Naja, de betere zoek ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:40 schreef FUFR het volgende:
Mooi spul he google..
Maar de vraag zou zijn geweest...essentials ...van wie..?
Was een workshop, dus al het materiaal was van de 'juf'... En zij had ook de taartjes gemaaktquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:31 schreef bleiblei het volgende:
Toffe taarten!
Ik ben binnenkort jarig, wil je der voor mij ook 1 maken?.
Oh gelukkig! Vond de recensie ook al erg negatief maargoed het zou zomaar kunnen toch.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:58 schreef FUFR het volgende:
Blue.. Ik denk dat ruim 4000 man het niet eens zijn met die recensie
De slow songs hadden voor mij ook niet gehoeven
Zit je weer naar Lieke van Lexmond te kijken!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:35 schreef bleiblei het volgende:
En godverdomme hey, op RTL8 een stel van nog geen 40 die een huis in de verkoop hebben voor 1,7 miljoen euroen niet eens omdat ze failliet zijn maar omdat ze een nieuw projectje gaan draaien. Wel een vet huis overigens.
Die is wel fancy, dat houten ding. Maar als ik weet hoe ie em vast maakt aan de ipad kan ik em waarschijnlijk zelf ook wel makenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:46 schreef febster het volgende:
Ooh en BB koop even een smartcover of deze: http://www.tuaw.com/2011/(...)-apples-smart-cover/
Jep. Overigens is dat wel een onzettend niet geil wijfquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:44 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zit je weer naar Lieke van Lexmond te kijken!
Echt? oh vind dat wel een leuke dame.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jep. Overigens is dat wel een onzettend niet geil wijf.
Lijkt me wel een leuke vrouw, maar ontzettend onsexy.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:50 schreef Blueman het volgende:
[..]
Echt? oh vind dat wel een leuke dame.
Oh deze aflevering is een herhaling.
Applegeek.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:52 schreef bleiblei het volgende:
Heb em gevonden! Foto's zitten nu op ipad.
Ja, maar ik vind dit seizoen wel minder dan de vorige. Vager ofzoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:06 schreef Blueman het volgende:
En toch is Californication een geweldige serie!
Metalquote:Op zondag 27 maart 2011 01:29 schreef febster het volgende:
Ga dan ook fatsoenlijke muziek luisteren.
Fuckeduck wat?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:05 schreef -moppie- het volgende:
Vanmiddag even in Helmond op het terras gezeten, fuckeduck zeg
Waarom zat heel Veldhoven in Helmond op het terras dan?quote:
Ik wil graag even melden dat NIET HEEL V'hoven in H'mond zat.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waarom zat heel Veldhoven in Helmond op het terras dan?
alleen de sjappies danquote:Op zondag 27 maart 2011 20:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik wil graag even melden dat NIET HEEL V'hoven in H'mond zat.
BB is een trancenichtquote:Op zondag 27 maart 2011 00:26 schreef bleiblei het volgende:
Fufr!
Deze 2 zoek ik:
http://lsdb.nl/set/71139/(...)adio_1_12-01-11.html
http://lsdb.nl/set/34986/(...)io_1_19-02-2006.html
en de set van paul van dyke op 2009-09-26
wij waren op het strand en naar Corpus!quote:Op maandag 28 maart 2011 11:05 schreef Inu het volgende:
Dat weer
Gisteren lekker in de tuin gezeten, heerlijk!
ik ben gewoon trouw aan mijn gebrek aan smaak en aversie jegens monotone bagger like techno omdat het "hip" isquote:Op maandag 28 maart 2011 10:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
BB is een trancenicht
ik heb ze niet, ook niet in de mp3shop.
kijk es op newsgroepen...?
Ik vond Corpus een beetje tegenvallen, maar misschien is het ook voor wat jonger publiek bedoeldquote:Op maandag 28 maart 2011 11:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
wij waren op het strand en naar Corpus!
das balen, inu...quote:Op maandag 28 maart 2011 11:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vond Corpus een beetje tegenvallen, maar misschien is het ook voor wat jonger publiek bedoeld
Strand klinkt goed! Wij zaten bij de oom van J., maar ons eigen balkonnetje 's ochtends was ook al heerlijkMaar ik zou toch wel graag een tuintje willen... Helaas verdien ik te veel voor een ander huurhuis en te weinig voor een hypotheek
ik wel, maak je pom box leeg en ik stuur je zo een link.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik ben gewoon trouw aan mijn gebrek aan smaak en aversie jegens monotone bagger like techno omdat het "hip" is. En die linkjes zaten allemaal wazige restricties aan waardoor ik het niet gedownload kreeg zaterdag
.
Ja, maar hoeveel huizen van anderhalf ton hebben een tuin?...quote:Op maandag 28 maart 2011 11:29 schreef bleiblei het volgende:
Te weinig voor een hypotheek? Anderhalf ton zou wel moeten lukken toch?
Ik vond dat ballengooiding het leukstquote:Op maandag 28 maart 2011 11:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
das balen, inu...
Ik vond het ook een beetje minimaal allemaal. er hadden wel wat proefjes enzo gedaan kunne worden, nu hebben we een hoop plastic gezien, ons gewicht gemetenenzo.
Maar sam vond het leuk en dat telt natuurlijk.
(entree: 50 euro)
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel huizen van anderhalf ton hebben een tuin?...
En sowieso heb ik geen vast contract en het contract wat ik nu heb loopt eind dit jaar af...
[..]
Ik vond dat ballengooiding het leukst
mijn DM gelezen?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:29 schreef bleiblei het volgende:
Te weinig voor een hypotheek? Anderhalf ton zou wel moeten lukken toch?
jij hebt er toch oko eentje gekregen?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
meh, collega kreeg net d'r contract. Ik weet dat het niet goed is dat ik er zo over voel, maar toch steekt het
Shitquote:Op maandag 28 maart 2011 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
meh, collega kreeg net d'r contract. Ik weet dat het niet goed is dat ik er zo over voel, maar toch steekt het
en vuist-dikke-ramlat weblog (ik meen het)quote:Op zondag 27 maart 2011 00:31 schreef febster het volgende:
Ook al gekeken op audiobeats.net en livesets.com ?
nee, korter. En ja, uitzend. En nu roept mijn bazin door kantoor dat ze het terug moet geven omdat er een te laag salaris in staatquote:Op maandag 28 maart 2011 15:13 schreef Inu het volgende:
[..]
ShitWerkte ze er al langer? Zit je nog op een uitzendcontract?
En ze doet precies hetzelfde werk als jij?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, korter. En ja, uitzend. En nu roept mijn bazin door kantoor dat ze het terug moet geven omdat er een te laag salaris in staat
dus zette de collega zichzelf voor lul, toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
dieptepunt 2: iemand beticht mij van een fout, mailt dat niet naar mij maar naar mijn baas in een emotionele jankmail, en zet de baas van mijn baas in de CC!!!
En het was heul niet eens een fout...
ja laatst nog, maar daar zat al een vrouw inquote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef Inu het volgende:
Ik heb nieuwe lage schoenen nodig, omdat mijn huidige lage schoenen heerlijk gevoerd zijn met een bontje, maar ik vind alles stomAlle leuke schoenen hebben een hak, maar die heb ik al genoeg en daarvan krijg ik last van mn heupen
Jullie nog wat leuke lage zomerschoenen ergens gezien (wel netjes genoeg voor werk, dus geen open teen)
Nou, als je haar weer ziet, vraag vooral waar ze ze gekocht heeftquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja laatst nog, maar daar zat al een vrouw in
Dat schijnt was een gespeelde schijntquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:13 schreef Blueman het volgende:
Klopt
29-03 08:25
Son
Ekkersrijt
Afval-/ruigtebrand (grote brand) grip 0 633 660 629 637 460 684 693 698 ovd
08:45 - Assistentie 594 651
Veel eenheden.
is ook bij baetsenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:37 schreef bleiblei het volgende:
Zal wel daar bij baetsen zijn. Flinke stapel afvalhout daar. Brandt goed
Brand bij Baetsen? Tjonge... die hebben écht veel hout. Ben wel eens op het terrein geweest. Vriend van ons werkt er.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:37 schreef bleiblei het volgende:
Zal wel daar bij baetsen zijn. Flinke stapel afvalhout daar. Brandt goed
zie ik je dat nou echt zeggen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:35 schreef febster het volgende:
[..]
Dat schijnt was een gespeelde schijnt. Had het bericht op OB en de berichten op twitter al gelezen
.
Heerlijk lokaal nieuwsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Brand bij Baetsen? Tjonge... die hebben écht veel hout. Ben wel eens op het terrein geweest. Vriend van ons werkt er.
Edit met linkje:
Grote brand recyclebedrijf Son
Blijkbaar dus dakleer dat in brand is gevlogen...
Ik vind die Armand, ondanks zn lange haar op de Wikifoto, toch best mannelijkquote:In één van de afleveringen uit het nieuwe seizoen van zijn programma zal rapster MC Nina een nummer van de Nederlandse protestzanger Armand vertolken. Ali B bezocht met haar Eindhoven.
Begrijpend lezen voor groep 3... "haar" is die rapster, niet Armand.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Heerlijk lokaal nieuws![]()
http://www.ed.nl/uitcultu(...)-op-volle-toeren.ece
en dan dit:
[..]
Ik vind die Armand, ondanks zn lange haar op de Wikifoto, toch best mannelijk
Hopelijk wordt het niet zo'n dramabrand als in Moerdijk... maar daar waren natuurlijk meer gifstoffen....
Johquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Begrijpend lezen voor groep 3... "haar" is die rapster, niet Armand.
Was zeker een goedkope?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:00 schreef FUFR het volgende:
nieuwe scanner gekocht...verwerken duurt langer dan naar de scanner bij de receptie lopen, scannen en mailen...
nou... ik wilde een dure kopen, maar die ik op het oog had was netwerkloos, das kudt.quote:
heb je enig idee hoe fakking druk ik het de afgelopen dagen heb gehad?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:58 schreef FUFR het volgende:
en ik maar wachten op de sollicitatie van de broer
luiheidshalve ga ik uit van geen interesse .
Nee dat weet ik niet want je hebt ons hier niet op de hoogte gehouden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je enig idee hoe fakking druk ik het de afgelopen dagen heb gehad?
Ik kan 'm vanavond even bellen, als ik wat specs krijg
Dat zie je goed iddquote:
Die stonden hier dus gisteren een uur voor de deur ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Heerlijk lokaal nieuws![]()
http://www.ed.nl/uitcultu(...)-op-volle-toeren.ece
en dan dit:
[..]
Ik vind die Armand, ondanks zn lange haar op de Wikifoto, toch best mannelijk
Hopelijk wordt het niet zo'n dramabrand als in Moerdijk... maar daar waren natuurlijk meer gifstoffen....
Ja, maar dat is toch geen nieuws?...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:51 schreef febster het volgende:
[..]
Die stonden hier dus gisteren een uur voor de deur ofzo. Ali B ging de hele tijd met iedereen op de foto, best grappig
.
daar woont ie toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch geen nieuws?...
Ik heb hem een keer gezien bij het uitgaan in Almere, stond vast ook niet in de krant de dag erna
Ooh zo, ja niet echt 'nieuws nieuws', maar het is wel iets wat de lezers willen zien. Niet voor niks gaat iedereen met hem op de fotoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch geen nieuws?...
Ik heb hem een keer gezien bij het uitgaan in Almere, stond vast ook niet in de krant de dag erna
Jaquote:
Ja, die drang heb ik idd ook totaal nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:05 schreef febster het volgende:
[..]
Ooh zo, ja niet echt 'nieuws nieuws', maar het is wel iets wat de lezers willen zien. Niet voor niks gaat iedereen met hem op de foto.
is een heel andere categorie bedrijf hé. Je trekt een beetje de vergelijking met een tsunami die over een kerncentrale gaat, terwijl het in dit geval om een tsunami over een kolengestookte centrale gaat. Geeft nog steeds een hoop troep, maar de gevolgen zijn wat andersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:37 schreef Inu het volgende:
Geloof me zo'n item kan best meer views halen dan een brand in Son om maar te noemenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:08 schreef Inu het volgende:
[..]
JaMaar hij ging wel heel cool op het balkon staan doen en duister kijken toen zn liedje werd opgezet
[..]
Ja, die drang heb ik idd ook totaal niet
Tis dat je het zelf zegt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:53 schreef bleiblei het volgende:
Damn, wat ben ik een verzuurde zeiksnor
Waarom zou ik voor nieuws gaan betalen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:57 schreef febster het volgende:
[..]
Tis dat je het zelf zegt.
Komt overigens vooral omdat geen hond voor nieuws wil betalen, als jullie gewoon voor raadsverslagen etc (dus echt nieuws) gewone bedragen betalen hoeven 'wij' we niet tot dit niveau te verlagen. Maar dit is een hele lange ingewikkelde discussie waar we eigenijk niet op in moeten gaan
.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
Waarom zou ik voor nieuws gaan betalen?
Okay, ga de discussie niet opstarten.
zelfkennis is een deugdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:53 schreef bleiblei het volgende:
Damn, wat ben ik een verzuurde zeiksnor
Ik lees ook liever over twaalfjarigen die babies baren dan over parlementaire rapporten ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:52 schreef bleiblei het volgende:
Kortom, het nieuws is gedoemd tot het niveau van SBS te dalen, want dat vinden mensen interessant.
Stelletje kapitalistische commerciële journalisten. Beetje meegaan in het niveau van de domme grote massa.
En ze wist niet dat ze zwanger was. Hoe kan je dat als ouders zijnde nou missen? Dat het kind het niet doorheeft snap ik nog wel...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:41 schreef febster het volgende:
Dit is ook wel een WTF geval: (NL kind van 12 bevalt op schoolkamp)
http://www.rtvnoord.nl/home/pagina.asp?pid=99498
je hebt een gele envelopquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik lees ook liever over twaalfjarigen die babies baren dan over parlementaire rapporten ofzo![]()
[..]
En ze wist niet dat ze zwanger was. Hoe kan je dat als ouders zijnde nou missen? Dat het kind het niet doorheeft snap ik nog wel...
Vast een gevalletje zware incest, de vader zal ook wel de opa van het kind zijn
Jaquote:
Heel veel dingen die gebeuren zijn niet 'simpel' dingen die gebeuren he. Ik bedoel niet iedere josti kan verslag doen van ingewikkelde gebeurtenissen. Ja, wel van een auto-ongeluk, maar niet van de veldoorlog die nu plaats vindt in Libie bvquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:45 schreef ArTiC het volgende:
'het nieuws' is toch ook gewoon niks meer dan een weergave van wat er gebeurd? Waarom zou je daar überhaupt voor betalen?
BBQ aan voelt komenquote:
jawel, gewoon een kwestie van de feiten onderzoeken en verslag uitbrengen van wat er gebeurd. Waar gebeurd wat en door wie en met welk doel etc.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:49 schreef febster het volgende:
[..]
Heel veel dingen die gebeuren zijn niet 'simpel' dingen die gebeuren he. Ik bedoel niet iedere josti kan verslag doen van ingewikkelde gebeurtenissen. Ja, wel van een auto-ongeluk, maar niet van de veldoorlog die nu plaats vindt in Libie bv.
Ja, maar dat kost dus tijd. Tijd is geld, et voila. Daarnaast heb je natuurlijk nog de kosten van op die plek zijn (in geval van Libie) of productiekosten (in geval van TV). Daarnaast weet je als journalist ook beter welke bronnen wel of niet betrouwbaar zijn. Zover ik weet geven journalisten in het journaal geen mening, behalve als die nieuwswaardig is. En de mening van een expert is meestal een goed voorbeeld hoe iemand tegen een bepaalde zaak aankijkt of om een 'conflict' te creeeren (voor en tegen).quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jawel, gewoon een kwestie van de feiten onderzoeken en verslag uitbrengen van wat er gebeurd. Waar gebeurd wat en door wie en met welk doel etc.
Meer hoeft nieuws echt niet te zijn...ik heb geen interesse in meningen van journalisten en 'experts'.
geen bbq nodig om aan te komenquote:
niet voor binnen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:06 schreef Levitation het volgende:
Wij hebben een picknick tafel gekocht voor in de tuin.
Wil je een foto van een stapel balken en planken of is het goed dat we 'm eerst ff monteren en dán een foto maken?quote:
We hebben ruimte voor beide.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:12 schreef bleiblei het volgende:
Why? Die dingen zijn zwaar ruk. Als je toch een tuin met ruimte zat hebt waar doorgaans geen tuig komt om meubilair te slopen ga je op een oncomfortabele plank zitten ipv. Op mooie fijn stoelen?
Investering? Dingen kosten geen 100den euro's hoor!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:15 schreef bleiblei het volgende:
Nee, dan was het idd een goeie investering.
Volgens mr Google is het in de ArenA en de laatste keer dat ik keek lag die in 020.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:19 schreef bleiblei het volgende:
Kut.. Is nl - hon in Eindhoven vanavond?
Ik hou wel op met stangenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Investering? Dingen kosten geen 100den euro's hoor!
ah gelukkig. Dan was het een verdwaald stelletje oranje mongolenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mr Google is het in de ArenA en de laatste keer dat ik keek lag die in 020.
Kom gewoon maar een keertje BBQ'en, dan kun je zelf keuren of 'ie goed zit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik hou wel op met stangen.
Iig veel plezier ermee, maar dat moet wel lukken.
je wandelt naar Boxtel?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:30 schreef -moppie- het volgende:
Jeetje ik ga nog een keer conditie krijgen!
10 minuten hometrainerquote:
dan kun je mij bij het oud vuil zettenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
10 minuten hometrainer
8 minuten cross trainer
13 minuten loopband
En nog 3 andere oefeningen
Bij meneer de therapeut
Als wij samen op zo'n ding zitten en eentje van ons staat op, gaat de ander de lucht inquote:
Deze voelt wel heel stevig, althans, die ene die bij de plan-it in elkaar geschroefd stond.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als wij samen op zo'n ding zitten en eentje van ons staat op, gaat de ander de lucht in
wieeeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als wij samen op zo'n ding zitten en eentje van ons staat op, gaat de ander de lucht in
Genieten toch! Heb laatst ook nog stamppot gemaaktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
De zon schijnt enzo en dan aan de warme choco zitten![]()
Oh, dat heb ik vorige week ook nog gemaakt! Dat lust ik ook als het 30 graden is!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Genieten toch! Heb laatst ook nog stamppot gemaakt
herkenbaar iddquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:58 schreef bleiblei het volgende:
Moegestreden... hebben jullie dat gevoel ook wel eens at work? Ben wat dat betreft wel echt toe aan een week vrij.
Met mijn werk niet zo, maar wel heeeeeel erg met school.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:58 schreef bleiblei het volgende:
Moegestreden... hebben jullie dat gevoel ook wel eens at work? Ben wat dat betreft wel echt toe aan een week vrij.
Heel spannend! Hopelijk gaat het helemaal goed!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
herkenbaar idd
ben vrijdag vrij..wel nog een longonderzoek maar voor de rest niks gelukkig....gister en vandaag een pallet systemen voorbereid...morgen en donderdag leveren in en rond A'dam.
Eerste klant die live gaat met ons product 'from the cloud', spannend
gaat zoiets ooit goed?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heel spannend! Hopelijk gaat het helemaal goed!
Nee, maar ik vind het zo lullig om te posten "oeioei, ben benieuwd wat er allemaal omvalt".quote:
ik gok: allesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het zo lullig om te posten "oeioei, ben benieuwd wat er allemaal omvalt".
Hallo sst'erquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:38 schreef FUFR het volgende:
Hallo klb'ers
hier gaat alles goed
deze week nog drie interviews bij de klant en vrijdag vrij..
ik zou ze terugbrengen en klagen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
bb, de aardappels zijn al bijna zwart!
wat doe je er mee dan??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
bb, de aardappels zijn al bijna zwart!
quote:
koken zonder water...quote:
Ik heb me deze en afgelopen week moeverveeld... Mijn baan golft heel erg van MEGA druk naar NIKS te doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:58 schreef bleiblei het volgende:
en wat deed jij in zoon sletjes tent?quote:Op woensdag 30 maart 2011 04:02 schreef febster het volgende:
Sta je te pissen, staat opeens Nijland naast je en 'zoef zoef' de Koef achter je. En dan echt in zo'n 18 jarige sletjes tent. Pffft.
Precies de vraag die ik in mijn hoofd had.quote:
oh vandaar...quote:
Was met een feestje. Eerste en laatste keer dat ik daar was.quote:
wel nog een sletje een breezer aangeboden?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:57 schreef febster het volgende:
[..]
Was met een feestje. Eerste en laatste keer dat ik daar was.
kokosquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
trakteert er eens iemand, heeft ie kokosmakronen
Nee ik ging met een andere oudere student gesprekken van Olof mensen met sletjes souffleren, beetje a la Jiskefet dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:36 schreef Blueman het volgende:
[..]
wel nog een sletje een breezer aangeboden?
Dat is niet zo handig!quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:02 schreef bleiblei het volgende:
Zoo dus maar ja....
Met een kater op weg naar werk op de eerste dag van je vakantie. Hmm...
Ik dacht dat het financieel niet zo goed ging met BDO maar dat zal het wel niet zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:08 schreef Levitation het volgende:
Raadsel van de dag... Wat klopt hier niet?
Oef, die had ik niet gezien!quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:38 schreef bleiblei het volgende:
Wat is dat voor een toko waar ze momenteel email niet digitaal lezen.
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:38 schreef bleiblei het volgende:
Wat is dat voor een toko waar ze momenteel email niet digitaal lezen.
Heb ik zojuist ook geprobeerd, bleek veel makkelijker dan printen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga ook mijn email maar digitaal lezen, dat is erg 2011!
aaaaaaaaaaaahhahaaahaaaaaaquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:14 schreef Blueman het volgende:
Echt hoor, die reclame van Zalando ofzoiets moeten ze verbieden...
Oeee inderdaad.. nog meer van die geweldige reclames!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
zalando, belvilla, antikal, alle dameshygieneproducten, c1000, shoeby fashion, allemaal verbieden!!!
Wel faal, wil je als bedrijf tof en de vooruitstrevend zijn, val je door de mand omdat je iemand het persbericht laat schrijven die alles print voordat ie het leestquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
godver, ben net weer totaal afgeblaft... Kan mijn tranen dan ook niet meer inhouden. Zit ik weer met mijn jankhoofd op de plee
Nee, dit is gewoon onhandigheid. Hij bedoelt waarschijnlijk "met de nieuwste technieken" of "altijd en overal" ofzo... alleen heeft hij gewoon geen verstand van techniek. Staat gewoon wel heel stom.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wel faal, wil je als bedrijf tof en de vooruitstrevend zijn, val je door de mand omdat je iemand het persbericht laat schrijven die alles print voordat ie het leest.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
en dan weer: 'ja maar dit geldt ook voor je collega's hoor!'
prima, schreeuw dan ook eens tegen hun. Maar dat doet ze nooit.
Oh, maar Harry Potter en de Da Vinci Code staan er ook opquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben opgehouden met literatuur. Heb lange tijd intellectualiteit gepretendeerd, maar Terry Pratchett is gewoon veel leuker
quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:08 schreef Inu het volgende:
Ik heb maar 22 van de 100 boeken gelezen van BBC-lijst... En een heleboel ken ik er niet eensDaar zouden ze een vak van moeten maken bij Engels
http://apps.facebook.com/booklistchallenge/List/?l=1
Ergo, het is een schijtdag.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik zit al voor de vijfde keer te poepen vandaag!!
Ja, maar wel tofquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik kom op 5! De Bijbel, Lord o/t Flies, The Shadow of the Wind, The Kyte Runner en Life of Pi.
![]()
En alleen Lord o/t Flies heb ik in het engels gelezen.
Ben in een paar anderen ooit begonnen, maar nooit afgerond.![]()
Van 22 heb ik een of andere verfilming (film/serie/animatie oid) gezien.
Overigens is Life of Pi wel het meest vreemde verhaal dat ik ooit gelezen heb!
quote:
Ik vond het echt een rukboekquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik kom op 5! De Bijbel, Lord o/t Flies, The Shadow of the Wind, The Kyte Runner en Life of Pi.
![]()
En alleen Lord o/t Flies heb ik in het engels gelezen.
Ben in een paar anderen ooit begonnen, maar nooit afgerond.![]()
Van 22 heb ik een of andere verfilming (film/serie/animatie oid) gezien.
Overigens is Life of Pi wel het meest vreemde verhaal dat ik ooit gelezen heb!
Dat vond ik ook een rare twist, maakte het verhaal er inderdaad niet beter op.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vond het echt een rukboek.
Vooral helemaal aan het einde toen bleek dat ie zelf de kok was oid.
Naja, ik weet het niet eens meer. Heb het verdrongen.
Ja, maar het is ook een lijst van meest populaire boeken, dus niet perse die 100 die het meest literair zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik kom toch nog op 14. Hoewel ik wuthering heights niet door kwam, dus eigenlijk 13,5
valt me tegen, ik had vroeger echt een engelse literatuur-tic
Heb je niet eens Harry Potter en de Da Vinci Code gelezen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:03 schreef ArTiC het volgende:
7, allemaal in het engels en allemaal verplicht voor school
Jawel, de ondertiteling van de films.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook een lijst van meest populaire boeken, dus niet perse die 100 die het meest literair zijn
[..]
Heb je niet eens Harry Potter en de Da Vinci Code gelezen?
quote:
Ik ook niet en LOTR ook niet. Staan nog wel op mijn lijstje.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook een lijst van meest populaire boeken, dus niet perse die 100 die het meest literair zijn
[..]
Heb je niet eens Harry Potter en de Da Vinci Code gelezen?Films wel allemaal gezien.
![]()
LOTR heb ik alleen gelezen omdat ik een boek was vergeten toen we op vakantie waren in Italië en mn vader deze bij zich hadquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ook niet en LOTR ook niet. Staan nog wel op mijn lijstje.
Het is toch een hobby? En het laat zien dat ik creatief ben naast mijn lezen en reizen als hobbyquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou het er niet op zetten. Ik zet nagellak ook niet in mijn CV
Poepen wel?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
En ik " verbouwen" ook niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
Nja, zeg in de brief dat ik creatief ben, dus ondersteunt het welquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
mwah, wat voegt het toe?
Noem het dan maar arts ende crafts ofzo
da's geen hobby, da's een kwellingquote:
Heb je "de godenzonen van Ajax" al gelezen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:19 schreef ArTiC het volgende:
Ik lees liever bio's of verhalen over sporters/muzikanten
Als je heel graag over wil komen als grijze wollen PABO sok kan je knutselen op je CV zettenquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is toch een hobby? En het laat zien dat ik creatief ben naast mijn lezen en reizen als hobby
Ik wil het dus niet knutselen noemenquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je heel graag over wil komen als grijze wollen PABO sok kan je knutselen op je CV zetten.
Ik heb trouwens ook gewoon Lego op mijn CV staan.
Gewoon om een reactie uit te lokken. Heb je tenminste wat om over te zeveren.
Dwz. bij interesses staat DIY, Stocktrading en Lego.
Beperk het dan tot het specifieke knutselding waar je mee bezig bentquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wil het dus niet knutselen noemenHeb het nu Creatief bezig zijn genoemd... maar ik wil ook niet hiermee impliceren dat ik dakpannen beplak met papieren zakdoekjes ofzo
Om die reden heb ik IJslands bij talenkennis staan idd
Het is niet samen te pakken in 1 woord... handwerken is bijv ook breien en borduren... stofbewerken klinkt raarquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Beperk het dan tot het specifieke knutselding waar je mee bezig bent.
Stofbewerken ofzo. Geen idee of ze daar een term voor hebben.
Nou, mn contract loopt eind dit jaar af en met al die bezuinigingen ziet het er niet naar uit alsof er nog veel werk te vinden is in deze sector, dus ben idd wat aan het rondkijken en oriënteren. Ook even gesprekken proberen te krijgen bij andere sectoren om te zien wat daar mogelijk is. Ik wil iig niet net als vorige keer wachten tot mn contract afloopt en dan 3 maanden thuis zitten....quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Beperk het dan tot het specifieke knutselding waar je mee bezig bent.
Stofbewerken ofzo. Geen idee of ze daar een term voor hebben.
Creatief bezig zijn is zo een wollige omschrijving, daar kan niemand wat mee. Creatief bezig zijn kan varieren van kunstpoepen tot webdesign.
Maar je bent op zoek naar iets nieuws dat je je CV aan het pimpen bent?
"Naaien" zal het goed doen op je CV.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is niet samen te pakken in 1 woord... handwerken is bijv ook breien en borduren... stofbewerken klinkt raar
Misschien dan toch idd naaien en haken gewoon maar erin zetten...
En?...quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
zo, de baas van mijn baas was net ff onaangekondigd bij ons op kantoor, heb even tien minuutjes van zijn tijd gepikt
Over een eventueel contract of nav de schreeuwsessies van je baas?quote:
Goed gedaanquote:
Hoeveel is 125% van 0?quote:
Begrijp ik goed dat jij maar 25% fit hoeft te zijn voor "goede" sex?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus met de sex gaat het ook weer goed?
Gefeliciteeeeerd
40+ers die seks hebbenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat jij maar 25% fit hoeft te zijn voor "goede" sex?
Arme Duchess.
klopt...ik heb geen sexquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Beter 40+ en seks hebben, dan 40- en geen sex hebben![]()
Sweet dreams.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
klopt...ik heb geen sex
wel seks trouwens
Heerlijk geslapen iddquote:
uhuh, lekker idd alquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
He vroege vogel!
Goeiemorgen!
Lekker weertje
alle nadelen vallen in het niet bij 1 voordeel: rokjesdagquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:43 schreef Blueman het volgende:
Hmmmz mooi weertje.
1 nadeel: ik moet werken zometeen
Niets van gemerkt, ben de gehele dag in en om het huis aan het werk geweestquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alle nadelen vallen in het niet bij 1 voordeel: rokjesdag
"25 lengtes jong"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |