Onder deze foto?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet echt mijn best doen om geen ranzige opmerkingen onder die foto te plaatsen
Ik heb feestboek, maar ik vind het zo'n kneuzenkermis dat ik er nauwelijks iets mee doe.quote:
Twitterenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb feestboek, maar ik vind het zo'n kneuzenkermis dat ik er nauwelijks iets mee doe.
Echte mannen twitteren
Neger!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:40 schreef remlof het volgende:
Nou Cc, met zo'n TT kan je toch niet zeggen dat ik je negeer
Ze houdt van je....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik durf niet. Noek is een intimiderende vrouw.
Ik wist dat ik op je kon rekenen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:44 schreef remlof het volgende:
Op vrouwen met een stuk vlees in hun mond
Ik ook, maar bij mezelf vind ik het gewoon wat minder pijnlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Humor. Zo verwerk ik zware trauma's.
Een drupje afwasmiddel in een koud glas met water doet ook wonderen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:46 schreef remlof het volgende:
Kut, ik moet nog effe een kratje Grolsch halen bij de C1000 voordat ie dicht gaat.
*rent
#planbetterquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:46 schreef remlof het volgende:
Kut, ik moet nog effe een kratje Grolsch halen bij de C1000 voordat ie dicht gaat.
*rent
Rijmt dat in jouw hoofd ook?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb alleen Lays en Deis uit jouw lijst geplukt.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
O nu ben ik ook de lulzors! Als jullie allemaal Laysa erbij hebben val ik ook door de lappenmandjeskat!
Ik vind het ook gewoon leuk hoor...mag ik ook ff zeikenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij begon te miepen dat ik je niet uitnodigde!
Ik ben zó benieuwd of het de bedoeling was dat jij dat hier postquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:52 schreef mootie het volgende:
Nu weet ik dus wel dat [SPANNENDE GEHEIMENN!!1].
Sttttttttttttttttquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:52 schreef mootie het volgende:
Nu weet ik dus wel dat Lays en D_K leuk zijn samen
Ik zei al van kut zo hou ik niets meer stilquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben zó benieuwd of het de bedoeling was dat jij dat hier post_!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat dacht ik dus al. Ik haal de quote even weg.
Mnah lamaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat dacht ik dus al. Ik haal de quote even weg.
Ik herken je nu gewoon, mocht ik je ooit op straat tegenkomen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
JE KAN OOK HELEMAAL NIETS VERBORGEN HOUDEN!
Ja, want we hadden je niet allemaal allang via Hyves gezien...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
JE KAN OOK HELEMAAL NIETS VERBORGEN HOUDEN!
Oeps, fehler im TT. Jetzt nicht mehr.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier, leef je uit Ian: Metzgermeister Unterschrift Topic
Dan kan ik toch niet ruiken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben zó benieuwd of het de bedoeling was dat jij dat hier post_!
LOL!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier, leef je uit Ian: Metzgermeister Unterschrift Topic
En nu kan ik naar jou zwaaien, sta ik niet elke 6 weken voor paal als ik door het raam naar je kapster zwaai.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik herken je nu gewoon, mocht ik je ooit op straat tegenkomen.
Neheeeequote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Hehehe, nu is Laysa zelf degene die het nog heeft staan_!
Smakelijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:01 schreef Copycat het volgende:
Hyves? Dat heb ik opgezegd, daar deed ik echt niks mee. En ik vond het lelijk ook.
Nu ga ik mijn vergeten groente eten. Koud.
Wie?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat heeft staan? Dat we gaan trouwen?
Laysa en ik!quote:
Goeden vraagh!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat ik dus serieus wil weten: zijn wij allemaal welkom op de bruiloft?
Nee....Haha we gaan het heeeeeeeeeeeeeel klein houdenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme. Wat is dit nou voor gelul? Je hebt die knakker toch van Fok! weten te roven? DEEL JE GELUK MET ONS GODVERDOMME!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....Haha we gaan het heeeeeeeeeeeeeel klein houden
Nee. Uitgenodigd zijn zij die tot hoogstens tot de tweede graad bloedverwant zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat doe ik toch al elke dag gekkiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godverdomme. Wat is dit nou voor gelul? Je hebt die knakker toch van Fok! weten te roven? DEEL JE GELUK MET ONS GODVERDOMME!
Ik vroeg of we "welkom" waren. Ik heb geen uitnodiging nodig om te feesten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee. Uitgenodigd zijn zij die tot hoogstens tot de tweede graad bloedverwant zijn.
Jij wil een heel erg dure ring waar D_K nog voor moet sparen en je ouders een bruidsschat?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dit jaar is de bedoeling....maar er moeten nog andere ''losse'' eindjes vastgeknoopt worden
De ring krijgt ze van haar moeder en dat zal een trouwring zijn van iemand uit de vrouwelijke lijn van Laysa.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij wil een heel erg dure ring waar D_K nog voor moet sparen en je ouders een bruidsschat?
Dat zei claire ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....Haha we gaan het heeeeeeeeeeeeeel klein houden
Wat leuk...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dit jaar is de bedoeling....maar er moeten nog andere ''losse'' eindjes vastgeknoopt worden
Zo veel is die Huub anders niet gegroeid, dus ze heeft het prima gedaan.quote:
En toen zat Amanda op de eerste rang.quote:
Leuke jas, dan gaan we elkaar weer zienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik hoop dat er geen gezeik van komt
En da's het meest positieve dat ik jullie ga toewensen, dus quote 'm maar even.
Niet tof.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk jas, dan gaan we elkaar weer zien
Dat kijk ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toen zat Amanda op de eerste rang.
Die het vliegtuig had gemist en daarom de volgende aflevering pas meedoet in Echte meisjes in de jungle. En daar meteen slaande ruzie met een andere deelneemster krijgt, aldus hondjes.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toen zat Amanda op de eerste rang.
Argghhh.... bloed uit mijn oren, serieus...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Die het vliegtuig had gemist en daarom de volgende aflevering pas meedoet in Echte meisjes in de jungle. En daar meteen slaande ruzie met een andere deelneemster krijgt, aldus hondjes.![]()
Voor degenen die het kijkcijfertopic in SST niet volgen: dit is het niveau ongeveer:
Volgende keer gaan de 2 pruikendraagsters haren trekken, rollend door de bosjes.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Die het vliegtuig had gemist en daarom de volgende aflevering pas meedoet in Echte meisjes in de jungle. En daar meteen slaande ruzie met een andere deelneemster krijgt, aldus hondjes.![]()
Voor degenen die het kijkcijfertopic in SST niet volgen: dit is het niveau ongeveer:
Ja, slaan je hersenes er van op tilt?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Argghhh.... bloed uit mijn oren, serieus...
Ze had haar paspoort vergetenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan menstrueer je een paar meter voor jezelf uit en loop je dáár overheen. Wát een koeienkut zeg, dat wijf.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:25 schreef Copycat het volgende:
En ze was helemaal verbaasd dat ze de rode loper niet hadden uitgerold toen ze uiteindelijk in Suriname aankwam.
Wanneer wordt het uitgezonden?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgende keer gaan de 2 pruikendraagsters haren trekken, rollend door de bosjes.
Hellup me ff me die koffer, die is so swaaaaaar!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:25 schreef Copycat het volgende:
En ze was helemaal verbaasd dat ze de rode loper niet hadden uitgerold toen ze uiteindelijk in Suriname aankwam.
En ze was ook heel niet in de binnenstad van Suriname geweest, dat viel haar tegen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:25 schreef Copycat het volgende:
"De binnenstad van Suriname"? Zei ze dat?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
En ze was ook heel niet in de binnenstad van Suriname geweest, dat viel haar tegen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik hoop dat er geen gezeik van komt
En da's het meest positieve dat ik jullie ga toewensen, dus quote 'm maar even.
quote:
De binnenstad van de Bijlmer bedoelde ze zeker?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
En ze was ook heel niet in de binnenstad van Suriname geweest, dat viel haar tegen.
Geweldig! En wat zou er zijn voorgevallen tussen haar en breedrug Nadia?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:29 schreef mootie het volgende:
Hellup me ff me die koffer, die is so swaaaaaar!
En niemand verroert een vin.
Ze is nog exact hetzelfde, ongelooflijk. Net als dat mormel wat ooit Dames in de Dop heeft gewonnen. Die kampert met pruik.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldig! En wat zou er zijn voorgevallen tussen haar en breedrug Nadia?
Maar wel mooi om te zien dat ze mentaal zo gegroeid is.
Dat gaan we ook kijken. Als hij nou geen triljoen schilderijen had gemaakt dan was het tenminste nog wat waard.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:44 schreef remlof het volgende:
Zometeen om 20:55 effe op Ned3 naar Classic Albums: Shpritsz kijken.
Toen zijn debuutalbum Street uitkwam was Herman Brood nog half zwerver, half muzikant. Een jaar later leek hij de hele wereld aan te kunnen. Shpritsz was zijn grote doorbraak, met bekende nummers als Rock 'n Roll Junkie en Saturday Night. Het rauwe geluid van Street is net wat verder uitgekristalliseerd. De beroemde hoes zegt alles: Shpritsz is gestileerde rock-'n-roll met een hoog sexappeal.
Is juist niét ongelooflijk. Ze ruikt naar trash, ze ziet eruit als trash, ze klinkt als trash, ze ís trash. Ze weet alleen niet hoe je het spelt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is nog exact hetzelfde, ongelooflijk.
Ik heb die LP ook nog, grijs. Leuk programmaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:47 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn broer draaide die plaat helemaal grijs destijds
Al op een andere zender gezet. Veel te veel gezemel en ophemeling van Brood.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb die LP ook nog, grijs. Leuk programma
Die moest werken voor de drugsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Al op een andere zender gezet. Veel te veel gezemel en ophemeling van Brood.
Kun je maar beter een paar bier bij pakken wil je daar doorheen komen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:48 schreef Gert het volgende:
Wel weinig Herman. Maar dadelijk op Cultura24 "Cha Cha". Nog nooit gezien!
Die Koos van Dijk is een vervelende ouwehoer trouwens. Hij wil graag een leuke verteller zijn maar is dat helemaal niet. Met z'n lelijke hollywood tandjes.
Ik verwacht ook geen coherente film of zo.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kun je maar beter een paar bier bij pakken wil je daar doorheen komen.
Het is een ratjetoe maar de muziek is ok.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik verwacht ook geen coherente film of zo.
Ik vind Danny Lademacher echt een geweldige gitarist.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is een ratjetoe maar de muziek is ok.
die heb ik effe van je gepikt voor mijn topicquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:35 schreef Dementor het volgende:
Wij hebben dit van de week nog live gezien.
Hopelijk speelt hij dit ook nog eens in het theater...
yep en alle goedkope spullen, kleding en andere zooi wordt in ''lage lonen landen''quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:34 schreef Coos het volgende:
Net Reporter gezien.
Die goedkope groenten bij ons uit de supermarkt uit Spanje zijn dus gewoon producten van hedendaagse slavernij.![]()
Kom je godver helemaal uit takkie takkie land in in een levensgevaarlijk gammel bootje waarbij duizenden verdrinken mag je in deze neo liberale EU slaaf zijn.![]()
Remlof een aanrader voor jou maar hij staat nog niet op uitzending gemist.
Gut ben je wakker !!! Maandag maar es aan de aspergersquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:34 schreef Coos het volgende:
Net Reporter gezien.
Die goedkope groenten bij ons uit de supermarkt uit Spanje zijn dus gewoon producten van hedendaagse slavernij.![]()
Kom je godver helemaal uit takkie takkie land in in een levensgevaarlijk gammel bootje waarbij duizenden verdrinken mag je in deze neo liberale EU slaaf zijn.![]()
En daar doe jij niet aan mee Coos? Jij eet uitsluitend asperges die geteeld zijn op biologische wijze en geoogst worden door arbeiders die een mercedes rijden van de zaak?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:34 schreef Coos het volgende:
Net Reporter gezien.
Ik denk dat Coos er in ieder geval niet vrijwillig aan zal meedoen en heel veel mensenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En daar doe jij niet aan mee Coos? Jij eet uitsluitend asperges die geteeld zijn op biologische wijze en geoogst worden door arbeiders die een mercedes rijden van de zaak?
Das net iets als de Bijbel. Een sprookjesboek voor waanzinnigen.quote:
Noem je Coos nu waanzinnig ?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das net iets als de Bijbel. Een sprookjesboek voor waanzinnigen.
Coos is nog roder dan Remlof vermoed ik!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Noem je Coos nu waanzinnig ?![]()
![]()
dan zijn we allemaal waanzinnig denk ik
* Gniffelquote:Op zondag 27 maart 2011 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoi Piet ! Hoest met jou?
Waar kom je vandaan?
Wat heb je gedaan?
en wat vin jij d'r nou van ?
ja trut...vertelquote:Op zondag 27 maart 2011 00:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik krijg een DM waar ik geen flikker van begrijp![]()
en ik zeg verder lekker niks
Het was een ongelukje! Het had niets maar dan ook niets te betekenen! Het was een akkefietje tussen mij en Jezus. Laat me met rust! Mozes zat er ook al over te zeuren!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik krijg een DM waar ik geen flikker van begrijp![]()
en ik zeg verder lekker niks
Nu weet Laysa ook dat je me vieze DM'tjes stuurt !quote:Op zondag 27 maart 2011 00:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het was een ongelukje! Het had niets maar dan ook niets te betekenen! Het was een akkefietje tussen mij en Jezus. Laat me met rust! Mozes zat er ook al over te zeuren!
We zijn nog niet getrouwd en bovendien kan ik nu uithuilen bij die griekquote:Op zondag 27 maart 2011 00:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nu weet Laysa ook dat je me vieze DM'tjes stuurt !![]()
mag dat welopen huwelijk enzo
don't kiss and tellquote:Op zondag 27 maart 2011 00:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
We zijn nog niet getrouwd en bovendien kan ik nu uithuilen bij die griek
Ja, bij Jensenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:34 schreef Gert het volgende:
[..]
"De binnenstad van Suriname"? Zei ze dat?
Ik zie geen ring op deze vinger?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nu weet Laysa ook dat je me vieze DM'tjes stuurt !![]()
mag dat welopen huwelijk enzo
Ik ben mijn trouwring kwijtquote:Op zondag 27 maart 2011 00:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zie geen ring op deze vinger?
En nu gaan we met stoelen gooien en schreeuwen naar de presentator?
Die heb je gewoon verpatst die ring voor een nieuwe gucci! handtas! Geef maar toe!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben mijn trouwring kwijt![]()
Toen ik nog katten had, hadden ze ineens kattebakkorrels te koop die
je ook door de plee zou kunnen spoelen..
nah... mooi niet, dus de hele boel zat verstopt, ik met mijn hand erin om
die troep door te duwen, is gelukt, maar toen ik eindelijk klaar was met
die duwen en zo en ik trok mijn hand terug was mijn ring weg![]()
ik zou nog een nieuwe krijgen trouwensik zal hem er eens aan herinneren
eentje met een vette diamant ofzo
Gewoon 2 vragenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben mijn trouwring kwijt![]()
Toen ik nog katten had, hadden ze ineens kattebakkorrels te koop die
je ook door de plee zou kunnen spoelen..
nah... mooi niet, dus de hele boel zat verstopt, ik met mijn hand erin om
die troep door te duwen, is gelukt, maar toen ik eindelijk klaar was met
die duwen en zo en ik trok mijn hand terug was mijn ring weg![]()
ik zou nog een nieuwe krijgen trouwensik zal hem er eens aan herinneren
eentje met een vette diamant ofzo
Hondjes en Spuitje....Deze user volgt de streams vanuit frankrijk....misschien kan hij jullie helpenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
laat ze een PM of DM dturen dan help ik ze verder
He dank je wel!! Ga ik morgen zeker even doen!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hondjes en Spuitje....Deze user volgt de streams vanuit frankrijk....misschien kan hij jullie helpen
Heb verschillende geprobeerd maar werkte gewoon niet. Wilde vanmorgen ook een RTL programma terug kijken maar dat mocht ook niet. Geen toestemming voor het land waar ik woonde.....quote:Op zondag 27 maart 2011 00:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Blijkbaar gewoon via een proxy server te volgen.
Dan probeer je een 'open proxy'.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heb verschillende geprobeerd maar werkte gewoon niet. Wilde vanmorgen ook een RTL programma terug kijken maar dat mocht ook niet. Geen toestemming voor het land waar ik woonde.....
Hij dmde net dat hij jullie graag helptquote:Op zondag 27 maart 2011 00:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
He dank je wel!! Ga ik morgen zeker even doen!
Af en toe krijg ik het gevoel dat die kardinaal 24/7 aan de morfine zit.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat Coos er in ieder geval niet vrijwillig aan zal meedoen en heel veel mensen
niet, maar je kan er bijna niet meer onderuitdat is nu juist zo triest..
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat Coos er in ieder geval niet vrijwillig aan zal meedoen en heel veel mensen
niet, maar je kan er bijna niet meer onderuitdat is nu juist zo triest..
dat moet wel heftig zijn geweest.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
Vannacht heb ik voor het eerst in mijn leven 112 gebeld voor een vechtpartij hier in de straat. Was best eng maar is allemaal goed afgelopen.
Dan moet het wel een heftige matpartij zijn geweest? In de familiesfeer?quote:Op zondag 27 maart 2011 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
Vannacht heb ik voor het eerst in mijn leven 112 gebeld voor een vechtpartij hier in de straat. Was best eng maar is allemaal goed afgelopen.
Hoi, Lavenderr. Hoe maakt u het?quote:Op zondag 27 maart 2011 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
Half 1 hoor, wat mij betreft .
Dus een welgemeend goedemorgen
Dag meneer, hoe gaat het met u en de mevrouw?quote:
De tijd....waar blijft de tijdquote:Op zondag 27 maart 2011 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
Half 1 hoor, wat mij betreft .
Dus een welgemeend goedemorgen
quote:
Ja was wel heftig, ik was ook niet de enige die daarvoor 112 belde zei die vrouw, de halve straat hing uit het raam. Nee geen familiesfeer denk ik, het leek mij tussen polen en marokanen te gaan, was al een tijdje wat rumoerig maar dat is wel vaker (2 kroegjes op de hoek hier) maar op den duur werd het wel heel veel lawaai en ging ik maar eens uit het raam kijken of ze mijn bankje wel heel lieten. En toen stapten er net 3 mensen in een auto die aan kwam rijden, maar op het moment dat die auto ging rijden sprong 1 jongen uit die auto en rende keihard op een andere jongen af die al bijna niet meer kon lopen en schopte hem helemaal neer, en toen ging hij op een andere jongen af. Maar die jongen die hij eerst pakte lag wezenloos op de grond, gezicht op de straat en toen ben ik in paniek gaan bellen. Die jongen was later weg dus zal wel weer zijn bijgekomen, en toen ik ophing was er al politie in de straat.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet het wel een heftige matpartij zijn geweest? In de familiesfeer?
Jemig zeg, wat een nare ervaring.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:38 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ik zat een half uur later nog te trillen.Was ook echt recht voor mijn deur inderdaad. Maar verder heb ik een leuke straat hoor, dat jullie nu niet denken dat het een tokkiebuurt is. En nu ga ik kussens kopen voor mijn bankje en heerlijk in de zon lezen. Lekker aso.
Ja dat klopt, heb ik al 2 keer gezien hier, is misschien iets jaarlijks ofzo. Dan lopen ze door de straat op blote voeten en de mannen in ontbloot bovenlijf en die slaan zichzelf dan heel hard en dan hebben ze een kist bij zich met bebloede lakens. Het eerste jaar dacht ik nog dat er echt iemand in de kist lag, maar volgens mij is het een soort optocht ofzo. Ja ja, je maakt wat mee hier.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jemig zeg, wat een nare ervaring.
Had jij ook niet een poosje geleden een soort processie door de straat met bebloede lakens ?
A jakkes, dat lijkt me zo eng he!quote:Op zondag 27 maart 2011 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
Toppiequote:Op zondag 27 maart 2011 14:29 schreef spuitje het volgende:
Laysa, bedankt voor de tip van gisteravond!! Het was heel niet zo moeilijk en het werkt!!
Is dat misschien 1 of 2 dagen voor Pasen? Doen ze dan niet de lijdensweg van Christus na? Je ziet het ook weleens op t.v. rond die tijd: mannen die zich zelf met gesels op de rug slaan of een kruis meeslepen. Ze bootsen dan het lijden van Christus na volgens mij.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, heb ik al 2 keer gezien hier, is misschien iets jaarlijks ofzo. Dan lopen ze door de straat op blote voeten en de mannen in ontbloot bovenlijf en die slaan zichzelf dan heel hard en dan hebben ze een kist bij zich met bebloede lakens. Het eerste jaar dacht ik nog dat er echt iemand in de kist lag, maar volgens mij is het een soort optocht ofzo. Ja ja, je maakt wat mee hier.![]()
Ok, dingen doen.
Da's sinds het ontstaan van de mensheid nog niet echt gelukt.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die vechtenIk hoop altijd stiekem dat ze elkaar uitroeien
Ik kan toch blijven hopen!?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's sinds het ontstaan van de mensheid nog niet echt gelukt.
Oh, ga je later nog een lekker soepje brouwen ?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:12 schreef Copycat het volgende:
Nee. Wel met het schillen van asperges die zo in de pan met schillen en kontjes gaan.
Eet je dat wel met ei en ham?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:47 schreef Copycat het volgende:
Zie ik eruit alsof ik soepjes brouw?
Nee dus! Die schillen zijn volgens mij voor het aroma bedoeld. Denk ik.
De asperges waren heerlijk en de schillen en zulks liggen inmiddels in de groenbak.
Nee , was dan ook verbaasdquote:Op zondag 27 maart 2011 18:47 schreef Copycat het volgende:
Zie ik eruit alsof ik soepjes brouw?
Nee dus! Die schillen zijn volgens mij voor het aroma bedoeld. Denk ik.
De asperges waren heerlijk en de schillen en zulks liggen inmiddels in de groenbak.
Leuk topic.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die heb ik effe van je gepikt voor mijn topic
Post hier je favoriete cabaretliedjes !
Hartstikke leuk topic.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Leuk topic.
Ja, wat Herman van Veen daar deed was wel erg machtig.
Uiteraard. En een botersausje.quote:
Gelukkig, je hebt geen te hoge verwachtingen van me. Bloemkool is ook lekker! Met een kaassausje.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
Nee , was dan ook verbaasd![]()
ik had bloemkool, maar dat is zo'n saaie groente vergeleken bij asperges
ja, ik vond de toepjes zo mooi dat ik ze effe heb gepikt, als je meer van datquote:Op zondag 27 maart 2011 18:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Leuk topic.
Ja, wat Herman van Veen daar deed was wel erg machtig.
HIj eert Ramses iedere avond weer, dat moet toch wel onaards zijn als je als artiest zo nog herdacht kunt worden door een andere (in mijn ogen) grote artiest.
Die MOEST er gewoon inquote:Op zondag 27 maart 2011 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hartstikke leuk topic.
Tony van Heemschut staat er ook
Dat is wel de ultieme zomertijdviering!quote:Op zondag 27 maart 2011 19:17 schreef Gert het volgende:
Gebarbecued hier!![]()
Vroeg begonnen en tuintje pal op het zuiden. Het was echt príma te doen!
dat zijn nog eens leuke dingen om jezelf cadeau te geven!quote:Op zondag 27 maart 2011 19:15 schreef Laysa het volgende:
Ik heb mezelf net een mini netbook cadeau gedaan
ja....Ik vond dat ik wel iets leuks verdiende voor mn verjaardag dit jaarquote:Op zondag 27 maart 2011 19:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat zijn nog eens leuke dingen om jezelf cadeau te geven!
pas maar op, anders denken ze dat je een 1 aprilgrap maaktquote:Op zondag 27 maart 2011 19:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja....Ik vond dat ik wel iets leuks verdiende voor mn verjaardag dit jaar
Ja, zo voelde het ook. Echt lekker! Alleen zodra de zon dan achter de daken duikt is het snel afgelopen met het zomergevoel.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is wel de ultieme zomertijdviering!
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
pas maar op, anders denken ze dat je een 1 aprilgrap maakt![]()
![]()
nee vrijdagquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
pas maar op, anders denken ze dat je een 1 aprilgrap maakt![]()
![]()
lekker hoor een note boek
quote:
Bedoel je niet een mini notebook, oftewel een netbook? Of heb je netbooks ook nog in mini-formaat tegenwoordig?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja....Ik vond dat ik wel iets leuks verdiende voor mn verjaardag dit jaar
Uh ja notebook.....quote:Op zondag 27 maart 2011 19:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Bedoel je niet een mini notebook, oftewel een netbook? Of heb je netbooks ook nog in mini-formaat tegenwoordig?
Ja....allebei alleen al om jou te jennenquote:Op zondag 27 maart 2011 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het is een roze netbook.![]()
Van Acer nota bene!
is dat een slecht merk D-K dat acer je kijkt er zo zielig bij, en roze ja ze is een meisje hequote:Op zondag 27 maart 2011 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het is een roze netbook.![]()
Van Acer nota bene!
Ik vond het als kind afschuwelijk....Heb het jaren lang mn ouders kwalijk genomen dat ze me niet hebben terug geduwd voor 1 dagquote:Op zondag 27 maart 2011 19:33 schreef Copycat het volgende:
Oh! Echt op 1 april. Is dat geen irritante dag om jarig te zijn? Vooral als kind lijkt me dat.
Altijd gelazer met acer!quote:Op zondag 27 maart 2011 19:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is dat een slecht merk D-K dat acer je kijkt er zo zielig bij, en roze ja ze is een meisje he
heb geen verstand ervan, pc en lap zijn van compaq en ze doen het daar gaat het me om.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Altijd gelazer met acer!
Ik heb zelf een mooie witte van Asus.
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Altijd gelazer met acer!
Ik heb zelf een mooie witte van Asus.
lekker de beentjes omhoog nuquote:Op zondag 27 maart 2011 19:59 schreef hondjes het volgende:
Kleinkinderen gehad en heb nu het gevoel of ik de marathon heb gelopen.
lekker even bijkomen danquote:Op zondag 27 maart 2011 19:59 schreef hondjes het volgende:
Kleinkinderen gehad en heb nu het gevoel of ik de marathon heb gelopen.
Pietermans! Is er een complot gaande?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tsjeez wat een treurigheid.
Dan zal ik de treurigheid wel naar een hoogtepunt brengen met een slotje. Als we dan toch met z'n allen RLS naar de ondergang willen brengen.
Ik zat te zieken, maar ik ga mijn kooi wel inquote:Op zondag 27 maart 2011 23:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pietermans! Is er een complot gaande?
Jij bent we die met zijn allen RLS naar de ondergang willen brengen?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:09 schreef Soury het volgende:
Ik zat te zieken, maar ik ga mijn kooi wel in
Ja best knap van me allemaalquote:Op zondag 27 maart 2011 23:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent we die met zijn allen RLS naar de ondergang willen brengen?
Je bent gewoon een hartstikke Sybil, jij! Met een geheime missie van de stem om dit levendige subforum de nek om te draaien. En al je persoonlijkheden werken daar even hard aan mee.quote:
Die leest rustig in een hoekje Zie sigquote:Op zondag 27 maart 2011 23:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent gewoon een hartstikke Sybil, jij! Met een geheime missie van de stem om dit levendige subforum de nek om te draaien. En al je persoonlijkheden werken daar even hard aan mee.
Die spelen buiten iidquote:Op zondag 27 maart 2011 23:23 schreef Copycat het volgende:
En dan hebben we het nog niet over je Mr Potato Head, je Senior Spaghetti of Madam Teaspoon die in de andere hoeken zitten.
Oh well. Genoeg verveeld, ik duik mijn bed in! Kijken of morgen dit subforum nog bestaat.
Nite all!
Kikker in je bilquote:Op maandag 28 maart 2011 09:32 schreef Laysa het volgende:
N u maar dat 1 april topic ff lezen...Haha 1 april...je zal maar jarig zijn op 1 april![]()
Ja doei...ik ga me daar ff mee doenquote:Op maandag 28 maart 2011 09:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kikker in je bil![]()
Waarom heb je niet even gepost in dat 1 april? Nu moet ik er zelf naar zoeken
Bracht ie iets leuks?quote:Op maandag 28 maart 2011 09:14 schreef Laysa het volgende:
Werd om 8 uur mn bed uitgebeld door de postbode
Tis Fakking halluf 10....fakking halluf 10 jonguhhhquote:Op maandag 28 maart 2011 09:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik moest nog fietsen, koffie zetten, met collega's bijpraten en FOK! bijlezen.
Maar ... is er een ondermijnend complot gaande, of was je gisteravond een beetje een bozig Pietje?quote:Op maandag 28 maart 2011 09:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik moest nog fietsen, koffie zetten, met collega's bijpraten en FOK! bijlezen.
O was dat hem, die staat al in myatsquote:
Da's best leuk!quote:
Ik denk dat Pietje een beetje depri was en zijn forum als een zinkend schip tenonder zag gaanquote:Op maandag 28 maart 2011 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ... is er een ondermijnend complot gaande, of was je gisteravond een beetje een bozig Pietje?
Als straks SST is afgelopen, komt iedereen hier weer terug om over het aanbod op Ustream te pratenquote:Op maandag 28 maart 2011 09:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat Pietje een beetje depri was en zijn forum als een zinkend schip tenonder zag gaan![]()
Komt wel goed, Pietje
Ik moest best gniffelen....ben dr nog niet uit waarom eigenlijk....Ws om de dommigheid van een Marco dat dit zo ''uit de hand liep''quote:Op maandag 28 maart 2011 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O was dat hem, die staat al in myats![]()
Ik snapte het niet omdat ik er maar vluchtig doorheen gelezen had en nu weet ik niet of ik het wil snappen.
Wat denk jij, moet ik het weten?
Welnee....al zou Danny persoonlijk proberen RLS naar de bodem te schoppen....het is hier met tijd en wijle zo zuur dat we vanzelf weer boven komen drijvenquote:Op maandag 28 maart 2011 09:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Pietje een beetje depri was en zijn forum als een zinkend schip tenonder zag gaan![]()
Komt wel goed, Pietje
Want zuur is het nieuwe zoet!quote:Op maandag 28 maart 2011 09:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Welnee....al zou Danny persoonlijk proberen RLS naar de bodem te schoppen....het is hier met tijd en wijle zo zuur dat we vanzelf weer boven komen drijven
Het 1-april top stond dus niet in myatsquote:Op maandag 28 maart 2011 09:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik moest best gniffelen....ben dr nog niet uit waarom eigenlijk....Ws om de dommigheid van een Marco dat dit zo ''uit de hand liep''
maar ben nog aan het lezen dus ik verwacht dat ie op het eind gelynched is 'Fokstyle''
quote:
ik heb nog geld wat ik ergens moet parkerenquote:Op maandag 28 maart 2011 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het 1-april top stond dus niet in myats![]()
Ik heb nu ook even geen zin om bijna 300 posts terug te lezen, dat doe ik dan wel als dit forum op de bodem van de Fok!-zee ligt. Dus voorlopig ben ik Zwitserland.
Mag ik wat Gruyere?quote:
Dat kan je gerust bij mij kwijtquote:Op maandag 28 maart 2011 09:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
[..]
ik heb nog geld wat ik ergens moet parkeren
Ga je kaasfondue-en? Dan doe ik r ook wat Emmentaler bijquote:
Gul van je!quote:Op maandag 28 maart 2011 10:01 schreef Deisyy het volgende:
Ga je kaasfondue-en? Dan doe ik r ook wat Emmentaler bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |