Nee ik ook niet verder meer.... was je dm was ff schrikken... ben ik al over heenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:57 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik laat het lekker aan de mods over, ik ga me hoofd er niet over breken
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee ik ook niet verder meer.... was je dm was ff schrikken... ben ik al over heen
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee ik ook niet verder meer.... was je dm was ff schrikken... ben ik al over heen
Hmmm... dacht dat je in Frankrijk zat... hier is de lucht zwart geen sterretje te zienquote:Op zondag 27 maart 2011 01:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
ik wist het ook niet
maar de lucht is weer blauw
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm... dacht dat je in Frankrijk zat... hier is de lucht zwart geen sterretje te zien
hier is het echt prachtig buiten... omdat er ook nergens licht brand zie je massa's sterren!quote:Op zondag 27 maart 2011 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm... dacht dat je in Frankrijk zat... hier is de lucht zwart geen sterretje te zien
de hoeveulste??quote:
Ik wil verhuizenquote:Op zondag 27 maart 2011 01:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier is het echt prachtig buiten... omdat er ook nergens licht brand zie je massa's sterren!
de 1e maar ik denk wel echt de laatste ik heb luciferstokjes nodigquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:07 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
de 1e maar ik denk wel echt de laatste ik heb luciferstokjes nodig
Jeetje ben jij een rookster... laatste stokje... waxinelichtje mee aansteken... gaat nog heel wat peukjes mee. Of (als je gas hebt) de geijser... maar heb bij SST geleerd dat je ook de broodrooster kan gebruikenquote:Op zondag 27 maart 2011 01:07 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
de 1e maar ik denk wel echt de laatste ik heb luciferstokjes nodig
voor mn ogen open te houden mutsquote:Op zondag 27 maart 2011 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje ben jij een rookster... laatste stokje... waxinelichtje mee aansteken... gaat nog heel wat peukjes mee. Of (als je gas hebt) de geijser... maar heb bij SST geleerd dat je ook de broodrooster kan gebruiken
en dat lukt niet met een broodrooster?quote:
neequote:Op zondag 27 maart 2011 01:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en dat lukt niet met een broodrooster?![]()
ga toch lekker slapen lieverdquote:
ga ik ook zoquote:Op zondag 27 maart 2011 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ga toch lekker slapen lieverdde nacht is al een uurtje korter
dan zit je niet op 14/15 die zijn nog heel fatsoenlijkquote:
quote:
nee ik heb geen ziggo/upcquote:Op zondag 27 maart 2011 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan zit je niet op 14/15 die zijn nog heel fatsoenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |