Ik hoor het al. Jij gelooft ook nog in VVD-sprookjes.quote:Op zondag 10 april 2011 20:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Moah daar ben ik het niet mee eens. Ik snap Bolk z'n punten wel, en heb er op zich niet zo'n probleem mee dat 'toppers' in de financiele wereld wat centen mee naar huis nemen maar een zaak als de AFM verdient geen stuiver, het kost alleen geld, en als je het verkloot is er geen mogelijkheid om je aan te pakken. Ja, ontslag met een oprot premie. Dat salaris van 4 ton slaat echt nergens op.
Ook voor de bazen van de grote banken overigens, dat is soms buiten alle proporties. En dan bedoel ik het verschil tussen de bonussen voor de bankiers op de vloer en de baas zelf.
Nah, ben geen VVD stemmer, en zeker niet zo liberaal als Bolkesteijn. Financieel technisch vind ik de VVD ook een van de zwakste partijen die er zit. Met name als het om financieel beleid/regulatie gaat.quote:Op zondag 10 april 2011 20:36 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Jij gelooft ook nog in VVD-sprookjes.
Pas op met je nuancequote:Op zondag 10 april 2011 21:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nah, ben geen VVD stemmer, en zeker niet zo liberaal als Bolkesteijn. Financieel technisch vind ik de VVD ook een van de zwakste partijen die er zit. Met name als het om financieel beleid/regulatie gaat.
Dat zal toch wel meevallen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:50 schreef Drugshond het volgende:
-- Gerucht --
ING betaald staatssteun gedeeltelijk terug, kan met verkoop van onderdelen de schuld herstructureren (hoewel dit enigszins moeizaam gaat). En nu is de beurs in zwaar mineur.
Hoelang gaat het duren voordat ING weer een extra infuus nodig heeft (m.a.w. dat ze de lening te snel en te optimistisch hebben terugbetaald). ?
+ Het onderliggende vertrouwen (geld lenen) tussen banken is verre van optimaal
Vang digitaal wat fladen op die deze kant op wijzen. En dat de EU bankenkrisis zich snel aan het verdiepen is.quote:
Tja, eigenlijk vrees ik ook dat het met de euro helemaal fout zit...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vang digitaal wat fladen op die deze kant op wijzen. En dat de EU bankenkrisis zich snel aan het verdiepen is.
De ambtenaren top is de hele financiële sector privé aan het nationaliserenquote:Op zondag 10 april 2011 16:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nieuwe voorzitter AFM krijgt ook vier ton![]()
De nieuwe voorzitter van de Autoriteit Financiële Markten (AFM) gaat ruim vier ton verdienen. Ronald Gerritse zal namelijk onder dezelfde voorwaarden gaan werken als zijn voorganger, HansHoogervorst.
Gerritse is nu nog ambtenaar op het ministerie van Financiën. Vanaf 1 mei krijgt hij voor zijn nieuwe baan bij de semi-publieke AFM fors meer betaald. Hoogervorst kreeg een vast salaris van 298.000 euro en een pensioenpremie van 123.000 euro.
Daarmee verdient hij veel meer dan de Balkenendenorm van 230.000 euro.![]()
![]()
Goed voorbeeld doet volgen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |