Ik probeerde het idd wat omfloerster te zeggen tegen je jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok dit is wat duidelijker taal

Op zaterdag 26 maart 2011 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:

het slaat gewoon nergens op. Ik zie stationsnaambordjesschieten ook niet Olympisch worden op afzienbare termijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 26 maart 2011 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Paardensport
[/quote
Leuk juist![]()
![]()

We kunnen het ook gewoon helemaal weglaten. Volgens mij zijn we nu een mug aan het opblazen tot olifantenproporties... blijft de discussie zich herhalen, dan maken we de OP alsnog weer leeg. Maar dit wordt een beetje zonde van de tijd zo, het is net alsof we statuten voor de KSC aan het vaststellen zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Laat meer ruimte voor discussie dan een vaste tijdslimiet

Dat horen meisjes van 14 nog niet te zeggenquote:

Zeg ik wel vakerquote:

iddquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
We kunnen het ook gewoon helemaal weglaten. Volgens mij zijn we nu een mug aan het opblazen tot olifantenproporties... blijft de discussie zich herhalen, dan maken we de OP alsnog weer leeg. Maar dit wordt een beetje zonde van de tijd zo, het is net alsof we statuten voor de KSC aan het vaststellen zijn.

Nooit paardgereden zekerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het slaat gewoon nergens op. Ik zie stationsnaambordjesschieten ook niet Olympisch worden op afzienbare termijn.

Gast... ik wil je niet laten schrikken, maar dat was het standaard woord in groep 6 alquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat horen meisjes van 14 nog niet te zeggen

Ik meld me aan voor de feestcommissiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
We kunnen het ook gewoon helemaal weglaten. Volgens mij zijn we nu een mug aan het opblazen tot olifantenproporties... blijft de discussie zich herhalen, dan maken we de OP alsnog weer leeg. Maar dit wordt een beetje zonde van de tijd zo, het is net alsof we statuten voor de KSC aan het vaststellen zijn.

dat viel me ook al opquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zegt best goeie dingen hoor, vaak

Eens!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zegt best goeie dingen hoor, vaak

en ik doe mee met het feessiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik meld me aan voor de feestcommissie

Regel jij de borrel na de Algemene Ledenvergadering?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik meld me aan voor de feestcommissie

Ik gein maar wat hoor..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gast... ik wil je niet laten schrikken, maar dat was het standaard woord in groep 6 al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |