Naja, de betere zoek ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:40 schreef FUFR het volgende:
Mooi spul he google..
Maar de vraag zou zijn geweest...essentials ...van wie..?
Was een workshop, dus al het materiaal was van de 'juf'... En zij had ook de taartjes gemaaktquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:31 schreef bleiblei het volgende:
Toffe taarten!
Ik ben binnenkort jarig, wil je der voor mij ook 1 maken?.
Oh gelukkig! Vond de recensie ook al erg negatief maargoed het zou zomaar kunnen toch.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:58 schreef FUFR het volgende:
Blue.. Ik denk dat ruim 4000 man het niet eens zijn met die recensie
De slow songs hadden voor mij ook niet gehoeven
Zit je weer naar Lieke van Lexmond te kijken!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:35 schreef bleiblei het volgende:
En godverdomme hey, op RTL8 een stel van nog geen 40 die een huis in de verkoop hebben voor 1,7 miljoen euroen niet eens omdat ze failliet zijn maar omdat ze een nieuw projectje gaan draaien. Wel een vet huis overigens.
Die is wel fancy, dat houten ding. Maar als ik weet hoe ie em vast maakt aan de ipad kan ik em waarschijnlijk zelf ook wel makenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:46 schreef febster het volgende:
Ooh en BB koop even een smartcover of deze: http://www.tuaw.com/2011/(...)-apples-smart-cover/
Jep. Overigens is dat wel een onzettend niet geil wijfquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:44 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zit je weer naar Lieke van Lexmond te kijken!
Echt? oh vind dat wel een leuke dame.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jep. Overigens is dat wel een onzettend niet geil wijf.
Lijkt me wel een leuke vrouw, maar ontzettend onsexy.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:50 schreef Blueman het volgende:
[..]
Echt? oh vind dat wel een leuke dame.
Oh deze aflevering is een herhaling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |