Nog een hele dagquote:
Je wordt er steeds beter in mr. Lapoquote:
Min een uur.quote:
sjips jaquote:
meer dan drie foto's van huisdieren of primaten postedquote:
verdomd nu je het zegt!quote:
MissJ.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:19 schreef MissJ.24 het volgende:
Was er wel niet wel niet maar moet zo mezelf oppimpen, ga eens voor paarse oogschaduw ook....kreeg inspiratie.....
lichtmetalen schoenen, spoiler liften .... gaat er op!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:19 schreef MissJ.24 het volgende:
Was er wel niet wel niet maar moet zo mezelf oppimpen, ga eens voor paarse oogschaduw ook....kreeg inspiratie.....
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:19 schreef MissJ.24 het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
tuurlijk mis ik je en vanaaf ga je weer stappen toch
Erger, in de steigers eerst, afbikken ,plamuren, daarna een grondige laag aanbrengen, daarna het kleurenpalet van van Gogh erover en afmaken met zwarte mascare voor een look 'la Miss Taylor.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
lichtmetalen schoenen, spoiler liften .... gaat er op!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:24 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
[..]
Erger, in de steigers eerst, afbikken ,plamuren, daarna een grondige laag aanbrengen, daarna het kleurenpalet van van Gogh erover en afmaken met zwarte mascare voor een look 'la Miss Taylor.
Alsof dat niet genoeg is de push up bh, waar ik met een schoenlepel mijn tieten in moet perzen, de step in onderbroek die zo lekker mijn buik wegduwt en mijn billem omhoog duwt, daarover een nietsverhullend jurkje.......die als een echte gochelact net niet laat zien wat ik niet wil laten zien.
Je begrijpt ik ben er zo nog wel even zoet mee.......![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:24 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
[..]
Erger, in de steigers eerst, afbikken ,plamuren, daarna een grondige laag aanbrengen, daarna het kleurenpalet van van Gogh erover en afmaken met zwarte mascare voor een look 'la Miss Taylor.
Alsof dat niet genoeg is de push up bh, waar ik met een schoenlepel mijn tieten in moet perzen, de step in onderbroek die zo lekker mijn buik wegduwt en mijn billem omhoog duwt, daarover een nietsverhullend jurkje.......die als een echte gochelact net niet laat zien wat ik niet wil laten zien.
Je begrijpt ik ben er zo nog wel even zoet mee.......![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:31 schreef MissJ.24 het volgende:
Ben even aan de pimp al, spreek jullie snel. dikke kus en lief zijn voor elkaar.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |