Bwhehehe, dat was ook precies mijn ideequote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Sjezusdie rijk je niet ff kwijt.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:36 schreef Puckzzz het volgende:
Gave foto Loqi!
Alhoewel ik 'm qua style ietwat bescheiden vind in de make-up. Dat had van mij wel wat heftiger gemogen
Ik ben ook zo'n sucker voor goodiebags... Zag ze ook bij sephora, maar heb ze weten te weerstaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb vandaag ook nog gefaald bij Enchantra... Ze hebben goodiebags en ik ben nieuwsgierig(en ja, alleen maar zo'n goodiebag in je winkelmandje is ook weer zo leeg
)
Ik zal je eens wegwijs maken volgende week als je hier bent! Mag je mijn hele make-uptafel doorspitten en alles vragenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:50 schreef PriemGirl het volgende:
@Puckz: Oehhhh !! Die speldjes in KV gekocht?? Ik wil die ookIk doe altijd mijn haar los; puur omdat ik dus geen idee heb wat ik met spelden moet enzo. Maar die zien er wel simpel en leuk uit
En die groene oogschaduw heb ik ook gekochtHeb hem toch al... 1 keer gebruikt
Ooo Lin: Ik heb je bruin en blauwe tip geprobeerd voor oogschaduw ! Hmm ik had er een foto gemaakt; even kijken of er een duidelijk tussen zitGeen idee of ik het goed heb gedaan; probeerde je tips wat op te volgen maar ben echt een neub qua make-up
Oeh en jij moet me nog infomeren over kwastenset; maar wellicht kun je mij wat van je spullies tonen als ik bij je ben
![]()
Wooeiiiiiiquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zal je eens wegwijs maken volgende week als je hier bent! Mag je mijn hele make-uptafel doorspitten en alles vragen
Oeh ziekjes?? Beterschapquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:38 schreef Loqi het volgende:
IJsdraakjeherkenbaar
Leuk Priemgirl!
Ik heb grijs met blauwe liner atm, ga toch proberen naar verjaardag te gaanvoel me nu wel redelijk
Tuurlijk! Ga er van de week wel eentje voor je halen, is 5 min lopen ofzoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
ohhai! Lin, als je daar nog eens komt, wil je er dan ook 1 voor mij halen?
Kwasten zijn wel een must ja!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:28 schreef PriemGirl het volgende:
Niks.. Ofjah. Ik denk dat ik goed heb gedaanMaar ik merkte gewoon dat die standaard make-up borstel dingetjes; die bij die pallettes zitten echt bagger zijn
Dus ik moet kwasten
Bwhehhee, die kreeg ik ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Vodafone heeft toch z'n voicemailbeveiliging aangescherpt.
Thx voor de tip !quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kwasten zijn wel een must ja!!
En ik zou het iets minder naar buiten uit laten lopen. Verder erg mooi gelukt
jaloers!!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel ik wel zo ga bieren en karaoken
Karaokenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
Perfecte combiquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
En dat! Stomme ondingen zijn het.quote:
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Oftewel, we moeten gewoon eens gaan karaoken met een meet.
Omgquote:
Jazeker!! Ik zal de buurman vast waarschuwenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omg![]()
En dat het gezellig zal worden![]()
kun je het niet maandag op school halen? of moet je dan al klaar zijn?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:33 schreef Lindytje het volgende:
Gofterdegofter....
I hate me...
Donderdag op school een hele zooi gegevens in spss zitten rammen, van het weekend thuis aan verder werken... heb ik het niet naar mezelf gemaild.
*slaat tegen haar eigen hoofd aan* Mongool!!!!! En nu kan ik opnieuw beginnen.
Het moet ma om 4u ingeleverd worden, en dat zou dus best kunnen, maar nu moet ik ma om 10u in de jaarbeurs staan om make-overs te geven... Dus dat ga ik niet redden 's ochtends!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kun je het niet maandag op school halen? of moet je dan al klaar zijn?
Kun je niet thuis inloggen op je school-schijf? Kan ik namelijk welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het moet ma om 4u ingeleverd worden, en dat zou dus best kunnen, maar nu moet ik ma om 10u in de jaarbeurs staan om make-overs te geven... Dus dat ga ik niet redden 's ochtends!
Ach, ik ram het er wel weer opnieuw in. Heb ik iets te doen
Nee, volgens mij niet...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kun je niet thuis inloggen op je school-schijf? Kan ik namelijk wel
Ga ik iets mee doen!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Balen Lin! Maar goed dat het weer gedaan is![]()
Wat tuts betreft, ik ben ook wel in voor de basis. Foundation, camouflage, poeder, primer, ik zie door de bomen het bos niet meer... Denk ik dat alles mooi zit, ben ik bang dat het er weer uitziet als plamuur. Moet erbij zeggen dat ik een onzuivere huid heb, met rode vlekjes op m'n wangen, licht rode adertjes (met dat woord met een C, geen zin om het te googelen), soms ineens een dikke puist en wat me vooral irriteert: wijde poriën.
Ben wat huid betreft een beetje in de puberteit blijven hangen.
Schoonmams!quote:Op zondag 27 maart 2011 10:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tof! Met wie ben je uiteindelijk geweest?
same here, misschien is het handig om op welke type huid welke makeup te gebruikenquote:
What did you do?quote:
gelukkig maar, fijn!quote:
Dance classics party gehad. Was super! Al die heerlijke oubollige dansnummersquote:Op zondag 27 maart 2011 12:49 schreef princess-a het volgende:
Holyme; balen zeg
[..]
What did you do?
Ik ben gister op stap geweest met m'n beste dinnie en wij kwamen erachter dat we wel heel veel lol hebben als we met z'n allen samen zijn, maar dat wij met z'n 2en het meest lol hebben
Bwehehehehe.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig maar, fijn!
Boh, om zeven uur naar huis gaan na een half vat bier is niet bevorderlijk voor je zondag. Volgens mij ben ik nog steeds dronken![]()
and I lol'dquote:Op zondag 27 maart 2011 19:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Mja, ik heb leukere mensen aan m'n raampje gehad.![]()
Aaahh wat lekkerquote:Op zondag 27 maart 2011 20:01 schreef Puckzzz het volgende:
Lijkt me dat je toch best grappige dingen meemaakt IJs
De eerste BBQ van 2011 is een feit!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je munschkin?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:07 schreef expiratorial het volgende:
mn munschkin heeft vandaag action painting gedaan in t centrum voor warchild. 538 was er ook en dat soort gebeuren. maar hij heeft t goed gedaan,me so proud![]()
2 werken geveild voor 800 euro en dat gaat allemaal naar warchild
Heh, helaas heel herkenbaar.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:57 schreef princess-a het volgende:
Lol @ Ijsdraakje!moet eerlijk bekennen dat ik vorige week ook over de zeik ging tegen een garderobe miep. Tijdje geleden waren ze daar mn sjaal kwijt geraakt, wat heel bijzonder was want hij zat vastgeknoopt door de mouw heen zeg maar. Deze keer kreeg ik andermans jassen (2 dus) in plaats van mn eigen
En ik had maar 1 jas tegelijk opgehangen en keurig het nummertje bewaard dus dan wacht ik niet tot al die 400 anderen de kroeg uit zijn. Helemaal niet omdat mijn jas very easy te herkennen was. Ik pak altijd voor de drukte uit snel mn jas en ga echt niet 45 min staan wachten omdat zon miep de verkeerde jas paktGarderobes blijven ellende
Omnomnom.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:01 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
mn vriendquote:
Wauw, zo'n bbq tafel wil ik later ook in m'n tuin!quote:Op zondag 27 maart 2011 20:01 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Doos nummer 1 met lakjes"
[ afbeelding ]
Ik zie lakjes die ik ook hebquote:Op zondag 27 maart 2011 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Doos nummer 1 met lakjes"
[ afbeelding ]
k heb ze naar buiten gestuurdquote:Op zondag 27 maart 2011 21:06 schreef Diconnected het volgende:
Kijk uit dat je poezels er niet met lakjes vandoor gaan
Vast wel.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik mis nog steeds lakjes!!! zou ik dan 3 dozen hebben?
i spy with my little eye orly cadetty-pyquote:Op zondag 27 maart 2011 21:20 schreef Sharana_LV het volgende:
inclusief 2e doos:
[ afbeelding ]
nu opzoek naar deel 3 want ik zie zo al 5 lakjes die nog ontbreken ... dus er moet ergens nog een restje liggen
ja maar met 2 rekjes passen er maar ongeveer 180 inquote:Op zondag 27 maart 2011 21:36 schreef expiratorial het volgende:
ik vind zelf 2 rekken naast elkaar ook het mooiste,anders word het zo massaal. maar aan de andere kant..wel leuk massaal
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Nice pics
En gewoon meer rekken dan, simpel.
Goed filmpje! Leuke bekken indeedquote:Op maandag 28 maart 2011 00:45 schreef Lindytje het volgende:
En daar is het filmpje!!
Opmerkingen:
Bij de concealer: concealerkwast, niet foundationkwast
Camouflage over pukkels: Liefst een stick of een camouflagepotlood gebruiken. Pukkels zijn ontstekingen en dus warm, als je daar vloeibare fooundation overheen smeert, gaat ie meestal 'glijden', dus zorg voor een zo droog mogelijke concealer dan
En muhaha, ik lach me kapot om mezelf, die koppen die ik af en toe trek...
o haiquote:Op maandag 28 maart 2011 00:45 schreef Lindytje het volgende:
En daar is het filmpje!!
Opmerkingen:
Bij de concealer: concealerkwast, niet foundationkwast
Camouflage over pukkels: Liefst een stick of een camouflagepotlood gebruiken. Pukkels zijn ontstekingen en dus warm, als je daar vloeibare fooundation overheen smeert, gaat ie meestal 'glijden', dus zorg voor een zo droog mogelijke concealer dan
En muhaha, ik lach me kapot om mezelf, die koppen die ik af en toe trek...
Slecht hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Geen gastles van een politieke vluchteling vandaag
nee maar dat is serieus interessant. Vorige periode hadden we een kerel die 3x had geprobeerd zijn vrouw te vermoorden en nu ivm het thema een politieke vluchteling die niet komt voor maatschappijleerquote:
Gezellige boel daarquote:Op maandag 28 maart 2011 09:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee maar dat is serieus interessant. Vorige periode hadden we een kerel die 3x had geprobeerd zijn vrouw te vermoorden en nu ivm het thema een politieke vluchteling die niet komt voor maatschappijleer
Ben je weleens naar de rechtbank geweest om te kijken? Dat is ook wel leuk.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
De TBS-kliniek stuurde ons een vrouwenhandelaar, dat was echt fan-tas-tisch
Nee nog nooit, gaan we wel een x samen doen mmkay?quote:Op maandag 28 maart 2011 09:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ben je weleens naar de rechtbank geweest om te kijken? Dat is ook wel leuk.
Best goed wil alleen dat alles weer normaal is, maar dat duur nog wel evenquote:
hoe lang nog herstel?quote:Op maandag 28 maart 2011 09:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Best goed wil alleen dat alles weer normaal is, maar dat duur nog wel even.
En af en toe nog wat duf in mijn hoofd van de narcose.
4 tot 6 weken. Ze hebben nogal wat gedaan van binnen, ook mijn galblaas en blinde darm verwijderd.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoe lang nog herstel?
en narcose is een bitch idd
Jeetje mina heftig zegquote:Op maandag 28 maart 2011 10:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
4 tot 6 weken. Ze hebben nogal wat gedaan van binnen, ook mijn galblaas en blinde darm verwijderd.
Dus ja nog even
ben je jarig?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:56 schreef Mss het volgende:
Oh hai![]()
Ik heb verjaardagsgeld, en ik denk dat ik ga falen bij de sephora morgen
Ik ga na dit college even kijken.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:56 schreef Mss het volgende:
Oh hai![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 28 maart 2011 11:56 schreef Mss het volgende:
Oh hai![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:56 schreef Mss het volgende:
Oh hai![]()
welke foundation gebruik je? en ik vind je huid er wel prima uit zien hoor, zo erg is het toch niet? anders ff foto van je hele gezicht maken?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even een make-upfoto
[ afbeelding ]
Ik kreeg het er even niet beter op. Hier is probleemhuid goed te zien. Onderin mega-porien, rode vlekjes... En hier heb ik al foundation op. Meer foundation durf ik niet, omdat die wijde porien dan zo opvallen en het voor mijn gevoel dan plamuur wordt.
Op zich ben ik hier niet ontevreden over wat make-up betreft, de rode vlekjes zijn ook wel erger zonder. Maar zo dichtbij is het wel weer confronterend.. En ik vraag me echt stevig af wat die bultjes rond m'n wallen zijn zeg maar, aan de kant van m'n neus. Ik heb namelijk geen flauw idee.
M'n ogen heb ik gedaan me een Gosh Trio. Hier houd ik van, wel kleurtjes, maar wel subtiel.
En subtiel valt niet mee met mijn wimpers zoals je ziet. Ik ben altijd op zoek naar hele simpele mascara's, want als ik een verlengende mascara heb raken m'n wimpers m'n wenkbrauwen
. Dit is trouwens geen klacht, als ik iets mooi vind zijn het m'n wimpers
![]()
(zit een kans in dat ik deze foto straks weer weghaal, voel me beetje erg in de picture zo
heb ik ook hoor, als ik te dicht bij de spiegel sta kan ik wel jankenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb Bourjois healthy mix. hier heb ik er ook nog wat catrice mineral powder overheen, maar dat is erg weinig. Was namelijk voor het eerst en ik begrijp nog niet helemaal hoe ik het moet gebruiken.
Misschien valt het allemaal ook wel mee en moet ik ophouden met een spiegel op een cm van m'n gezicht te houden.
Full-face denk ik nog even over na, eerst werken.
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:30 schreef milka82 het volgende:
@ mss,gefeli!
@ Bubsel,fijn dat je weer thuis bent,veel slapen dan is die narcose straks weg.
Kwam ik afgelopen zaterdag met mijn vader in de kruidvat,stond al het nieuws er! Ik graaien,heit hoofdschuddend ernaast.....
Heb oa de duochrome van Essence,de magnetics en een roze lakje van Catrice,Miss Piggy reloaded.
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
meh, collega krijgt net d'r contract. Ik weet wel dat ik het niet persoonlijk moet opvatten, maar toch steekt het
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
meh, collega krijgt net d'r contract. Ik weet wel dat ik het niet persoonlijk moet opvatten, maar toch steekt het
Sinds wanneer moet een SC ontopic zijn?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sorry hoor, maar dit is een nagel SC, ik word er een beetje moe van dat al het makeup geleur nu hier naartoe is en vooral dat mensen vragen gaan stellen. Doe dat aub in het makeuptopic. Daar komt lindy ook
Nou ja, so what? We zitten hier al allemaal bij elkaar en als er af en toe eens wat tips gegeven worden, wat is daar het probleem van? Dan kunnen we ook niet meer over huisdieren en kinderen en school enzo praten, want daar zijn ook allemaal aparte topics, sterker nog subfora voor!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het gaat mij niet om ontopic maar het feit dat er al een make up TIPS topic is.
Maar in oud wil je niet dood gevonden wordenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ja, so what? We zitten hier al allemaal bij elkaar en als er af en toe eens wat tips gegeven worden, wat is daar het probleem van? Dan kunnen we ook niet meer over huisdieren en kinderen en school enzo praten, want daar zijn ook allemaal aparte topics, sterker nog subfora voor!
ben jij gek! vloek eens even heel hard, dat helpt!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:25 schreef princess-a het volgende:
Eest koken dan bijlezen maar bah SQ, ik snap je gevoel heel goed! Heb jij officieel niet een contract?
Strafregels voor princess-a
Ik mag niet vloeken als er een spijker in mn fietsband steekt! Ik mag niet vloeken als mn nagel dubbelklapt en ver inscheurt! Ik mag niet vloeken als er een spijker in mn fietsband steekt! Ik mag niet vloeken als mn nagel dubbelklapt en ver inscheurt! Ik mag niet vloeken als er een spijker in mn fietsband steekt! Ik mag niet vloeken als mn nagel dubbelklapt en ver inscheurt! Ik mag niet vloeken als er een spijker in mn fietsband steekt! Ik mag niet vloeken als mn nagel dubbelklapt en ver inscheurt! Ik mag niet vloeken als er een spijker in mn fietsband steekt! Ik mag niet vloeken als mn nagel dubbelklapt en ver inscheurt! Ik mag niet vloeken als er een spijker in mn fietsband steekt! Ik mag niet vloeken als mn nagel dubbelklapt en ver inscheurt! Ik mag niet vloeken als er een spijker in mn fietsband steekt! Ik mag niet vloeken als mn nagel dubbelklapt en ver inscheurt!
Ik vind dat je zeurtquote:Op maandag 28 maart 2011 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het gaat mij niet om ontopic maar het feit dat er al een make up TIPS topic is.
Ik wil wel voor je vloeken.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:25 schreef princess-a het volgende:
Eest koken dan bijlezen maar bah SQ, ik snap je gevoel heel goed! Heb jij officieel niet een contract?
Strafregels voor princess-a
Ik mag niet vloeken als er een spijker in mn fietsband steekt! Ik mag niet vloeken als mn nagel dubbelklapt en ver inscheurt! Ik mag niet vloeken als er een spijker in mn fietsband steekt! Ik mag niet vloeken als mn nagel dubbelklapt en ver inscheurt! Ik mag niet vloeken als er een spijker in mn fietsband steekt! Ik mag niet vloeken als mn nagel dubbelklapt en ver inscheurt! Ik mag niet vloeken als er een spijker in mn fietsband steekt! Ik mag niet vloeken als mn nagel dubbelklapt en ver inscheurt! Ik mag niet vloeken als er een spijker in mn fietsband steekt! Ik mag niet vloeken als mn nagel dubbelklapt en ver inscheurt! Ik mag niet vloeken als er een spijker in mn fietsband steekt! Ik mag niet vloeken als mn nagel dubbelklapt en ver inscheurt! Ik mag niet vloeken als er een spijker in mn fietsband steekt! Ik mag niet vloeken als mn nagel dubbelklapt en ver inscheurt!
Dat ook natuurlijk!!quote:
Jij hebt T-Mobile dus?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:40 schreef Mss het volgende:
Bedankt voor de felicitaties liefjes![]()
![]()
Wel een uitstekende dag om je mobiele provider eruit te hebben liggen
Gefeliciteeeeeerd!!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:40 schreef Mss het volgende:
Bedankt voor de felicitaties liefjes![]()
![]()
Wel een uitstekende dag om je mobiele provider eruit te hebben liggen
Ik kan hier wel ergere zeikerds opnoemen.quote:
Touchy touchy....quote:Op maandag 28 maart 2011 19:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan hier wel ergere zeikerds opnoemen.
Ik vind t niet meer zo tof hier
ik weet et ook nietquote:Op maandag 28 maart 2011 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
wat is er dan in godsnaam aan de hand, kan iemand dat even ophelderen
Vergeet de dildo's nietquote:Op maandag 28 maart 2011 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
ben het wel met puckzzz eens. Mij kan ook niet elk onderwerp bekoren, maar dat wil niet zeggen dat het dan taboe is ofzo. En je ergeren aan iets mag best, maak er dan gewoon een cynische grap over en verder niet mauwen
quote:
Dit vind ik dan weer een vreemde opmerking.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:44 schreef Joysa het volgende:
Voor mij persoonlijk geldt vooral dat deze sc af en toe erger is dan de topics in r&p.
En ik wil er niemand mee aanvallen, maar heb daar zelf geen zin meer in. & I found a life
*springt bovenop Priem en rolt door de modder*quote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik lolde
En. Gezeur. Yay. Chickfight? *gooit wat modder in het ronde*
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
*springt bovenop Priem en rolt door de modder*
ROAWWWW CATFIGHT!
tieten?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
Ik begrijp het werkelijk niet. Als het ff over iets gaat waar ik minder mee heb houdt ik me erbuiten.
Voor de rest vind ik het reuze meevallen.
OKOK er wordt af en toe zielig geneuzeld, maar men geeft elkaar een kus of hart onder de riem en we gaan weer verder....
Ik stel het ff anders.
Waar moet volgens jullie de SC dan over gaan?
Over alles behalve nagels juist.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
Ik begrijp het werkelijk niet. Als het ff over iets gaat waar ik minder mee heb houdt ik me erbuiten.
Voor de rest vind ik het reuze meevallen.
OKOK er wordt af en toe zielig geneuzeld, maar men geeft elkaar een kus of hart onder de riem en we gaan weer verder....
Ik stel het ff anders.
Waar moet volgens jullie de SC dan over gaan?
CHECK!!quote:
* Sharana_LVdreigt om haar topgear dvds in de modder te gooienquote:Op maandag 28 maart 2011 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl shakes her boobies in the mud and tackles sjaan![]()
FLATS BOEM GROM !
Maar dan moet er ook bier bij hoor.quote:
TIETEEEEEEEUUUHHH en bierquote:
GMTAquote:Op maandag 28 maart 2011 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan moet er ook bier bij hoor.
Ja nouja, je wilt niet iemand haar ellende wegvlakken. Dus dan toon je toch je medeleven. Maar er hoeft niet een hele SC mee gevuld te worden...quote:Op maandag 28 maart 2011 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
het lijkt soms wel een beetje alsof men elkaar af wil troeven met haar ellende... En dan de opmerking 'sterkte aan iedereen die het nodig heeft'. Daar val ik wel eens over. Maar ik probeer het te negeren
nou mag het toch hopen van niet, ellende is al verrot genoeg, als mensen dan ook nog een wedstrijd gaan doen wie het meest zielig is ...quote:Op maandag 28 maart 2011 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
het lijkt soms wel een beetje alsof men elkaar af wil troeven met haar ellende... En dan de opmerking 'sterkte aan iedereen die het nodig heeft'. Daar val ik wel eens over. Maar ik probeer het te negeren
BFF!!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:55 schreef Holyme het volgende:
Afgelopen tijd is 't imo soms wel 'n beetje negative nancy sc, maar idd kan je gewoon overheen lezenIk zie gelukkig het probleem niet zo, en heb zelf niet altijd zin/tijd om in de juiste topics te zoeken dus vind 't alleen maar handig als Lin bv d'r tuts hier gooit.
Tis wel wat rustiger hier atm, vallen sommige dingen misschien ook meer op, mja zulke periodes blijf je houden.
@SQ, vergeet bff niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
ik vind het niet echt hetzelfdequote:Op maandag 28 maart 2011 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
naja, sterkte aan iedereen die het nodig heeft is voor mij iig net zo'n dooddoener als rip aan de nabestaandenmaakt ook verder niet uit, want het houdt me hier toch niet weg
Haha ik voel me aangesproken.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
naja, sterkte aan iedereen die het nodig heeft is voor mij iig net zo'n dooddoener als rip aan de nabestaandenmaakt ook verder niet uit, want het houdt me hier toch niet weg
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind het niet echt hetzelfde
rip aan de nabestaanden? die zin klopt gewoon nietmaar iedereen even sterkte wensen als je geen tijd hebt om een heel topic met drama te quoten vind ik zelf niet echt storend
maar ..
tieten en bier nu plx?
Wel janken, want nu heb ik zin in bier, maar het is maandag.quote:
quote:
Ja dat was de eerste die ik zag bij googlequote:Op maandag 28 maart 2011 20:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Heineken??
You are no longer welcome in this SC![]()
![]()
It's a failquote:Op maandag 28 maart 2011 20:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja dat was de eerste die ik zag bij google
Hier ook lasagne . OMG *maakt hoge vrouwelijke giechelgeluidjes*quote:
OGGOMGOMGOMGOGOGOGMquote:Op maandag 28 maart 2011 20:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier ook lasagne . OMG *maakt hoge vrouwelijke giechelgeluidjes*
Jou lief met een BH aan en bier? SHOWEN!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:02 schreef Puckzzz het volgende:
Nouja....Lief heeft net een tieten en biet foto gemaakt. Maar het is meer een :
tieten, bier &grandma brah foto geworden
euh..nee IK met de Granny Braquote:Op maandag 28 maart 2011 20:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jou lief met een BH aan en bier? SHOWEN!!!
BFF's like... Forever and.. evahhhhhhhhh !quote:Op maandag 28 maart 2011 20:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OGGOMGOMGOMGOGOGOGM
*trappelt met voetjes*
Nou moeten we wel BFF's worden hoor!!!!
Oeh... puckzz in braquote:
ja maar dat andere maakt meer mensen hier aan het lachen en dan gaan ze niet meer zo zuurpruimenquote:
Het mental image alleen al is lollig.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja maar dat andere maakt meer mensen hier aan het lachen en dan gaan ze niet meer zo zuurpruimen
16 dollar voor een lakjequote:Op maandag 28 maart 2011 20:10 schreef Ainnir het volgende:
Dit was al eerder gepost op MUA, maar voor wie het niet gezien heeft, deze verkoper heeft de China Glaze Kaleidoscope lakjes redelijk goedkoop, en verzendt vanuit Polen:
http://shop.ebay.com/idea(...)mrs=1&_from=&_ipg=25
Jaaa die heb k ook dies mooi ;Dquote:Op maandag 28 maart 2011 20:26 schreef Ainnir het volgende:
Ik heb deze besteld:
http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)09463#ht_1234wt_1141
Ook alleen maar omdat deze al heeeel lang op mijn verlanglijstje staat. Het is nog steeds redelijk duur maar lang niet zo erg als rond de $45 voor 1 lakje, wat dus zo ongeveer de normale prijs is in de US op ebay
omg coolquote:Op maandag 28 maart 2011 20:35 schreef Lindytje het volgende:
Zo, en dan nu: De BEAUTYbeurs waar ik vandaag make-overs stond te geven was keigaaf!!!!!! Ik heb me de hele dag prima vermaakt, 10 mensen opgemaakt, ervaring opgedaan, beetje connecties gelegd (? gemaakt? ) Ik heb echt een superdag gehad!
Ennnn, een OPI Katy Perry minisetje gekocht, een Texas-minisetje, DS Extravagance en DS Magic gekocht, liefde
Jaaaaa, zeker cool!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omg coolkreeg je er nog voor betaald ook of is het puur ervaring opdoen?
en toffe faals
Ja!!quote:
heerlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 20:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja!!Ik heb zo'n toffe dag gehad! Ik zit nog na te genieten
Je vind dit gezeik, maar we moesten wel alle MSN conversaties van jou en Joysa aanhoren? Dat vind ik dan weer onnodig. Maar daar mochten we niets over zeggen want dan zeurden we. Beetje hypocriet, huh?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben niet geïrriteerd door dit nu en ook niet door puckz maar ik vind het de laatste tijd gewoon gezeik. Dag
Gewoon blijven doen! Ik vind het leuk ook al weet ik hoe ik mijn foundation aan moet brengen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:33 schreef Lindytje het volgende:
Gwen, weet je, ik zal hier NIKS meer zeggen over iets anders dan hoe mijn katerpoep er uit zag, goed?![]()
Als je je zo aan me irriteert, stuur me een PM. En als het topic je niet bevalt: bovenaan in de rechterhoek van je scherm staat een kruisje. Kun je op klikken.
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja!!Ik heb zo'n toffe dag gehad! Ik zit nog na te genieten
Als je gaat shooten ga ik jou ook mooi opmakenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef Debsterr het volgende:
Lindy, wat fijn dat je dag zo leuk was!
Ja en dan ga ik haar schieten!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als je gaat shooten ga ik jou ook mooi opmaken
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
En ja hoor, de eerste is al binnen via markplaats ..
Van alle lakjes die in het ruiltopic staan wilt iemand wel 30 euro betalen voor de hele handel!!!!!!!!!
Lol.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
Van alle lakjes die in het ruiltopic staan wilt iemand wel 30 euro betalen voor de hele handel!!!!!!!!!
Bwheheheh, marktplaatsknakkers...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
Nighty!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:24 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga in bed verder gamen en slapen!!!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 06:46 schreef Ainnir het volgende:
Yay, haar is er redelijk goed doorheen gekomen, al stinkt het nog steeds![]()
Afgelopen weekend trouwens eindelijk mijn makeup/nageltafel afgemaakt. Verlichting aangebracht en weggewerkt, en nagelrekken omgebogen zodat ze in de kast passen.
Voor: 800+ lakjes verspreid over de hele slaapkamer, in doorzichtige schoenendozen
[ afbeelding ]
Na: (terug naar rond de 150 lakjes, en nee ik ga ze echt nooit meer tellen!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo ziet het er uit wanneer niet in gebruik, niks in zicht![]()
[ afbeelding ]
Wat mooi zegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 06:46 schreef Ainnir het volgende:
Yay, haar is er redelijk goed doorheen gekomen, al stinkt het nog steeds![]()
Afgelopen weekend trouwens eindelijk mijn makeup/nageltafel afgemaakt. Verlichting aangebracht en weggewerkt, en nagelrekken omgebogen zodat ze in de kast passen.
Voor: 800+ lakjes verspreid over de hele slaapkamer, in doorzichtige schoenendozen
[ afbeelding ]
Na: (terug naar rond de 150 lakjes, en nee ik ga ze echt nooit meer tellen!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo ziet het er uit wanneer niet in gebruik, niks in zicht![]()
[ afbeelding ]
Hier werd de stapelkorting niet verrekend op de nieuwe collectiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:34 schreef Mirjam het volgende:
niks nieuws hier van essence en catrice bij kruidvat, lekkere stapelkorting zo
nee, dat meen je niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hier werd de stapelkorting niet verrekend op de nieuwe collectie
Raarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:47 schreef Sharana_LV het volgende:
JAWOOR! Ik heb in amerika die bulgaren betaald en krijg nu pas mail dat ze shippendas gewoon 2 weken later!!
Jup; ik had ze betaald en nog geen week later binnen (incl. 1 kapottequote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Raarbij mij laatst voor iemand anders ging het heel snel eigenlijk
Oeh inside information!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:24 schreef Lizan het volgende:
Ik zie dat jullie het hebben over de nieuwe collectie van Essence. Nou weet ik toevallig dat het officieel vorige week en deze week omgebouwd zou worden, maar bij ons (Dinxperlo, Achterhoek) komen ze pas in week 15 ombouwen. Waarschijnlijk is dit met meerdere filialen zo. Kruidvat doet dit dus niet zelf.
vals alarm ... sms was dat er nagellak binnen gekomen was maar het was makeupquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:21 schreef Sharana_LV het volgende:
oh krijg ik net een sms dat er nagellak voor mij thuis bezorgd iswaarschijnlijk hebben ze de mail gewoon te laat gestuurd ;D
Is 'ie goed binnengekomen ja? Fijn!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oeh inside information!
Debsss: lakje is binnen hoor! Hij is mooi!
wel iets minder duochrome dan ik had gehoopt, maar dat ga ik denk ik oplossen met een laagje Nfu Oh 84
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |