Ja want ze is en blijft Lauraquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:53 schreef Injetta het volgende:
Gaat ze nu de hele tijd met die bos bloemen in haar handen staan??
Dat dus!quote:
Ja nieuwe situatie he, moet ze effe denken hoe ze daarmee moet omgaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:53 schreef Injetta het volgende:
Gaat ze nu de hele tijd met die bos bloemen in haar handen staan??
kheb mn eigen muziek maar opgezet, hun muziek is niksaan en wat ze zeggen lees ik hier dan wel..is toch niet te verstaan hahahaquote:
uitlokken en dan de verdere avond ennacht voor Maik verpestenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:54 schreef mspoez het volgende:
Mo 'Ik heb echt teveel gedronken' Maik 'Dan drink je toch niets meer?' Mo 'Jawel! er is nog wodka!'
Idd Net 5 deed zijn best, nu nog afwachten of Laura gebruik gaat maken van het condoom dat Net5 cadeau deedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:54 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja daarna wilde ze thee, kan net5 dan ook niks aan doen he
Hey PoezeligDing, it is I, F.......quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet jij of Fenneke ook Fokt? Ik dacht van wel hè?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh ja, COS#750! Jubileum!
Wij vieren ook een feestje!
Waarschijnlijk vind ze de sex met Maaike nou niet zoveel, en drank is dan een goede manier om eronderuit te komenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:54 schreef mspoez het volgende:
Mo 'Ik heb echt teveel gedronken' Maik 'Dan drink je toch niets meer?' Mo 'Jawel! er is nog wodka!'
Nou ben benieuwd hahahaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Idd Net 5 deed zijn best, nu nog afwachten of Laura gebruik gaat maken van het condoom dat Net5 cadeau deed
En we zitten op de helft van SST dus uiteidelijk 1500! zou mooi zijn....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh ja, COS#750! Jubileum!
Wij vieren ook een feestje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |