Misschien denkt hij wel hetzelfde.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:10 schreef mihija het volgende:
'als je me echt leuk vindt, doe je wel meer moeite'?
Het had niets met de date te maken, gewoon een lief smsje.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:12 schreef Arriviste het volgende:
Wat heb je in die sms van laatst gezegd? Had het iets met de date te maken?
Als hij geen sms'er is, hoef je toch niet op alles wat terug te verwachten? Ik zou het eerder lullig vinden als jij niet op komt dagen en hij daar staat. Bel gewoon, dan weet je iets.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:15 schreef mihija het volgende:
[..]
Het had niets met de date te maken, gewoon een lief smsje.
Hmm.. ik zou hem gewoon bellen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:15 schreef mihija het volgende:
[..]
Het had niets met de date te maken, gewoon een lief smsje.
Inderdaad. Of hij wil die date niet of hij is niet in staat een normale communicatie in stand te houden. In beide gevallen: wegwezen!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:17 schreef formerjellybean het volgende:
Nou schijnbaar wil die de date niet anders had die wel wat laten horen
eh?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:16 schreef Ausputzert het volgende:
Hij laat op een kunstzinnige wijze weten dat hij op je wacht.
Ik dacht dat er een ongeluk voor jouw huis was gebeurd.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:18 schreef mihija het volgende:
[..]
Bij nader inzien is het inderdaad een foute titel...
Nee, dat eerste klopt wel. We hebben geen tijd/plaats afgesproken...gewoon zaterdag...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:17 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Als hij geen sms'er is, hoef je toch niet op alles wat terug te verwachten? Ik zou het eerder lullig vinden als jij niet op komt dagen en hij daar staat. Bel gewoon, dan weet je iets.
Niet per se. Op dit gebied zijn dingen vaak niet rationeel.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Inderdaad. Of hij wil die date niet of hij is niet in staat een normale communicatie in stand te houden. In beide gevallen: wegwezen!
Dan heb je dus het 2e aan de hand: hij kan niet normaal communiceren. Aan zo iemand heb je dus ook niets.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:20 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Niet per se. Op dit gebied zijn dingen vaak niet rationeel.
Bv: Als je iemand leuk vindt is het logisch dat je dit laat merken. Ik ken genoeg mensen die het tegenovergestelde daarvan doen om verschillende redenen. Niet kwetsbaar op willen stellen, onzeker, niet weten hoe etc.
Ja, dat heb ik ook. Het voelt dan alsof ik wanhopig achter hem aanzit voor een date....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:17 schreef formerjellybean het volgende:
Nou schijnbaar wil die de date niet anders had die wel wat laten horen
Nou, dat is wel erg kort door de bocht.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:20 schreef Halcon het volgende:
Dan heb je dus het 2e aan de hand: hij kan niet normaal communiceren. Aan zo iemand heb je dus ook niets.
Dat kun je 1 keer doen, misschien 2 keer, maar als het daarna telkens zo moet dan wordt het vervelend. Laat 'm lekker verder spelen thuis en ga zelf iets leuks doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:21 schreef mihija het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Het voelt dan alsof ik wanhopig achter hem aanzit voor een date....
Nou oke, dan staat hij in ieder geval niet voor niks ergens. maar ik zou er gewoon even een telefoontje aan wagenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:19 schreef mihija het volgende:
[..]
Nee, dat eerste klopt wel. We hebben geen tijd/plaats afgesproken...gewoon zaterdag...
Dat vind ik ook het lastige. Als we samen zijn dan voelt het zo goed en hebben we het echt leuk. Volgens mij is hij geen ster in vrouwen, zeg maar. Nogal onhandig eerder, maar ik vind hem wel erg leuk...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:20 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Niet per se. Op dit gebied zijn dingen vaak niet rationeel.
Bv: Als je iemand leuk vindt is het logisch dat je dit laat merken. Ik ken genoeg mensen die het tegenovergestelde daarvan doen om verschillende redenen. Niet kwetsbaar op willen stellen, onzeker, niet weten hoe etc.
Wat is er kort door de bocht aan? Hij kan toch gewoon normaal reageren? Kan hij dat niet, dan is er toch wat mis met hem.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:22 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Nou, dat is wel erg kort door de bocht.
Ik zou hem gewoon bellen. Weet je direct waar je aan toe bent en zit je nu ook niet meer te malen.
Ik reageer ook vaak genoeg niet op een lieve smsjes maar dat wil niet nog zeggen dat ik niet normaal kan communiceren.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat is er kort door de bocht aan? Hij kan toch gewoon normaal reageren? Kan hij dat niet, dan is er toch wat mis met hem.
Dat eerste is zo waar.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:22 schreef AnnaTralala het volgende:
Die kunstzinnige typjes hebben zo hun trekjes. Wie weet wist hij gewoon niet hoe hij op je smsje moest reageren, als die smsen toch al moeilijk vindt.
Ik zou hem nu bellen.
Deels ben ik het met je eens. Maar TS heeft op de dag van de date ook niks van haar laten horen.... wie weet denkt hij wel hetzelfde?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:25 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar als die op de dag van de date zelfs niets laat horen . Een kerel mag best een beetje zijn best doen om een afspraak te maken.
Ik zou dus even lekker loslaten en hem zelf even iniatief laten nemen , je hoeft hem niet achterna te rennen
Exactly my thoughts..Maar ik vind het best lastig om niets van me te laten horem, aangezien ik de date zou 'arrangeren'.. De keren daarvoor heeft hij het gedaan...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat is er kort door de bocht aan? Hij kan toch gewoon normaal reageren? Kan hij dat niet, dan is er toch wat mis met hem.
Ja maar aangezien je treuzelt en tot op de dag van de date met niks concreets bent gekomen, kan hij ook wel denken vanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:27 schreef mihija het volgende:
[..]
Exactly my thoughts..Maar ik vind het best lastig om niets van me te laten horem, aangezien ik de date zou 'arrangeren'.. De keren daarvoor heeft hij het gedaan...
Dan kan hij toch wel even laten weten hoe laat het hem schikt?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:27 schreef mihija het volgende:
[..]
Exactly my thoughts..Maar ik vind het best lastig om niets van me te laten horem, aangezien ik de date zou 'arrangeren'.. De keren daarvoor heeft hij het gedaan...
Ik had het deze week nogal druk, dat wist hij wel. Ik ben inderdaad lekker aan het treuzelen, maar het feestje is pas vanavond..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:30 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Ja maar aangezien je treuzelt en tot op de dag van de date met niks concreets bent gekomen, kan hij ook wel denken vantoch?
Aargh, dat zit me dwars ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan kan hij toch wel even laten weten hoe laat het hem schikt?
Daarom. Als hij echt interesse heeft en/of normaal kan communiceren dan had hij dat wel gedaan. Trek je conclusies.quote:
Ik heb het zojuist geprobeerd, niet bereikbaar. Doodbloeden dan maar.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:34 schreef Arriviste het volgende:
Niet zo onzeker doen en gewoon bellen. Laatste keer dat ik het zeg. Wat kan er nou mis gaan?
Voor hetzelfde geldt. Jij zou hem ook niet laten weten wanneer het jou schikt als jij niks van hem hoort e.d. Right? Verplaats je in zijn positie.
Juist. Nu hoef je er ook niet meer over in te zitten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:36 schreef mihija het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist geprobeerd, niet bereikbaar. Doodbloeden dan maar.
Precies. Kansloze gast dus.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:36 schreef mihija het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist geprobeerd, niet bereikbaar. Doodbloeden dan maar.
Erg jammer, maar ga er nu ook geen moeite meer voor doen. Mannen!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:38 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Juist. Nu hoef je er ook niet meer over in te zitten.
Dat moet je sowieso al niet doen. Ik date ook geen dames die in de kunst zitten, in de hulpverlening zitten, werkloos zijn, psychologie studeren, etc...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:41 schreef mihija het volgende:
[..]
Een goede les voor de volgende keer: geen vage kunstenaars daten!
Als ik wat wil, dan laat ik wat weten. Wil ik niks, dan geef ik of mijn tel nr. niet of ik laat alsnog weten dat ik er geen zin (meer) in heb. Is wel zo netjes.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:42 schreef formerjellybean het volgende:
Les geleerd als een kerel echt wil maakt die wel een afspraak
Geen dames die psychologie studeren? Hoezo niet? Het vriendje van mijn huisgenoot doet dat. Die analyseert elke gedraging en weet het altijd beter. Blegquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat moet je sowieso al niet doen. Ik date ook geen dames die in de kunst zitten, in de hulpverlening zitten, werkloos zijn, psychologie studeren, etc...
Sja, soms doe je dingen tegen beter weten in... Voel me wel een beetje dommig dat ik heb gebeld, maja shit happens.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:42 schreef formerjellybean het volgende:
Les geleerd als een kerel echt wil maakt die wel een afspraak
Daarom juist. Is mij iets teveel geneuzel dat me totaal niet interesseert. Dan kun je er beter niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:54 schreef mihija het volgende:
[..]
Geen dames die psychologie studeren? Hoezo niet? Het vriendje van mijn huisgenoot doet dat. Die analyseert elke gedraging en weet het altijd beter. Bleg
Wat streng! Ook niet als hij een hele goede smoes heeft?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:46 schreef Arriviste het volgende:
Je moet er ook niet meer op ingaan als hij later toch nog belt. 1 kans..
Wat zou dat dan moeten zijn?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:57 schreef mihija het volgende:
[..]
Wat streng! Ook niet als hij een hele goede smoes heeft?
Ik snap het, maar er zijn gelukkig ook uitzonderingsgevallen..Wb kunstenaars heb je ook verschillende soorten. Ik heb eerder iets gehad met een grafisch ontwerper, die zijn weer wat concreter dan autonome kunstenaars..(vinde ik zelf), ook al vind ik dat vage ook wel interessant. Ik heb iets met zweverige types.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daarom juist. Is mij iets teveel geneuzel dat me totaal niet interesseert. Dan kun je er beter niet aan beginnen.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar de kans dat je er daar eentje van treft is gewoon best klein.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:00 schreef mihija het volgende:
[..]
Ik snap het, maar er zijn gelukkig ook uitzonderingsgevallen..Wb kunstenaars heb je ook verschillende soorten. Ik heb eerder iets gehad met een grafisch ontwerper, die zijn weer wat concreter dan autonome kunstenaars..(vinde ik zelf), ook al vind ik dat vage ook wel interessant. Ik heb iets met zweverige types.
Nope. 1 kans. Als hij er wat om gaf, had je hier nu niet meer gezeten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:57 schreef mihija het volgende:
[..]
Wat streng! Ook niet als hij een hele goede smoes heeft?
Een bajesklant moet je niet willen, iemand die geen geld heeft voor beltegoed ook niet en als hij het vergeten is, dan interesseert het hem niet echt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:02 schreef mihija het volgende:
[..]
Ik was het vergeten![]()
Ik had geen beltegoedIk zat in de bak
Vergeten is sowieso een streep erdoor.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:02 schreef mihija het volgende:
[..]
Ik was het vergeten![]()
Ik had geen beltegoedIk zat in de bak
Kun je toch ook laten weten?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:05 schreef Arriviste het volgende:
Pas als hij een levensbedreigende reden heeft, zou je het mogen overwegen.
Was een beetje flauw, maar heb inderdaad niets met bajesklanten. En iemand die geen geld heeft voor btg, schrijf ik sowieso af. Vergeten is een doodzonde.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een bajesklant moet je niet willen, iemand die geen geld heeft voor beltegoed ook niet en als hij het vergeten is, dan interesseert het hem niet echt.
Daarom. Slechte smoezen dus en het accepteren niet waard.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:08 schreef mihija het volgende:
[..]
Was een beetje flauw, maar heb inderdaad niets met bajesklanten. En iemand die geen geld heeft voor btg, schrijf ik sowieso af. Vergeten is een doodzonde.
Als je in het ziekenhuis ligt en bij kennis bent kun je het laten weten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:10 schreef Arriviste het volgende:
[..]
"Hoi met mij, ik wou je even laten weten dat ik momenteel beschoten word."
Zoiets?
Nou, op dat moment denk je niet aan de persoon die je oppervlakkig aan het daten bent.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je in het ziekenhuis ligt en bij kennis bent kun je het laten weten.
Afspraak is afspraak. Heb ook weleens in het ziekenhuis gelegen en toen laten weten dat ik niet kon daten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:11 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Nou, op dat moment denk je niet aan de persoon die je oppervlakkig aan het daten bent.
Pacta sunt servanda!!!! Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Afspraak is afspraak. Heb ook weleens in het ziekenhuis gelegen en toen laten weten dat ik niet kon daten.
Hoop van niet. Ik vind het wel erg jammer. Kom weinig mannen tegen die ik leuk vind, omdat ik het klokje rond werk...Pffquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:15 schreef Halcon het volgende:
Het enige geldige excuus is dat hij dood is. Maar dan hoef je ook niet meer te daten natuurlijk.
Streng hoor.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Afspraak is afspraak. Heb ook weleens in het ziekenhuis gelegen en toen laten weten dat ik niet kon daten.
Nee, dat is me inmiddels wel duidelijk. We hebben btw al een maand gedate, dusja ... he's just not that into me..Hoe dat mogelijk is, is een tweede vraag j/k.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:47 schreef Dientje12 het volgende:
Jemig ik wou dat het meisje die ik leuk vind zo initiatief nam..
maarja volgens mij ziet die jonge niet zo veel in jou?? want als ik een meisje leuk vind en zij mij vroeg om te daten had ik gelijk ja gezegd..
Dat moet je niet eens willen weten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:07 schreef mihija het volgende:
[..]
Nee, dat is me inmiddels wel duidelijk. We hebben btw al een maand gedate, dusja ... he's just not that into me..Hoe dat mogelijk is, is een tweede vraag j/k.
Nee eigenlijk niet, maar ben wel erg benieuwd. Het zal wel akward worden om hem weer tegen te komen. Hij is bevriend met mijn bestie..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:19 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Dat moet je niet eens willen weten.
Tja sommige vragen zul je de antwoorden nooit van wetenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:07 schreef mihija het volgende:
[..]
Nee, dat is me inmiddels wel duidelijk. We hebben btw al een maand gedate, dusja ... he's just not that into me..Hoe dat mogelijk is, is een tweede vraag j/k.
Ik weet het echt niet. Kan ook meespelen dat ik over enkele maandjes voor minimaal een half naar naar het buitenland vertrek..Of hij vind me niet leuk, wat me sterk lijk, zoiets voel je toch aan? Of hij vind me niet leuk genoeg.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tja sommige vragen zul je de antwoorden nooit van weten
En ja loslaten is ook zo moeilijk of hij durft je nie af te wijzen?
Hmm dat kan het ook zijn wat waren zijn reacties erop dat je een halfjaar weg zou gaan??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:29 schreef mihija het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet. Kan ook meespelen dat ik over enkele maandjes voor minimaal een half naar naar het buitenland vertrek..Of hij vind me niet leuk, wat me sterk lijk, zoiets voel je toch aan? Of hij vind me niet leuk genoeg.
Dat doet er eigenlijk nieteens toe. Hij heeft me laten zitten en dat is onvergeeflijk. Wel lief dat je zo meedenkt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hmm dat kan het ook zijn wat waren zijn reacties erop dat je een halfjaar weg zou gaan??
Het kan vanalles zijn, maar als het alleen daaraan ligt is die bang dat jij iets anders vind of hij zit er niet op te wachten zo lang te wachten?
Jaa dat is waar, het is allemaal wel ff klote maarja als die je echt leuk zou vinden zou die nog wel een date met je willenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:47 schreef mihija het volgende:
[..]
Dat doet er eigenlijk nieteens toe. Hij heeft me laten zitten en dat is onvergeeflijk. Wel lief dat je zo meedenkt.
Alsof ze nog een date zou willen met iemand die haar al een keer heeft laten zitten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jaa dat is waar, het is allemaal wel ff klote maarja als die je echt leuk zou vinden zou die nog wel een date met je willen
Hij is een oude verzuurde kerel die van zijn eigen fouten geleerd heeft, vandaar dat die er zo goed over kan vertellen.quote:
Nee. Als je iets afspreekt, moet je dat gewoon nakomen. Is niet zo lastig allemaal.quote:Op zondag 27 maart 2011 06:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij is een oude verzuurde kerel die van zijn eigen fouten geleerd heeft, vandaar dat die er zo goed over kan vertellen.
Een beetje kerel neemt dan initiatief.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:19 schreef mihija het volgende:
Nee, dat eerste klopt wel. We hebben geen tijd/plaats afgesproken...gewoon zaterdag...
Je doet me soms een beetje denken aan mijn slechtste eigenschappen jij.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan heb je dus het 2e aan de hand: hij kan niet normaal communiceren. Aan zo iemand heb je dus ook niets.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat moet je sowieso al niet doen. Ik date ook geen dames die in de kunst zitten, in de hulpverlening zitten, werkloos zijn, psychologie studeren, etc...
Want?quote:Op zondag 27 maart 2011 10:54 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Je doet me soms een beetje denken aan mijn slechtste eigenschappen jij.
Een smsje kan ook gewoon niet aankomen. Of op een ondoordacht moment. Kleine kans, maar lijkt me wel het checken waard als iemand je leuk lijkt.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Afspraak is afspraak toch? Weet je meteen wat je aan iemand hebt. In dit geval niets dus.
Ach, met zo'n attitude snij je jezelf alleen maar in de vingers.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:23 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
Een smsje kan ook gewoon niet aankomen. Of op een ondoordacht moment. Kleine kans, maar lijkt me wel het checken waard als iemand je leuk lijkt.
Dit is de omgekeerde benadering en zie ook in dat ik niet onschuldig ben in de slechte communicatie e.d. We hebben elkaar onlangs gesproken. Hij ging er inderdaad van uit dat ik iets van me zou laten horen en ging ervanuit dat ik door mijn drukke week niks van me had laten horen. Hij was niet beledigd ofzo. Ik blijf wel bij mijn standpunt dat hij dan ook wat initiatief had mogen tonen, maar hij heeft inderdaad tot nu toe alle dates geregeld (uitzonderlijk inderdaad). Ik zie hem deze week btw weer en het lijkt me een goed idee om over onze communicatie te praten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:40 schreef Eenskijken het volgende:
Lijkt me ook dat TS zich in de onschuld rol probeert te praten, terwijl ze zelf schuldig is. TS heeft gezegd dat zij de date zou regelen, dan laat ze de hele week niets horen (behalve een smsje dat het leuk was (oid?) Dan zou ik wss net als die gozer denken' oke, leuk'. Dan hoef je toch niets terug te sturen? Vervolgens laat ze 't aankomen op zaterdagavond en heeft die gozer inmiddels al afgehaakt omdat TS niets van zich heeft laten horen.. hij is vast de kroeg ingedoken. Omdat hij daarvoor de heletijd al initiatief had genomen dacht ik nu 'de TS boeit het allemaal' niet. Precies wat TS omgesteld denkt dus, maar bij haar lag de bal..
Zou dat wel verstandig zijn over communicatie praten?? zou die dan niet denken waar heeft zij het nou overquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:35 schreef mihija het volgende:
[..]
Dit is de omgekeerde benadering en zie ook in dat ik niet onschuldig ben in de slechte communicatie e.d. We hebben elkaar onlangs gesproken. Hij ging er inderdaad van uit dat ik iets van me zou laten horen en ging ervanuit dat ik door mijn drukke week niks van me had laten horen. Hij was niet beledigd ofzo. Ik blijf wel bij mijn standpunt dat hij dan ook wat initiatief had mogen tonen, maar hij heeft inderdaad tot nu toe alle dates geregeld (uitzonderlijk inderdaad). Ik zie hem deze week btw weer en het lijkt me een goed idee om over onze communicatie te praten.
Eh, ik zou het lekker bij een misverstand laten en het er verder niet uitdiepen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:35 schreef mihija het volgende:
Hij ging er inderdaad van uit dat ik iets van me zou laten horen en ging ervanuit dat ik door mijn drukke week niks van me had laten horen. Hij was niet beledigd ofzo. Ik blijf wel bij mijn standpunt dat hij dan ook wat initiatief had mogen tonen,(...) het lijkt me een goed idee om over onze communicatie te praten.
Daar heb je inderdaad een punt. Ik wilde het onderwerp gewoon luchtig aansnijden, geen zwaar gesprek ofzo van wat hij fout heeft gedaan of ik, maar gewoon duidelijkheid zodat we elkaar beter begrijpen. Hij is geen held met telefoons enzo, die laat hij nogal eens ergens liggen en ik ben eigenlijk altijd bereikbaar en veel met mijn mobiel bezig. Ik verwacht ook altijd snel een reactie, maar dat is niet echt reeel (ik weet het en werk er ook aan).quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:02 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Eh, ik zou het lekker bij een misverstand laten en het er verder niet uitdiepen.
Als je relatie al moet beginnen met "het lijkt me een goed idee om over onze communicatie te praten", dan:
- Ben jij een controlefreak
- Of een zeikerd
- Of hij een laks figuur
- Of...
En ik snap dat je serieus bent in je voornemens, maar om nu meteen het eerste jaar over te slaan in je relatie en meteen met de vinger te gaan lopen wijzen naar elkaar...
//Off-topic: als je de titel van dit topic voorbij ziet komen op de frontpage, zonder [R&P] of enige context, dan denk je echt WTF is daar gebeurd
Nee, denk het inderdaad niet...Maar kan er niet geheel aan voorbij gaan, zodat we elkaar op dat gebied goed begrijpen (zeg maar).quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zou dat wel verstandig zijn over communicatie praten?? zou die dan niet denken waar heeft zij het nou over![]()
of zit het anders met jullie ik ken ook fout zitten
Hmm okee, dat is ook beetje moeilijk onderwerp, want dan zal die ook met vragen komen waarom je dat vraagt, of wat je er mee bedoelt ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:21 schreef mihija het volgende:
[..]
Nee, denk het inderdaad niet...Maar kan er niet geheel aan voorbij gaan, zodat we elkaar op dat gebied goed begrijpen (zeg maar).
Uhuh. Ligt een beetje aan hoe zweverig hij is, maar bij de meeste mensen gaat dit niet onopgemerkt...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:18 schreef mihija het volgende:
Ik wilde het onderwerp gewoon luchtig aansnijden, geen zwaar gesprek ofzo
Waar wil je nog duidelijkheid over krijgen dan? Volgens mij leg je de oorzaak net zelf uit.quote:...maar gewoon duidelijkheid zodat we elkaar beter begrijpen. Hij is geen held met telefoons enzo, die laat hij nogal eens ergens liggen en ik ben eigenlijk altijd bereikbaar en veel met mijn mobiel bezig. Ik verwacht ook altijd snel een reactie, maar dat is niet echt reeel (ik weet het en werk er ook aan).
Ligt eraan hoe zweverig hij isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:46 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Uhuh. Ligt een beetje aan hoe zweverig hij is, maar bij de meeste mensen gaat dit niet onopgemerkt...
[..]
Waar wil je nog duidelijkheid over krijgen dan? Volgens mij leg je de oorzaak net zelf uit.
Om even onbeleefd te zijn: ik denk dat je eigenlijk geen uitleg nodig hebt, maar simpelweg ervan baalt dat hij je af en toe in spanning laat en niet meteen terug sms't.
Nogmaals: ik zou het niet ter sprake brengen
Ik denk er nog over na. Wat een geweldige inzichten. Ik ga altijd zo uit van mijn eigen gelijk, vind het fijn zo ook andere meningen te horen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hmm okee, dat is ook beetje moeilijk onderwerp, want dan zal die ook met vragen komen waarom je dat vraagt, of wat je er mee bedoelt ofzo
Het onheil is al geschied. Het is inderdaad zwaar frustrerend als iemand niet bereikbaar is, maar soms verlang ik wel terug naar de tijd waarin iedereen (inclusief ik) niet overal en altijd bereikbaar is. Ik geniet erg op dagen waarop ik onbereikbaar ben, dat gebeurt helaas veels te weinig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:54 schreef Dubbr het volgende:
Als het nog niet duidelijk was, ik zou niet bellenuiteindelijk je eigen keuze natuurlijk. Overigens is het anno 2011 zwaar frustrerend als iemand niet bereikbaar is.
Ja wij zijn er ook om je te kunnen helpen hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:52 schreef mihija het volgende:
[..]
Ik denk er nog over na. Wat een geweldige inzichten. Ik ga altijd zo uit van mijn eigen gelijk, vind het fijn zo ook andere meningen te horen.
Ik ben niet veel met mijn mobiel bezig, maar heb 'm wel altijd bij me. Als ik merk dat ik mijn mobiel ben vergeten, draai ik op om 'm op te halen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:18 schreef mihija het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad een punt. Ik wilde het onderwerp gewoon luchtig aansnijden, geen zwaar gesprek ofzo van wat hij fout heeft gedaan of ik, maar gewoon duidelijkheid zodat we elkaar beter begrijpen. Hij is geen held met telefoons enzo, die laat hij nogal eens ergens liggen en ik ben eigenlijk altijd bereikbaar en veel met mijn mobiel bezig. Ik verwacht ook altijd snel een reactie, maar dat is niet echt reeel (ik weet het en werk er ook aan).
Geweldige topic-titel, niet? haha
Was hij de date een paar weken geleden gewoon vergeten?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:25 schreef mihija het volgende:
ff een update: we zijn sinds kort een stel. De communicatieproblemen hebben we gelukkig achter ons gelaten en hij doet echt z'n best en belt me sindsdien bijna elke avond. Dat smsen gaat er echt niet in.
Terecht van hem, wat is er toch mis met bellen ? de sms hypequote:Dat smsen gaat er echt niet in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |