met 14 man is wel tofquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:48 schreef Bartisik het volgende:
Was ik deze reeks toch bijna vergeten...
Maar ook mijn kaartjes zijn weer binnen!
DIt jaar met een groep van ongeveer 14 mensen op de camping. Camping B natuurlijk

En met die obstakels heb je toch wel, zeker als je met je vanuit je tentje nog langs 20 andere tenten moet voordat je op het pad loopt
 . Ik ga met 2 vrienden (met zijn drieen dus
. Ik ga met 2 vrienden (met zijn drieen dus  ). Kon ik de rest van onze vriendengroep ook maar warm krijgen om mee te gaan naar Pinkpop
). Kon ik de rest van onze vriendengroep ook maar warm krijgen om mee te gaan naar Pinkpop  

Hahaha ja okequote:Op donderdag 31 maart 2011 11:59 schreef .aeon het volgende:
Zonder obstakels?

* insert Jaws muziekje
[ afbeelding ]
 Dat zijn waarlijk rotdingen.
 Dat zijn waarlijk rotdingen.

Wij ook met 8 personenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:18 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben hoogstwaarschijnlijk ook op camping B te vinden samen met een vriendin

.
.

Of juist laat weggaan dat iedereen al lang weg is, dan heb je er ook geen last meer vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:02 schreef GoodShoes het volgende:
Vorig jaar stond het helemaal vast op een gegeven moment. Het is denk ik sowieso belangrijk dat je vroeg weg rijdt.. Wij waren vorig jaar via Antwerpen gereden en daar stond het totaal niet vast, maar dat is niet voor iedereen weggelegd natuurlijk.

quote:
 Zitten ook nog lekker, die standaard camping-dingen.
 Zitten ook nog lekker, die standaard camping-dingen.

Was ik wel van plan ja, alleen maar op de grond zitten of staan is ook niks..quote:
Hoe ver moet je rijden dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:26 schreef mieknok het volgende:
Ik rijd om 6 a 7 uur smorgens weg, mooi op tijd voor camping BDe leukste en gezelligste camping

Die gebruik je toch bijna niet? De festivals waar ik tot nu toe ben geweest waren we toch niet op de camping behalve 's ochtends maar lagen we gewoon in het gras wil ook best.quote:

Ik moet ongeveer 2 uur rijden, dus ben lekker op tijd voor mooie plek. Het wordt mijn 6e keer, uit ervaring weet ik dat het de laatste jaren al vroeg steeds drukker word. Als de tent staat, ga ik lekker met mijn vrienden op een uitklapstoeltje (die ik dus altijd meeneemquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Was ik wel van plan ja, alleen maar op de grond zitten of staan is ook niks..
[..]
Hoe ver moet je rijden dan?
En camping B loopt rond 11 uur vol toch ?
 ) zitten met een biertje, kijken naar de mensen die het veld opstromen en wat ze allemaal meenemen (vooral mensen, meisjes, die voor de eerste keer gaan zijn lachen, beeergen spullen!)
 ) zitten met een biertje, kijken naar de mensen die het veld opstromen en wat ze allemaal meenemen (vooral mensen, meisjes, die voor de eerste keer gaan zijn lachen, beeergen spullen!) 

Zal ik doen hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:21 schreef mieknok het volgende:
[..]
Ik moet ongeveer 2 uur rijden, dus ben lekker op tijd voor mooie plek. Het wordt mijn 6e keer, uit ervaring weet ik dat het de laatste jaren al vroeg steeds drukker word. Als de tent staat, ga ik lekker met mijn vrienden op een uitklapstoeltje (die ik dus altijd meeneem) zitten met een biertje, kijken naar de mensen die het veld opstromen en wat ze allemaal meenemen (vooral mensen, meisjes, die voor de eerste keer gaan zijn lachen, beeergen spullen!)
Je herkent me aan mijn blauwe bloementent, met gele uitklapstoeltjes en roodharige vriend (ik = blond meisje met big tattoo). Zwaaien als je me ziet

quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zal ik doen hoor
Je herkent me aan mn bergen spullen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |