Debielen zijn het, parasieten. IPV iets positiefs bij te dragen aan de wereld loopt men allee maar te janken en boe te roepen.quote:
UItgebreid verhaal van de NYT journalisten.quote:"Shoot them," a tall soldier said calmly in Arabic.
A colleague next to him shook his head. "You cant," he insisted. "Theyre Americans."
quote:NU.nl
Konvooi Kaddafi verlaat Sirte Uitgegeven: 27 maart 2011 19:06
Laatst gewijzigd: 27 maart 2011 19:06
SIRTE - Een konvooi met militaire voertuigen van de Libische leider Kaddafi heeft de stad Sirte verlaten en begeeft zich richting de hoofdstad Tripoli, in het westen van het land.
Dat meldde een verslaggever van het persbureau Reuters zondagavond. Kaddafi is geboren in de omgeving van Sirte.
De stad en het omliggende district geldt als een belangrijk bolwerk van Kaddafi-aanhangers en heeft een grote symbolische betekenis voor het bewind van de dictator.
ze hadden indd. wel even beter "hun huiswerk "kunnen doen ..quote:
ik hoop indd dat de coalitie nog een paar bommetjes droptquote:Op zondag 27 maart 2011 19:36 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Dat konvooi zal Tripoli niet gaan halen, me dunkt
In dat konvooi zitten volgens berichten ook burgers. Dit konvooi aanvallen, terwijl het geen bedreiging vormt, zou een oorlogsmisdaad zijn, me dunkt. Maar ja... Wie maalt erom..quote:Op zondag 27 maart 2011 19:36 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Dat konvooi zal Tripoli niet gaan halen, me dunkt
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:39 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik hoop indd dat de coalitie nog een paar bommetjes dropt![]()
ik geloof dat de opstandelingen ook even wouden afwachten op de coalitie ofiets
gaat even zoeken naar bericht
quote:Op zondag 27 maart 2011 18:42 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
BBC
1628: The rebels told AFP that they would halt their advance overnight at Nufilia because they had heard Col Gaddafi's troops were deployed about 50km (30 miles) down the road towards Sirte. They would wait for coalition air strikes to destroy any heavy weapons, they added.
volgens welke berichten? ( had ik i.i.g. niet meegekregen )quote:Op zondag 27 maart 2011 19:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
In dat konvooi zitten volgens berichten ook burgers. Dit konvooi aanvallen, terwijl het geen bedreiging vormt, zou een oorlogsmisdaad zijn, me dunkt. Maar ja... Wie maalt erom..
Er wordt nergens gerept over burgers, maar een militaire colonne. Hoe kom je erbij? Staats TV?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
In dat konvooi zitten volgens berichten ook burgers. Dit konvooi aanvallen, terwijl het geen bedreiging vormt, zou een oorlogsmisdaad zijn, me dunkt. Maar ja... Wie maalt erom..
staatstvquote:Op zondag 27 maart 2011 19:42 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Er wordt nergens gerept over burgers, maar een militaire colonne. Hoe kom je erbij? Staats TV?
http://blogs.aljazeera.net/live/africa/live-blog-libya-march-27quote:6:30pm - A convoy of 20 military vehicles have reportedly left Gaddafi's stronghold of Sirte and were seen moving towards the Libyan capital, Tripoli. Dozens of cars crammed with families and belongings were seen along the coastal road heading towards the capital.
Een konvooi aanvallen wanneer het zich terugtrekt lijkt me in strijd met de VN resolutie..quote:Op zondag 27 maart 2011 19:39 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik hoop indd dat de coalitie nog een paar bommetjes dropt![]()
ik geloof dat de opstandelingen ook even wouden afwachten op de coalitie ofiets
gaat even zoeken naar bericht
Hoezo? Terugtrekkende legereenheden kunnen later nog burgerdoden op hun geweten hebben. Ze moeten hun voertuigen verlaten en zichzelf ontwapenen.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:46 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Een konvooi aanvallen wanneer het zich terugtrekt lijkt me in strijd met de VN resolutie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |