SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Doe je goed. Heb vanmorgen alweer gezwommenquote:
Zwemmen is fijn... maar niet op zondagmorgen :pquote:Op zondag 27 maart 2011 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe je goed. Heb vanmorgen alweer gezwommen
Haha, die zondagmorgen is niet zo handig indd... Heb wel 3 uur geslapen ofzoquote:Op zondag 27 maart 2011 12:48 schreef maen het volgende:
[..]
Zwemmen is fijn... maar niet op zondagmorgen :p
Morgen weer!
Zie deel 152quote:
Bizarquote:Op zondag 27 maart 2011 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Heavy shit zeg die 16 jarige jongen uit Koningsbosch die onder die heftruck is gekomen vanmiddag in Kelpen-Oler .... WTF.
R.I.P.
Whehehehe.quote:
Doe je goedquote:Op maandag 28 maart 2011 15:36 schreef maen het volgende:
Rustig dagje... maar vanavond staat natuurlijk weer helemaal vol
Dat is niet gek, dat is liefquote:Op maandag 28 maart 2011 15:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe je goed.
Hier ook kalm aan op gang komen en een boel te doen vanavond...
Doelstelling van gisteravond uiteraard niet gehaald... Vanavond nieuwe kans, dit keer waarschijnlijk met een stok achter de deur (ik lijk overigens wel gek ook, als ik dat doe
)
Dat je dat überhaupt aandurft. Ik ben 's morgens nog minder te genieten dan H.quote:
Ik ben dan ook niet echt vrolijk, dus word gezelligquote:Op maandag 28 maart 2011 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat je dat überhaupt aandurft. Ik ben 's morgens nog minder te genieten dan H.
Lekker kletsen over rijbewijzen en UIT ETEN gaanquote:Op maandag 28 maart 2011 16:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet echt vrolijk, dus word gezellig
En auto's en whisky proevenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker kletsen over rijbewijzen en UIT ETEN gaan
Whehehe, dat auto's onderwerp kan ook heel goed in de treinquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe, dat auto's onderwerp kan ook heel goed in de trein![]()
![]()
...
Maar goed, ga jij eerst maar eens UIT ETENquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar goed, ga jij eerst maar eens UIT ETEN.
Nee, dat moet HIJ vragenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vraag 'm voor dit weekend wel
Maar niet uit eten
J vroeg me ook al, maar weinig zin om met haar te gaanquote:Op maandag 28 maart 2011 16:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat moet HIJ vragen...
Maare, dit weekend geen stad, dan?
Whehehehe...quote:Op maandag 28 maart 2011 16:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
J vroeg me ook al, maar weinig zin om met haar te gaan
Ja, in Weert, is een interne vacature, zou me ¤700 bruto per maand schelen. De moeite waard om te reagerenquote:
Als je vragen hebt hoor ik het wel hequote:Op maandag 28 maart 2011 23:26 schreef sproetjes het volgende:
zo, nu is t écht officieel: vanaf 18 april beginnen aan de opleiding![]()
Ach, die wetskennis is toch appeltje eitjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:13 schreef sproetjes het volgende:
Jammer dat je die opdrachten niet meer hebt
Tofquote:Op maandag 28 maart 2011 23:26 schreef sproetjes het volgende:
zo, nu is t écht officieel: vanaf 18 april beginnen aan de opleiding![]()
Zou zeker kunnen, maar ik weet nu niet zeker of ik dat werk de rest van mijn leven zou willen doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:39 schreef sproetjes het volgende:
En opnieuw sollicitere dan Natterman? Ook bij BZO of Zuid ofzo?
Aah tsja. Das een dilemma indd. Ik ga eens marktplaatsen voor die boekenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:43 schreef nattermann het volgende:
[..]
Zou zeker kunnen, maar ik weet nu niet zeker of ik dat werk de rest van mijn leven zou willen doen.
Doe datquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:46 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Aah tsja. Das een dilemma indd. Ik ga eens marktplaatsen voor die boeken
OMG!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:45 schreef maen het volgende:
Net terug van de eerste hulp... gelukkig alleen maar mn elleboog zwaar gekneusdnu eerst maar eens slapen, dan zien we morgen we weer verder. Heftig avondje zo!
Ow, niet zoveel.. werd geduwd, mn arm kwam klem te zitten. Leek erger dan t was, maar ze vonden dat ik het toch ff moest laten checken omdat die arm/elleboog sowieso al niet kan hebben.quote:
De volgende keer neem je maar een trein laterquote:
Lijkt erger dan het is dus. En indd beter om wel ff na te laten kijken... Had ik achteraf gezien ook moeten doen na 'de beruchte' whiskyproeverijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:47 schreef maen het volgende:
[..]
Ow, niet zoveel.. werd geduwd, mn arm kwam klem te zitten. Leek erger dan t was, maar ze vonden dat ik het toch ff moest laten checken omdat die arm/elleboog sowieso al niet kan hebben.
Nu vanochtend valt het heel erg mee, maar ga het wel ff voelen. Komt goed!
Nouja ik zei dat het niet nodig was, ken mezelf en mn lichaam wel in dat opzicht. Maar als ze dat perse willen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Lijkt erger dan het is dus. En indd beter om wel ff na te laten kijken... Had ik achteraf gezien ook moeten doen na 'de beruchte' whiskyproeverij...
Iets met minimaal 15 dubbele whisky, een fiets, gladheid op de weg en de volgende ochtend een compleet bebloed kussenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:30 schreef maen het volgende:
[..]
Nouja ik zei dat het niet nodig was, ken mezelf en mn lichaam wel in dat opzicht. Maar als ze dat perse willen...
Wat was er dan?
Klinkt naar...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met minimaal 15 dubbele whisky, een fiets, gladheid op de weg en de volgende ochtend een compleet bebloed kussen.
En nu een litteken op mn kin
Zag er vooral erger uit dan het was... Alleen achteraf gezien had er misschien toch ff een hechting in gemoetenquote:
Was om 8.30 stipt wel de eerste bij de koffiebarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:21 schreef MPG het volgende:
[..]
De volgende keer neem je maar een trein later. Zo vroeg is er hier nog geen koffie te krijgen
.
Ik zit inmiddels aan bak nummer 4 van vandaagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:25 schreef maen het volgende:
Koffie! Komt toch niet vaak voor dat ik koffie drink tijdens college maar vandaag is het hard nodig..
Geen idee, ik zit in Brabant. En erg genoeg met uitzicht op een terrasjequote:
Hou je inquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit in Brabant. En erg genoeg met uitzicht op een terrasje... Het is ernstig verleidelijk
... Maarja, vanmiddag nog een practicum...
...
Will do! Vanavond maar eens in een nieuw boek beginnenquote:
Ja, het is echt prachtig weer... Vanochtend om 7 uur was het alleen wel nog ijskoud op de fietsquote:op mijn kamer is het wel nog koud, daar komt de zon niet... maar die mooie blauwe lucht is heel wat waard!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:03 schreef friekin_ het volgende:
ZON RAMEN OPEN KEIHARDE BEATS EN POETSEN MAAR
Dubzero met o.a. Tomba.quote:
geslaagd op marktplaatsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:47 schreef nattermann het volgende:
[..]
Doe datOf bij bol.com voor 2ehands?
Hehe. Ik ga voor dubstep naar Eindje. En 16april is MALA IN EINDJE. No ffing way dat ik dan naar Zitterd ga. Gezicht, ga naar mala, Effenaar.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:16 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dubzero met o.a. Tomba.Ik dacht dat er in deze reeks nog wat users waren die van Dubstep hielden...
Oh ja jij was toen met Boef en de Gelogeerde Aap ook daar he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe. Ik ga voor dubstep naar Eindje. En 16april is MALA IN EINDJE. No ffing way dat ik dan naar Zitterd ga. Gezicht, ga naar mala, Effenaar.
Maar Mala is de eindbaas! Ja, ik was ook bij Boef. En Sine.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:40 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Oh ja jij was toen met Boef en de Gelogeerde Aap ook daar he?Ik ga toch liever naar Tomba.
Heb overigens altijd heel veel vrienden op Dubzero dus daar is het altijd wel gezellig.
ik ken het.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:09 schreef the_legend_killer het volgende:
De hele dag aan het werk met een ontsteking in mijn mond. Ben gewoon stoned/duf door de pijn
Je chick die ineens om half elf naar bed gaatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ken ik. Straks ook weer medicijnen die dat effect hebben.
Nee, daar doe ik niet aan.quote:
ja man het is echt irritant he. Morgenvroeg meteen naar de tandarstquote:
Geen zin om te lopenquote:
Dan kun je toch met de auto gaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:56 schreef nattermann het volgende:
[..]
Geen zin om te lopenga zo pitten
En dat terwijl de McDonalds 50 meter verderop ligt
Die staat verder wegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan kun je toch met de auto gaan.
Delenquote:
Ook delenquote:
Lekker gezwommen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:24 schreef maen het volgende:
Jeej! Mn elleboog doet het nog!nu aan de studie...
Spoiler.quote:
Alsof de collega's dat erg vindenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Terwijl ik gewoon op mijn werk zit natuurlijk.
Maak wel een goedmaak mms.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Terwijl ik gewoon op mijn werk zit natuurlijk.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:52 schreef maen het volgende:
ok ik probeerde te quoten maar mijn firedox doet naar :s
maar ik heb lekker gezwommen ja! vrijdag weer
Ik denk dat je dan nog slaaptquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:57 schreef maen het volgende:
ik denk dat ik dan slaap, of aan het studeren ben...
Moeilijk tentamen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:01 schreef maen het volgende:
ik betwijfel het, ik heb maandag tentamen en ben de halve zondag kwijt aan treinen dus dan moet ik wel vroeg beginnen
Ai, das wel zuurquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:15 schreef Ivo1986 het volgende:
Potver, heb net mijn IB aangifte 2010 gedaan, moet 251 nabetalen
Ik krijg ook wat kleingeld terug.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ai, das wel zuur.
Ik krijg als het goed is 850 terug.
Zeg dat welquote:
Ik ook niet echt toegekomen aan het werk wat ik vandaag wilde doen. Wat stomme aanpassingen gedaan. Sowieso vervelend als mensen maar halve dagen werken en in die halve dag eigenlijk niet veel tijd hebben om dingen te doen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg dat wel...
Naja, we hebben vanavond nog...
Morgen maar weer écht aan de bak...
Herkenbaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:11 schreef maen het volgende:
nah vandaag kon ik mezelf echt niet aan het studeren krijgen :s en vanavond ook weer verplichtingen.
Nu eerst maar koken en eten, dan kan ik voor die tijd nog wat doen!
*jaloers is*quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:27 schreef maen het volgende:
ik geef het op, ik ga bier drinken (en whisky!). In de hoop dat het morgen beter gaat...
quote:
Jaja. Ik heb koffie, nu nog naar de collegezaal en beginnen...quote:
ik heb vrij vandaag, maar dat maakt de motivatie niet beter...quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja. Ik heb koffie, nu nog naar de collegezaal en beginnen...
Ik herken het maar al te goedquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:51 schreef maen het volgende:
[..]
ik heb vrij vandaag, maar dat maakt de motivatie niet beter...
Welkequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:32 schreef sproetjes het volgende:
whehe mijn eerste studieboeken zijn net gearriveerdvolgende week nog eentje ophalen... wat een gewicht
stapel en de koning 1-2-3quote:
Werk ze.quote:
dat. Nu maar eens echt beginnen, over 2 uur moet ik alweer weg :squote:Op donderdag 31 maart 2011 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Werk ze.
Hier is de motivatie tot het nulpunt gedaald, met dank aan de lunch..
Mja, lunchen met frikandellen en bier is écht geen goed plan als je daarna nog moet studerenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:03 schreef maen het volgende:
[..]
dat. Nu maar eens echt beginnen, over 2 uur moet ik alweer weg :s
En? Wat al iets gelezen ? Makkie hèquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:03 schreef sproetjes het volgende:
[..]
stapel en de koning 1-2-3volgende week het (uitverkochte) zakboek nog ophalen in maastricht bij de selexyz en ik kan er tegenaan..
Klacht: op de valreep nog een enkelblessure nav het (te)veel lesgevengodnonde
Voor wat voor soort functie?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:34 schreef Ivo1986 het volgende:
Vandaag een sollicitatiegesprek gehad in Lommel (BE)
ging goed is afwachten
Keelontsteking? Of in de longen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Had ik dat gewetenquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:18 schreef Tism het volgende:
Ben naar een gruwelfilm aan het kijken op RTLseven!..
Mochten Sie Erdinger oder Westmalle?quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:04 schreef Tism het volgende:
OBER~! Drei pilsner bitte!?..Und sjnel ein bisjen!!!..
Brandquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:05 schreef Tism het volgende:
Einer von das tap! macht gein flaus aus welges das ist! SJNEL!!!..
Erdingerquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mochten Sie Erdinger oder Westmalle?
Welke kroeg krijg je dat bij je pilsner/bier?..quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:05 schreef friekin_ het volgende:
Nee. Eerder: Hoi. Wilde de tagliatelle met bospaddestoelen of heeft u zin in een stevige bistecca?
Ik werk niet in een kroeg.quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:08 schreef Tism het volgende:
[..]
Welke kroeg krijg je dat bij je pilsner/bier?..
quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:06 schreef nattermann het volgende:
[..]
Keelontsteking? Of in de longen?
Waar is die TISM trouwens, dat nachtzwelgjeMeer richting de longen voor mijn gevoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was het gezellig?quote:Op vrijdag 1 april 2011 05:30 schreef maen het volgende:
Oei, dit beloofd niet veel goeds voor mn vrijdag...
Haha! En nu weer hard aan de studie?!quote:
Hahahahahahahahaquote:
koffie kan ik echt niet verdragen 's ochtends....quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha! Goed idee
!
En vergeet de koffie en een goed ontbijt niet.
Dan een goed ontbijtquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:56 schreef maen het volgende:
[..]
koffie kan ik echt niet verdragen 's ochtends....
Nee haha, het dichtstbijzijnde restaurant is de McDonaldsquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Restaurant ligt in je straat geloof ik.
Mooizo!quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:40 schreef maen het volgende:
Zwemmen heeft idd wel goed gedaannu weer een of ander gastcollege...
quote:
ja he.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vergaderingen die steeds verzet worden. Zo kan ik mijn tijd natuurlijk nooit fatsoenlijk indelen.
Wel een goeie lunch gehad vandaag
Ooooh ja!quote:
Herkenbaar... Ben t ontvlucht... BBQ en nu aan de whiskyquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:44 schreef maen het volgende:
Argh ik wil iets leuks doen ipv dat stomme tentamen leren
ben met mn ouders naar t theater geweest, ook leuk! Helaas wel het halfvastenbal gemist... morgen weer druk aan de studie.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Herkenbaar... Ben t ontvlucht... BBQ en nu aan de whisky
Ook leuk...quote:Op zondag 3 april 2011 01:43 schreef maen het volgende:
[..]
ben met mn ouders naar t theater geweest, ook leuk! Hooelaas wel het halfvastenbal gemist... morgen weer druk aan de studie.
Goeie whisky?
En wat smaakt 'iequote:Op zondag 3 april 2011 05:44 schreef nattermann het volgende:
Het idee dat er een koude Brand in de koelkast ligt thuis, houdt me tijdens deze nachtdienst op de been.
Ik zit gelukkig al aan de pillen.quote:
klinkt goed! Hoe gaat het vandaag?quote:Op zondag 3 april 2011 02:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook leuk...
Van Famous Grouse , via Dimple 15yo en bowmore 12 naar glenlivet 12 and counting...
Het was ook erg goed...quote:
Waarom verbaasd me dat niets... :p sterkte dan!quote:Op zondag 3 april 2011 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was ook erg goed...
En. Ehm. Vandaag...... Laten we het daar maar niet over hebben
Hahaquote:Op zondag 3 april 2011 15:43 schreef maen het volgende:
[..]
Waarom verbaasd me dat niets... :p sterkte dan!
Die shit moet je drinken, niet snuivenquote:Op zondag 3 april 2011 17:08 schreef Joysa het volgende:
Ohmy what a night..
Ik krijg die whisky lucht niet uit mn neus
Ik lust het echt nietquote:Op zondag 3 april 2011 17:16 schreef Frishe het volgende:
[..]
Die shit moet je drinken, niet snuiven
Decollethee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |