Onder deze foto?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet echt mijn best doen om geen ranzige opmerkingen onder die foto te plaatsen
Ik heb feestboek, maar ik vind het zo'n kneuzenkermis dat ik er nauwelijks iets mee doe.quote:
Twitterenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb feestboek, maar ik vind het zo'n kneuzenkermis dat ik er nauwelijks iets mee doe.
Echte mannen twitteren
Neger!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:40 schreef remlof het volgende:
Nou Cc, met zo'n TT kan je toch niet zeggen dat ik je negeer
Ze houdt van je....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik durf niet. Noek is een intimiderende vrouw.
Ik wist dat ik op je kon rekenen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:44 schreef remlof het volgende:
Op vrouwen met een stuk vlees in hun mond
Ik ook, maar bij mezelf vind ik het gewoon wat minder pijnlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Humor. Zo verwerk ik zware trauma's.
Een drupje afwasmiddel in een koud glas met water doet ook wonderen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:46 schreef remlof het volgende:
Kut, ik moet nog effe een kratje Grolsch halen bij de C1000 voordat ie dicht gaat.
*rent
#planbetterquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:46 schreef remlof het volgende:
Kut, ik moet nog effe een kratje Grolsch halen bij de C1000 voordat ie dicht gaat.
*rent
Rijmt dat in jouw hoofd ook?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb alleen Lays en Deis uit jouw lijst geplukt.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
O nu ben ik ook de lulzors! Als jullie allemaal Laysa erbij hebben val ik ook door de lappenmandjeskat!
Ik vind het ook gewoon leuk hoor...mag ik ook ff zeikenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij begon te miepen dat ik je niet uitnodigde!
Ik ben zó benieuwd of het de bedoeling was dat jij dat hier postquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:52 schreef mootie het volgende:
Nu weet ik dus wel dat [SPANNENDE GEHEIMENN!!1].
Sttttttttttttttttquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:52 schreef mootie het volgende:
Nu weet ik dus wel dat Lays en D_K leuk zijn samen
Ik zei al van kut zo hou ik niets meer stilquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben zó benieuwd of het de bedoeling was dat jij dat hier post_!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat dacht ik dus al. Ik haal de quote even weg.
Mnah lamaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat dacht ik dus al. Ik haal de quote even weg.
Ik herken je nu gewoon, mocht ik je ooit op straat tegenkomen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
JE KAN OOK HELEMAAL NIETS VERBORGEN HOUDEN!
Ja, want we hadden je niet allemaal allang via Hyves gezien...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
JE KAN OOK HELEMAAL NIETS VERBORGEN HOUDEN!
Oeps, fehler im TT. Jetzt nicht mehr.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier, leef je uit Ian: Metzgermeister Unterschrift Topic
Dan kan ik toch niet ruiken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben zó benieuwd of het de bedoeling was dat jij dat hier post_!
LOL!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier, leef je uit Ian: Metzgermeister Unterschrift Topic
En nu kan ik naar jou zwaaien, sta ik niet elke 6 weken voor paal als ik door het raam naar je kapster zwaai.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik herken je nu gewoon, mocht ik je ooit op straat tegenkomen.
Neheeeequote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Hehehe, nu is Laysa zelf degene die het nog heeft staan_!
Smakelijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:01 schreef Copycat het volgende:
Hyves? Dat heb ik opgezegd, daar deed ik echt niks mee. En ik vond het lelijk ook.
Nu ga ik mijn vergeten groente eten. Koud.
Wie?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat heeft staan? Dat we gaan trouwen?
Laysa en ik!quote:
Goeden vraagh!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat ik dus serieus wil weten: zijn wij allemaal welkom op de bruiloft?
Nee....Haha we gaan het heeeeeeeeeeeeeel klein houdenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme. Wat is dit nou voor gelul? Je hebt die knakker toch van Fok! weten te roven? DEEL JE GELUK MET ONS GODVERDOMME!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....Haha we gaan het heeeeeeeeeeeeeel klein houden
Nee. Uitgenodigd zijn zij die tot hoogstens tot de tweede graad bloedverwant zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat doe ik toch al elke dag gekkiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godverdomme. Wat is dit nou voor gelul? Je hebt die knakker toch van Fok! weten te roven? DEEL JE GELUK MET ONS GODVERDOMME!
Ik vroeg of we "welkom" waren. Ik heb geen uitnodiging nodig om te feesten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee. Uitgenodigd zijn zij die tot hoogstens tot de tweede graad bloedverwant zijn.
Jij wil een heel erg dure ring waar D_K nog voor moet sparen en je ouders een bruidsschat?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dit jaar is de bedoeling....maar er moeten nog andere ''losse'' eindjes vastgeknoopt worden
De ring krijgt ze van haar moeder en dat zal een trouwring zijn van iemand uit de vrouwelijke lijn van Laysa.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij wil een heel erg dure ring waar D_K nog voor moet sparen en je ouders een bruidsschat?
Dat zei claire ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....Haha we gaan het heeeeeeeeeeeeeel klein houden
Wat leuk...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dit jaar is de bedoeling....maar er moeten nog andere ''losse'' eindjes vastgeknoopt worden
Zo veel is die Huub anders niet gegroeid, dus ze heeft het prima gedaan.quote:
En toen zat Amanda op de eerste rang.quote:
Leuke jas, dan gaan we elkaar weer zienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik hoop dat er geen gezeik van komt
En da's het meest positieve dat ik jullie ga toewensen, dus quote 'm maar even.
Niet tof.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk jas, dan gaan we elkaar weer zien
Dat kijk ik niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |