylaan
ik wacht wel terwijl je douched.
Het is geen koopzondag, dus in de stad niet.quote:
ik had me eigenlijk voorgenomen mezelf nog ff op een terrasje oid neer te plempen na het afleveren van m'n vrachtjequote:Op zondag 27 maart 2011 15:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is geen koopzondag, dus in de stad niet.
Hier thuis is het gezellig
Zeker doen! Ben net terug van het strand. Was heerlijk zitten in het zonnetje.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:22 schreef JoeBravo het volgende:
ik had me eigenlijk voorgenomen mezelf nog ff op een terrasje oid neer te plempen na het afleveren van m'n vrachtje
Nou, hier niet echt. Maar met jas is het goed te doen. Net lekker in het gras bij de gracht gehangen, boekje lezen, van die zonnebloempitten-in-de-gezouten-schil erbij. Heerlijk.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:07 schreef PeuRac het volgende:
T is lekker warm buitenZelfs zonder jas nog
quote:Op zondag 27 maart 2011 14:20 schreef Yuki het volgende:
[..]Tijdens de rondleiding die ze na het eten heeft gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Iers!quote:Op zondag 27 maart 2011 17:04 schreef S95Sedan het volgende:
Ok, ik zit met een dilemma....
Of ierse steak of amerikaanse steak bestellen......
Eet smakelijk alvast!quote:
Wat houdt beide in?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:04 schreef S95Sedan het volgende:
Ok, mijn tafelgenote zit met een dilemma....
Of ierse steak of amerikaanse steak bestellen......
Nog niet thuisquote:
Geen idee.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is je coördinatie en koers, kapiteine?
quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 18:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Net langs de McDonalds gereden?
Nuhuhquote:Op zondag 27 maart 2011 18:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Net langs de McDonalds gereden?
Oh als jij hem snapt leg dan is uitquote:
Rustmomentje. Geniet er van.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:35 schreef Techno het volgende:
@TT dat blijkt, want dit topic loopt voor geen meter.
De OP is van: zondag 27 maart 2011 @ 00:51:50quote:
Natuurlijk wel. En vandaag was het niet echt weer om uitgebreid te gaan FOK!ken. Vind ik dan.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:39 schreef Techno het volgende:
[..]
De OP is van: zondag 27 maart 2011 @ 00:51:50
Dat kan je toch echt geen rustmomentje meer noemen.
Het is overal zo rustig. De rest van FOK!, Twitter, Facebook.. is er iets op tv ofzo?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:39 schreef Techno het volgende:
[..]
De OP is van: zondag 27 maart 2011 @ 00:51:50
Dat kan je toch echt geen rustmomentje meer noemen.
Ja! Bad Companyquote:Op zondag 27 maart 2011 21:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is overal zo rustig. De rest van FOK!, Twitter, Facebook.. is er iets op tv ofzo?
Ik had nu alleen een neger achter me aan. Toch maar niet gedaan. En u?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q.tie!
Hedde ge nog klapperende eierstokken tegen u aan gehad?
Je kan natuurlijk altijd gaan fokken als je gezellig hebt afgesprokenquote:
nou, een heuze blind date gehad! je weet wel, zo eentje die door vrienden geregeld wordt.. brrrrrrrrrr.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had nu alleen een neger achter me aan. Toch maar niet gedaan. En u?
En? Hoe lelijk was ze?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nou, een heuze blind date gehad! je weet wel, zo eentje die door vrienden geregeld wordt.. brrrrrrrrrr.
Oh! Wanneer ga je trouwen?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
NIET! het was eigenlijk een heel erg geslaagd iets!
Vrijdag belde m'n moeder dat ze vanavond zou blijven eten. Dus ik gisterochtend hard aan het schoonmaken geslagen en toen schoot het in m'n rug. Ik ben een bikkel, en ben doorgegaan met schoonmaken. Dus ik heb nu twee paracetamol in m'n mik en ga zo naar bed, maar het eten was lekkerquote:Op zondag 27 maart 2011 21:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is overal zo rustig. De rest van FOK!, Twitter, Facebook.. is er iets op tv ofzo?
rustig rustig, afgelopen 2 weken zijn 3 bevriende stelletjes al verloofd, ik doe pas de volgende lichting weer mee..quote:
Wanneer is die?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
rustig rustig, afgelopen 2 weken zijn 3 bevriende stelletjes al verloofd, ik doe pas de volgende lichting weer mee..
Idd, want dan zorg ik ff dat ik uit de buurt benquote:
Bang voor besmetting?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Idd, want dan zorg ik ff dat ik uit de buurt ben
Hmm, goede vraag, ben t ff kwijtquote:Op zondag 27 maart 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bang voor besmetting?
En hoe heet dat bier wat WT mee had ook weer?
Ik ook. Ik was vandaag aan het vertellen dat ik lekker bier heb gehad. En toen kon ik de naam niet vertellenquote:
Nee, bord nog niet terug. D... & D...quote:
Tegen de muur geworpen?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:
Dat doet me denken aan het feit dat de buurvrouw van de week geworpen heeft.
Ja, die twee D's wist ik nog! Maar niet wat erbij hoortquote:Op zondag 27 maart 2011 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, bord nog niet terug. D... & D...
En nee geen Dungeons & Dragons.
Als dat toch eens legaal zou zijnquote:
Dubbel & Dwars.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die twee D's wist ik nog! Maar niet wat erbij hoort
Wanneer ga je die terughalen? Moet ik met je mee om je handje vast te houden?
Jij wilt gewoon een excuus om naar A'dam te gaanquote:Op zondag 27 maart 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die twee D's wist ik nog! Maar niet wat erbij hoort
Wanneer ga je die terughalen? Moet ik met je mee om je handje vast te houden?
Oooh, wat een smiechtin!quote:Op zondag 27 maart 2011 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon een excuus om naar A'dam te gaan
DUBBEL EN DWARS! Dat was 'mquote:Op zondag 27 maart 2011 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Morgen krijg ik bericht van Brigadier Bromsnor hoop ik.
Waarom? Dat excuus heb ik al.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon een excuus om naar A'dam te gaan
Zeg, sinds wanneer luister jij naar Peu?quote:
En ik nog wel de oudste van allenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:50 schreef Watertornado het volgende:
't Valt me nu pas op dat zowel PeuRac, Samzz en ik een vervoermiddel in de UI hebben staan.
Daar heb ik zo mijn redenen voor.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, sinds wanneer luister jij naar Peu?
Dat is nog altijd de benenwagen.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
En ik nog wel de oudste van allenDe goedkoopste en de duurste
Stom hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar heb ik zo mijn redenen voor.
quote:
Ik heb iig een mens. Benen zijn niet afgebeeld, maar toch.quote:
Die van CL!quote:
Met jouw UI hoef je niet eens meer ergens heenquote:
Vooralsnog had WT het nergens over benen of over jouw UIquote:Op zondag 27 maart 2011 21:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik heb iig een mens. Benen zijn niet afgebeeld, maar toch.
Lees eens wat ik quote.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooralsnog had WT het nergens over benen of over jouw UIWel over die van Peu, mij en hemzelf.
Jaquote:Op zondag 27 maart 2011 21:59 schreef CherryLips het volgende:
die van mij heeft vleugels, telt dat ook?
Wat ben je nu aan het zeuren? Dit gaat echt nergens overquote:
Ik heb dus wel in de auto van Peu gezeten (ok niet die in zijn UI maar toch), Peu heeft in "mijn" trein gezeten en jij ook (jij zeker trouwens, in de SLT toen ik daar ook inzat maargoed).quote:Op zondag 27 maart 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik nog wel de oudste van allenDe goedkoopste en de duurste
Kind is helemaal in de wolken haar UI van de schoentjes.quote:
Dat kan dit weekend nogquote:Op zondag 27 maart 2011 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb dus wel in de auto van Peu gezeten (ok niet die in zijn UI maar toch), Peu heeft in "mijn" trein gezeten en jij ook (jij zeker trouwens, in de SLT toen ik daar ook inzat maargoed).
Ik heb dus nog nooit op een paard gezeten. Wanneer gaan we dat regelen?
Zeuren?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ben je nu aan het zeuren? Dit gaat echt nergens over
Jaquote:Op zondag 27 maart 2011 22:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeuren?
Verder ben ik het wel met je eens ja
he jij alles goed?quote:
Air haalde de benenwagen erbij, jij reageerde erop en ik ging daarop door.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaAir haalt benenwagen erbij, daar ging het niet eens over en jij ging erop door. What's the deal?
Same shit as last weekendquote:
Nu onderweg naar huisquote:Op zondag 27 maart 2011 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kind is helemaal in de wolken haar UI van de schoentjes.
*pinkt traantje weg*
Volgens mij heb jij wel echt een heerlijk weekend gehad he?quote:
Mja, als dat het onderwerp was, maar dat was het dus niet. Wat ik Air duidelijk maaktequote:Op zondag 27 maart 2011 22:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Air haalde de benenwagen erbij, jij reageerde erop en ik ging daarop door.
Is volgens mij de essentie van een discussieforum
Wie zeurt er nu?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, als dat het onderwerp was, maar dat was het dus niet. Wat ik Air duidelijk maakte
En het was geen discussie, maar een constatering van WT.
Boehoe wat heb ik gedaan.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, als dat het onderwerp was, maar dat was het dus niet. Wat ik Air duidelijk maakte
En het was geen discussie, maar een constatering van WT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |