Pic?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom niet? Het staat ook nog eens leuk in je kast
Je moet het ook direct na de koeling drinken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:01 schreef Ayca het volgende:
De light varianten zijn wel smerig altijd.
*verkapte tvp
Check OP.quote:
Checkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:41 schreef Anne het volgende:
[me=Anne] is echt verslaafd aan Ripper.
[/me]
Lekker zoetjes. Jammer genoeg zijn ze er alweer doorheen. Morgen even nieuwe halen.
Iddquote:Op zondag 5 juni 2011 16:44 schreef shiznuts het volgende:
De eerste keer dat ik Burn dronk, was op een uitje tijdens de opleiding naar Frankrijk bij een wegrestaurant (komt er een pyromaan bij een wegrestaurant: weg restaurant). Daar hadden ze ook een klein shopje en Burn. De eerste keer vond ik het echt net vieze zoete koffie of zo. Nu vind ik het echt Voll Lecker.
Vooral de 500mL blikjes die hersluitbaar zijn, zijn natuurlijk briljant bedacht.
Oefening baart kunst, ik bedoel het leegdrinken dan he, of bedoelde je dat niet?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Iddzouden ze ook met moster moeten doen, 500mL gaat er bij mij niet in 1x in
Ik kan 5 blikjes 0.5L redbull in 14 minuten leeg hebbenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oefening baart kunst, ik bedoel het leegdrinken dan he, of bedoelde je dat niet?
Dat gaat me wat verquote:Op zondag 5 juni 2011 19:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik kan 5 blikjes 0.5L redbull in 14 minuten leeg hebben
Daar gaan die blikjes nog harder van glimmenquote:
Keiharde innovatie daar bij Burn!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:44 schreef shiznuts het volgende:
De eerste keer dat ik Burn dronk, was op een uitje tijdens de opleiding naar Frankrijk bij een wegrestaurant (komt er een pyromaan bij een wegrestaurant: weg restaurant). Daar hadden ze ook een klein shopje en Burn. De eerste keer vond ik het echt net vieze zoete koffie of zo. Nu vind ik het echt Voll Lecker.
Vooral de 500mL blikjes die hersluitbaar zijn, zijn natuurlijk briljant bedacht.
daarom zijn ze ook 'iets' duurder toch?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Keiharde innovatie daar bij Burn!
Afsluitbare blikjes
Het is de meerprijs waard.quote:
Lijkt me niet slim, ik gooi die blikjes halfleeg weg, derhalve koop ik er ook meer om mij na verloop van tijd weer van die rommel te voorzien.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is de meerprijs waard.
Ik hoop stiekem niet dat ze er patent op hebben, hopelijk kunnen andere merken er nog van profiteren
Ik zuip ze altijd meteen leeg, maar dat is mijn keus.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt me niet slim, ik gooi die blikjes halfleeg weg, derhalve koop ik er ook meer om mij na verloop van tijd weer van die rommel te voorzien.
Ik geniet er altijd langzaam van, maar het hangt sterk af in welke mood je bent.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:32 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik zuip ze altijd meteen leeg, maar dat is mijn keus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |