't is je vergeven hoorquote:
tuurlijk niet. Vrouw naar mijn hartquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh.... ze is nog weer niet dronken zie ik
Ik vind De Stem erg lijken op die van Pepijn Bierennogwatquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb jij nu ook altijd dat tegen je tv loopt te roepen "Hoe een koe een haas vangt" of "Pepijn Bierenbroodspot dommerts" ?
Ja!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb jij nu ook altijd dat tegen je tv loopt te roepen "Hoe een koe een haas vangt" of "Pepijn Bierenbroodspot dommerts" ?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:30 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Ja!en dan het commentaar van mn dochter 8! hoe weet je dat toch allemaal mam! zo goed voor je ego
![]()
quote:Minder goed voor je ego is als ze gaan spellen en ik doe het met mn grote mond fout en mn dochter helemaal goed
nee die wist ik echt nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
En de karnemelkse pap had je zeker ook goed?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
En de karnemelkse pap had je zeker ook goed?
daar al de afgelopen 4 minuten meer lol gehad en actie gezien dan de afgelopen 7 weken bij sst lolquote:
ja echt hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:38 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
daar al de afgelopen 4 minuten meer lol gehad en actie gezien dan de afgelopen 7 weken bij sst lol
daaromquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:38 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
daar al de afgelopen 4 minuten meer lol gehad en actie gezien dan de afgelopen 7 weken bij sst lol
quote:
begin maar met roepenquote:
quote:
wij wisten het wèlquote:
is in de sc prima tochquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
Is er geen forum waar we kunnen/mogen COSsen op tv-programma's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |