geen bbq nodig om aan te komenquote:
niet voor binnen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:06 schreef Levitation het volgende:
Wij hebben een picknick tafel gekocht voor in de tuin.
Wil je een foto van een stapel balken en planken of is het goed dat we 'm eerst ff monteren en dán een foto maken?quote:
We hebben ruimte voor beide.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:12 schreef bleiblei het volgende:
Why? Die dingen zijn zwaar ruk. Als je toch een tuin met ruimte zat hebt waar doorgaans geen tuig komt om meubilair te slopen ga je op een oncomfortabele plank zitten ipv. Op mooie fijn stoelen?
Investering? Dingen kosten geen 100den euro's hoor!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:15 schreef bleiblei het volgende:
Nee, dan was het idd een goeie investering.
Volgens mr Google is het in de ArenA en de laatste keer dat ik keek lag die in 020.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:19 schreef bleiblei het volgende:
Kut.. Is nl - hon in Eindhoven vanavond?
Ik hou wel op met stangenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Investering? Dingen kosten geen 100den euro's hoor!
ah gelukkig. Dan was het een verdwaald stelletje oranje mongolenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mr Google is het in de ArenA en de laatste keer dat ik keek lag die in 020.
Kom gewoon maar een keertje BBQ'en, dan kun je zelf keuren of 'ie goed zit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik hou wel op met stangen.
Iig veel plezier ermee, maar dat moet wel lukken.
je wandelt naar Boxtel?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:30 schreef -moppie- het volgende:
Jeetje ik ga nog een keer conditie krijgen!
10 minuten hometrainerquote:
dan kun je mij bij het oud vuil zettenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
10 minuten hometrainer
8 minuten cross trainer
13 minuten loopband
En nog 3 andere oefeningen
Bij meneer de therapeut
Als wij samen op zo'n ding zitten en eentje van ons staat op, gaat de ander de lucht inquote:
Deze voelt wel heel stevig, althans, die ene die bij de plan-it in elkaar geschroefd stond.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als wij samen op zo'n ding zitten en eentje van ons staat op, gaat de ander de lucht in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |