Vraag of je met koelkast mag bellen.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik zal wel niet leuk genoeg zijn
Ik zou je ook achterlatenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik zal wel niet leuk genoeg zijn
Nice to know babe...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets met hakken enzoquote:Op zondag 27 maart 2011 00:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rijden is beter. Haar auto houdt de jouwe niet bij
Hap hap hapquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:55 schreef cafpow het volgende:
hier dan speciaal voor jofu, en sedan die net zo veel moeite dedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat MissB beter rent op hakken dan wij op onze sneakers..quote:
ik ook...quote:Op zondag 27 maart 2011 01:00 schreef Watertornado het volgende:
Singles, ik groet jullie. Ik ga dromen.
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:00 schreef Watertornado het volgende:
Singles, ik groet jullie. Ik ga dromen.
Trusten watjesquote:
Die is dat gewend inderdaadquote:Op zondag 27 maart 2011 01:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk dat MissB beter rent op hakken dan wij op onze sneakers..
Wel een lekker nummer trouwens.. I like Bushquote:Op zondag 27 maart 2011 01:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ging me niet eens om het nummer maar zat te miepen over een nummer van hun
Ik ookquote:Op zondag 27 maart 2011 03:07 schreef Yuki het volgende:
Wakker worden, 5 minuten voor de zomertijd ingaat.
Ik heb gewoon bij bewustzijn een uur slaap gemist![]()
Waar zie jij auto?quote:Op zondag 27 maart 2011 06:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ookmaar ik heb nog veel meer gemist vannacht
*zichzelf voor z'n kop slaat*
Hoi automatic_ werkze
Do the Bertquote:
Knorquote:
De jus klotst een beetjequote:Op zondag 27 maart 2011 09:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
hello, goodmorning, how are you today?!
Nee natuurlijk nietquote:Op zondag 27 maart 2011 09:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vers geperst justje door Huppel?
ik dacht al... Moet ik nu heel mijn beeld van de wereld herzien door deze???quote:Op zondag 27 maart 2011 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet![]()
Ik heb wel thee gezet voor haar
Mogguh Yuki.. Het was gezellig gisterquote:
Het is dat ik geen sinaasappels en pers heb hier anders had ik het gerust gedaanquote:Op zondag 27 maart 2011 09:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik dacht al... Moet ik nu heel mijn beeld van de wereld herzien door deze???
Maar het valt mee!
[..]
Mogguh Yuki.. Het was gezellig gister
Ik moest denken aan deze gay:quote:Op zondag 27 maart 2011 09:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
hello, goodmorning, how are you today?!
Wat ben je toch verzorgend Huppel!quote:Op zondag 27 maart 2011 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is dat ik geen sinaasappels en pers heb hier anders had ik het gerust gedaan
Nice!quote:Op zondag 27 maart 2011 09:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik dacht al... Moet ik nu heel mijn beeld van de wereld herzien door deze???
Maar het valt mee!
[..]
Mogguh Yuki.. Het was gezellig gister
Ben ik echt hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 09:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ben je toch verzorgend Huppel!
whehehequote:
Komt er een tweede date?quote:Op zondag 27 maart 2011 09:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehehenou, die vriendin die het regelde belde nog op dat ze hartstikke zenuwachtig was, en of ik wel wist waar ik aan begon omdat ze nogal een flapuit is en veel praat en der vorige dates allemaal zoutzakken waren etc. Maargoed, ik was dus ook zenuwachtig, wist heul niet hoe ze eruit zag etc. Ik moest maar een beetje vertrouwen hebben dat het goed kwam
Dus ik stond keurig om 8 uur te wachten... en te wachten.. en te wachten en wel 3 minuten te laat kwam ze aankakken.. PFFFFFFFFFFFFtoen de kroeg in gedoken en na 3 biertjes er weer uit, ze moest plassen en viel bijna van de trap af zo ziek was ze nog.. Dus spullen ingepakt en er weer vandoor.. Maar was erg gezellig, hard gelachen
Mannen.quote:Op zondag 27 maart 2011 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik echt hoor![]()
De gastheer ligt nog in zn bedDaar heb je niks aan
Je hebt er niks aanquote:
God, lezen!quote:Op zondag 27 maart 2011 10:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als de man moet moet betalen, hoopt de vrouw stiekem op een 2e datedat las ik ergens
Dus dat zit wel goedquote:Op zondag 27 maart 2011 10:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als de man moet moet betalen, hoopt de vrouw stiekem op een 2e datedat las ik ergens
Lezen yukiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |