quote:

Zit wel goed hoor, gebeurd mij ook zo vaakquote:Op zondag 27 maart 2011 00:51 schreef Pablolaatje het volgende:
@evaxis: (zie vorige cos) nog bedankt voor je leuke reactie, had m over t hoofd gezien. Ik vind Gerard ook leuke tv makennu ga ik echt truste zeggen!

Ze zijn beid zo saai dat je het ze eigenlijk wel gunt... Ze wil nu zelfs samen slapenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:55 schreef sjampoeh het volgende:
nog een overeenkomst maura en faalex: hetzelfde haarkleur

Ja, en ze vraagt of hij het aan kan!!!quote:

Die vraag is retorisch, maar met een ander antwoord dan hij denkt.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, en ze vraagt of hij het aan kan!!!

Yupquote:Op zondag 27 maart 2011 00:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]

Hij zei net daar voor dat 6 weken nog wel erg lang was...quote:Op zondag 27 maart 2011 00:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]

Not gonna happen...quote:Op zondag 27 maart 2011 00:57 schreef Niki.P het volgende:
Whoooo Laura en Alex gaan samen slapen!!!!!

Het condoom wsquote:Op zondag 27 maart 2011 00:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]

Echwel, slaaptalentjes, allebei.quote:

Oh ik dacht dat dat zingen net was voor haar verjaardagquote:Op zondag 27 maart 2011 00:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan is het daar 12uur en is Laura daar officieel jarig

thnxquote:Op zondag 27 maart 2011 00:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En nog een feestvarken, gefeli Bong

Te lang om te wachten om ontmaagd te worden?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:58 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hij zei net daar voor dat 6 weken nog wel erg lang was...

Weer een foutjequote:

Feli bongquote:Op zondag 27 maart 2011 00:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
thnx
Zit nu op de Wii dus typen gaat slow

Wat hoorde jij dan??quote:Op zondag 27 maart 2011 00:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik hoorde toch echt iets anders, maar goed...

Misschien heeft ze al wel meer piemels gezien dan de groenteman bananen.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Te lang om te wachten om ontmaagd te worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |