keertje 1e vrijdagavond in de maand heen gaanquote:Op zondag 27 maart 2011 00:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar ben ik wel eens geweest en dat was ehct leuk
Toen
Ow jaquote:Op zondag 27 maart 2011 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
keertje 1e vrijdagavond in de maand heen gaan
Jaren 80/90 feest, echt top
Tochniet dat afschuelijke ding ad rand van het nieuwe "centrum" he??quote:
nee, nuiten het centrum aan de weg naar Leidschendamquote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tochniet dat afschuelijke ding ad rand van het nieuwe "centrum" he??
En daar heb ik wat aanquote:Op zondag 27 maart 2011 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een ex die woont ik Winterswijk
Lekkere ex was dat
Nee daar heb je niks aan, maar ik dacht he je woont dichtbij Winterswijk, dus kwam ik opeen op me exquote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
En daar heb ik wat aanwas ik nu maar in Spijkenisse
Ik mag het niet zeggen he.. maarquote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
En daar heb ik wat aanwas ik nu maar in Spijkenisse
Dat heb ik ook heel vaakquote:Op zondag 27 maart 2011 00:18 schreef DaMart het volgende:
Eigenlijk moet ik gaan slapen, maar de muziek is te lekker om uit te zetten.
Morgen? Huh?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Truste Fles , veel plezier morgen
Trustequote:
ik heb wel een blonde nichtquote:Op zondag 27 maart 2011 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaja.... en nu![]()
Kan je niet tegen je vrouw zeggen dat ik je nichtje ben
Trusten Flesquote:
Klopt, woon ik ook enquote:Op zondag 27 maart 2011 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee daar heb je niks aan, maar ik dacht he je woont dichtbij Winterswijk, dus kwam ik opeen op me ex![]()
woont daar je vriendinnetje in Spijkenisse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |