.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:14 schreef sharr het volgende:
Ik kom even de groetjes doen aan alle homo's op fok.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:24 schreef sharr het volgende:
Hoi! Wel jammer dat ik hier niet mag posten, leek me wel gezellig.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoi! Wel jammer dat ik hier niet mag posten, leek me wel gezellig.
Oh, kutquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
Oh Vlarp waarom deed je niet +1 met nummer?
Anderen je fouten laten herstellen hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:29 schreef Vlarp het volgende:
Als Erik nou even komt aanwaaien dan kan die het nummer wel aanpassen
Jij kunt dat zeker niet met je Frontpage rechten?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Anderen je fouten laten herstellen he
Waar haal je die informatie vandaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
Erik is toch altijd een beetje sloom
Ik ben net Albert Verlinde met mijn bronnenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar haal je die informatie vandaan?
Roddelhoer dus.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik ben net Albert Verlinde met mijn bronnen
en nu ook heibel met Roel Vente ?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik ben net Albert Verlinde met mijn bronnen
en dan dan over een paar uur weer vrolijk rondspringen tijdens de repetitie ?quote:Op zondag 27 maart 2011 01:23 schreef Ang3l het volgende:
Godallemachtig ik kan nog amper lopen! En nee dat is niet vanwege de scholier. Dat is vanwege de tapasavond. Ik heb echt zo enorm veel gegeten....
Jep. Arme buurvrouw. Er zat nogal wat knoflook in de tapas.quote:Op zondag 27 maart 2011 01:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan dan over een paar uur weer vrolijk rondspringen tijdens de repetitie ?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:30 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Heye!
Ik heb een vraag. Zijn er nog toffe dingen die je in Eindhoven kunt doen met zijn tweeën?
Iemand een idee?
Linkje?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:21 schreef Ang3l het volgende:
Och ik ben me toch mooie foto's aan het uploaden van Tomasso & Stijntje
Ik zet ze 1 dezer dagen wel ff op de website van frisoquote:
Uuuuhm.... je moet nooit vragen wat voor toeristische dingen er te doen zijn aan mensen die zelf in de stad wonenquote:
Heerlijk hè, een bad, het is de grootste luxe in mijn levenquote:
Oh jaquote:
Ben je zo'n koele kikker?quote:Op zondag 27 maart 2011 13:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ga nooit in bad. Na twee minuten begint het water koud te worden en de verveling toe te slaan.
+1quote:Op zondag 27 maart 2011 13:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ga nooit in bad. Na twee minuten begint het water koud te worden en de verveling toe te slaan.
Schuimbad, lezen in bad, met z'n tweeën in bad, gamen in bad (Tiny Birds op iPod), dromen in bad, Skypen in Bad, met rode wijn in bad, origami in bad, films/tv series kijken in bad, internetten/Fok!'en bad.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Heerlijk hè, een bad, het is de grootste luxe in mijn leven
Herkenbaar.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuuhm.... je moet nooit vragen wat voor toeristische dingen er te doen zijn aan mensen die zelf in de stad wonenDie weten dat vaak helemaal niet
Maar .... even denken.....
• van Abbe Museum
• Shoppeeeeeeeeeeeeeeeen
• Wat drinken bij New York (Dommelstraat) of de Hoogste Tijd
• Of Smalle Haven (en evt eten)
• Eten bij Usine
• Laserquesten op Stratums Eind
Dan heet het picknicken bij het water E!quote:Op zondag 27 maart 2011 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Vissen. Dat lijkt me dan alleen leuk als er leuke mensen bij zijn, hapjes, flesje wijn en in het (ondergaande) zonnetje. Eigenlijk zou dat hele vissen me gestolen kunnen worden.
Picknicken > Vissenquote:Op zondag 27 maart 2011 15:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan heet het picknicken bij het water E!
Oh, is dát de reden dat het tussen ons zo moeizaam gaatquote:Op zondag 27 maart 2011 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Het lijkt me trouwens erg vervelend om iemand vanuit het topic te daten
ik bedoel, ik gebruik dit om al mijn ergernissen over anderen op te smijten
Smalle Havenquote:Op zondag 27 maart 2011 14:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Vroeger op vakantie allemaal musea bezoeken, terwijl je de hotspots in eigen dorp nog nooit van binnen hebt gezien.
Van Abbe ben ik nog ooit met school geweest, maar ben zelf niet zo'n kunstliefhebber.![]()
Laserquesten klinkt wel tof, maar ik dacht dat je daarvoor met een grote groep moest zijn?
Bedankt trouwens.
Misschien lezen al je dates van buiten het topic wel gewoon mee, en is dat de reden waarom je de Eeuwige Gay Vrijgezel bent.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil geen fokkende relatie, postend, lukend or otherwisequote:Op zondag 27 maart 2011 16:21 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Misschien lezen al je dates van buiten het topic wel gewoon mee, en is dat de reden waarom je de Eeuwige Gay Vrijgezel bent.
Ik wist niet zeker of ik daarop mocht reagerenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Mja, Steve en Vlarp zijn dan ook niet meer een stelletje.
Ik dacht dat ook wel duidelijk was inmiddelsquote:Op zondag 27 maart 2011 16:31 schreef Peter het volgende:
Dat was tussen de regels door wel te lezen toch?
Het is geen date, maar een meet. Toch?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb geen idee hoe jullie 't gaan noemenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Het is geen date, maar een meet. Toch?
Lang niet bij iedereen hoor. Zelfs Stroek wist 't nietquote:Op zondag 27 maart 2011 16:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik dacht dat ook wel duidelijk was inmiddels
Ja, ik twijfelde ook, maar aan de andere kant, het is nou eenmaal zo en het is ook geen porem als er steeds nog opmerkingen worden gemaakt over een stelletje dat geen stelletje meer is.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker of ik daarop mocht reageren
ik vond het wel grappig om te zien dat het nog zo lang "onbekend" bleef in het topicquote:Op zondag 27 maart 2011 16:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik twijfelde ook, maar aan de andere kant, het is nou eenmaal zo en het is ook geen porem als er steeds nog opmerkingen worden gemaakt over een stelletje dat geen stelletje meer is.
Maar als ik voor mijn beurt gesproken heb, dan sorry.
Als iemand me vraagt het (nog) niet aan de grote klok te hangen dan wacht ik netjes tot het wel magquote:Op zondag 27 maart 2011 16:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig om te zien dat het nog zo lang "onbekend" bleef in het topic
Mijn collegaquote:Op zondag 27 maart 2011 16:39 schreef Peter het volgende:
Maar met wie heeft Tomasso nou leuke avondjes?
Ik was niet in de veronderstelling dat het nog geheim was, eerlijk gezegdquote:Op zondag 27 maart 2011 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als iemand me vraagt het (nog) niet aan de grote klok te hangen dan wacht ik netjes tot het wel mag
Het was ook geen geheim.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was niet in de veronderstelling dat het nog geheim was, eerlijk gezegd. Of dat het niet benoemd mocht worden
.
Pssst, dadelijk komen ze erachter dat ik er om jou vandoor ben gegaan.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Dus onze relatie moet straks ook uit de topics blijven?
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Pssst, dadelijk komen ze erachter dat ik er om jou vandoor ben gegaan..
Is er een technisch mankement aan de deur dat dat in de winter niet kan dan?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:45 schreef Vlarp het volgende:
Fijn dat de deur weer open kan tijdens het koken
Dan is er een belemmering die samenhangt met het te snel dalen van de temperatuur binnenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is er een technisch mankement aan de deur dat dat in de winter niet kan dan?
Je bent gewoon te gierig om fatsoenlijk te stoken.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan is er een belemmering die samenhangt met het te snel dalen van de temperatuur binnen
M'n stookkosten vallen toch al hoger uit dan Eneco had berkend dit jaarquote:Op zondag 27 maart 2011 17:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent gewoon te gierig om fatsoenlijk te stoken.
Heb je geen afzuigkap?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:45 schreef Vlarp het volgende:
Fijn dat de deur weer open kan tijdens het koken
"Buurman, waarom staat die deur open?!"quote:Op zondag 27 maart 2011 18:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, alleen een crappy centrale afzuiging waar je niks aan hebt
Zo mag je niet praten over Steve!quote:Op zondag 27 maart 2011 18:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, alleen een crappy centrale afzuiging waar je niks aan hebt
Nah!quote:Op zondag 27 maart 2011 18:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zo mag je niet praten over Steve!
quote:Op zondag 27 maart 2011 18:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo mag je niet praten over Steve!
Mwoah, laatst fietste ik door oranje.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:16 schreef samjustme het volgende:
Is er nog iemand iets spannends overkomen afgelopen tijd?
Nee, die andere. Van die foto van net.quote:
Misschien kent Ang3l 'm welquote:Op zondag 27 maart 2011 19:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, die andere. Van die foto van net.
* Tomasso pakt z'n engelenfluit.quote:
Homo's, direct met zijn hand in de broek van de ander.quote:
Kun je beter wat met je wiel spelen..quote:Op zondag 27 maart 2011 20:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Homo's, direct met zijn hand in de broek van de ander.
Weet je hoe duur een goede fiets is?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:07 schreef Tomasso het volgende:
Die jongen kan toch wel een scheer/trim-apparaat betalen?
Harige benen, en dat voor een fietser jah!quote:Op zondag 27 maart 2011 21:07 schreef Tomasso het volgende:
Die jongen kan toch wel een scheer/trim-apparaat betalen?
O kut... ik had het helemaal willen zienquote:Op zondag 27 maart 2011 21:39 schreef creno het volgende:
halfnaakte dansers bij ultimate dance battle
Bij nader inzien... neh...quote:Op zondag 27 maart 2011 21:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O kut... ik had het helemaal willen zien
Normaal wel hoor, maar hij is er nu niet, dus dan maar tv.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Doet R nooit meer shirtloos een dansje voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |