Welterustenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:30 schreef Lutte het volgende:
Ik ga naar bed. SST is echt niet de moeite.![]()
Preciesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:33 schreef Bellatrix het volgende:
Anders zou het SS zijn. Toch een beladen afkorting.
Moet gelijk weer denken aan de mop van Wanderquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:33 schreef Bellatrix het volgende:
Anders zou het SS zijn. Toch een beladen afkorting.
Waar?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:35 schreef Bellatrix het volgende:
Revu noemde de FOK-schare die SST kijkt ook SS-adepten._!
In de Nieuwe Revu stond een groot artikel over SST. Dat er ook een subforum op FOK was enzo.quote:
Okequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In de Nieuwe Revu stond een groot artikel over SST. Dat er ook een subforum op FOK was enzo.
Jawelquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn, zo lang nog.Wordt het al een beetje beter/leuker?
spuit 11quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Over 6 weken. We zijn nu net over de helft
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
Hallo, ik ben Kapitein Achteraf, ik ben de nageboorte van de tweeling Kapitein Koek en Kapitein Iglo
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
Hallo, ik ben Kapitein Achteraf, ik ben de nageboorte van de tweeling Kapitein Koek en Kapitein Iglo
als jij dat lekker vind wil ik best een nageboorte voor je frituren de volgende keer, even lekker panerenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
_! Met een krokant, gepaneerd laagje?
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als jij dat lekker vind wil ik best een nageboorte voor je frituren de volgende keer, even lekker paneren
Je smaakte ook gewoon het citroensap in die ontplofte tumor bitterballen.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als jij dat lekker vind wil ik best een nageboorte voor je frituren de volgende keer, even lekker paneren
welk citroensap?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je smaakte ook gewoon het citroensap in die ontplofte tumor bitterballen.
Geen idee wie het erin geflikkerd had, Bart ofzo.quote:
Jij hebt echt niets meegekregen he, heerlijk.quote:
jaaaaquote:Op zondag 27 maart 2011 00:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is sneller om dan je denkt met die zomertijd!
nu nogquote:Op zondag 27 maart 2011 00:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Andere dingen doen. In huis, lekker met de kinderen dingen doen, lezen, opruimen, enz.
Ik dacht dat je het over het algemeen bedoelde.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over het algemeen bedoelde.
Waar ze nu is? Geen idee... ze zal wel thuis zijn. Ik heb geen GPS-chip in dr geplaatst waardoor ik kan zien waar ze nu is, dus ik zou het niet weten.
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over het algemeen bedoelde.
Waar ze nu is? Geen idee... ze zal wel thuis zijn. Ik heb geen GPS-chip in dr geplaatst waardoor ik kan zien waar ze nu is, dus ik zou het niet weten.
owwww da's beroerdquote:Op zondag 27 maart 2011 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
Siepie heeft ook last van der handen, misschien wel Rsi, dus ze gaat even wat minder achter de laptop
Dus ik denkd at ze lekker aan het lezen is, of filmpie aan het kijken... Wijntje erbij
Succes op de wc.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik neem even mijn laatste slok en ga ik mijn hond uitlaten
ik wil ook honingrumquote:Op zondag 27 maart 2011 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb maar 3 glaasjes honingrum op
Eb heb erg heet
Je krijgt het er echt heet vanquote:
neequote:Op zondag 27 maart 2011 00:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij hebt echt niets meegekregen he, heerlijk.
Ook niet dat ik je omdoopte tot Frida Friet?
Het leek op een Feuten feest ofzo. Het omdopen deed ik dan ook met olievet.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee
wth is er gebeurd toen ik in de keuken stond
Wander was een buideldier met een buik vol snacksquote:Op zondag 27 maart 2011 00:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee
wth is er gebeurd toen ik in de keuken stond
Oja, dat was ik vergeten, die vetkei had allerlei snacks in zijn vestquote:Op zondag 27 maart 2011 00:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wander was een buideldier met een buik vol snacks
En hij had nog 3 biertjes achter de bank verstoptquote:Op zondag 27 maart 2011 00:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oja, dat was ik vergeten, die vetkei had allerlei snacks in zijn vest!!
En lege in Hans zijn schoenen.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
En hij had nog 3 biertjes achter de bank verstopt
dat heb ik nog gezien jaquote:Op zondag 27 maart 2011 00:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wander was een buideldier met een buik vol snacks
wacht... dat klinkt raarquote:Op zondag 27 maart 2011 01:44 schreef iBenny het volgende:
Op zich wel, maar nu/zo mag m'n bed zich met mij vermaken
ik ook niet. Eigenlijk wel tofquote:Op zondag 27 maart 2011 03:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet normaal dit.
Ik heb het nog nooit zo confronterend meegemaakt.
Tutututututut als ik denk aan al die dagen, dat ik mij zo heb misdragen, dan denk ik, had ik maar een tijdmachiiiiiiiiiiiiiiiiine!quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 03:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tutututututut als ik denk aan al die dagen, dat ik mij zo heb misdragen, dan denk ik, had ik maar een tijdmachiiiiiiiiiiiiiiiiine!
Likje over je hand!!quote:Op zondag 27 maart 2011 10:05 schreef Kally het volgende:
Ik kom inderdaad even minder, mijn hand doet echt pijn en aangezien ik ook voor mijn werk achter de computer zit....
Maar ik wip wel af en toe langs hoor
Geylquote:
quote:
Hai tante Cee, ik ga morgen naar de huisarts.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:27 schreef Cee het volgende:
[..]Lutte, als je nog steeds zo'n rare hoofdpijn blijft hebben dan beloof je ons heel snel naar de dokter te gaan ok? OK. Tante Cee heeft gesproken.
Tijd voor 'PatriQue-Een jaar later.'?quote:Op zondag 27 maart 2011 11:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Jeutje.. ik bedenk me opeens dat Lekker Slim nu precies een jaar geleden is
quote:Op zondag 27 maart 2011 11:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben verkouden.. grr.. keel naar de klote..
ik klink net als simone, dat is wel geil
Nee!quote:Op zondag 27 maart 2011 13:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, jullie hebben geen virus mails meer van me gehad he?
Allememaggiesquote:Op zondag 27 maart 2011 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee!
En goedemiddag vriendjes en vriendinnetjes.
dat valt best meequote:Op zondag 27 maart 2011 12:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom heb ik trouwens zo'n ouwe teringkop op de foto's van de meet
van de week nog....quote:Op zondag 27 maart 2011 13:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, jullie hebben geen virus mails meer van me gehad he?
Ik groene thee orange peppermintquote:
Jasmijn is ook altijd lekkerquote:Op zondag 27 maart 2011 14:04 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook maar een kop thee zetten. Ik denk dat ik Lausanne Lavender neem of anders Jasmijn
Nja, sowieso lijkt me die smaak niet zoveel aanquote:Op zondag 27 maart 2011 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dit is anders... niet zo overheersend
weet je wat we vergeten zijn vorige week?quote:Op zondag 27 maart 2011 14:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, sowieso lijkt me die smaak niet zoveel aan
Daar dacht ik idd ook later pas aan. Zelfde geldt trouwens voor de kruimelchipsquote:Op zondag 27 maart 2011 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je wat we vergeten zijn vorige week?
Die caramel thee te drinken.... (je had hem ook niet bij je denk ik)
Owjaquote:Op zondag 27 maart 2011 14:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar dacht ik idd ook later pas aan. Zelfde geldt trouwens voor de kruimelchips
Ach, komt welquote:Op zondag 27 maart 2011 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owja
De chipsEn we hadden alles in huis, de naturel chips en de mayonaise
Nou in Juni dan maar
Ik had dat echt niet hoeven zien.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar dacht ik idd ook later pas aan. Zelfde geldt trouwens voor de kruimelchips
Is toch niet erg. Dan heb je het nodigquote:Op zondag 27 maart 2011 14:33 schreef Lutte het volgende:
En ik heb alweer even geslapen.. Ik voel me net een SST'er, slaap ook de hele dag. Grr.
Dat zegt ons mam ook steeds.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is toch niet erg. Dan heb je het nodig
Dan ga je lekker hangen met je boek enzo.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zegt ons mam ook steeds.Maar ik heb morgen een wiskundeproefwerk waar ik voor moet leren, das ook nodig.
Vind ik wel jaquote:
Ohw, seizoen 3 al. Ik dacht dat het eerste seizoen net was afgelopenquote:Op zondag 27 maart 2011 14:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vind ik wel jaBen nu halverwege seizoen 3.. De man van Angela Schijf is net doodgeschoten, terwijl ze gingen trouwen!
op tv? nee, dat was seizoen 5 alquote:Op zondag 27 maart 2011 14:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, seizoen 3 al. Ik dacht dat het eerste seizoen net was afgelopen
wtf!quote:Op zondag 27 maart 2011 15:02 schreef iBenny het volgende:
Vier kinderen van groep 3 zijn door hun ouders van een Nijmeegse basisschool gehaald, vanwege aanhoudende agressie van andere kinderen. "Ze slaan elkaar bloedneuzen, rammen koppen van anderen tegen de muren en bedreigen elkaar met de dood."
Mijn god, de basisschool, dan ben je hooguit 13. Triest volk loopt dan daar rond en slechte ouders/leraren..quote:Op zondag 27 maart 2011 15:02 schreef iBenny het volgende:
Vier kinderen van groep 3 zijn door hun ouders van een Nijmeegse basisschool gehaald, vanwege aanhoudende agressie van andere kinderen. "Ze slaan elkaar bloedneuzen, rammen koppen van anderen tegen de muren en bedreigen elkaar met de dood."
Groep 3, dus dan hebben we het over 6- of 7-jarigenquote:Op zondag 27 maart 2011 15:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn god, de basisschool, dan ben je hooguit 13. Triest volk loopt dan daar rond en slechte ouders/leraren..
Staat niet bij dat het uit dezelfde klas is, vandaar dat ik het wat ruimer opzochtquote:Op zondag 27 maart 2011 15:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Groep 3, dus dan hebben we het over 6- of 7-jarigen![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenlandquote:Op zondag 27 maart 2011 15:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Staat niet bij dat het uit dezelfde klas is, vandaar dat ik het wat ruimer opzocht
Was het leuk?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:15 schreef Kally het volgende:
Zo de kermis weer gehad
Nu lekker in de zon op balkon
mhaw klein maroc, en die leuke papa van school liep erquote:Op zondag 27 maart 2011 15:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was het leuk?
Zonnetje
Het is alleen wel een beetje fris nog.
Ik heb de CD Day and Age van The Killers. wel een aardig albumquote:
vrijgezelle papa?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:21 schreef Kally het volgende:
[..]
mhaw klein maroc, en die leuke papa van school liep er
Hier is het warm, geen wind
ik heb ze ook liggen, weet alleen niet meer hoe het werktquote:Op zondag 27 maart 2011 17:11 schreef iBenny het volgende:
Ik heb de scoubidou-touwtjes weer gevonden
Over het begin moest ik ook ff denken, maar voor de rest weet ik het nogquote:Op zondag 27 maart 2011 17:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb ze ook liggen, weet alleen niet meer hoe het werkt
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:19 schreef JJH het volgende:
Het duurt nu nog gewoon ruim drie uur voordat het donker is.
Zomertijdquote:Op zondag 27 maart 2011 17:19 schreef JJH het volgende:
Het duurt nu nog gewoon ruim drie uur voordat het donker is.
Daar word ik altijd zo blij van.quote:
Eensch!quote:Op zondag 27 maart 2011 17:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar word ik altijd zo blij van.![]()
Zeker ik als nachtmens, en met een maandje of anderhalf is het ook weer licht als ik 's morgens klaar ben.
Daglicht.
ik zou eerst ff aankleden en dan naar buitenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga aankleden,en eerst nog ff naar buiten.
Dat bedoel ik toch.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zou eerst ff aankleden en dan naar buiten
Nee, serieus?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, klasgenoot van me ligt nog steeds op bed hier
ik ging net even kijken, hij slaapt op de kamer van mijn zusje en de rolluiken waren naar beneden dus het was pikkedonker daar, helemaal niet doorgehad dat het weer dag wasquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ging net even kijken, hij slaapt op de kamer van mijn zusje en de rolluiken waren naar beneden dus het was pikkedonker daar, helemaal niet doorgehad dat het weer dag was
Hij is gescheiden, weet alleen niet of hij een nieuwe vriendin heeftquote:Op zondag 27 maart 2011 17:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
vrijgezelle papa?
Het waait hier toch aardig hard
Daar kom je maar op 1 manier achterquote:Op zondag 27 maart 2011 17:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is gescheiden, weet alleen niet of hij een nieuwe vriendin heeft
Ja, maar uhmmmm laat maarquote:
Hmm zijn reputatie snelt hem vooruitquote:
Nou ja dat weet ik dus niet, roddelen doen mensen al snel en niet alles moet je geloven, en dat was tijdens zijn huwelijk, maar nu hoor ik niks meer over hem snap jequote:
Verstandigquote:Op zondag 27 maart 2011 17:57 schreef Lutte het volgende:
Ik heb een plan.
Ergens hier ligt nog vast een bejaarde mp3 van 256 mb ofzo, daar wat liedjes op, heb ik toch muziek in het vliegtuig of 's avonds mocht ik niet kunnen slapen. Want mijn iPod ga ik niet meenemen.
Ik heb wel zo'n ideequote:Op zondag 27 maart 2011 17:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat weet ik dus niet, roddelen doen mensen al snel en niet alles moet je geloven, en dat was tijdens zijn huwelijk, maar nu hoor ik niks meer over hem snap je
Nog niet, doe maar openen als je wilt!!quote:Op zondag 27 maart 2011 18:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Verstandig
is er een scoubidou-topic in CRE? Ik kan hem niet vinden, maar misschien kijk ik eroverheen
[..]
Ik heb wel zo'n idee
Dan moet je het ook niet doenquote:Op zondag 27 maart 2011 18:02 schreef Kally het volgende:
Ik weet toch niet of ik er aan toe ben dus boeien
Goed eten
Okidokiquote:Op zondag 27 maart 2011 18:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nog niet, doe maar openen als je wilt!!
Echt he, die vieze bosaap.quote:
Dus dat, en als het gebeurt gebeurt het toch welquote:Op zondag 27 maart 2011 18:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan moet je het ook niet doen
Eet smakelijk
[..]
Okidoki
precies en doe nou eerst maar ff lekker dingen voor je zelf voordat overhaaste dingenquote:Op zondag 27 maart 2011 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus dat, en als het gebeurt gebeurt het toch wel
Precies mijn gedachtequote:Op zondag 27 maart 2011 18:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
precies en doe nou eerst maar ff lekker dingen voor je zelf voordat overhaaste dingen
Die snapt er straks helemaal niets meer van.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, meteen ook maar even de laptop van desbetreffende klasgenoot gefixt
Kijk maar uit straks krijg je nog vitamine binnenquote:
Dat lijkt me niks.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijk maar uit straks krijg je nog vitamine binnen
Eet ze Benny
Wat wil je daarmee zeggenquote:Op zondag 27 maart 2011 18:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat lijkt me niks.
Straks word ik nog oud ook.
oh hij is inmiddels al wakker hoor, heb em maar wakker gemaakt voordat hij morgen pas het bed uit roltquote:Op zondag 27 maart 2011 18:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Die snapt er straks helemaal niets meer van.
Dat heb ik wel eens gehad. Maar dan ben je echt de weg kwijt.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh hij is inmiddels al wakker hoor, heb em maar wakker gemaakt voordat hij morgen pas het bed uit rolt
Zo'n wilde nacht gehad.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:49 schreef PatriQue89 het volgende:
ik heb ongeveer de hele middag geslapen
mijn moeder nam me toen ik klein was ooit in de maling, ik werd midden in de nacht wakker en dacht dat het ochtend was, mijn moeder liep gewoon met me naar beneden en vroeg wat ik op m'n brood wildequote:Op zondag 27 maart 2011 18:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gehad. Maar dan ben je echt de weg kwijt.
Ik beschuldigde mijn ouders ervan dat je ze me in de maling namen. :d
Nouquote:Op zondag 27 maart 2011 18:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Niets, ik bedoelde 101 ofzo.
Jij bent nog een hartstikke jong.
I guess... gelukkig een relatief rustige week voor de boegquote:Op zondag 27 maart 2011 18:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zul je het wel nodig gehad hebben.[/cliche]
Jawel, alleen die doelen zijn niet haalbaarquote:
Lekkah.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
I guess... gelukkig een relatief rustige week voor de boeg
Beter te hoge doelen, als helemaal niets hebben om naar te streven.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, alleen die doelen zijn niet haalbaar
Je klinkt ouder dan ikquote:Op zondag 27 maart 2011 19:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Beter te hoge doelen, als helemaal niets hebben om naar te streven.
Tjeumig, wat klink ik oud.
Zo lekker, en ik heb zowaar op balkon gezetenquote:
En ik ben natuurlijk een blikkenvanger!quote:Op zondag 27 maart 2011 19:11 schreef Cee het volgende:
[..]Ik dacht ik kom even wat blikjes werpen hier.
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En ik ben natuurlijk een blikkenvanger! [ afbeelding ]
Gniffel ende ongein!quote:Op zondag 27 maart 2011 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En ik ben natuurlijk een blikkenvanger! [ afbeelding ]
Een naaktfoto nog wel.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:14 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of heb je liever niet dat ik foto's van je post.
Gewerkt vannacht, F1 gekeken, geslapen, en net even lekker lopend eten wezen halen.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Gniffel ende ongein!
Maarre, iedereen een leuke dag gehad? Ik vind 'm veel te snel gaan. Ben helemaal rozig van het fietsen en wandelen en in de zon zitten.
Ja de zwaartekracht slaat tegenwoordig snel toe. En die flesjes, nogal kinky ook.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:17 schreef JJH het volgende:
[..]
De boel hangt wel een beetje, tussen die poten.
Daar ben ik bij lange na niet frequent genoeg voor. En ook veels te ongezellig bij vlagen.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:18 schreef Lutte het volgende:
Cee komt binnen en het wordt gelijk gezellig!
Ik stem voor een naamsverandering, [CEE ROOM] ofzo.
Je bent gewoon de gezellige tante die 4 keer per jaar naar Holland komt en cadeautjes meeneemt voor haar nichtjes en neefjes en ze ook teveel suiker laat eten.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar ben ik bij lange na niet frequent genoeg voor. En ook veels te ongezellig bij vlagen.
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent gewoon de gezellige tante die 4 keer per jaar naar Holland komt en cadeautjes meeneemt voor haar nichtjes en neefjes en ze ook teveel suiker laat eten.
Ik heb een tante in tillieburg en die komtquote:Op zondag 27 maart 2011 19:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent gewoon de gezellige tante die 4 keer per jaar naar Holland komt en cadeautjes meeneemt voor haar nichtjes en neefjes en ze ook teveel suiker laat eten.
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oh, ceee, maak me gek!quote:Op zondag 27 maart 2011 19:22 schreef Cee het volgende:
[..]En de chocola van jullie bolle toeten afveegt met wat spuug en het puntje van haar sjaal.
Die pagina vind ik eigenlijk niet zo representatief in vergelijking hoe ze er in het echt uit zietquote:
In het echt zie ik er slechter uit. FB is een illusie.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die pagina vind ik eigenlijk niet zo representatief in vergelijking hoe ze er in het echt uit ziet
Zelfkennisquote:Op zondag 27 maart 2011 19:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In het echt zie ik er slechter uit. FB is een illusie.
Ja het was een dirndl. Het was carnaval. De homo met de vleugels en het kroontje dat naast mij staat zou dat al moeten verraden.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:26 schreef Cee het volgende:
Ik zie Bella altijd met zo'n dirndl aan voor me. Of wat het ook is dat ze aanheeft.
(omg straks was het een gewone jurk en sta ik nu voor aap)
Maar het scharen was lekker he?quote:
gewoon aandoen naar de volgende meetquote:Op zondag 27 maart 2011 19:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja het was een dirndl. Het was carnaval. De homo met de vleugels en het kroontje dat naast mij staat zou dat al moeten verraden.
Oh, ik dacht dat dat boekelse kledij was.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja het was een dirndl. Het was carnaval. De homo met de vleugels en het kroontje dat naast mij staat zou dat al moeten verraden.
Bakelse dan nog altijd. Boekel is Hans Teeuwen en wielrennen.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat boekelse kledij was.
Ik haal Bakel, Boekel, Budel, Bladel, Bavel, Best, Schin op Geul en Borneo altijd door elkaar.quote:
Is begrijpelijk. Ze hebben ook allemaal minstens één ding gemeen. Je wilt er nog niet deaud gevonden worden.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik haal Bakel, Boekel, Budel, Bladel, Bavel, Best, Schin op Geul en Borneo altijd door elkaar.
Ik vind juist het tegenovergesteldequote:Op zondag 27 maart 2011 19:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In het echt zie ik er slechter uit. FB is een illusie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |