Nog een hele dagquote:
Je wordt er steeds beter in mr. Lapoquote:
Min een uur.quote:
sjips jaquote:
meer dan drie foto's van huisdieren of primaten postedquote:
verdomd nu je het zegt!quote:
MissJ.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:19 schreef MissJ.24 het volgende:
Was er wel niet wel niet maar moet zo mezelf oppimpen, ga eens voor paarse oogschaduw ook....kreeg inspiratie.....
lichtmetalen schoenen, spoiler liften .... gaat er op!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:19 schreef MissJ.24 het volgende:
Was er wel niet wel niet maar moet zo mezelf oppimpen, ga eens voor paarse oogschaduw ook....kreeg inspiratie.....
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:19 schreef MissJ.24 het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
tuurlijk mis ik je en vanaaf ga je weer stappen toch
Erger, in de steigers eerst, afbikken ,plamuren, daarna een grondige laag aanbrengen, daarna het kleurenpalet van van Gogh erover en afmaken met zwarte mascare voor een look 'la Miss Taylor.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
lichtmetalen schoenen, spoiler liften .... gaat er op!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:24 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
[..]
Erger, in de steigers eerst, afbikken ,plamuren, daarna een grondige laag aanbrengen, daarna het kleurenpalet van van Gogh erover en afmaken met zwarte mascare voor een look 'la Miss Taylor.
Alsof dat niet genoeg is de push up bh, waar ik met een schoenlepel mijn tieten in moet perzen, de step in onderbroek die zo lekker mijn buik wegduwt en mijn billem omhoog duwt, daarover een nietsverhullend jurkje.......die als een echte gochelact net niet laat zien wat ik niet wil laten zien.
Je begrijpt ik ben er zo nog wel even zoet mee.......![]()
[..]
[..]
Erger, in de steigers eerst, afbikken ,plamuren, daarna een grondige laag aanbrengen, daarna het kleurenpalet van van Gogh erover en afmaken met zwarte mascare voor een look 'la Miss Taylor.
Alsof dat niet genoeg is de push up bh, waar ik met een schoenlepel mijn tieten in moet perzen, de step in onderbroek die zo lekker mijn buik wegduwt en mijn billem omhoog duwt, daarover een nietsverhullend jurkje.......die als een echte gochelact net niet laat zien wat ik niet wil laten zien.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:31 schreef MissJ.24 het volgende:
Ben even aan de pimp al, spreek jullie snel. dikke kus en lief zijn voor elkaar.
![]()
altijdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:31 schreef MissJ.24 het volgende:
Ben even aan de pimp al, spreek jullie snel. dikke kus en lief zijn voor elkaar.
![]()
doei meis, heel veul plezier vanavondquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:31 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
[..]
[..]
ik zal eens gaan kijken.. wil nog even de complimenten aan de kok geven in huise bollokus..... nu een lekker irish koffie naquote:
ha bol! zo te zien lekker gegeten dusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zal eens gaan kijken.. wil nog even de complimenten aan de kok geven in huise bollokus..... nu een lekker irish koffie na
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:50 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ha bol! zo te zien lekker gegeten dus![]()
ja graagquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
ik vind mezelf zooooooooooo goed
![]()
![]()
iemand meer een LEKKERE koffie ??
Je bent gewoon vet goed manquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
slurp slurpquote:
lekkahquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
netjes vor na de koffiequote:
Lekkur, maar nog iets te vroeg. Ik zit nog na te genieten van de Irish Coffeequote:
Geen alcohol ivm medicijnen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee bedankt, mag ik niet hebben
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee bedankt, mag ik niet hebben
quote:
DAT IS OOKquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lekkur, maar nog iets te vroeg. Ik zit nog na te genieten van de Irish Coffee
alcoholvrij is geen optie want dat is het zelfde als een BH aan de waslijnquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep en drink al een jaar of 6 nagenoeg niks meer. Hou het wel op
[ afbeelding ]
beetje jaloers bollo ?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:19 schreef bollokus het volgende:
en die akelige piet zit nu bij het concert van ilse !
ja absoluut!quote:
doet ie goed. Kan net niet meeluisteren. Dak zit dichtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:19 schreef bollokus het volgende:
en die akelige piet zit nu bij het concert van ilse !
Oh, jij zit daar in de buurt.... Ik ga de 11e april naar het Gelredomequote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
doet ie goed. Kan net niet meeluisteren. Dak zit dicht
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:25 schreef superkokje het volgende:
denk niet dat ze dat kan voorspellen
i know maar ik kom nou niet zo snel in Nederland... maar dat vrouwtje kan zingenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://www.ilsedelange.com/ kan je kijken waar en wanneer ze nog komt dit jaar
hou de concerten niet bij, wie is er danquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, jij zit daar in de buurt.... Ik ga de 11e april naar het Gelredome
Roger Waters - The Wallquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
hou de concerten niet bij, wie is er dan
heb alle cdsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
i know maar ik kom nou niet zo snel in Nederland... maar dat vrouwtje kan zingenzalig... en ze ziet er look liev uit!
daar ben ik vorig jaar geweest ... ook goed!quote:
Heb je deze al? http://www.bol.com/nl/p/dvd/ilse-delange-live-in-ahoy/1002004006889218/index.htmlquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
i know maar ik kom nou niet zo snel in Nederland... maar dat vrouwtje kan zingenzalig... en ze ziet er look liev uit!
heb ik wel iets over gehoord.quote:
lang leve nieuwsgroepenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je deze al? http://www.bol.com/nl/p/dvd/ilse-delange-live-in-ahoy/1002004006889218/index.html
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je deze al? http://www.bol.com/nl/p/dvd/ilse-delange-live-in-ahoy/1002004006889218/index.html
Ik ook niet meer hoor... laatste keer bij U2 had ik 3 dagen later nog een piep in mijn urenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik wel iets over gehoord.
Ben zelf geen concertganger, sowieso niet zo'n muziek liefhebber. kan goed zonder zal ik maar zeggen
ooo ik wel afgelopen jaarnog pearl jam en ben Harper, tryo echt zalig ik kan echt niet zonder muziek!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik wel iets over gehoord.
Ben zelf geen concertganger, sowieso niet zo'n muziek liefhebber. kan goed zonder zal ik maar zeggen
Tryo ga ik zeker nog meer beluisteren klinkt erg goedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
ooo ik wel afgelopen jaarnog pearl jam en ben Harper, tryo echt zalig ik kan echt niet zonder muziek!
dat concert wasecht een feest, die gasten zijn goed en komen daarna rustig iets mee drinken echt gaafquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tryo ga ik zeker nog meer beluisteren klinkt erg goed
Sjips dank je..... Ik ook IHVH kijken... zien hoe Guusje het gaat doen. Tot de breaks allquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:36 schreef jesje1982 het volgende:
ik ga ff ik hou van holland kijken met mn kind tot over 1,5 uur of tussendoor in de reclame
dat gepiep heb ik 25 jaar. Laatse concert dat ik geweest ben is U2, in gelredome een jaar of 10 terug. Persoonlijke uitnodiging. Die gasten kwamen golfen bij op mijn werk, Mochten 30 medewerkers naar concert front rowquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook niet meer hoor... laatste keer bij U2 had ik 3 dagen later nog een piep in mijn uren
maar dat mag nog....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:47 schreef Niki.P het volgende:
Krijgen ze een feestje??
Ik zag alleen Jo juigen??
(sorry verkeerde topic)
doe je goed, ik heb maar weer wiskey van Vat vat bollokus te pakkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
Proost![]()
[ afbeelding ]
Honingrum uit Tenerife
salutequote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
Proost![]()
[ afbeelding ]
Honingrum uit Tenerife
we kunnen je toch niet live zienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
whiskey lust ik niet....
Jammer dat ik zo aangeschoten raak van 3 of 4 glazen honingrum
Gelukkig maarquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Gisteren bij mijn ouders, ik mij nieuwe kleding aan. Komt me broer.
broer: Weet je op wie je lijkt?
ik: Ja op Aafke, dat weet ik nu wel
Broer: nee op barbie van Oh oh cherso
ik: en.... bedankt!!!
[..]
Gelukkig maar
* jesje1982 knikt instemmendquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
OMG![]()
![]()
IHVH is weer hilarisch
![]()
![]()
moest ik ff kwijt
![]()
[..]
Gelukkig maar
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
OMG![]()
![]()
IHVH is weer hilarisch
![]()
![]()
moest ik ff kwijt
![]()
[..]
Gelukkig maar
Heb jij nu ook altijd dat tegen je tv loopt te roepen "Hoe een koe een haas vangt" of "Pepijn Bierenbroodspot dommerts" ?quote:
Oh.... ze is nog weer niet dronken zie ikquote:
't is je vergeven hoorquote:
tuurlijk niet. Vrouw naar mijn hartquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh.... ze is nog weer niet dronken zie ik
Ik vind De Stem erg lijken op die van Pepijn Bierennogwatquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb jij nu ook altijd dat tegen je tv loopt te roepen "Hoe een koe een haas vangt" of "Pepijn Bierenbroodspot dommerts" ?
Ja!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb jij nu ook altijd dat tegen je tv loopt te roepen "Hoe een koe een haas vangt" of "Pepijn Bierenbroodspot dommerts" ?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:30 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Ja!en dan het commentaar van mn dochter 8! hoe weet je dat toch allemaal mam! zo goed voor je ego
![]()
quote:Minder goed voor je ego is als ze gaan spellen en ik doe het met mn grote mond fout en mn dochter helemaal goed
nee die wist ik echt nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
En de karnemelkse pap had je zeker ook goed?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
En de karnemelkse pap had je zeker ook goed?
daar al de afgelopen 4 minuten meer lol gehad en actie gezien dan de afgelopen 7 weken bij sst lolquote:
ja echt hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:38 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
daar al de afgelopen 4 minuten meer lol gehad en actie gezien dan de afgelopen 7 weken bij sst lol
daaromquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:38 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
daar al de afgelopen 4 minuten meer lol gehad en actie gezien dan de afgelopen 7 weken bij sst lol
quote:
begin maar met roepenquote:
quote:
wij wisten het wèlquote:
is in de sc prima tochquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
Is er geen forum waar we kunnen/mogen COSsen op tv-programma's?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
Nee dat ben je niet... dat ben je niet !![]()
![]()
![]()
Jeroen is mijn favorietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:50 schreef jesje1982 het volgende:
ik vind jeroen van koningsbrugge zo leuk
ff COS bijlezen ze hebben flink wat geschrevenquote:
hoeft niet is ik hou van holland gelulquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:52 schreef bollokus het volgende:
ey doen jullie wel even rustig aan nu moet ik de hele sc weer bijlezen
j'taime la Francequote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:54 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
hoeft niet is ik hou van holland gelul![]()
ik heb weer een ouderwets skype avondjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:58 schreef jesje1982 het volgende:
word rtl4 avondje vanavond concert van Guus![]()
of de streams moeten nog spannend worden
Heel goedquote:
cest moi!quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:59 schreef dimi1972 het volgende:
zo brand alarm af daar
dat zou lachen zijn
ik weet vn nietsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb weer een ouderwets skype avondje
Identiteits crisis? Jij ben toch Bollokus?quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heel goed![]()
heb sinds vanmiddag weer heel veel respect voor papa's en mama's
Ja, twee schatten van nichtjes (7 en 10) op bezoek gehad omdat papa & mamma een middagje voor hun zelf wilden.quote:
50 Jeroen 50 ..... oh 5quote:
ik niet, zit nooit zoveel in, mobiel al mn nummers *lees mn levenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
Ik raak liever mijn mobiel kwijt dan mijn portemonee
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:03 schreef pietpaniek het volgende:
Ik kijk nu niet naar ihvh de tv staat op tv gaat over mensen die gaan emigreren naar frankrijk![]()
![]()
Van mijn mobiel heb ik een backupquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:02 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik niet, zit nooit zoveel in, mobiel al mn nummers *lees mn leven
dat heb je toch niet sinds SSTquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:02 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik niet, zit nooit zoveel in, mobiel al mn nummers *lees mn leven
Wil jij Bollokus achterna?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:03 schreef pietpaniek het volgende:
Ik kijk nu niet naar ihvh de tv staat op tv gaat over mensen die gaan emigreren naar frankrijk![]()
![]()
ik heb me pasjes appartquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van mijn mobiel heb ik een backup, van mijn bankpasje en geld niet
quote:
Ja en het rad ook een keer kapot gemaakt omdat ie 100 wilde moest draaienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:08 schreef jesje1982 het volgende:
50 of 100 voor jeroen
heeft ie al vaker geflikt
Zie ... mijn eigen vrouwquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
Wat is de definitie van een Aantrekkelijke Vrouw? Heren?
wat mij betreft heeftdat weinig met uiterlijk te maken. Ik ga voor uitstraling en uiterlijk is een bonusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
Wat is de definitie van een Aantrekkelijke Vrouw? Heren?
per definitie het enige juiste antwoordquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:12 schreef pietpaniek het volgende:
Aantrekkelijke vrouw: opgewekt spontaan behulpzaam openhartig
kan je dat niet meer zelf jesje..... Je was toch zon jonge blomquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:17 schreef jesje1982 het volgende:
zo bed opgemaakt, dochter aan het tandenpoetsen dus zometeen heb ik rust
Je bedoelt of ik zelf het bed niet op kan maken heb ik toch gedaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:19 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
kan je dat niet meer zelf jesje..... Je was toch zon jomge blom
Ik ben zelf vrij streng hoor...(vind ik zelf) en mn dochter vind het ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
He hoor net een vrije opvoeding vergroot de kans op gedrachtsproblemen ( en de moeders zorgen nog steeds het meest voor de kinderen)
nee dat je dochter jou tanden moet poetsenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:21 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Je bedoelt of ik zelf het bed niet op kan maken heb ik toch gedaan
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:22 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
nee dat je dochter jou tanden moet poetsen
Dat zei ik ook .... vrije opvoeding grotere kans op gedrachtsproblemen op latere leeftijd (bron wat vind nederland)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:21 schreef pietpaniek het volgende:
Vrije opvoeding zorgtwel voor meer problemen
idem !!! wil de rolator zo lang mogelijk uitstellen, dan liever een gerimpeld besje wordenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:23 schreef jesje1982 het volgende:
wat vind je erger aan het ouder worden:
A afakeling gezicht
B aftakeling lichaam
ik denk B
is toch niks mis mee. Kan maar duidelijk zijn Streng maar rechtvaardig en consequent zeg ik altijdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:21 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Ik ben zelf vrij streng hoor...(vind ik zelf) en mn dochter vind het ook
Preciesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
is toch niks mis mee. Kan maar duidelijk zijn Streng maar rechtvaardig en consequent zeg ik altijd
precies ook mee eens!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
idem !!! wil de rolator zo lang mogelijk uitstellen, dan liever een gerimpeld besje worden
hmmm eens!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:24 schreef pietpaniek het volgende:
Er is een verschil tussen opvoeden en grootbrengen..... Vrije opvoeding vind ik een ander woord voor groot brengen
Zo had ik er nog niet over nagedacht...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:24 schreef pietpaniek het volgende:
Er is een verschil tussen opvoeden en grootbrengen..... Vrije opvoeding vind ik een ander woord voor groot brengen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:25 schreef pietpaniek het volgende:
Ik hoor altijd dat mannen knapper worden als ze ouder worden, ik kan niet wachten![]()
![]()
zou bij mij niet gebeurenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:27 schreef jesje1982 het volgende:
Wat vinden jullie van kinderen die ouders bij de voornaam noemen?
Ik vind het niks...
Niet kunnen....Je bent de ouders niet vriendje/vriendinnetje van je kin. Mijn nichtjes moeten mij ook Tante noemen... als ze alleen bij mijn voornaam noemen zeg ik er ook wat van.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:27 schreef jesje1982 het volgende:
Wat vinden jullie van kinderen die ouders bij de voornaam noemen?
Ik vind het niks...
wat een toevalquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:28 schreef jesje1982 het volgende:
die mijne ook en ik heet ook mama voor mijn dochter
preciesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:29 schreef dimi1972 het volgende:
niets er van
gewoon papa en mama
of pa en ma
of paps en mams
enz enz
Vroegah was alles beterquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:30 schreef pietpaniek het volgende:
Zo zie je maar zo in de jaren 70 80 was die opvoeding
gelukkig hebben we een dagje om er aan te wennen iddquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:31 schreef dimi1972 het volgende:
vergeten jullie strax de klok niet een uur vooruit te zetten
pfffff uurtje minder slapen
mahhh tis weekend
Alles zeker niet.... sommige dingen wel duidelijkerquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:32 schreef superkokje het volgende:
zegtn wel wat over het leeftijdniveau hier
Das waar maar vroeger had je guldens die waren veel beterquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alles zeker niet.... sommige dingen wel duidelijker
quote:
Oei, nu voel ik mij echt oud 1969quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:33 schreef pietpaniek het volgende:
Vroeger zaten er nog 7 blikkies in een sixpack
slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:33 schreef superkokje het volgende:
ik ga stoppen voor vandaag streams en scrollen is niet goed voor mijn hoofdje![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Kokje, zorg goed voor jezelfquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:33 schreef superkokje het volgende:
ik ga stoppen voor vandaag streams en scrollen is niet goed voor mijn hoofdje![]()
![]()
![]()
Nooit geweest..... sixpacks stammen uit de jaren 80, daarvoor per krat of flesjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:33 schreef pietpaniek het volgende:
Vroeger zaten er nog 7 blikkies in een sixpack
Pfff iemand van mijn leeftijdquote:
B zou beter zijn, maar A is hetquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:34 schreef jesje1982 het volgende:
spreekkoren (voetbal)
a laten zien
B negeren
Ik denk A
dit dus!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:36 schreef pietpaniek het volgende:
c totaal belachelijk maken en het zo onstoer maken dat je echt een kneus ben als je zo als een diebiel staat te joelen
Ook meekijken wat denkt nederland? (feestje bij de buren isquote:
vroeg me al af wat jullie kekenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook meekijken wat denkt nederland? (feestje bij de buren is)
Platoon.. heb ik al jaren op DVD... kijk wanneer je wilt principequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
vroeg me al af wat jullie keken
heb platoon op staan
ik niet en ook al jaren niet meer gezienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Platoon.. heb ik al jaren op DVD... kijk wanneer je wilt principe
Moest even nadenken maar ook eensquote:
Verdomd goeie filmquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:38 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik niet en ook al jaren niet meer gezien
Wat in Japan gebeurt is met die kerncentrales gebeurt hier niet, maar dit was eigenlijk een verkeerde week om dit te vragenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moest even nadenken maar ook eens
kan niet we hebben hier maar 1 centrale daar staan er 4 op ploffen 5&6 zijn safe dus inderdaad kan hier nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:39 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Wat in Japan gebeurt is met die kerncentrales gebeurt hier niet, maar dit was eigenlijk een verkeerde week om dit te vragen
Frankrijk is voor 90% afhankelijk van kernenergie... wat Nederland niet beseft is dat een groot deel daarvan (is goedkoper) hier wordt ingekocht en als groene energie wordt verkochtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:39 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Wat in Japan gebeurt is met die kerncentrales gebeurt hier niet, maar dit was eigenlijk een verkeerde week om dit te vragen
Ook al hadden we er meer het is hier heel anders met de kans op aardbevingen etc.en een aardbeving hier ...is veel minder krachtig (limburg 6 of 7 op richter)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:41 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
kan niet we hebben hier maar 1 centrale daar staan er 4 op ploffen 5&6 zijn safe dus inderdaad kan hier niet
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
Jojo-effect is genetisch bepaald.... gelukkig het is niet mijn schuld !
Jeetje wat een die-hard ben je.... ik heb het een paar uur geleden al opgegeven... hier is drank en wat denkt nederlandquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:45 schreef marky het volgende:
Zit nu alweer een tijdje met de srteams aan hoop op iets emotioneels ofzo dat gaat altijd wel lekker met drank maar vind er nu eigenlijk niks aan
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:46 schreef jesje1982 het volgende:
wat win je liever
1 geldprijs
2nobelprijs vrede
3 garantie 100 worden
mijn lijstje
1,3,2
eensquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:46 schreef jesje1982 het volgende:
wat win je liever
1 geldprijs
2nobelprijs vrede
3 garantie 100 worden
mijn lijstje
1,3,2
Bij de nobel prijs komt toch ook 1 miljoen eurie's...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:46 schreef jesje1982 het volgende:
wat win je liever
1 geldprijs
2nobelprijs vrede
3 garantie 100 worden
mijn lijstje
1,3,2
Ah... een doordenker... Als ik de nobelprijs win, krijg ik een geldprijsquote:
Pietjes volgorde is toch logischerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:49 schreef markvanrinsum het volgende:
123 is nog niet voorbij gekomen dan ga ik daar wel voor 1 2 3
Een oortje in dus ook wat vind nederland op en drank inmiddels ook aardig opquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje wat een die-hard ben je.... ik heb het een paar uur geleden al opgegeven... hier is drank en wat denkt nederland
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:51 schreef jesje1982 het volgende:
bollo we zijn bijna bij de lapo pas op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |