klinkt beter dan verwachtquote:Op maandag 28 maart 2011 17:30 schreef ondeugend het volgende:
Het is ook lente in mijn tunes vandaag geloof ik.
Nice!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:10 schreef ondeugend het volgende:
Muziekjes voor op de ipod aan het uitzoeken.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 03:20 schreef truepositive het volgende:
Zo vind je nog eens iets in de 'related' tab:
DINGEN DIE JE VADER OVER JE MOEDER ZEGT ? ?!?!?!?!?quote:
Chill album inderdaad.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het album van Naked & Famous, ga ik ook maar eens als CD aanschaffen geloof ik.
Ja lekker nummer!quote:
Jaaaa nice!!!quote:
Zeg doe eens niet ik moet slapen!quote:
Mooie plaat, binnenkort maar eens meer zoeken van deze man.quote:
Dat album is geniaal ja.quote:Op donderdag 31 maart 2011 03:31 schreef truepositive het volgende:
[..]
Mooie plaat, binnenkort maar eens meer zoeken van deze man.
Dubfirequote:
quote:
Nog zacht uitgedrukt ja.quote:
En meneer Funke!quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kijk Berlin Calling dus luister steeds naar Paultje.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:46 schreef Wiebeldak het volgende:
Een band uit Nederland om trots op te zijn. Wat een fantastisch album hebben zij uitgebracht. Dit nummer is mijn favoriet tot nu toe, prachtig.
Vet hè. Echt super mooi. Er staat nog zo een bizar mooi nummer op het album die helaas nog niet op Youtube staat.quote:
Faith No Morequote:Op vrijdag 1 april 2011 18:07 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Vet hè. Echt super mooi. Er staat nog zo een bizar mooi nummer op het album die helaas nog niet op Youtube staat.
Nu even nog een klassieker.
Die heb ik zien soundchecken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:11 schreef Wiebeldak het volgende:
Damn kippenvel, iedere keer weer, vooral bij deze lange live versie. Snoeihard met het volume hier.
nah geen zin. van Paul Kalkbrenner iig.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:44 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Plaats even een youtubeje danHeb geen idee waar je hebt over hebt .
Jammerquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die heb ik zien soundchecken.
[..]
nah geen zin. van Paul Kalkbrenner iig.
Nu Queer Follow van dezelfde man.
Mooi mooi mooi! Yeah!quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:11 schreef Wiebeldak het volgende:
Damn kippenvel, iedere keer weer, vooral bij deze lange live versie. Snoeihard met het volume hier.
Klinkt lekker jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Jammer
Nog 1 van mijn favoriete dance tracks. Staat zeker in mijn top10 ever.
Weet zeker dat jij dit ook goed vind. Ik heb hier zijn dubbelaar cd album en eigenlijk is ieder nummer goed maar deze springt er echt uit. Die stem, die groove, die synths, gewoon heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |