Die heeft een waterbron gevonden.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:46 schreef zoefbust het volgende:
Weinig over van die tank
[ afbeelding ]
Dat zou fikken. : ')quote:
Wat een goor zwembad.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:46 schreef zoefbust het volgende:
Weinig over van die tank
[ afbeelding ]
Apart verhaal weer, ik hoop dat het goed komt met haar.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:56 schreef yavanna het volgende:
NicRobertson
Presser w govt spksman: Woman taken is safe & well. She being held Natl Investigtn HQ. He said her case is criminal not political.
Govt spksmn said she's being offered legal aid and in next few days, gov may allow a few journalists access to her
Fieldproducer
interesting to see Libyan government say journalists may be able to visit the woman taken away today, wait to see if that happens...
If journalists are allowed to visit her it'll most likely be under strict conditions but at least it'll show she's alive #Libya
Pro-Gadaffi in Belgrado.quote:@Annettevloo geen idee, ik kan libische staatstelevisie kijken, pure propaganda, pro kadhafi demo's vrij beperkt allemaal. 400 mensen of zo. 10:45 PM Mar 24th via web in reply to Annettevloo
@ciscokid_nl HIer = Benghazi. Ik ben in oost-Libie, is in handen van rebellen. Onmogelijk om vanuit hier naar kadhafigebieden te gaan. 10:43 PM Mar 24th via web in reply to ciscokid_nl
@LIMALUMI tja, risico van hier rondlopen denk ik. en dan hebben we het nog niet over al die wapens die per ongeluk af gaan...pffff 10:40 PM Mar 24th via web in reply to LIMALUMI
@gpdMiddleEast waarom mag je niet op internet als het er is? 7:07 PM Mar 24th via TweetDeck in reply to gpdMiddleEast
@jlmichels omdat anders 750 duizend inwoners van benghazi met laptopje bij een 32 kb/s verbinding staan... 10:38 PM Mar 24th via web in reply to jlmichels
Volgens mij wel, ik heb het hier ergens gelezen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:34 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Er was een paar dagen/weken geleden een gerucht dat het Egyptische leger de rebellen wapens en munitie gaf. Is dat bevestigd?
Dat valt onder resolutie 1973, die behalve een vliegverbod boven Libië alle VN-lidstaten machtigde om, met uitsluiting van een buitenlandse bezettingsmacht op Libisch grondgebied, alle noodzakelijke maatregelen te nemen voor de bescherming van de burgerbevolking in Libië.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:18 schreef Mr_Memory het volgende:
Eigenlijk heeft dit niets meer met een NFZ te maken, maar eerder gewoon een oorlog tegen Khadaffi.
Ik vraag me af of er wel een mandaat is om vliegtuigen die gewoon aan de grond staan te vernietigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |