Alles is nogal problematischquote:Op zondag 27 maart 2011 00:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar kan ze dan niet naar jou toekomen?
jup, dat is zij ja. Maar tijdens de volgende meet zou je haar ook niet zien want ik zelf kan dan nietquote:Op zondag 27 maart 2011 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was dat degene die je eerst misschien mee wilde nemen naar Noordwijk
Ligt iets lastiger, sowieso wel beter als ik eerst die kant op zou gaanquote:Op zondag 27 maart 2011 00:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar kan ze dan niet naar jou toekomen?
hmmm jij ook al nietquote:Op zondag 27 maart 2011 00:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
jup, dat is zij ja. Maar tijdens de volgende meet zou je haar ook niet zien want ik zelf kan dan niet
Nieuwe pakken of pitten he??quote:
ooooow.... okquote:
Ik hoop voor je dat je je liefde snel kan ontmoetenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
jup, dat is zij ja. Maar tijdens de volgende meet zou je haar ook niet zien want ik zelf kan dan niet
[..]
Ligt iets lastiger, sowieso wel beter als ik eerst die kant op zou gaan
geen idee, nog niet naar gekeken cq over gehad hierquote:
Dank je, en volgens mij duurt het ook niet lang meerquote:Op zondag 27 maart 2011 00:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ooooow.... ok
[..]
Ik hoop voor je dat je je liefde snel kan ontmoeten
Ik denk wel dat ik naar de meet gaquote:Op zondag 27 maart 2011 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee, nog niet naar gekeken cq over gehad hier
weltrustenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:34 schreef DaMart het volgende:
De muziek is afgelopen. Toch mooi, zo'n album dat met een prachtig rustig nummer eindigt... maar nu slapen.
Dus welterusten.
gaat heel gezellie worden denk ik....quote:Op zondag 27 maart 2011 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik naar de meet ga
Alleen het slapen, moet ik even kijken
Trusten Dmquote:Op zondag 27 maart 2011 00:34 schreef DaMart het volgende:
De muziek is afgelopen. Toch mooi, zo'n album dat met een prachtig rustig nummer eindigt... maar nu slapen.
Dus welterusten.
Barretje in ieder gevalquote:Op zondag 27 maart 2011 00:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, wie dan allemaal nog meer niet?
maar jij blijft zeker niet slapen ?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat heel gezellie worden denk ik....
zal snel hier de agenda eens checken
ik ga zo ook aftaaien en misschien nog ffquote:Op zondag 27 maart 2011 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik neem nog een stuk kaas.....
En dan ga ik op bed leggen.... misschien tot zo op mijn iPhone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |