niet, dat moet je gewoon melden in het topicquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:41 schreef gewoonfaye het volgende:
waar is het vind ik leuk knopje voor dezen muziekjes?
Je mag niet zeggon dat de zon hier weer schijnt bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
niet, dat moet je gewoon melden in het topic
En een apart topic erover maken is ook al niet goedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:44 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Je mag niet zeggon dat de zon hier weer schijnt bijvoorbeeld.
Er is nogal een verschil tussen niet mogen en ongewenst zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:44 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Je mag niet zeggon dat de zon hier weer schijnt bijvoorbeeld.
ze moeten niet zo mopperen vind ik..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen niet mogen en ongewenst zijn.
Gewoon, maak er niet zo'n twitter van, niet te veel geouwehoer (geintje tussendoor mag best) zodat we gewoon 1-2 topics per dag doen en niet 30-40.
Haha wat een koningquote:
Blijft smakeloos.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:53 schreef Patje1987 het volgende:
Haha DJ Adolf is echt een klassieker gewoon.
Ach ik kan er wel om lachen.quote:
Ik dacht dat het DJ Ron wasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:53 schreef Patje1987 het volgende:
Haha DJ Adolf is echt een klassieker gewoon.
Goede plan. Ik ga ook even bazenmuziek opzettenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Deep Purple gaat aan bij mij
Ja die link leg je toch echt zelf, zelfde geldt voor schelden met kanker. Maarja nog 2 min en dan ben ik weerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:57 schreef Driepink het volgende:
eigenlijk ook een hoop morraalridders hierzo, 1x hitler en iedereen is gelijk smakeloos dit dat![]()
iedereen loopt toch ook te grappen om die ramp in japan en alles. waarom niet over die hitler, oke heel veel doden enzo, maar dit klinkt bot maar:
boeiend, wat gebeurd is is gebeurd, verander je toch niets meer aan
Sommige mensen konden Barbara Adolf ook niet waarderenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:57 schreef Driepink het volgende:
eigenlijk ook een hoop morraalridders hierzo, 1x hitler en iedereen is gelijk smakeloos dit dat![]()
iedereen loopt toch ook te grappen om die ramp in japan en alles. waarom niet over die hitler, oke heel veel doden enzo, maar dit klinkt bot maar:
Omdat hitler op een heel ander niveau zit. Die kerel heeft het bijna voor elkaar gekregen om een heel volk uit te roeien.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:57 schreef Driepink het volgende:
en barbara streissadquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sommige mensen konden Barbara Adolf ook niet waarderen
Voor Japangrappen is het nog een beetje te vroegquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:58 schreef djkoelkast het volgende:
Ik maak ook geen Japangrappen en ik scheld ook niet met ziektes.
ik las in de krant over japan, de afgelopen 200 jaar dmv aarbevingen ook bijna totaal 1m mensen doodquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Omdat hitler op een heel ander niveau zit. Die kerel heeft het bijna voor elkaar gekregen om een heel volk uit te roeien.
In VDJ opnemen en dat afspelen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:00 schreef dockx het volgende:
Ik kan ik te weten komen in vdj 7 of mijn mic werkt te ja of nee?
Bij record, record audioquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:00 schreef dockx het volgende:
Ik kan ik te weten komen in vdj 7 of mijn mic werkt te ja of nee?
Dat geloof ik goed dat er zoveel dood zijn gewoon door aardbevingen ed., maar het is toch anders dan met Hitler. Aardbevingen zijn niet echt dingen die je kunt tegenhouden, misschien was dat met Hitler ook wel het geval, maar daar stierven mensen om hele andere redenen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik las in de krant over japan, de afgelopen 200 jaar dmv aarbevingen ook bijna totaal 1m mensen dood![]()
en ja hitler was gek, maar wie is er gekker, hitler, of de mensen die hem geloofden/naar hem luisterden enzo?
Hitler zelf, de mensen die naar hem luisterden waren werkloos, hadden geen geld en waren de hoop kwijt door het verlies van de eerste wereldoorlogquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik las in de krant over japan, de afgelopen 200 jaar dmv aarbevingen ook bijna totaal 1m mensen dood![]()
en ja hitler was gek, maar wie is er gekker, hitler, of de mensen die hem geloofden/naar hem luisterden enzo?
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
Gelijkt minder leuk in het topic
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
Gelijkt minder leuk in het topic
Nu niet meerquote:
als je dat wil horen luister je het toch zelf. Lijkt mij logisch dat iets wat aanstootgevend kan zijn niet gedraaid hoort te worden. Respect tonen voor anderen en niet bam hitler in je oor.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:08 schreef Driepink het volgende:
alsnog, dat hele hitler gebeuren, het is geweest.. doe je niets meer aan..
dat zoiets nou niet eens op een internet radio kan worden gedraaid vind ik echt te gek voor woorden..
Just Lovelyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Dank uquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs he!
zoals ik dus al zei: moraalriddersquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je dat wil horen luister je het toch zelf. Lijkt mij logisch dat iets wat aanstootgevend kan zijn niet gedraaid hoort te worden. Respect tonen voor anderen en niet bam hitler in je oor.
oh leek mij meer iets van standaard normen en waarden maar zal aan mij liggenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
zoals ik dus al zei: moraalridders
Sinds wanneer is het hier dan wel ontopic?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik vind het hier aardig offtopic gaan
Sinds de laatste 10 posts van het vorige topicquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het hier dan wel ontopic?
gelukkig vroeg niemand ernaarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat is eigenlijk het algemene topic hier? Muziek?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sinds de laatste 10 posts van het vorige topic
Dat heb ik me altijd al afgevraagd. Ik denk dat je constant over de dj moet praten? of over de muziek die hij draait.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het algemene topic hier? Muziek?
quote:
Ja ergens wist ik dat.. succes he?!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Gefeliciteerd LL![]()
Ik moet maandag afrijden
Mag dat niet meer?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:19 schreef quaas het volgende:
[..]
Dat heb ik me altijd al afgevraagd. Ik denk dat je constant over de dj moet praten? of over de muziek die hij draait.
Thnxquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ergens wist ik dat.. succes he?!
Promopoly, heb jij al wat ervaringen met wat lentebokken van dit jaar en zo ja welke zijn aan te raden?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs he!
Die van grolsch is wel lekkerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Promopoly, heb jij al wat ervaringen met wat lentebokken van dit jaar en zo ja welke zijn aan te raden?
Grolsch Lentebock is de beste.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Promopoly, heb jij al wat ervaringen met wat lentebokken van dit jaar en zo ja welke zijn aan te raden?
Jij bent mijn grote voorbeeld!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:25 schreef Ragboer het volgende:
Met bier vergeet ik mijn problemen
het zal deze met een fijn gevoel wegnemen
bier is mijn vriend
ik ben bij als het weer wordt opgediend
bier is baas
soms voel ik mij daarna een dwaas
met bier voel ik mij oppermachtig
is dat niet prachtig
op een gegeven moment ben ik dronken
en in de maatschappij afgezonken
ik ben een alcoholist
tot in mijn lijkkist
Dood.
Tekenplaat?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:25 schreef Samzz het volgende:
Tijd voor een goed muziekje bij het kleuren
oke ik duim voor jequote:
Ik reed om 8 uurquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat zijn de betere tijden om af te rijden. Precies na de spits
Iddquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat zijn de betere tijden om af te rijden. Precies na de spits
Ik ben een mooie kleurplaat aan het maken met krijtjesquote:
Aww schatjen toch, het komt goed hoor.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:25 schreef Ragboer het volgende:
Met bier vergeet ik mijn problemen
het zal deze met een fijn gevoel wegnemen
bier is mijn vriend
ik ben bij als het weer wordt opgediend
bier is baas
soms voel ik mij daarna een dwaas
met bier voel ik mij oppermachtig
is dat niet prachtig
op een gegeven moment ben ik dronken
en in de maatschappij afgezonken
ik ben een alcoholist
tot in mijn lijkkist
Dood.
Ik ook. Ik heb vooral stilgestaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke ik duim voor je![]()
[..]
Ik reed om 8 uur![]()
Jij bent mijn nieuwe heltquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een mooie kleurplaat aan het maken met krijtjes
Picsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel binnen de lijntjes hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat kleurplaten teringbaas zijn en met krijtjes is het al helemaal epischquote:
En ze is gewoon lekkerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Omdat kleurplaten teringbaas zijn en met krijtjes is het al helemaal episch
In het Creabea topic van Fokquote:
Dat is dus een beetje mijn punt. Wat wordt hier gezien als ontopic?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:30 schreef djkoelkast het volgende:
Het mag heus eens offtopic, maar de afgelopen 20 topics waren 90% offtopic, beetje te. Ik denk dat dat het punt is.
* Spouwerranger zoeken gaat naar kleurplaatquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het Creabea topic van FokEr zit daar alleen nog geen kleur op.
Radio. Lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is dus een beetje mijn punt. Wat wordt hier gezien als ontopic?
Onzin Radio bv.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Radio, muziek, dj's, verzoekjes.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je hebt m'n tekeningen toch gezien?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb geen idee hoe jouw kleur skills zijn.
Hm, oke. Op zich vrij breedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Radio, muziek, dj's, verzoekjes.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dus niet: ik ga eten, de zon schijnt, ik heb een nieuwe highscore in GH etc.
Ookal wordt dat constant geplaatst.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dus niet: ik ga eten, de zon schijnt, ik heb een nieuwe highscore in GH etc.
Ja, dat snapte ik al. Dat soort dingen deed ik sowieso al niet meer.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Klopt.
Oke ik heb weer een hoop gemist..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou en DAT is het bewaar van de mods, snap je.
En de mods doen er vrij weinig aan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou en DAT is het bewaar van de mods, snap je.
Nee hoor, dat is al vanaf het begin zo, maar wij doen het nooit. En nu zijn ze op het punt dat ze het zat beginnen te worden en de reeks wordt bedreigd. Er zijn helaas mensen die dat maar al te leuk vinden, dus als iedereen zich wat meer gedraagt is dat niet aan de orde.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke ik heb weer een hoop gemist..
Ah nahja zelfs dat wist ik niet eens...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is al vanaf het begin zo, maar wij doen het nooit. En nu zijn ze op het punt dat ze het zat beginnen te worden en de reeks wordt bedreigd. Er zijn helaas mensen die dat maar al te leuk vinden, dus als iedereen zich wat meer gedraagt is dat niet aan de orde.
Werksequote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:38 schreef Beatles het volgende:
Succes met de radio etc. Ik ga jullie verlaten, werken moet ook.
Op zich redelijk logisch tochquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah nahja zelfs dat wist ik niet eens...
Tijdje terug toen SWJ nog mod was, kwam het ook aan bod.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah nahja zelfs dat wist ik niet eens...
Maar hoe weet je dan of iemand weg gaat of niet?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is al vanaf het begin zo, maar wij doen het nooit. En nu zijn ze op het punt dat ze het zat beginnen te worden en de reeks wordt bedreigd. Er zijn helaas mensen die dat maar al te leuk vinden, dus als iedereen zich wat meer gedraagt is dat niet aan de orde.
dan reageert diegene niet meerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:40 schreef quaas het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan of iemand weg gaat of niet?
Dat mocht sowieso niet. Iedereen doet het gewoonquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:41 schreef Beatles het volgende:
[..]
Oh mag je ook geen gedag meer zeggen?
Op zich geen slecht planquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:41 schreef djkoelkast het volgende:
Eigenlijk is het simpel: het is hier geen chatbox. Als daar behoefte aan is dan maken we een chatbox en dan wordt er in de topics enkel nog het hoognodige ontopic gecommuniceerd.
O ok ok! Duidelijk ditquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat mocht sowieso niet. Iedereen doet het gewoon
Kan je niet op onz-radio.nl een chatbox maken? Sinds jij de beheerder bent. of ben jij dat niet?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:41 schreef djkoelkast het volgende:
Eigenlijk is het simpel: het is hier geen chatbox. Als daar behoefte aan is dan maken we een chatbox en dan wordt er in de topics enkel nog het hoognodige ontopic gecommuniceerd.
Patje1987 draait nu, volgens het rooster Hardstyle/trance en is totaal niet verplicht om verzoekjes te draaien. Zeker als je iets van AC/DC wilt horen geef ik je een kleine kans.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:41 schreef Samzz het volgende:
Is dit trouwens het trance uurtje (of hoe het ook heet), of mag ik ook andere soorten muziek aanvragen?
Ik beheer onzinradio.nl en ik ga kijken wat ik kan doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:43 schreef quaas het volgende:
[..]
Kan je niet op onz-radio.nl een chatbox maken? Sinds jij de beheerder bent. of ben jij dat niet?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik beheer onzinradio.nl en ik ga kijken wat ik kan doen
Nee, oke. Dan kom ik later wel met m'n verzoekjesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Patje1987 draait nu, volgens het rooster Hardstyle/trance en is totaal niet verplicht om verzoekjes te draaien. Zeker als je iets van AC/DC wilt horen geef ik je een kleine kans.
Die hoort niet in reeksen, die is er 300 topics geleden al uit gehaaldquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:43 schreef Driepink het volgende:
zo te zien is die mooie banner in de OP inmiddels ook weggehaald..
Dat zou wel baas zijn inderdaadquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dan een dubbel frame, zodat het topic ook half in beeld is ofzo, dat is wel tof.
Oke. Ik denk namelijk niet dat je het echt kan tegenhouden... Tenminste, niet in een topic waar relatief veel mensen posten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het wordt tot op bepaalde hoogte gedoogd, maar liever niet.
ohquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die hoort niet in reeksen, die is er 300 topics geleden al uit gehaald
Nou, bij deze danquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Patje1987 draait nu, volgens het rooster Hardstyle/trance en is totaal niet verplicht om verzoekjes te draaien. Zeker als je iets van AC/DC wilt horen geef ik je een kleine kans.
Dan mag je zeker niet even in de source van Fok! forum auto-update functie kijken?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik beheer onzinradio.nl en ik ga kijken wat ik kan doen
Ben jij eigenlijk van plan na 23.00 te draaien Koelkast? Of tussen zes en negen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die hoort niet in reeksen, die is er 300 topics geleden al uit gehaald
Je post hier dus je internet werkt wel degelijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:48 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik moet echt huilen, heel het internet werkt niet meer. Help. Ik wil luisteren maar wat moet ik doen?
Je luistert niet via VLC/winamp oid?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:48 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik moet echt huilen, heel het internet werkt niet meer. Help. Ik wil luisteren maar wat moet ik doen?
Zit op mn mobiel, maar WiFi van thuis is overledenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je post hier dus je internet werkt wel degelijk
Not true.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
ohmaar helemaal in het begin, toen de site werd ontwikkeld was er toch al sprake van een chatbox op de site? maar toen waren er mensen op tegen, waaronder jij, omdat anders niemand meer op Fok zat..
Na 23u wel denk ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk van plan na 23.00 te draaien Koelkast? Of tussen zes en negen?
Heb je al geprobeerd om de kabel er opnieuw in te steken. Werkt hier meestal welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zit op mn mobiel, maar WiFi van thuis is overleden
Al snap ik niet waarom men per se in dit topic moet blijven als SC toch niet is toegestaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
so true bedoel je, ik herinner me dit nog anders aardig goed..
Probeer nu de kabel, maar hij blijft bij identificeren hangenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om de kabel er opnieuw in te steken. Werkt hier meestal wel
oh, daar heb ik geen last van.. maar inderdaad, waarom per se hier, oke hier is het begonnen, maar als ze moeilijk gaan doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Al snap ik niet waarom men per se in dit topic moet blijven als SC toch niet is toegestaan.
Ik moet wel toegeven dat mijn PC retelangzaam wordt van tinychat soms.. dus een chatbox zou leuk zijn.
Ja tof nummerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:56 schreef mc-Piel het volgende:
Hoe vind je hem pat? Voor een amateur?
Probeer dit eens met je computer. Je moet even in je computer zoeken op 'cmd.exe' en dan dit invoeren: ipconfig/restart. Misschien dat helpt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Probeer nu de kabel, maar hij blijft bij identificeren hangen
Ja, mijn riekwestquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Heb het modem uitgezet en weer aan, het lijkt te werken. Heb ik nog wat leuks gemist?
De Tinychat is alweer afgelopen..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Heb het modem uitgezet en weer aan, het lijkt te werken. Heb ik nog wat leuks gemist?
Nope. Je herinnert je het verkeerd en ik heb geen zin het uit te leggen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
so true bedoel je, ik herinner me dit nog anders aardig goed..
Was er een tinychat dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
De Tinychat is alweer afgelopen..
Ik ben bezig met een "eigen" chat.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:57 schreef Zokunen het volgende:
Ik weet niet of het mogelijk is om dit topic in apart frame op een site te zetten maar een iRC venstertje is zo "gemaakt". Als je die site dan koppelt aan http://onzradio.trooperz.nl/forum.php is het in theorie erg eenvoudig.
En mijn internet werkt weerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
De Tinychat is alweer afgelopen..
ga nou niet zo beginnen, ik herinner me anders nog hartstikke goed dat een van de concepten een frontpage was met een chatbox die het halve venster zou opvullen. Een beetje zoals tinychat, en aardig wat mensen waren ertegen omdat er anders niemand meer op het forum zou posten, waarom jij.. ga nou niet lopen verkondigen dat ik het mis heb, want ik weet gewoon voor 100% zeker dat ik het in dit geval goed heb.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nope. Je herinnert je het verkeerd en ik heb geen zin het uit te leggen.
Zit wel iets in, maar niet zoals jij het zegt.
Frontliner - Discorecordquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:00 schreef Driepink het volgende:
trouwens, hoe heet dit nummer, ik luister op het moment via de webplayer.. daar word het niet in weergeven (logisch)
As in een IRCd opzetten of via een andere manier? (shoutbox achtig iets bijvoorbeeld)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een "eigen" chat.
Ik heb me nooit met de site zelf bemoeid, dus dit is sowieso niet waar.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
ga nou niet zo beginnen, ik herinner me anders nog hartstikke goed dat een van de concepten een frontpage was met een chatbox die het halve venster zou opvullen. Een beetje zoals tinychat, en aardig wat mensen waren ertegen omdat er anders niemand meer op het forum zou posten, waarom jij.. ga nou niet lopen verkondigen dat ik het mis heb, want ik weet gewoon voor 100% zeker dat ik het in dit geval goed heb.
Ohh van een maat van Pielquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
de vorige bedoel ik, met die mooie hoge geluidjes
http://www.onzinradio.nl/stat/ en dan song historyquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
de vorige bedoel ik, met die mooie hoge geluidjes
Teregten. IRCquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb me nooit met de site zelf bemoeid, dus dit is sowieso niet waar.
Ik was tegen IRC en dat ben ik nog steeds.
Davenition - Regretsquote:
ik zei toch ook alleen dat je erop tegen was? of begin ik nou gek te wordenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb me nooit met de site zelf bemoeid, dus dit is sowieso niet waar.
Ik was tegen IRC en dat ben ik nog steeds.
Niet vanwege het topic, dat was alleen tijdens de marathon. Ik denk dat je een stukje context mist.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik zei toch ook alleen dat je erop tegen was? of begin ik nou gek te worden
marathon? ik bedoel veeeeeel eerder man! echt toen de site er nog niet eens was!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet vanwege het topic, dat was alleen tijdens de marathon. Ik denk dat je een stukje context mist.
Maar punt is nu: we mogen niet meer zo offtopic, dus de topics moeten ontopic, oplossing: een klein venstertje hier onder maken waarin we kunnen chatten.
modjes willen het liefst de touwtjes in handen hebben.. door deze waarschuwing laten ze weer even zien wie de baas is..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:05 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom mogen we eigenlijk niet offtopic? Is dat nou zo slecht?
fijne muziek trouwens
Deze..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
modjes willen het liefst de touwtjes in handen hebben.. door deze waarschuwing laten ze weer even zien wie de baas is..
En terecht! Iemand moet de baas zijn en de regels controleren.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
modjes willen het liefst de touwtjes in handen hebben.. door deze waarschuwing laten ze weer even zien wie de baas is..
ja nee. Ff serieusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja maar het ging er gewoon normaal aan toe, uit het niets kwam myraela oppeens mopperenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De modjes waarschuwen zo gauw het te gortig wordt. Ik vind dat een goed ding
Toen was ik er ook nog niet hoor.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
marathon? ik bedoel veeeeeel eerder man! echt toen de site er nog niet eens was!
Ja zag het, maar de posts die ze quote, incl 1 van mij waren off topicquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja maar het ging er gewoon normaal aan toe, uit het niets kwam myraela oppeens mopperen
iedereen post offtopic!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja zag het, maar de posts die ze quote, incl 1 van mij waren off topic
ik ga een betoog maken waarom wij hier offtopic mogen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
iedereen post offtopic!
na een waarschuwing gaat het 1 tot 3 topics goed en daarna is het weer een drama,en dan begint het weer overnieuw..
klopt en dat gaat goed toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
iedereen post offtopic!
na een waarschuwing gaat het 1 tot 3 topics goed en daarna is het weer een drama,en dan begint het weer overnieuw..
waste of time.. ze accepteren sinds een paar tubgirl incidenten toch geen SC meer in ONZquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik ga een betoog maken waarom wij hier offtopic mogen.
Ajax chat?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:12 schreef djkoelkast het volgende:
Probeer dit eens, allereerste alphatest hoor
www.onzinradio.nl/sc
kan die niet aan de zijkant, eronder is zo irritant. en hoe log ik in?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:12 schreef djkoelkast het volgende:
www.onzinradio.nl/sc
Ow... ik dacht al.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is de programmeertaal, niet het voetbalteam.
Usernaam, geen pass.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
kan die niet aan de zijkant, eronder is zo irritant. en hoe log ik in?
- gelukt!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:12 schreef djkoelkast het volgende:
www.onzinradio.nl/sc
oh ja, die zie ik dus maar voor de helftquote:
Gewoon topic openen ipv de sc linkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ja, die zie ik dus maar voor de helft
Is mijn naam niet eens geldig ?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon topic openen ipv de sc link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |