SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Doe je goed. Heb vanmorgen alweer gezwommenquote:
Zwemmen is fijn... maar niet op zondagmorgen :pquote:Op zondag 27 maart 2011 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe je goed. Heb vanmorgen alweer gezwommen
Haha, die zondagmorgen is niet zo handig indd... Heb wel 3 uur geslapen ofzoquote:Op zondag 27 maart 2011 12:48 schreef maen het volgende:
[..]
Zwemmen is fijn... maar niet op zondagmorgen :p
Morgen weer!
Zie deel 152quote:
Bizarquote:Op zondag 27 maart 2011 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Heavy shit zeg die 16 jarige jongen uit Koningsbosch die onder die heftruck is gekomen vanmiddag in Kelpen-Oler .... WTF.
R.I.P.
Whehehehe.quote:
Doe je goedquote:Op maandag 28 maart 2011 15:36 schreef maen het volgende:
Rustig dagje... maar vanavond staat natuurlijk weer helemaal vol
Dat is niet gek, dat is liefquote:Op maandag 28 maart 2011 15:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe je goed.
Hier ook kalm aan op gang komen en een boel te doen vanavond...
Doelstelling van gisteravond uiteraard niet gehaald... Vanavond nieuwe kans, dit keer waarschijnlijk met een stok achter de deur (ik lijk overigens wel gek ook, als ik dat doe
)
Dat je dat überhaupt aandurft. Ik ben 's morgens nog minder te genieten dan H.quote:
Ik ben dan ook niet echt vrolijk, dus word gezelligquote:Op maandag 28 maart 2011 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat je dat überhaupt aandurft. Ik ben 's morgens nog minder te genieten dan H.
Lekker kletsen over rijbewijzen en UIT ETEN gaanquote:Op maandag 28 maart 2011 16:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet echt vrolijk, dus word gezellig
En auto's en whisky proevenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker kletsen over rijbewijzen en UIT ETEN gaan
Whehehe, dat auto's onderwerp kan ook heel goed in de treinquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe, dat auto's onderwerp kan ook heel goed in de trein![]()
![]()
...
Maar goed, ga jij eerst maar eens UIT ETENquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar goed, ga jij eerst maar eens UIT ETEN.
Nee, dat moet HIJ vragenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vraag 'm voor dit weekend wel
Maar niet uit eten
J vroeg me ook al, maar weinig zin om met haar te gaanquote:Op maandag 28 maart 2011 16:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat moet HIJ vragen...
Maare, dit weekend geen stad, dan?
Whehehehe...quote:Op maandag 28 maart 2011 16:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
J vroeg me ook al, maar weinig zin om met haar te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |