Nog een hele dagquote:
Je wordt er steeds beter in mr. Lapoquote:
Min een uur.quote:
sjips jaquote:
meer dan drie foto's van huisdieren of primaten postedquote:
verdomd nu je het zegt!quote:
MissJ.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:19 schreef MissJ.24 het volgende:
Was er wel niet wel niet maar moet zo mezelf oppimpen, ga eens voor paarse oogschaduw ook....kreeg inspiratie.....
lichtmetalen schoenen, spoiler liften .... gaat er op!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:19 schreef MissJ.24 het volgende:
Was er wel niet wel niet maar moet zo mezelf oppimpen, ga eens voor paarse oogschaduw ook....kreeg inspiratie.....
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:19 schreef MissJ.24 het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
tuurlijk mis ik je en vanaaf ga je weer stappen toch
Erger, in de steigers eerst, afbikken ,plamuren, daarna een grondige laag aanbrengen, daarna het kleurenpalet van van Gogh erover en afmaken met zwarte mascare voor een look 'la Miss Taylor.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
lichtmetalen schoenen, spoiler liften .... gaat er op!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:24 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
[..]
Erger, in de steigers eerst, afbikken ,plamuren, daarna een grondige laag aanbrengen, daarna het kleurenpalet van van Gogh erover en afmaken met zwarte mascare voor een look 'la Miss Taylor.
Alsof dat niet genoeg is de push up bh, waar ik met een schoenlepel mijn tieten in moet perzen, de step in onderbroek die zo lekker mijn buik wegduwt en mijn billem omhoog duwt, daarover een nietsverhullend jurkje.......die als een echte gochelact net niet laat zien wat ik niet wil laten zien.
Je begrijpt ik ben er zo nog wel even zoet mee.......![]()
[..]
[..]
Erger, in de steigers eerst, afbikken ,plamuren, daarna een grondige laag aanbrengen, daarna het kleurenpalet van van Gogh erover en afmaken met zwarte mascare voor een look 'la Miss Taylor.
Alsof dat niet genoeg is de push up bh, waar ik met een schoenlepel mijn tieten in moet perzen, de step in onderbroek die zo lekker mijn buik wegduwt en mijn billem omhoog duwt, daarover een nietsverhullend jurkje.......die als een echte gochelact net niet laat zien wat ik niet wil laten zien.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:31 schreef MissJ.24 het volgende:
Ben even aan de pimp al, spreek jullie snel. dikke kus en lief zijn voor elkaar.
![]()
altijdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:31 schreef MissJ.24 het volgende:
Ben even aan de pimp al, spreek jullie snel. dikke kus en lief zijn voor elkaar.
![]()
doei meis, heel veul plezier vanavondquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:31 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
[..]
[..]
ik zal eens gaan kijken.. wil nog even de complimenten aan de kok geven in huise bollokus..... nu een lekker irish koffie naquote:
ha bol! zo te zien lekker gegeten dusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zal eens gaan kijken.. wil nog even de complimenten aan de kok geven in huise bollokus..... nu een lekker irish koffie na
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:50 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ha bol! zo te zien lekker gegeten dus![]()
ja graagquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
ik vind mezelf zooooooooooo goed
![]()
![]()
iemand meer een LEKKERE koffie ??
Je bent gewoon vet goed manquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
slurp slurpquote:
lekkahquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
netjes vor na de koffiequote:
Lekkur, maar nog iets te vroeg. Ik zit nog na te genieten van de Irish Coffeequote:
Geen alcohol ivm medicijnen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee bedankt, mag ik niet hebben
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee bedankt, mag ik niet hebben
quote:
DAT IS OOKquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lekkur, maar nog iets te vroeg. Ik zit nog na te genieten van de Irish Coffee
alcoholvrij is geen optie want dat is het zelfde als een BH aan de waslijnquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep en drink al een jaar of 6 nagenoeg niks meer. Hou het wel op
[ afbeelding ]
beetje jaloers bollo ?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:19 schreef bollokus het volgende:
en die akelige piet zit nu bij het concert van ilse !
ja absoluut!quote:
doet ie goed. Kan net niet meeluisteren. Dak zit dichtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:19 schreef bollokus het volgende:
en die akelige piet zit nu bij het concert van ilse !
Oh, jij zit daar in de buurt.... Ik ga de 11e april naar het Gelredomequote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
doet ie goed. Kan net niet meeluisteren. Dak zit dicht
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:25 schreef superkokje het volgende:
denk niet dat ze dat kan voorspellen
i know maar ik kom nou niet zo snel in Nederland... maar dat vrouwtje kan zingenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://www.ilsedelange.com/ kan je kijken waar en wanneer ze nog komt dit jaar
hou de concerten niet bij, wie is er danquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, jij zit daar in de buurt.... Ik ga de 11e april naar het Gelredome
Roger Waters - The Wallquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
hou de concerten niet bij, wie is er dan
heb alle cdsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
i know maar ik kom nou niet zo snel in Nederland... maar dat vrouwtje kan zingenzalig... en ze ziet er look liev uit!
daar ben ik vorig jaar geweest ... ook goed!quote:
Heb je deze al? http://www.bol.com/nl/p/dvd/ilse-delange-live-in-ahoy/1002004006889218/index.htmlquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
i know maar ik kom nou niet zo snel in Nederland... maar dat vrouwtje kan zingenzalig... en ze ziet er look liev uit!
heb ik wel iets over gehoord.quote:
lang leve nieuwsgroepenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je deze al? http://www.bol.com/nl/p/dvd/ilse-delange-live-in-ahoy/1002004006889218/index.html
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je deze al? http://www.bol.com/nl/p/dvd/ilse-delange-live-in-ahoy/1002004006889218/index.html
Ik ook niet meer hoor... laatste keer bij U2 had ik 3 dagen later nog een piep in mijn urenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik wel iets over gehoord.
Ben zelf geen concertganger, sowieso niet zo'n muziek liefhebber. kan goed zonder zal ik maar zeggen
ooo ik wel afgelopen jaarnog pearl jam en ben Harper, tryo echt zalig ik kan echt niet zonder muziek!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik wel iets over gehoord.
Ben zelf geen concertganger, sowieso niet zo'n muziek liefhebber. kan goed zonder zal ik maar zeggen
Tryo ga ik zeker nog meer beluisteren klinkt erg goedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
ooo ik wel afgelopen jaarnog pearl jam en ben Harper, tryo echt zalig ik kan echt niet zonder muziek!
dat concert wasecht een feest, die gasten zijn goed en komen daarna rustig iets mee drinken echt gaafquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tryo ga ik zeker nog meer beluisteren klinkt erg goed
Sjips dank je..... Ik ook IHVH kijken... zien hoe Guusje het gaat doen. Tot de breaks allquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:36 schreef jesje1982 het volgende:
ik ga ff ik hou van holland kijken met mn kind tot over 1,5 uur of tussendoor in de reclame
dat gepiep heb ik 25 jaar. Laatse concert dat ik geweest ben is U2, in gelredome een jaar of 10 terug. Persoonlijke uitnodiging. Die gasten kwamen golfen bij op mijn werk, Mochten 30 medewerkers naar concert front rowquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook niet meer hoor... laatste keer bij U2 had ik 3 dagen later nog een piep in mijn uren
maar dat mag nog....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:47 schreef Niki.P het volgende:
Krijgen ze een feestje??
Ik zag alleen Jo juigen??
(sorry verkeerde topic)
doe je goed, ik heb maar weer wiskey van Vat vat bollokus te pakkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
Proost![]()
[ afbeelding ]
Honingrum uit Tenerife
salutequote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
Proost![]()
[ afbeelding ]
Honingrum uit Tenerife
we kunnen je toch niet live zienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
whiskey lust ik niet....
Jammer dat ik zo aangeschoten raak van 3 of 4 glazen honingrum
Gelukkig maarquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Gisteren bij mijn ouders, ik mij nieuwe kleding aan. Komt me broer.
broer: Weet je op wie je lijkt?
ik: Ja op Aafke, dat weet ik nu wel
Broer: nee op barbie van Oh oh cherso
ik: en.... bedankt!!!
[..]
Gelukkig maar
* jesje1982 knikt instemmendquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
OMG![]()
![]()
IHVH is weer hilarisch
![]()
![]()
moest ik ff kwijt
![]()
[..]
Gelukkig maar
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
OMG![]()
![]()
IHVH is weer hilarisch
![]()
![]()
moest ik ff kwijt
![]()
[..]
Gelukkig maar
Heb jij nu ook altijd dat tegen je tv loopt te roepen "Hoe een koe een haas vangt" of "Pepijn Bierenbroodspot dommerts" ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |