.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:14 schreef sharr het volgende:
Ik kom even de groetjes doen aan alle homo's op fok.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:24 schreef sharr het volgende:
Hoi! Wel jammer dat ik hier niet mag posten, leek me wel gezellig.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoi! Wel jammer dat ik hier niet mag posten, leek me wel gezellig.
Oh, kutquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
Oh Vlarp waarom deed je niet +1 met nummer?
Anderen je fouten laten herstellen hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:29 schreef Vlarp het volgende:
Als Erik nou even komt aanwaaien dan kan die het nummer wel aanpassen
Jij kunt dat zeker niet met je Frontpage rechten?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Anderen je fouten laten herstellen he
Waar haal je die informatie vandaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
Erik is toch altijd een beetje sloom
Ik ben net Albert Verlinde met mijn bronnenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar haal je die informatie vandaan?
Roddelhoer dus.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik ben net Albert Verlinde met mijn bronnen
en nu ook heibel met Roel Vente ?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik ben net Albert Verlinde met mijn bronnen
en dan dan over een paar uur weer vrolijk rondspringen tijdens de repetitie ?quote:Op zondag 27 maart 2011 01:23 schreef Ang3l het volgende:
Godallemachtig ik kan nog amper lopen! En nee dat is niet vanwege de scholier. Dat is vanwege de tapasavond. Ik heb echt zo enorm veel gegeten....
Jep. Arme buurvrouw. Er zat nogal wat knoflook in de tapas.quote:Op zondag 27 maart 2011 01:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan dan over een paar uur weer vrolijk rondspringen tijdens de repetitie ?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:30 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Heye!
Ik heb een vraag. Zijn er nog toffe dingen die je in Eindhoven kunt doen met zijn tweeën?
Iemand een idee?
Linkje?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:21 schreef Ang3l het volgende:
Och ik ben me toch mooie foto's aan het uploaden van Tomasso & Stijntje
Ik zet ze 1 dezer dagen wel ff op de website van frisoquote:
Uuuuhm.... je moet nooit vragen wat voor toeristische dingen er te doen zijn aan mensen die zelf in de stad wonenquote:
Heerlijk hè, een bad, het is de grootste luxe in mijn levenquote:
Oh jaquote:
Ben je zo'n koele kikker?quote:Op zondag 27 maart 2011 13:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ga nooit in bad. Na twee minuten begint het water koud te worden en de verveling toe te slaan.
+1quote:Op zondag 27 maart 2011 13:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ga nooit in bad. Na twee minuten begint het water koud te worden en de verveling toe te slaan.
Schuimbad, lezen in bad, met z'n tweeën in bad, gamen in bad (Tiny Birds op iPod), dromen in bad, Skypen in Bad, met rode wijn in bad, origami in bad, films/tv series kijken in bad, internetten/Fok!'en bad.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Heerlijk hè, een bad, het is de grootste luxe in mijn leven
Herkenbaar.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuuhm.... je moet nooit vragen wat voor toeristische dingen er te doen zijn aan mensen die zelf in de stad wonenDie weten dat vaak helemaal niet
Maar .... even denken.....
• van Abbe Museum
• Shoppeeeeeeeeeeeeeeeen
• Wat drinken bij New York (Dommelstraat) of de Hoogste Tijd
• Of Smalle Haven (en evt eten)
• Eten bij Usine
• Laserquesten op Stratums Eind
Dan heet het picknicken bij het water E!quote:Op zondag 27 maart 2011 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Vissen. Dat lijkt me dan alleen leuk als er leuke mensen bij zijn, hapjes, flesje wijn en in het (ondergaande) zonnetje. Eigenlijk zou dat hele vissen me gestolen kunnen worden.
Picknicken > Vissenquote:Op zondag 27 maart 2011 15:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan heet het picknicken bij het water E!
Oh, is dát de reden dat het tussen ons zo moeizaam gaatquote:Op zondag 27 maart 2011 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Het lijkt me trouwens erg vervelend om iemand vanuit het topic te daten
ik bedoel, ik gebruik dit om al mijn ergernissen over anderen op te smijten
Smalle Havenquote:Op zondag 27 maart 2011 14:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Vroeger op vakantie allemaal musea bezoeken, terwijl je de hotspots in eigen dorp nog nooit van binnen hebt gezien.
Van Abbe ben ik nog ooit met school geweest, maar ben zelf niet zo'n kunstliefhebber.![]()
Laserquesten klinkt wel tof, maar ik dacht dat je daarvoor met een grote groep moest zijn?
Bedankt trouwens.
Misschien lezen al je dates van buiten het topic wel gewoon mee, en is dat de reden waarom je de Eeuwige Gay Vrijgezel bent.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil geen fokkende relatie, postend, lukend or otherwisequote:Op zondag 27 maart 2011 16:21 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Misschien lezen al je dates van buiten het topic wel gewoon mee, en is dat de reden waarom je de Eeuwige Gay Vrijgezel bent.
Ik wist niet zeker of ik daarop mocht reagerenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Mja, Steve en Vlarp zijn dan ook niet meer een stelletje.
Ik dacht dat ook wel duidelijk was inmiddelsquote:Op zondag 27 maart 2011 16:31 schreef Peter het volgende:
Dat was tussen de regels door wel te lezen toch?
Het is geen date, maar een meet. Toch?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb geen idee hoe jullie 't gaan noemenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Het is geen date, maar een meet. Toch?
Lang niet bij iedereen hoor. Zelfs Stroek wist 't nietquote:Op zondag 27 maart 2011 16:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik dacht dat ook wel duidelijk was inmiddels
Ja, ik twijfelde ook, maar aan de andere kant, het is nou eenmaal zo en het is ook geen porem als er steeds nog opmerkingen worden gemaakt over een stelletje dat geen stelletje meer is.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker of ik daarop mocht reageren
ik vond het wel grappig om te zien dat het nog zo lang "onbekend" bleef in het topicquote:Op zondag 27 maart 2011 16:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik twijfelde ook, maar aan de andere kant, het is nou eenmaal zo en het is ook geen porem als er steeds nog opmerkingen worden gemaakt over een stelletje dat geen stelletje meer is.
Maar als ik voor mijn beurt gesproken heb, dan sorry.
Als iemand me vraagt het (nog) niet aan de grote klok te hangen dan wacht ik netjes tot het wel magquote:Op zondag 27 maart 2011 16:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig om te zien dat het nog zo lang "onbekend" bleef in het topic
Mijn collegaquote:Op zondag 27 maart 2011 16:39 schreef Peter het volgende:
Maar met wie heeft Tomasso nou leuke avondjes?
Ik was niet in de veronderstelling dat het nog geheim was, eerlijk gezegdquote:Op zondag 27 maart 2011 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als iemand me vraagt het (nog) niet aan de grote klok te hangen dan wacht ik netjes tot het wel mag
Het was ook geen geheim.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was niet in de veronderstelling dat het nog geheim was, eerlijk gezegd. Of dat het niet benoemd mocht worden
.
Pssst, dadelijk komen ze erachter dat ik er om jou vandoor ben gegaan.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Dus onze relatie moet straks ook uit de topics blijven?
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Pssst, dadelijk komen ze erachter dat ik er om jou vandoor ben gegaan..
Is er een technisch mankement aan de deur dat dat in de winter niet kan dan?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:45 schreef Vlarp het volgende:
Fijn dat de deur weer open kan tijdens het koken
Dan is er een belemmering die samenhangt met het te snel dalen van de temperatuur binnenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is er een technisch mankement aan de deur dat dat in de winter niet kan dan?
Je bent gewoon te gierig om fatsoenlijk te stoken.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan is er een belemmering die samenhangt met het te snel dalen van de temperatuur binnen
M'n stookkosten vallen toch al hoger uit dan Eneco had berkend dit jaarquote:Op zondag 27 maart 2011 17:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent gewoon te gierig om fatsoenlijk te stoken.
Heb je geen afzuigkap?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:45 schreef Vlarp het volgende:
Fijn dat de deur weer open kan tijdens het koken
"Buurman, waarom staat die deur open?!"quote:Op zondag 27 maart 2011 18:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, alleen een crappy centrale afzuiging waar je niks aan hebt
Zo mag je niet praten over Steve!quote:Op zondag 27 maart 2011 18:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, alleen een crappy centrale afzuiging waar je niks aan hebt
Nah!quote:Op zondag 27 maart 2011 18:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zo mag je niet praten over Steve!
quote:Op zondag 27 maart 2011 18:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo mag je niet praten over Steve!
Mwoah, laatst fietste ik door oranje.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:16 schreef samjustme het volgende:
Is er nog iemand iets spannends overkomen afgelopen tijd?
Nee, die andere. Van die foto van net.quote:
Misschien kent Ang3l 'm welquote:Op zondag 27 maart 2011 19:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, die andere. Van die foto van net.
* Tomasso pakt z'n engelenfluit.quote:
Homo's, direct met zijn hand in de broek van de ander.quote:
Kun je beter wat met je wiel spelen..quote:Op zondag 27 maart 2011 20:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Homo's, direct met zijn hand in de broek van de ander.
Weet je hoe duur een goede fiets is?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:07 schreef Tomasso het volgende:
Die jongen kan toch wel een scheer/trim-apparaat betalen?
Harige benen, en dat voor een fietser jah!quote:Op zondag 27 maart 2011 21:07 schreef Tomasso het volgende:
Die jongen kan toch wel een scheer/trim-apparaat betalen?
O kut... ik had het helemaal willen zienquote:Op zondag 27 maart 2011 21:39 schreef creno het volgende:
halfnaakte dansers bij ultimate dance battle
Bij nader inzien... neh...quote:Op zondag 27 maart 2011 21:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O kut... ik had het helemaal willen zien
Normaal wel hoor, maar hij is er nu niet, dus dan maar tv.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Doet R nooit meer shirtloos een dansje voor je?
quote:
Die eerste is fakequote:Op zondag 27 maart 2011 21:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Kun je beter wat met je wiel spelen..
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En het is geen youtube filmpje van Mariahquote:
Foto foto welke foto?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, die andere. Van die foto van net.
Blow it big boyquote:
Moest ik ook tijdens de moderne dans hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 21:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Moet je je daar tegenwoordig toe verlagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Je vond mijn verrassingsconcert van Rowwen Heze dus niet leuk?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:52 schreef Steve het volgende:
Zo, ik heb wel weer genoeg Limburgs gehoord.
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:52 schreef creno het volgende:
[..]
Normaal wel hoor, maar hij is er nu niet, dus dan maar tv.
Naam en rugnummer aubquote:Op zondag 27 maart 2011 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind de presentator geheel niet verkeerd
Hij mag voor mij direct door naar de finalequote:
Oh ik dacht al dat ik hem kende... hij is gewoon de ex-man van An Lemmens (die van SYTYCD)quote:Op zondag 27 maart 2011 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij mag voor mij direct door naar de finale
O nee wacht, want dan zouden we'm in de tussentijd niet zien
Ja want An =quote:
Ja.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
Zou je een top carriere opofferen voor de liefde van je leven als je exact zou weten wat de keuzes en de gevolgen inhielden?
Ligt aan die keuzes en gevolgen he.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
Zou je een top carriere opofferen voor de liefde van je leven als je exact zou weten wat de keuzes en de gevolgen inhielden?
Ja preciesquote:
Bestaat er zoiets als een top carriere en de liefde van je leven?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
Precies.. als je weet dat je twee jaar later keihard wordt gedumpt dan laat maarquote:
De liefde van je leven geloof ik wel. De ware niet. En een top carrière boeit me niet zo heel erg.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Bestaat er zoiets als een top carriere en de liefde van je leven?
Stel dat een grote liefde toch zo'n 10 jaar moet duren om impact te hebben, dan heb je in je leven toch ruimte voor twee tot vier "liefdes van je leven".quote:Op zondag 27 maart 2011 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De liefde van je leven geloof ik wel. De ware niet. En een top carrière boeit me niet zo heel erg.
Ja, tenzij die topcarrière betekent iedere dag overwerken etc waardoor je hem/haar bijna niet meer ziet. Gunnen gaat tot een bepaalde grens natuurlijk. En dan nog "gun" je dna misschien die ander de carrière wel, maar kun je er zo niet mee leven en gaat de relatie alsnog stuk.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:14 schreef Great.Expectations het volgende:
En een beetje liefde van je leven gunt je die topcarriere ook wel. Of geilt er juist op, want macht erotiseert.
Twee tot vier liefdes ja, maar of ze allemaal de liefde van je leven zijn (als in: dit was echt de leukste) dat weet ik niet. Natuurlijk zijn niet alle liefde te vergelijken en kun je misschien een gedeelde eerste plaats hebben.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:16 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Stel dat een grote liefde toch zo'n 10 jaar moet duren om impact te hebben, dan heb je in je leven toch ruimte voor twee tot vier "liefdes van je leven".
Een nieuwe relatie kost idd denk ik energie en investering. Iets waar je met een topcarriere niet altijd tijd voor hebt. Natuurlijk blijft een relatie "werken", maar als je bv al samenwoont "kost het minder tijd".quote:Op zondag 27 maart 2011 23:20 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het doormaken van meerdere langdurige relaties (of beter gezegd, het einde daarvan) een carriere negatief beinvloedt. Dus juist als je op je 21e iemand ontmoet en daar de rest van je leven bij blijft, dat je dan tijd, aandacht en steun hebt voor een topcarriere. Of zoiets.
Ik dacht maar aan mensen die rond hun 50e hertrouwen, na een scheiding of dood van hun partner.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Twee tot vier liefdes ja, maar of ze allemaal de liefde van je leven zijn (als in: dit was echt de leukste) dat weet ik niet. Natuurlijk zijn niet alle liefde te vergelijken en kun je misschien een gedeelde eerste plaats hebben.
Als ik terugkijk dan waren niet alle relaties even "liefde van m'n leven" waardig. Alleen om nu al te zeggen "Husband nr 3 was de liefde van m'n leven" vind ik ver gaan, want dan zou dat beteken dat er geeneen meer komt die beter is... nah, lekker vooruitzichtIt's all downhill from here!
Gaat ook wat lastiger als manquote:Op zondag 27 maart 2011 23:24 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Alleen vrouwen kunnen hun ei kwijt in werk.
Wat is dat voor mannelijke Lady Gaga?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:27 schreef gastwatdefok het volgende:
wat zijn jullie aanut doeeeen?
ik zit lekker die film op RTL8 te kijken, trouwens kijk dit es
Niet eensquote:Op zondag 27 maart 2011 23:28 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wat is dat voor mannelijke Lady Gaga?
Je bent jong, dan mag dat.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben een veel te grote romanticus voor deze wereld, ben ik bang.
ikke ookquote:Op zondag 27 maart 2011 23:31 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je bent jong, dan mag dat.
Nu wel in een Duitse moodquote:Op zondag 27 maart 2011 23:27 schreef gastwatdefok het volgende:
wat zijn jullie aanut doeeeen?
ik zit lekker die film op RTL8 te kijken, trouwens kijk dit es
Een Duitse mood? Moet ik nu onderduiken of mijn fiets in de gaten houden?quote:
es ist zu spät!quote:Op zondag 27 maart 2011 23:32 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Een Duitse mood? Moet ik nu onderduiken of mijn fiets in de gaten houden?
De meligheid van deze blijft gewoon goed, keer op keerquote:
Wir sind Heldenquote:
die happy kop van die gast met die snor is gewoon prachtigquote:Op zondag 27 maart 2011 23:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
De meligheid van deze blijft gewoon goed, keer op keer
Keine Angst mehrquote:
quote:
Ik in ieder geval, zeker live.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Iemand van vroeger was hier fan van, geen idee meer wie
Die zijn tofquote:
Nur ein Wortquote:
Melodie: Okquote:
Laat ik de keuzes specificeren.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
Karma Chameleon is wel een fijn nummer stiekem hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Melodie: Ok
Zang: Verveeld
Persoon: Boy George rip-off, en die vond ik al vreselijk
Jaquote:
liefde, zeker liefde.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Laat ik de keuzes specificeren.
De cariere is het hoogst haalbare wat er bestaat, geen limiet aan geld, macht en roem ( als je daar behoefte aan hebt)
En de liefde van je leven is ook perfect, een relatie die op alle vlakken het hoogst haalbare is.
Wat zou je kiezen?
Met de restrictie dat je van beiden vooraf niet weet hoe lang het zal duren!
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:47 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wie raadt welke reclamemuziek op dit nummer gebaseerd is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Beetje jammer dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
inderdaadquote:
Ik krijg al spierpijn bij de gedachtequote:Op zondag 27 maart 2011 23:52 schreef Ang3l het volgende:
BedtijdOpa gaat nog ff 200 sit-ups doen en dan slapen
quote:
Het is voor het goede doel.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:58 schreef gastwatdefok het volgende:
morgen weer lekker naar de sportschool
helige allah better dat ik resultaat ga zienquote:Op zondag 27 maart 2011 23:59 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Het is voor het goede doel.![]()
Ik ben ook slapen. Welterusten allemaal.
Je bent inderdaad al heel lang geen hysterisch meisje meer.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:05 schreef TheVulture het volgende:
Damn... als ik naar hysterische meisjes die glijden op Justin Bieber zit te kijken dan weet ik een ding zeker: Ik word oud
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent inderdaad al heel lang geen hysterisch meisje meer.
Neuh, al lang niet meerquote:
Momenteel niet. M'n droom voor alles. Hoewel ik er best een jaartje mee zou kunnen wachten mocht dé droomman in m'n leven komenquote:Op zondag 27 maart 2011 23:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
Had je ook gewoon naar bed moeten gaan en moeten slapen.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:26 schreef TheVulture het volgende:
Gisteravond kon ik niet naar bed, nu ben ik moe
quote:Op maandag 28 maart 2011 07:31 schreef Vlarp het volgende:
'morge
Pffff, fijn die zomertijd hoor. Heb lang geslapen, en toch voel ik me gesloopt
Captain Obvious!quote:Op maandag 28 maart 2011 09:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Had je ook gewoon naar bed moeten gaan en moeten slapen.
quote:
Meer iets voor Kugariquote:Op maandag 28 maart 2011 09:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of vindt gastwatdefok dit te opwindend?
quote:
En blijf van m'n pc af, kut!quote:
well hellooooooooooo you there.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Momenteel niet. M'n droom voor alles. Hoewel ik er best een jaartje mee zou kunnen wachten mocht dé droomman in m'n leven komen.
Iedereen hier weet toch wel dat Bieber m'n drroomman isquote:
Ik heb net een Bieber fase achter de rugquote:Op maandag 28 maart 2011 10:00 schreef Tomasso het volgende:
Iedereen hier weet toch wel dat Bieber m'n drroomman is?
Ik sta ook graag achter z'n rug.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik heb net een Bieber fase achter de rug
Nee, Heulmachoquote:
Inderdaad. Er zit een verschil tussen meerderjarig en er uitziend als minderjarig... of ook echt minderjarigquote:
jij mag altijd achter mijn rug staanquote:
ik zei toch dat je buurvrouw van die grote man-handen heeft!quote:Op maandag 28 maart 2011 10:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan niet eens meer seks hebben. Iemand (ik noem geen namen) heeft vrijdag mijn ribben gebroken!
Vannacht al te veel gedaan. Beetje schraal nuquote:Op maandag 28 maart 2011 10:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
[ afbeelding ]
Nou Tomasso... fap maar!
gewoon extra spuug gebruiken. Mooie groene rochel naar boven halen, dan kun je er weer drie keer tegenaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:12 schreef Tomasso het volgende:
Vannacht al te veel gedaan. Beetje schraal nu.
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
[ afbeelding ]
Nou Tomasso... fap maar!
Die groene rochel is op dit moment geen probleem. M'n neus loopt leeg als de ziekte.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
gewoon extra spuug gebruiken. Mooie groene rochel naar boven halen, dan kun je er weer drie keer tegenaan.
Hou me vast, hou me tegenquote:Op maandag 28 maart 2011 10:18 schreef Tomasso het volgende:
Die groene rochel is op dit moment geen probleem. M'n neus loopt leeg als de ziekte.
O daarom dat je zo graag bij mij filmavond gaat doen...quote:Op maandag 28 maart 2011 10:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Sexy. Groen is altijd mijn lievelingskleur geweest.
geen, en das maar goed ook, want ik ben blut. Loon is nog niet overgemaakt en daar kwam ik gisterenavond pas achter, dus morgen even ruzie maken.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:25 schreef Ang3l het volgende:
Kugje, welk spel heb je nou gister gekocht?
Het is niet echtquote:Op maandag 28 maart 2011 10:31 schreef Ang3l het volgende:
Gatverdamme TOMASSO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Groot snotjoch!
O gelukkig. Dank je wel.quote:
Volgens veel religieuzen wel.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wakker worden met een zombiehoofd, honger, geen keelpijn, geen koppijn. Ben ik dan niet meer ziek?
Gelukkig. Is dat geklaag alsof je nog nooit in je leven verkouden bent geweest ook weer afgelopenquote:Op maandag 28 maart 2011 10:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik begin mijn reuk weer terug te krijgen
quote:wat een weer, we gaan naar de 22 graden hier deze week
Ben benieuwd! Tarsemquote:Op maandag 28 maart 2011 12:50 schreef Ang3l het volgende:
ERIK!
Na Immortals gaat Tarsem Singh Sneeuwwitje doen
waarom moet het weer per-se zo gefocused zijn op gayquote:Op maandag 28 maart 2011 15:25 schreef Stroekie het volgende:
www.gaydayefteling.nl
waarom moet Pardoes weer zo toegetakeld worden ?
alsof we op andere dagen niet welkom zijn in Eftelingquote:Op maandag 28 maart 2011 15:28 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
waarom moet het weer per-se zo gefocused zijn op gay
je krijgt maarliefst 2,50 korting als je op de gayday gaatquote:Op maandag 28 maart 2011 15:36 schreef Ang3l het volgende:
Is gewoon dikke vette pure marketing van de efteling.
Net zoals de gayday van Disney. Super druk dan.
anders mag je niet deelnemen aan de speciale acties die ze gaan houdenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
je krijgt maarliefst 2,50 korting als je op de gayday gaat! OMG TWEE FUCKING VIJFTIG! DAS EEN KOOPJE!!!! DOEN DOEN DOEN!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |