Jaja in de Alblasserwaardquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:16 schreef FutureFairytale het volgende:
terug van Scheveningen, lekker geluncht en gekletst. nog een kadootje gehad. net teruggelezen en nu dvd'tje erinvoel me best moe, gaat hopelijk nog weg want werk vannacht.
kus voor Steer en hopelijk zie je het vandaag al wat 'luchtiger' in dan vannacht.
oh ja kan geen HvN kijken vanwege werk vannacht... in Schelluinen. Iemand ooit van gehoord?
daar heb je wel gelijk in, mits het feestje leuk isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jaja in de Alblasserwaard![]()
Ach, FF als je eenmaal aan het dansen bent vergeet je dat je moe bent.
Bwah dat hangt meer van de persoon af hoor of het hard is. Ik had een soigneur die nederlands was en die kon ook tekeer gaan amai.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:25 schreef FutureFairytale het volgende:
daar heb je wel gelijk in, mits het feestje leuk ismoet iemand ophalen in Capelle en ook weer terugbrengen. is gelukkig maar 15 min heen en 20 min terug om. knap dat je het kent
die massage; ik vind aziatische massages te hard (die ik heb gehad tenminste). zit zowat tegen het plafond aan als ze me knijpen
Neehee! Die heet nu Lemon Lein Piequote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Morgen Lemon Meringue Pie eten bij schoonzus
Ja leukquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:45 schreef borisz het volgende:
Marianne Vos. Wereldkampioen op de scratch.
Wat Kaas zeg.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:51 schreef kaasplankje het volgende:
En nu is het tyd voor Bier ende Kaas
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:05 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
allemaal blije standhouders en uitverkochte tafels
![]()
Goed bezig!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:05 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:05 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
quote:
Dankjewelquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat een mooie Paas accessoires heb je gemaakt zeg
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:55 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb ons huisje al een beetje in Paassferen gebracht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha die hebben wij dan weer nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:18 schreef borisz het volgende:
[..]
![]()
Enige wat hier iets met pasen heeft zijn de paaseitjes
ik zat me ook al te ergeren. mijn god zegquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:25 schreef borisz het volgende:
Even klagen over Kassa. Ze worden steeds erger. Alleen maar suggestieve vragen stellen. Daarnaast Brecht van Hulten
Ik heb inspiratie voor wodka-appeljellyquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:47 schreef DarkElf het volgende:
Wow die Sinaasappel (citroensap en grapefruitsap) kardemon jelly is echt lekker!!!
Tja ik hou van kitsch kan er ook niets aan doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb inspiratie voor wodka-appeljellyZo eens maken!
Sarabi, vreselijk![]()
ik hou al niet van kerstdecoraties, paasspul is helemaal brrr. Wel leuk dat je huis al echt fijn huiselijk wordt
Ja, nieuw leven, daar is ze gek op.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Mijn ouders hebben meestal de hele rambam: paaskleedjes, paastak, beschilderde eitjes etc etc
De au pair is nogal van de pasen, zeg maar
Je mag je bedenken wbt nieuw leven hoorquote:
Oef, dan zou ik zoveel mogelijk in bed blijven, hahaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:04 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb weer de hele middag op de bank geslapenIk was er om 1 uur al uit (10 uur vanmorgen op bed), maar dat trok ik toch niet
Voelde me beetje dronken, misselijk en koortsig. Net weer wakker.
Ah, daarom éten we eieren met pasen!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je mag je bedenken wbt nieuw leven hoor
quote:
Als het net zo gaat als vroeger bij ons met dat ene paasei: jaaaaaaaaaaaaren.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:05 schreef Sarabi het volgende:
Oja dan toch maar eens een CUL vraag voor pasen![]()
Hoelang blijven gekookte eieren goed?
Vriendlief is nu trouwens gehaktballen aan het maken met kokos
Oke........quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als het net zo gaat als vroeger bij ons met dat ene paasei: jaaaaaaaaaaaaren.Mijn zus had een gekookt ei beplakt en dat is gewoon uitgedroogd.
Moet je ze niet onder water bewaren ofzo? Het gaat snel enorm naar eieren ruiken in de koelkast.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee, Sarabi, ik bewaar gekookte eieren nooit zo lang. Maar in de koelkast moet dat toch wel 2-3 dagen lukken?
Volgens mij wel, in de koelkast.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oke........
Paar dagen moet dus wel lukken dan
Dit vind ik zo snel online:quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:08 schreef ColdFeet het volgende:
Moet je ze niet onder water bewaren ofzo? Het gaat snel enorm naar eieren ruiken in de koelkast.
Kijk, gaan ze weer van uit dat ikd acht dat je dat maanden kon bewaren, maar ik dacht dus 2-3 dgnquote:Bewaren van gekookte eieren
Een gekookt ei kun je veel minder lang bewaren dan soms gedacht wordt. Bewaar het maximaal 5-7 dagen in de koelkast.
Ik heb nooit last gehad, maar ik pel ze ook niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:12 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, in mijn ervaring ruikt je koelkast na een dag al eierig. ik ben verder dol op eieren hoor, maar die lucht....
Neuh, ik dan ook niet. Maar die schaal is niet geur-dichtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:14 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb nooit last gehad, maar ik pel ze ook niet.
Klinkt reuze leuk, maar ook vermoeiend. Niet zo vreemd dat je nu inkaktquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:16 schreef ColdFeet het volgende:
Poeheee, ik zit echt fors in te kakken! Vanmorgen al vrij vroeg opgestaan, uitgebreid gekookt, mijn twee beste vriendinnen van de middelbare school kwamen langs, plus mannen en kleine kinderen.
Ik ben altijd verbaasd over leuk dat contact nog is; het is helemaal niet dat we elkaar zo vaak zien, maar het voelt nog altijd razend vertrouwd. Voor ons alledrie. Echt genieten
Dat is echt leukquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:16 schreef ColdFeet het volgende:
Poeheee, ik zit echt fors in te kakken! Vanmorgen al vrij vroeg opgestaan, uitgebreid gekookt, mijn twee beste vriendinnen van de middelbare school kwamen langs, plus mannen en kleine kinderen.
Ik ben altijd verbaasd over leuk dat contact nog is; het is helemaal niet dat we elkaar zo vaak zien, maar het voelt nog altijd razend vertrouwd. Voor ons alledrie. Echt genieten
Meneer heeft de lunch gemaakt, ik alleen de baksels en de saladequote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Wat had je nu met de 'moeilijke Hak-potjes eter' gedaan, CF?
Goed verdeeldquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:28 schreef ColdFeet het volgende:
Meneer heeft de lunch gemaakt, ik alleen de baksels en de salade
Is dat met deze?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:19 schreef DarkElf het volgende:
wij kijken Dexter, seizoen 4 is echt tof! Beste tot nu toe, serieus!
golfer is aan het tikken voor de blogquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:21 schreef ColdFeet het volgende:
Maar dat bewaren in water he... Ik denk eigenlijk dat Sarabi beschilderde eieren wil bewaren
Wat hebben jullie gegeten, B&G?
Dan zou ik het gewoon koel bewarenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:21 schreef ColdFeet het volgende:
Maar dat bewaren in water he... Ik denk eigenlijk dat Sarabi beschilderde eieren wil bewaren
met wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:25 schreef DarkElf het volgende:
met wie?Owwww geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik onthou nooit in welk seizoen wie zit![]()
Nog een weekje wachtenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:03 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn advanced biologische klok zegt dat 't tijd is voor zomertijd
Ja, dat was een mooi seizoenseinde.quote:
Ik ben ook al zo moeiiiii de laaste 2,3 dagenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:32 schreef DarkElf het volgende:
tijd voor bed (ben echt moe de laatste dagen) , morgen naar verjaardagsfeestje van ons neefje, kost genoeg energie wrs
slaap lekker allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jee, maar is het weer aan kant?quote:
Gezienquote:Op zondag 27 maart 2011 00:28 schreef Memento-Mori het volgende:
sun!
http://www.hartvannederla(...)-voor-reptielenfans/
En later wordt ie zo? :quote:Op zondag 27 maart 2011 00:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ging vanmiddag pup knuffelen
[ afbeelding ]
kiek hoe schattig
Je stond er hartstikke goed op sun!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:28 schreef Memento-Mori het volgende:
sun!
http://www.hartvannederla(...)-voor-reptielenfans/
Om gereden? van welke kant kwam je dan? als je van Rdam af komt dan rij je toch altijd over boskoop? of pak je meestal de N11? in dat geval had je de beste optie genomen.. anders had je reeuwijk.. en dan bij bodegraven oprit N11, dan zwammerdam werd je eraf geleid om vervolgens tot aan Alphen via de oude binnendoorweg te rijden, zo rij ik het hele weekend.. gelukkig is het morgen weer allemaal klaar en de N11 weer openquote:Op zondag 27 maart 2011 05:24 schreef FutureFairytale het volgende:
jaaa ik mag eindelijk slapen! was hartstikke moe, meisje naar Capelle thuis gebracht en toen bleek de weg richting Alphen gesloten en wist ik ff niet meer wat te doen met mn luie kop![]()
uiteindelijk nog 20 min om gereden (langs Kaas) en nu eindelijk een tukkie doen
Woar! ziennnnnnnnnnnnnnnquote:Op zondag 27 maart 2011 08:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Huuu Sun er zit een beest op je schouderMaar wat zit je haar leuk
Hiero: http://www.hartvannederla(...)-voor-reptielenfans/quote:
Nietes, het is nu alquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:52 schreef Isabeau het volgende:
Nog een weekje wachten(en dan moet ik ook werken, da's dus 7 uur in de nachtdienst
)
http://www.hartvannederla(...)-voor-reptielenfans/quote:
Ja gister vroeg naar bed gegaan, eergister ook.quote:Op zondag 27 maart 2011 08:30 schreef MissHobje het volgende:
Krakkie en Leinemeis wat zijn jullie vroeg trouwens!
Ik ben de laatste weken steeds zo vroeg, misschien omdat het eerder licht is.quote:Op zondag 27 maart 2011 08:30 schreef MissHobje het volgende:
Krakkie en Leinemeis wat zijn jullie vroeg trouwens!
Ik ook. Trouwens de hele week gewerkt en iedere dag vroeg opgestaan en vroeg naar bed gegaan. Dan ben ik in 't weekend ook om 10/11 uur 's avonds moe en 's ochtends om 8 uur uitgeslapen. Als we straks een nieuw huis hebben met een slaapkamer waar je niet eerst door moet lopen om bij het sanitair te komen kan Lein ook lekker uitslapen als ik vroeg uit bed ga.quote:Op zondag 27 maart 2011 08:32 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben de laatste weken steeds zo vroeg, misschien omdat het eerder licht is.
Ja daardoor moest ik erg vroeg op grrr dagdienst ik haat zequote:
Zo, dan ben je vast lekker uitgeslapenquote:Op zondag 27 maart 2011 08:55 schreef MissHobje het volgende:
Ja daardoor moest ik erg vroeg op grrr dagdienst ik haat ze!
Ik lag trouwens ook vroeg, al om half 8
Leuk filmpjequote:Op zondag 27 maart 2011 08:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hiero: http://www.hartvannederla(...)-voor-reptielenfans/
Ik werk graag 's nachts, hoef je lang niet zo veel te doen als overdagquote:Op zondag 27 maart 2011 09:07 schreef kaasplankje het volgende:
Zo, dan ben je vast lekker uitgeslapenIk geloof dat ik toch meer een ochtendmens ben hoor. Jij doet wel graag 's nachts werken hé?
Nee juist helemaal niet haha, en snachts werken vind ik wel top, maar deze dagdiensten niet hoor. dan moet ik steeds rond 4.30 opstaan en persoonlijk vind ik de nachtdienst makkelijker, dan werk je tot 6.15, 7 uur thuis en dan heerlijk slapen tot ergens 14 a 15quote:Op zondag 27 maart 2011 09:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zo, dan ben je vast lekker uitgeslapenIk geloof dat ik toch meer een ochtendmens ben hoor. Jij doet wel graag 's nachts werken hé?
Preciesquote:Op zondag 27 maart 2011 09:20 schreef DarkElf het volgende:
Is ook nauwelijks een dagdienst te noemen dan hobje, als je zo vroeg opmoet!
Heb ik ookquote:Op zondag 27 maart 2011 09:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik werk graag 's nachts, hoef je lang niet zo veel te doen als overdag
Het klinkt als: Lein, kom je buiten spelen?quote:Op zondag 27 maart 2011 09:25 schreef Isabeau het volgende:
Lein, kom je mee 'rare elites' zoeken op wow?
Hmm. We wilden eigenlijk zand gaan kopen en de tuin opnieuw straten, maar jouw suggestie is ook ergquote:Op zondag 27 maart 2011 09:25 schreef Isabeau het volgende:
Lein, kom je mee 'rare elites' zoeken op wow?
Gingen ze maar eens buitenspelenquote:Op zondag 27 maart 2011 09:27 schreef krakkemieke het volgende:
Het klinkt als: Lein, kom je buiten spelen?
Nou, ik zag gisteren een paar kinderen op een schoolpleintje spelen en gillen en ze hadden zo te zien de grootste lol. En toen dacht ik: oh ja, wij moeten ons vooral zo volwassen mogelijk gedragen en dat doen we dus nooit meer. Gewoon naar buiten op straat gaan en kijken wie er verstoppertje met je wil spelen of wil komen hinkelen...quote:Op zondag 27 maart 2011 09:32 schreef kaasplankje het volgende:
Blikkie trap, verstoppertje, met buut vrij voor de hele pot
Stoepranden!quote:Op zondag 27 maart 2011 09:32 schreef kaasplankje het volgende:
Blikkie trap, verstoppertje, met buut vrij voor de hele pot
Nee, je moet opbellen en heel moeilijk afspraken maken en dan tegenover elkaar op de bank zitten.quote:Op zondag 27 maart 2011 09:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik zag gisteren een paar kinderen op een schoolpleintje spelen en gillen en ze hadden zo te zien de grootste lol. En toen dacht ik: oh ja, wij moeten ons vooral zo volwassen mogelijk gedragen en dat doen we dus nooit meer. Gewoon naar buiten op straat gaan en kijken wie er verstoppertje met je wil spelen of wil komen hinkelen...
je moet niets.quote:Op zondag 27 maart 2011 09:36 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, je moet opbellen en heel moeilijk afspraken maken en dan tegenover elkaar op de bank zitten.
Dat is zo leukquote:Op zondag 27 maart 2011 09:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik zag gisteren een paar kinderen op een schoolpleintje spelen en gillen en ze hadden zo te zien de grootste lol. En toen dacht ik: oh ja, wij moeten ons vooral zo volwassen mogelijk gedragen en dat doen we dus nooit meer. Gewoon naar buiten op straat gaan en kijken wie er verstoppertje met je wil spelen of wil komen hinkelen...
Ja, ik ga zo mijn kuipplanten buiten zetten. Ik sleep ze al dagen naar binnen en naar buiten, het zijn treur-modellen geworden.quote:Op zondag 27 maart 2011 09:52 schreef MissHobje het volgende:
Het is heerlijk fris zonnig weer vandaag
Het zag er heel gezellig uit! Ik had het idee dat het zeg maar meer voor heel serieuze mensen was.quote:Op zondag 27 maart 2011 10:25 schreef Sunnythesun het volgende:
En ik weet eigenlijk helemaal niets van Baardagamen
En nu denkt iedereen dat dat mijn dier was
Maar ze zijn wel tof
Belgische standhouder waar we altijd veel lol mee hebben plantte dat dier op mijn schouder.
En hij liep net langs en riep: 'De ene diva is net overleden en een ander staat op!'
![]()
![]()
maar we zijn wel op tv geweest
![]()
En onze naam is goed genoemd![]()
![]()
Nou we krijgen heel veel gezinnen die gewoon een leuk dagje uit hebben en zo. Maar ook de serieuze hobbyisten die heel gericht iets komen zoeken..quote:Op zondag 27 maart 2011 10:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het zag er heel gezellig uit! Ik had het idee dat het zeg maar meer voor heel serieuze mensen was.
Ja, aan dat van die gezinnen had ik nooit zo gedacht eigenlijk.quote:Op zondag 27 maart 2011 10:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou we krijgen heel veel gezinnen die gewoon een leuk dagje uit hebben en zo. Maar ook de serieuze hobbyisten die heel gericht iets komen zoeken..dat is het leuke van ons evenement
owquote:Op zondag 27 maart 2011 11:00 schreef krakkemieke het volgende:
Ik raak maar niks breekbaars meer aan, daar ging weer een waxineglaasje.....
quote:Op zondag 27 maart 2011 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ow
Ik heb 4 heel erg leuke theeglaasjes. Of eigenlijk moet ik zeggen: had. Ross heeft het voor elkaar gekregen om in 1 (!!!) afwassessie er drie kapot te makenIk zei nog dat als hij ze niet leuk vond dan kon hij dat ook wel zeggen
Beter servies dan je been, dat heb ik ook eens gedaan. Tis geen aanrader.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik breek regelmatig watNiet zo best voor servies en zo...
Vorige maand mijn lievelingsvaas
Pleister met calendula zalf erom! Werkt enorm goed!quote:Op zondag 27 maart 2011 11:36 schreef LieLie het volgende:
Iemand tips voor mijn ontstoken vinger?
Of moet 1 a 2 x daags schoonmaken in biotex genoeg zijn?
Maar het is open, is dat dan wel goed?quote:Op zondag 27 maart 2011 11:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Pleister met calendula zalf erom! Werkt enorm goed!
Calendula is juist voor wonden, arnica niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar het is open, is dat dan wel goed?
Los van dat ik geen calendula zalf heb denk ik
Gelukkig heb ik geen idee hoe het voelt om iets in je lijf te breken. Dus zo'n brekebeen ben ik ook weer nietquote:Op zondag 27 maart 2011 11:26 schreef krakkemieke het volgende:
Beter servies dan je been, dat heb ik ook eens gedaan. Tis geen aanrader.![]()
Maar je zal zien dat je altijd je lievelingsdingen breekt...
Oké, goeie tipquote:Op zondag 27 maart 2011 11:49 schreef Isabeau het volgende:
Geen biotex gebruikenJe verstoort het natuurlijke genezingsproces en je droogt de wond uit. Dat is precies het tegenovergestelde van wat veel mensen denken te weten. Schoonmaken doe je onder stromend kraanwater en verder is afdekken goed voor een wond. That's it, geen rare fratsen. (en dus ook geen soda of jodium ed)
Bedoel je de genezende rommel? Gewoon stromend water gebruiken om schoon te maken van vuil.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:51 schreef LieLie het volgende:
Oké, goeie tipMaar het gaat dan weer dicht en dan hoopt de rommel zich er in op. Dat gaat toch niet weg door stromend kraanwater?
Oh, het zal best genezende rommel zijnquote:Op zondag 27 maart 2011 11:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedoel je de genezende rommel? Gewoon stromend water gebruiken om schoon te maken van vuil.
Haha, ik dacht al, zo erg is het nietquote:Op zondag 27 maart 2011 12:03 schreef Isabeau het volgende:
Als je een flinke paronychia hebt zou ik even bij de huisarst langs gaan, Lielie. Dat kan zich uitbreiden en heel diep gaan (tot op het bot). Dus als het heel rood en dik blijft, of verergert.
http://www.huidarts.com/c(...)=form&fid=1102259097
(niet op die lelijke nagel in dat plaatje lettenhet gaat om de nagelriem)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door LieLie op 27-03-2011 12:13:28 ]
geen idee eigenlijkquote:Op zondag 27 maart 2011 12:17 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Grappig Sunny, zo'n beest. Ik geloof dat ik de aaibaarheid ervan net iets te laag vind, het zijn vast geen aanhankelijke beesten, of wel?
Ik heb het gezien, leuk stukje!quote:Op zondag 27 maart 2011 12:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
geen idee eigenlijkik weet niet veel van Baardagamen
Maar ze voelen best fijn aan
Ik weet het niet hoor, ik geloof dat ik liever een konijn aaiquote:Op zondag 27 maart 2011 12:27 schreef Sunnythesun het volgende:
geen idee eigenlijkik weet niet veel van Baardagamen
Maar ze voelen best fijn aan
Invriezenquote:Op zondag 27 maart 2011 12:31 schreef LieLie het volgende:
Nou heb ik dus gisteren 48 minicupcakes gebakken en die wilde ik meenemen naar de verjaardag zodat we ze niet zelf op hoeven te eten allemaal.
Maar toen zat ik gisteravond ineens te rillen op de bank en leek het alsof ik griep kreeg, dus we zijn niet gegaan.
Dus er staan nog 40 minicupcakes in de koelkast
Advocate uit Venlo. Er zijn nog 5800 mensen die op dr gestemd hebben.quote:
Ojee?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:32 schreef Sarabi het volgende:
Middag
Helaas is het niet zo'n relaxed weekend als gehoopt
Grinnikquote:
Even rondbellen en iemand anders vragen/ruilen.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:54 schreef Sarabi het volgende:
Planning problemenwaardoor ik de hele nacht eigenlijk heb liggen piekeren.
Voor een onderzoek zouden wij data gaan verzamelen en hebben met een groep data afgesproken wanneer wie gaat en er zijn dan ook achterwachten voor als er iemand ziek is.
Nu ben ik achterwacht voor maandag en hebben we waarschijnlijk een zieke morgen.
Alleen vanwege persoonlijke omstandigheden kan ik eigenlijk gewoon niet gaandus voel me nogal bezwaard
Dat heb ik gisteren tot 2 uur snachts al geprobeerd maar niemand lijkt te kunnenquote:Op zondag 27 maart 2011 12:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Even rondbellen en iemand anders vragen/ruilen.
Ja....quote:
Ben jij óók homo?quote:Op zondag 27 maart 2011 03:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Terug van uit eten.![]()
Zoals altijd in gezelschap weer dé vraag, maar nu wel heel bijzonder verpakt:
"Als je geen kinderen wilt, ben je toch misschien wel homo."![]()
Ik val kennelijk op mannen.
Tja, dat kunnen we hier niet inschatten omdat je het over persoonlijke omstandigheden hebt.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:58 schreef Sarabi het volgende:
Ja....
en ik ben nogal van de afspraken nakomen maar in deze situatie zou ik het mezelf niet kunnen vergeven denk ik
Ik zal het vertellenquote:Op zondag 27 maart 2011 12:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tja, dat kunnen we hier niet inschatten omdat je het over persoonlijke omstandigheden hebt.
En dat is váág
quote:Op zondag 27 maart 2011 12:53 schreef ColdFeet het volgende:
GrinnikEigenlijk is het wel om te huilen, natuurlijk (dit is nota bene een van de beter opgeleide pvv'ers
).
Het is lastig voor je. Natuurlijk ook omdat je aan je moeder denkt.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zal het vertellen
Het is persoonlijk omdat ik bij mijn ouders werk, maar het gaat eigenlijk om werk
Ik werk elke maandagavond maar ik ging er vanuit dat ik dat wel kon verzetten als het nodig zou zijn (zoals nu)
Omdat dat nu eenmaal makkelijker gaat alsj evoor je ouders werkt
En dan zou mijn moeder die ene avond van mij kunnen overnemen
Maar nu heeft ze sinds korte tijd (wel al langer maar nu geeft ze het toe en is het erger geworden) last van 2 onstoken polsen
En ze moet wel gewoon doorwerken want zo gaat het bij een eigen zaak
Maar ik wil het haar gewoon niet aan doen om nog die 2 uur van mij over te nemen en kassadraaien is ook wel echt het vervelendste werk als je eigenlijk niets met je handen meer kan
Ze heeft ook al heel lang niet meer iets aan haar hobbies breien en borduren gedaan.
Dus ja daar zit mijn dilemma en verzetten gaat niet.
Iemand anders voor het kassadraaien vragen gaat ook niet meer omdat het zo kort dag is, heb gisteren avond wel al aan de zieke doorgeven dat ik het dan graag zeker zou weten gisteren al maar toen was zij de enige van de groep die niet meer reageerde
Sorry zat er tegelijkertijd ook nog een mailtje over te typenquote:Op zondag 27 maart 2011 13:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het is lastig voor je. Natuurlijk ook omdat je aan je moeder denkt.
Alleen de laatste rgels van het relaas maken het niet duidelijker voor mij.
Dag allemaal.
Vanmiddag naar http://www.batzvrienden.nl/ als cultuur lokaal.
De kerk is bijnaaaaa klaar na renovatie ( voor miljoenen) en moet erg mooi geworden zijn.
Jammer dat mn. pastoor de officiële opening niet gaat meemaken: hij ligt ernstig in het ziekenhuis.
* word dus iedere donderdag door de Annies even bijgepraat over het leven in het dorp.
Echt lekker inderdaad! Zit hier in de speeltuin en hoef eigenlijk niet op te letten. Leander speelt met vriendjes en één noemde mij net leander's mamaquote:Op zondag 27 maart 2011 14:09 schreef LieLie het volgende:
Ik zit buiten in de zon en het is gewoon warm!
Heerlijk hequote:Op zondag 27 maart 2011 14:09 schreef LieLie het volgende:
Ik zit buiten in de zon en het is gewoon warm!
Daar heb je gelijk in, zal het eens proberenquote:Op zondag 27 maart 2011 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
Sleep 'm naar buiten, Sarabi. Een laptop heet niet voor niets een laptop
hmmm. Ik zit op mijn telefoon, tara binnen, maar dat is juist handig, want de kleine slaapt nogquote:Op zondag 27 maart 2011 14:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heerlijk he
Ik zit ook lekker in de tuin te lezen
Helaas heb ik een nerd als vriendje en zit hij achter zijn laptop
quote:Op zondag 27 maart 2011 14:14 schreef freecell het volgende:
Echt lekker inderdaad! Zit hier in de speeltuin en hoef eigenlijk niet op te letten. Leander speelt met vriendjes en één noemde mij net Leander's mamazo was ik nog niet eerder genoemd.
Welke series?quote:Op zondag 27 maart 2011 13:41 schreef borisz het volgende:
Iemand nog interesse in strips?We ruimen de zolder op en deze staan alleen maar te staan en hebben geen waarde voor ons meer. Binnenkort eens een lijstje posten
.
Haha, zo noemde ik de moeders van mijn vriendjes ook altijd vroegerquote:Op zondag 27 maart 2011 14:37 schreef freecell het volgende:
[..]
ja, maar een beetje hetzelfde als de eerste keer mevrouw, haha
Dat ga je nu idd niet meer allemaal opeten, helderziend je zusjequote:Op zondag 27 maart 2011 14:54 schreef FutureFairytale het volgende:
nou ja zeg! loop ik langs mn cadeaus, is mn chocola gehalveerdluxe eendjes van de bakker zijn bijna allemaal weg, milkareep helemaal weg, m&m's kokos ook en celebrations ook maar een halve doos. vraag ik mn zusje wie er gisteren op visite is geweest... heeft ze het gepakt als cadeautje voor een vriendin van haar 'omdat FF dat toch niet allemaal opeet'
![]()
ja.. kun je zoiets niet vragen en niet zomaar wegsneaken als ik weg ben?quote:Op zondag 27 maart 2011 14:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat ga je nu idd niet meer allemaal opeten, helderziend je zusje
Weet niet wat normaal is bij jou thuisquote:Op zondag 27 maart 2011 14:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja.. kun je zoiets niet vragen en niet zomaar wegsneaken als ik weg ben?
ok ben wakker. even serie kijken, douchen en dan een tekst uit mn hoofd leren voor solli a.s. dinsdag. hoe gaat het met jou? voel je je niet zo rot meer sinds 2 nachtjes geleden?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet niet wat normaal is bij jou thuis
Hoe gaat het met je verder?
ja ik was behoorlijk verbaasd. nu gaat het wel weer want idd... ik zou het toch niet opeten en dat weten ze dan ook. maar mij even bellen om te vragen was wel zo netjes geweest en dat heb ik ook gezegd. ga ik zo ook tegen mn moeder vertellen als ze thuiskomt want het was haar idee volgens mn zusje.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het niet normaal hoor als je cadeautjes van je zus zonder te vragen weggeeft aan iemand andersKan me niet voorstellen dat dat waar dan ook normaal is.
Het gaat.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok ben wakker. even serie kijken, douchen en dan een tekst uit mn hoofd leren voor solli a.s. dinsdag. hoe gaat het met jou? voel je je niet zo rot meer sinds 2 nachtjes geleden?
Sprundel?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:21 schreef borisz het volgende:
Lekker gewandeld. IJsje gehaald bij het IJspaleis
ja maar je hoeft niet perse te daten... dat salsa dansen zelf is al een leuke 'afleiding' en zo zijn er vast nog meer dingen daar te doenquote:Op zondag 27 maart 2011 15:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het gaat.
Denk dat ik na alle studiegedoe maar weer eens moet gaan daten met mensen hier, ff weer wat positivisme opdoen!
ziet er lekker uitquote:
Dat is het: het hoeft niet, maar het kán wel. Het hoeft niet serieus, maar je kunt natuurlijk wel wat nieuwe contacten maken.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja maar je hoeft niet perse te daten... dat salsa dansen zelf is al een leuke 'afleiding' en zo zijn er vast nog meer dingen daar te doen
juist ja. maar focus je dan ajb niet op dat daten alleen zal helpen, want dat is niet zo. en in je eentje kun je je ook goed vermakenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat is het: het hoeft niet, maar het kán wel. Het hoeft niet serieus, maar je kunt natuurlijk wel wat nieuwe contacten maken.
Pee! Wat heb je grote oren!quote:Op zondag 27 maart 2011 16:44 schreef Sunnythesun het volgende:
HiPee hier
Ik ga zo maar eens naar huis
Zie ik eruit als iemand van de quick fix?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
juist ja. maar focus je dan ajb niet op dat daten alleen zal helpen, want dat is niet zo. en in je eentje kun je je ook goed vermaken
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zie ik eruit als iemand van de quick fix?
Nee. Indien je je niet wilt fixeren op één persoon moet je je ook kunnen openstellen voor andere personen. Dat is heel wat anders.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee serieus.. ik lees dat als je je rot voelt vanwege L. dat jouw oplossing altijd het daten met anderen is, vandaar
ja maar dat doe je toch.. of sluit je andere contacten uit?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee. Indien je je niet wilt fixeren op één persoon moet je je ook kunnen openstellen voor andere personen. Dat is heel wat anders.
Grappigquote:Op zondag 27 maart 2011 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Sarabi; ik moet heel erg aan je denken bij dit filmpje. Jullie hebben wel wat van elkaar weg
en dat liedjewilde ik jaren geleden een cover op maken
naambordjequote:Op zondag 27 maart 2011 16:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Grappig
Alleen vind ik haar wel mooier
Net De Groene Mijl uitgelezen
Denk dat ik nu aan de vier seizoenen van Stephen King ga beginnen
Toch handig zo'n vriendje met veel boeken die ik nog nooit gelezen heb
Oja en vriendlief heeft net ons 'naam'bordje naast de deur opgehangen
Nu is het echt van ons
Doe genoeg dingen met andere vrienden, maar dáár gaat het helemaal niet om.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja maar dat doe je toch.. of sluit je andere contacten uit?
lamaquote:Op zondag 27 maart 2011 16:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe genoeg dingen met andere vrienden, maar dáár gaat het helemaal niet om.
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:00 schreef golfer het volgende:
Weer terug na een ritje Vianen (moeder van B. ligt echt heel slecht te zijn in bed. Is nu echt aflopende xaak.) en via de beurs in Nieuwegein waar we o.a. hele mooie garnalen en kreeften hebben gezien, maar die waren niet om te eten, nu weer terug in het zonovergoten Bloemendaal.
Gelukkig gisteren al mijzelf wat uitgesloofd om pastasaus te maken, dus straks alleen maar nog tagliatelle koken en de saus opwarmen om als avondeten te nuttigen.
Er is genoeg, dus als je trek hebt...quote:Op zondag 27 maart 2011 17:02 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
![]()
eet smakelijk zo. handig dat je niet meer zoveel hoeft te doen. was de beurs leuk?
Ik dacht al: wat ruik ik toch.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:02 schreef FutureFairytale het volgende:
ik loop vertraging ophad allang buiten moeten leren
en ben nog niet gedoucht
Grote kans dat een oud vriendinnetje van mij daar ook rondloopt en die past wel in die omschrijvingquote:Op zondag 27 maart 2011 17:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Er is genoeg, dus als je trek hebt...
Beurs was vooral voor ons grappig om mansen die daar rond liepen te bekijken. Toch wel een heel gemêleerd gezelschap, die reptielen, vissen, hagedissen en insectenliefghebbers.
Bonte stoet van types.
ja dat lijkt me ook. steve irwin types?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Er is genoeg, dus als je trek hebt...
Beurs was vooral voor ons grappig om mansen die daar rond liepen te bekijken. Toch wel een heel gemêleerd gezelschap, die reptielen, vissen, hagedissen en insectenliefghebbers.
Bonte stoet van types.
ja ooh mooi! geen zorgen meer daaroverquote:Op zondag 27 maart 2011 17:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Grote kans dat een oud vriendinnetje van mij daar ook rondloopt en die past wel in die omschrijving
@FFT dankjewelik voel me helemaal happy
+ dat het 'probleem' van vanmiddag ook opgelost is
Maar natuurlijk.quote:
Ook. En mannen met lange baarden en cowboykleding en kinderen met matjes van achter in het haar en heel veel tattoo-types.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:11 schreef FutureFairytale het volgende:
ja dat lijkt me ook. steve irwin types?![]()
Nou om even heel wat anders on ons mind te hebben en omdat we er op de terugweg van mijn moedertje naar huis ong. 10 minuutjes vandaan zatenquote:
Rare beesten zijn het, maar wel mooiquote:Op zondag 27 maart 2011 17:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook nog een kort filmpje met bewegende beestjes (klik door):
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:28 schreef Bluezz het volgende:
Nou om even heel wat anders on ons mind te hebben en omdat we er op de terugweg van mijn moedertje naar huis ong. 10 minuutjes vandaan zatenWe hadden er niet echt voor omgereden maar dit was gewoon even leuk.
MensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent toch niet van steen? Iedereen zou het moeilijk vinden iemand zo te zien, laat staan als het je eigen moeder is
En op een heel andere voet, wat doe je voordat je je nieuwe (natuurstenen) vijzel voor het eerst gebruikt?
Dit is voor het eerst dat het me echt 'raakt'quote:Op zondag 27 maart 2011 17:48 schreef Leintjeuh het volgende:
MensJe bent toch niet van steen? Iedereen zou het moeilijk vinden iemand zo te zien, laat staan als het je eigen moeder is
Staat me een topic over bij. In-oliën ofzo? Of hangt dat weer van het soort steen af?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:48 schreef Leintjeuh het volgende:
En op een heel andere voet, wat doe je voordat je je nieuwe (natuurstenen) vijzel voor het eerst gebruikt?
Bluezz, toch ...quote:Op zondag 27 maart 2011 17:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
MensJe bent toch niet van steen? Iedereen zou het moeilijk vinden iemand zo te zien, laat staan als het je eigen moeder is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wist ik ook pas later...
hier moest ik nog op reageren, vergeten!quote:Op zondag 27 maart 2011 07:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Om gereden? van welke kant kwam je dan? als je van Rdam af komt dan rij je toch altijd over boskoop? of pak je meestal de N11? in dat geval had je de beste optie genomen.. anders had je reeuwijk.. en dan bij bodegraven oprit N11, dan zwammerdam werd je eraf geleid om vervolgens tot aan Alphen via de oude binnendoorweg te rijden, zo rij ik het hele weekend.. gelukkig is het morgen weer allemaal klaar en de N11 weer open![]()
(hoop alleen wel dat ze de oprit N11 naar A12 nog even dichtdoen om de gaten te vullen want die is slecht aan het worden)
das toch niet gek? ze staat super dicht bij je! dikke knuffelquote:Op zondag 27 maart 2011 17:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst dat het me echt 'raakt'
Ik heb nooit zo'n hele sterke goeie band gehad met haar heEn ik weet altijd precies wat ik moet zeggen of vragen als het bewoners of patienten (vreemden dus) zijn, maar nu vond ik het echt lastig.
hoe is jou dat gelukt? wat is je techniek? ik kan het nietquote:Op zondag 27 maart 2011 17:53 schreef borisz het volgende:
Voor het eerst zelf mayonaise gemaakt. Die is lekker.. Nu is die tenminste wat zuurderig
.
Oh jaquote:Op zondag 27 maart 2011 18:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe is jou dat gelukt? wat is je techniek? ik kan het niet
Ja. Die dingen heb ik zwaar gemist vandaag hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 18:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh!
Ik zal mijn cupcakes nog even op de foto zetten!
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou om even heel wat anders on ons mind te hebben en omdat we er op de terugweg van mijn moedertje naar huis ong. 10 minuutjes vandaan zatenWe hadden er niet echt voor omgereden maar dit was gewoon even leuk.
logisch toch? tis toch je moedertje die daar zo ligt en lijdt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ja, sorry, volgende keer!quote:Op zondag 27 maart 2011 18:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Die dingen heb ik zwaar gemist vandaag hoorZo flauw dat je niet ff langs kwam
MAar goed...de cateraar was zo vriendelijk magnums te doneren
![]()
Hooooooooooiquote:
Neequote:Op zondag 27 maart 2011 18:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
HooooooooooiKan ik het vreemde reptiel uit m'n fotoserie bij jou opgeven voor de fotowedstrijd?
Tofquote:Op zondag 27 maart 2011 18:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, sorry, volgende keer!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 maart 2011 18:55 schreef DarkElf het volgende:
ik ben een quiche in elkaar aan het flansen: speltdeegje, en dan met bosui, spekjes, wat room, parmezaanse kaas en mosterd
Okquote:Op zondag 27 maart 2011 18:55 schreef PdeHoog het volgende:
NeeJe moet wachten tot volgend jaar
Als je geluk hebt, jureer ik wel
en ik ben omkoopbaar
![]()
cute!quote:
ach ze zijn mini hequote:Op zondag 27 maart 2011 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
cute!
Maar moet je die allemaal alleen opeten nu?
Geen frietquote:Op zondag 27 maart 2011 19:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ik had een broodje satékroket en een broodje kaassouffle pindasaus. calippo ijsje toe
Ja. Dat langharige, ongeschoren, werkschuwe tuig van tegenwoordig....quote:Op zondag 27 maart 2011 18:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Okwe kwamen ook al gratis binnen, zonder omkoping
Atkins-dieetquote:
Mayo was niet helemaal gelukt. Nog iets te dun. Was nu meer slasausquote:Op zondag 27 maart 2011 18:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe is jou dat gelukt? wat is je techniek? ik kan het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |