Euroshopper vind ik dus echt net kauwgomquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:43 schreef datisstom het volgende:
Energy drink, heerlijk vind ik het. Monster dan weer niet, maar RB en Euroshopper zijn wel lekker?
Die is inderdaad best goed te doen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Die cassis van Lidl zijn erg lekker.
mmm, als ik die rehab ooit tegenkom neem ik em meequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Apple, Kiwi en Blue agave. Lekker fris wel.
[ afbeelding ] Ook maar eens proberen.
Goed punt van de calorieën in energydrinks. Let ik eigenlijk nooit op. Misschien maar eens doen, want m'n eetpatroon heb ik veranderd daar ik niet zoals vroeger alles zomaar gevolgenloos kan nuttigen, maar 't kan zomaar zijn dat het niet aan het eten ligt...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:05 schreef shiznuts het volgende:
Hehe, ik zag zojuist dat ik nog een dynapep heb liggen.
Was trouwens afgelopen week in Finland, daar hebben ze ook een boel energydrinks die ik niet kende zeg.Teveel om allemaal te proberen helaas...
hmm, niet verkeerd, dat Race..quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:55 schreef shiznuts het volgende:
Viel me ook op!
[..]
Goed punt van de calorieën in energydrinks. Let ik eigenlijk nooit op. Misschien maar eens doen, want m'n eetpatroon heb ik veranderd daar ik niet zoals vroeger alles zomaar gevolgenloos kan nuttigen, maar 't kan zomaar zijn dat het niet aan het eten ligt...Een van de populairste energydrinks hier, Race, is sindskort wel te verkrijgen met het zoetmiddel Stevia.
[ afbeelding ]
Ik denk dat je dan beter kunt stoppen met Energy drinks te drinken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:42 schreef Marco001 het volgende:
In Finland een paar erg lekkere energy drinks gehad.. Heel veel keus ook.Zelfs Lamborghini energy drink..
Qua Nederlandse keus heb ik meestal Monster, alleen erg jammer dat de Absolutely Zero hier niet te koop is.. Ik probeer een beetje op mijn calorie intake te letten, maar met Zero hoefde dat niet..
Je moet ook bullit nemen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:00 schreef robin007bond het volgende:
Mijn topic bestaat nog steeds
Laatst nog sinds tijden een blikje Golden Power genomen. Tering, de sensatie.
Waar kun je die halen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:55 schreef shiznuts het volgende:
Viel me ook op!
[..]
Goed punt van de calorieën in energydrinks. Let ik eigenlijk nooit op. Misschien maar eens doen, want m'n eetpatroon heb ik veranderd daar ik niet zoals vroeger alles zomaar gevolgenloos kan nuttigen, maar 't kan zomaar zijn dat het niet aan het eten ligt...Een van de populairste energydrinks hier, Race, is sindskort wel te verkrijgen met het zoetmiddel Stevia.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |