ja zeg,....dan kan ik hier 1000 keer fotos lopen posten..want er is altijd wel iemand die er niet is of wasquote:Op zondag 27 maart 2011 00:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of ik was er nieteens![]()
Opnieuw posten dus!
We kunnen ze in de op zettenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja zeg,....dan kan ik hier 1000 keer fotos lopen posten..want er is altijd wel iemand die er niet is of was
Aww toooeeequote:Op zondag 27 maart 2011 00:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja zeg,....dan kan ik hier 1000 keer fotos lopen posten..want er is altijd wel iemand die er niet is of was
Daarvoor hebben ze spoilers uitgevondenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
naaa....liever niet..ik ben nogal verlegen
Dan weet je wat je te doen staatquote:Op zondag 27 maart 2011 00:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja zeg, we gaan geen katten gebruiken in de strijd...dat is oneerlijk
en imagehosting..dan verwijder ik de foto gewoonquote:Op zondag 27 maart 2011 00:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze spoilers uitgevonden
Niet eerlijkquote:Op zondag 27 maart 2011 00:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te doen staat![]()
[ afbeelding ]
Doe nou maar, anders dan is het net als de Red Queen: "Off with it's head!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
en imagehosting..dan verwijder ik de foto gewoon
[..]
Niet eerlijk
Right Click > Save image asquote:Op zondag 27 maart 2011 00:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
en imagehosting..dan verwijder ik de foto gewoon
[..]
Niet eerlijk
we gaan toch niet dreigen hé?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe nou maar, anders dan is het net als de Red Queen: "Off with it's head!
[ afbeelding ]
Nu durf ik al helemaal geen foto meer te plaatsenquote:
Doe dan ook niet zo moeilijk, vrouwmens!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
we gaan toch niet dreigen hé?
[..]
Nu durf ik al helemaal geen foto meer te plaatsen
ach, ik ben moeilijkquote:Op zondag 27 maart 2011 00:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe dan ook niet zo moeilijk, vrouwmens!
Beetje flauw weer, nu al terugkrabbelenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
we gaan toch niet dreigen hé?
[..]
Nu durf ik al helemaal geen foto meer te plaatsen
ik had net de slappe lachquote:
tja, dan mag je mij vergetenquote:
Ja zeg, wie zegt dat ik jullie fokkers wel kan vertrouwenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje flauw weer, nu al terugkrabbelen
Ja, erg flauwquote:Op zondag 27 maart 2011 00:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje flauw weer, nu al terugkrabbelen
Dat je dat nog moet vragen zelfs...quote:Op zondag 27 maart 2011 00:37 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja, dan mag je mij vergeten![]()
![]()
[..]
Ja zeg, wie zegt dat ik jullie fokkers wel kan vertrouwen
Vervelend is niet goedquote:
nee, hup en EZquote:
Vrouwen hequote:Op zondag 27 maart 2011 00:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vervelend is niet goed
Lief is niet goed
Ruw is niet goed
Teder is niet goed
WTF willen ze dan
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind 'm in ieder geval leuk en aanstekelijk!
Dat zeg je nuquote:Op zondag 27 maart 2011 00:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
nou, ja. En ik dacht net, laat ik even sociaal doen en een foto zoeken...
Dat kan alsnog hoor, misschien houden we dan opquote:Op zondag 27 maart 2011 00:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
nou, ja. En ik dacht net, laat ik even sociaal doen en een foto zoeken...
ik zeg dat alleen maar omdat alle vertoonbare foto's op een externe schijf staan..en ik al in bed ligquote:Op zondag 27 maart 2011 00:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeg je nu
Straks is het weer dat we vervelend zijn en dus pech hebben
En dat heb je niet eens voor ons overquote:Op zondag 27 maart 2011 00:45 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik zeg dat alleen maar omdat alle vertoonbare foto's op een externe schijf staan..en ik al in bed lig
Gelijk hebben zequote:
nou ja laat ik zeggen dat ik me voor die foto;s schaamquote:Op zondag 27 maart 2011 00:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat heb je niet eens voor ons over
[..]
Gelijk hebben ze
ik ben verlaten...quote:
Speculeren is andere koek dan speculaas.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:50 schreef S95Sedan het volgende:
We zullen maar niet gaan gokken waarom ze je verlaten hebben he miss
ik zal wel niet leuk genoeg zijnquote:Op zondag 27 maart 2011 00:50 schreef S95Sedan het volgende:
We zullen maar niet gaan speculeren waarom ze je verlaten hebben he miss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |