quote:Op zondag 27 maart 2011 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je Jes zover terug was ik niet gegaan.Ik ben niet gek
Maar wie heeft niet gelijk? Piet/Gert of DGK_Eric?quote:
We zullen zien, als het echt Fenneke is...dan word haar account net als bij eric geverifeerd (ofzo)quote:Op zondag 27 maart 2011 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar wie heeft niet gelijk? Piet/Gert of DGK_Eric?
Pablootje post nog steeds als man...quote:Op zondag 27 maart 2011 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar wie heeft niet gelijk? Piet/Gert of DGK_Eric?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:24 schreef Ceetje.. het volgende:
Piet, vraagje aan je, dat account van de vrouw van Gerard, fenneke, was dat een kloon of was het echt, of weten jullie het nog niet?
of is het een Secret?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het was een kloon. Verder weet ik er echt niks van, Gert heeft 't opgepakt. Heb 't rustig aan gedaan laatste 2 dagen.
allen bedankt ik waist het niet maar mocht de bevestiging vcan eric doorgevenquote:
pffff.... ik heb net in de COS (net voor die gesloten werd) de vraag van Ceetje aan Piet en het antwoord van Piet over de 'vermeende' kloon van Fenneke gepostquote:
we willen je nog niet kwijt bolloquote:Op zondag 27 maart 2011 00:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
allen bedankt ik waist het niet maar mocht de bevestiging vcan eric doorgeven
de pic is compleet van het net af dus het zal wel meevallenquote:
nee hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
Jeetje ik was helemaal niet in een rel bui Bol volgens mij ook niet...
goed planquote:Op zondag 27 maart 2011 00:56 schreef bollokus het volgende:
laten we nog maar een biertje en peuk pakken
Ja ben ik wel aan toe inmiddelsquote:Op zondag 27 maart 2011 00:56 schreef bollokus het volgende:
laten we nog maar een biertje en peuk pakken
ik laat het lekker aan de mods over, ik ga me hoofd er niet over brekenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
Ik weet alleen wat ik gezien heb... zelfde verhaal wat ik een paar SC's terug heb gemeld heb over COS 720-1 en COS720-2. Ik geloof eerder Piet/Gert dan welk ander die posts
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |