quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.... ik ben al thuis
bij mij staan de streams op mute! ik kijk guus!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:28 schreef RobbieBoy het volgende:
Ik ga de bewoners aanmelden voor X-Factor 2012, als ze zo vals blijven zingen
Auch... doe ons dat niet aanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:28 schreef RobbieBoy het volgende:
maikie was al afgekeurdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:28 schreef RobbieBoy het volgende:
Ik luister naar Bollekus Franse muzieklijstquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:28 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
bij mij staan de streams op mute! ik kijk guus!
Geen streams?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:27 schreef jesje1982 het volgende:
leuk die caps zo tussen door blijven we toch op de hoogte
jawel maar ik heb ook guus aan! enne de cos bijlezen en de sc bijohoudenquote:
stream?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:31 schreef jesje1982 het volgende:
ik zing net zo vals mee als de bewoners waarschijnlijk
Jawel hoor... op mute luister naar betere muziekquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:33 schreef pietpaniek het volgende:
Jij meezingen op rtl4..... Zapper zoeken doet
Geen idee over welke liedje jij het hebt... .Met mijn beperkte frans probeer ik Calogero Passi te verstaan.. Verdomdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:34 schreef bollokus het volgende:
uhm van dit liedje ga ik de tekst nietovertypen
ja, zijn lekkere nummers he!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen idee over welke liedje jij het hebt... .Met mijn beperkte frans probeer ik Calogero Passi te verstaan.. Verdomdgoeie sound
quote:
Guus is goed live, ben 2 jaar geleden geweest, in het psv stadionquote:
Kleine correctie.... dat was toch echt Jonnhy Jordaanquote:
Niet eens ...maar gelukkig smaken verschillenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kleine correctie.... dat was toch echt Jonhy Jordaan
Geeft niet.... ik ben Amsterdamse... Johnny jaren '70 ben ik mee opgegroeid..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:43 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Niet eens ...maar gelukkig smaken verschillen
goed nummerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:45 schreef bollokus het volgende:
ik leef niet meer voor jou,
voorbij zijn alle jaren!
toen moest ik heul nog gemaakt wordenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft niet.... ik ben Amsterdamse... Johnny jaren '70 ben ik mee opgegroeid..
Nee zit nu bij LePlays Pays van Jacques Brelquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:45 schreef bollokus het volgende:
ik leef niet meer voor jou,
voorbij zijn alle jaren!
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:45 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
toen moest ik heul nog gemaakt worden![]()
Lieverds..... ik voel mij nu zo oudquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Lieverds..... ik voel mij nu zo ouden ik ben nog zo jong van hart
Dat zijn de betere feestjesquote:
als jij opstat is de garantie verlopenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:48 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
en daar gaat het om
Je bent zo oud als je je voelt
in mijn geval 's avonds 18 en bij het opstaan 100
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:50 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
als jij opstat is de garantie verlopen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:51 schreef bollokus het volgende:
vandaag is rood!
voor de liefde voor miss J en jullie allemaal![]()
[ afbeelding ]
hier is ut heul gezelliequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:51 schreef Ikkemisjeel het volgende:
Djiezzzzzzz wat een dooie boel!! Mis relnicht Servio nu wel voor een beetje rellen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:51 schreef bollokus het volgende:
vandaag is rood!
voor de liefde voor miss J en jullie allemaal![]()
[ afbeelding ]
wiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:51 schreef Ikkemisjeel het volgende:
Djiezzzzzzz wat een dooie boel!! Mis relnicht Servio nu wel voor een beetje rellen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:51 schreef Ikkemisjeel het volgende:
Je loopt een uur voor.... om drie uur gaat de klok pas terugquote:
wiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:55 schreef Ikkemisjeel het volgende:
OMG Kooi karper lip doet ook eens actief
Kooi karper... mag toch hopen dat het een Goi (Japanse) karper is en niet een karper in een kootjesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:57 schreef Ikkemisjeel het volgende:
[..]
Maik. Wij hebben hier besloten dat hij lijkt op een kooi karper
quote:
Geeft niet, die mag je hier in SC makenquote:
ik vind adat zo gaaf zo op de gitaar!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Kan Karim nog wat van leren... wel een goeie film trouwens Pulp Fiction
Ze feesten bij de burenquote:
Ikkemisjeel mag hier zijn of bij [COS#750]Meezingen!!quote:
je vergeet fakkingquote:Op zondag 27 maart 2011 00:01 schreef pietpaniek het volgende:
Zow toen ik 2 weken geleden nieuw was waren jullie heul veul strenger 1000 miljoen miljard % zeker
Hier streng? nee hoor nooit geweest.... gelukkig. Ben de COS uitgestuurd door iemand die inmiddels een heel veel vriendelijkere avatar heeft dan toen, werd hier liefdevol opgevangen door MissJ en bommiequote:Op zondag 27 maart 2011 00:01 schreef pietpaniek het volgende:
Zow toen ik 2 weken geleden nieuw was waren jullie heul veul strenger 1000 miljoen miljard % zeker
en door mij jaquote:Op zondag 27 maart 2011 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier streng? nee hoor nooit geweest.... gelukkig. Ben de COS uitgestuurd door iemand die inmiddels een heel veel vriendelijkere avatar heeft dan toen, werd hier liefdevol opgevangen door MissJ en bommieBen ze nog steeds dankbaar
jij bent helemaal een schatjequote:
en door mij. Delen toch dezelfde ervaringquote:Op zondag 27 maart 2011 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier streng? nee hoor nooit geweest.... gelukkig. Ben de COS uitgestuurd door iemand die inmiddels een heel veel vriendelijkere avatar heeft dan toen, werd hier liefdevol opgevangen door MissJ en bommieBen ze nog steeds dankbaar
En door jouw JAquote:
goedzo!!!!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:01 schreef pietpaniek het volgende:
Zow toen ik 2 weken geleden nieuw was waren jullie heul veul strenger fakking 1000 miljoen miljard % zeker![]()
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En door jouw JAen Bol en bommie beschermde mij toen heel niet gepaste plaatjes van onthoofde muisje getoond werden. En MissJ, Jess, en Ceetje zijn de drie Muskettes enne ... we zijn gewoon team Bol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |