) mensen achter hen staan
 ) mensen achter hen staan

En als je dan moet plassen?quote:Op maandag 11 april 2011 01:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zaterdag ga ik uren van tevoren mijn plekje bij Coldplay bemachtigen
Ben het zat om bij al die concerten bij mijn favoriete bands achter zo'n lange flikker te staan die er geen fuck om geeft dat er kleinere (1.75) mensen achter hen staan

Tegen die lange flikker.quote:

Hele rare gedachte maar misschien is Hooverphonic ook nog een optie? Zou ik in ieder geval wel leuk vinden...quote:Op maandag 11 april 2011 12:04 schreef Vatta het volgende:
Wie zal de lege plek op zondag invullen? Vaccines zou wel leuk zijn.

Die staan op Metropolis dus ik gok dat ze niet komen...quote:Op maandag 11 april 2011 12:04 schreef Vatta het volgende:
Wie zal de lege plek op zondag invullen? Vaccines zou wel leuk zijn.

Bij dezen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
Yo partypoppers, wanneer wordt de laatste band bekendgemaakt?

Oooooh, dát nummer.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:31 schreef .aeon het volgende:
Flashbacks naar basisschool fuifen
Haha dit is echt prachtig.

Misschien moet je je eerst eens verdiepen in de achtergrond van de band ipv alleen een nummertje te kennen van 16 jaar geleden?? Doen meer voor de muziek-industrie dan menig ander band en maken gewoon goede indie-rock tegenwoordig.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:37 schreef chansadres het volgende:
Hanson, wat een grap van de organisatie

Misschien moet je niet te snel oordelen! Ik heb vorig jaar het laatste album nog beluisterd. En de single This Time Around was zeker degelijk maar Pinkpop heeft ze puur door MMMBop geprogrammeerd..quote:Op woensdag 13 april 2011 14:44 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Misschien moet je je eerst eens verdiepen in de achtergrond van de band ipv alleen een nummertje te kennen van 16 jaar geleden??

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |