Ik vraag me af wat voor schade een vliegtuig aan de grond kan aanbrengen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:31 schreef svann het volgende:
[..]
Dat valt onder resolutie 1973, die behalve een vliegverbod boven Libië alle VN-lidstaten machtigde om, met uitsluiting van een buitenlandse bezettingsmacht op Libisch grondgebied, alle noodzakelijke maatregelen te nemen voor de bescherming van de burgerbevolking in Libië.
En aangezien meneer G. en de zijnen alle mogelijke middelen aanwenden om de burgerbevolking te treffen...
De gemiddelde Libiër is een stuk westerse en beter opgeleid dan de gemiddelde Afgaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:55 schreef JerryWesterby het volgende:
Dat is een baardman. Dat belooft weinig goeds. En Libie is een stuk dichter bij dan Afganistan.
Een vliegtuig dat van Misrata airport opstijgt is natuurlijk eerder boven Misrata-stad dan een of andere jager die nog moet opstijgen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:44 schreef Mr_Memory het volgende:
Ik vraag me af wat voor schade een vliegtuig aan de grond kan aanbrengen.
Als zo'n vliegtuig opstijgt, uit de lucht halen dat ding, daar is een NFZ voor.
quote:De werknemer van Haskoning waarschuwde Defensie dus dat er bij de evacuatieplek naast een hotel en resort voor Khadaffi-aanhangers ook nog een paleis voor de Libische leider stond. Sirte is de geboorteplaats van Khadaffi. Bovendien had de Kustwacht een permanent station in de haven.
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:30 schreef MangoTree het volgende:
Hond, geitjes en nu een kat.![]()
[ afbeelding ]
A curious cat. Photo by Sipa Press
En de opgehaalde man zat voor hij opgehaald werdt vrolijk te kletsen met jan en alleman over de komende evacuatie per helikopter. Dat het geheim was was hem niet verteld oid.quote:
Wat staat er? Of ging het om de zonnebrilman?quote:Op zondag 27 maart 2011 01:11 schreef rakotto het volgende:
Net ff snel een foto genomen van een Libische zender
[ afbeelding ]
Mooi dat heel veel mensen haar nu kennen, die normaal het nieuws niet zo volgen.quote:
Ach ja de Amerikaanse inlichtingendiensten die zijn gelukkig wel betrouwbaar.quote:Op zondag 27 maart 2011 01:12 schreef zoefbust het volgende:
Gates beschuldigt Kadhafi
Robert Gates, Amerikaans minister van Defensie, heeft in het CBS-programma 'Face the Nation with Bob Schieffer' gezegd dat troepen van Kadhafi lichamen leggen op plaatsen waar bommen zijn ingeslagen. Gates baseert zich naar eigen zeggen op rapporten van Amerikaanse inlichtingendiensten. Daarin zou staan dat Kadhafi op die manier aan de wereld wil laten zien dat er burgerslachtoffers vallen bij de militaire acties tegen Libië.
Ze doen maar wat.quote:Op zondag 27 maart 2011 01:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mooi om die optimisme en hoop te zien van de rebellen, in hun gevecht tegen het regime.
Volgens mij gebruikt Gaddafi nog iets anders dan geweld tegen zn eigen volk. Er lopen echt totaalidioten bij en die heb ik nooit eerder gezien in andere landen in die regio. Dat hele Libië, je kan er een soap over maken man, alleen al die Gaddafi familie, maar sinds de opstand heb ik echt al 100 x keihard moeten lachen, hoe ernstig en triest het ook is.quote:
Zo zie je dus wat media doet. Deze beelden maken meer indruk dan duizenden lijken. Deze vrouw is, wat Neda voor de groene zomer in Iran was in 2009.quote:
Er zitten echt cowboys bij, heb het idee dat ze zelf ook in een roes zitten wat verder niet gek is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |