niet, dat moet je gewoon melden in het topicquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:41 schreef gewoonfaye het volgende:
waar is het vind ik leuk knopje voor dezen muziekjes?
Je mag niet zeggon dat de zon hier weer schijnt bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
niet, dat moet je gewoon melden in het topic
En een apart topic erover maken is ook al niet goedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:44 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Je mag niet zeggon dat de zon hier weer schijnt bijvoorbeeld.
Er is nogal een verschil tussen niet mogen en ongewenst zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:44 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Je mag niet zeggon dat de zon hier weer schijnt bijvoorbeeld.
ze moeten niet zo mopperen vind ik..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen niet mogen en ongewenst zijn.
Gewoon, maak er niet zo'n twitter van, niet te veel geouwehoer (geintje tussendoor mag best) zodat we gewoon 1-2 topics per dag doen en niet 30-40.
Haha wat een koningquote:
Blijft smakeloos.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:53 schreef Patje1987 het volgende:
Haha DJ Adolf is echt een klassieker gewoon.
Ach ik kan er wel om lachen.quote:
Ik dacht dat het DJ Ron wasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:53 schreef Patje1987 het volgende:
Haha DJ Adolf is echt een klassieker gewoon.
Goede plan. Ik ga ook even bazenmuziek opzettenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Deep Purple gaat aan bij mij
Ja die link leg je toch echt zelf, zelfde geldt voor schelden met kanker. Maarja nog 2 min en dan ben ik weerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:57 schreef Driepink het volgende:
eigenlijk ook een hoop morraalridders hierzo, 1x hitler en iedereen is gelijk smakeloos dit dat![]()
iedereen loopt toch ook te grappen om die ramp in japan en alles. waarom niet over die hitler, oke heel veel doden enzo, maar dit klinkt bot maar:
boeiend, wat gebeurd is is gebeurd, verander je toch niets meer aan
Sommige mensen konden Barbara Adolf ook niet waarderenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:57 schreef Driepink het volgende:
eigenlijk ook een hoop morraalridders hierzo, 1x hitler en iedereen is gelijk smakeloos dit dat![]()
iedereen loopt toch ook te grappen om die ramp in japan en alles. waarom niet over die hitler, oke heel veel doden enzo, maar dit klinkt bot maar:
Omdat hitler op een heel ander niveau zit. Die kerel heeft het bijna voor elkaar gekregen om een heel volk uit te roeien.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:57 schreef Driepink het volgende:
en barbara streissadquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sommige mensen konden Barbara Adolf ook niet waarderen
Voor Japangrappen is het nog een beetje te vroegquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:58 schreef djkoelkast het volgende:
Ik maak ook geen Japangrappen en ik scheld ook niet met ziektes.
ik las in de krant over japan, de afgelopen 200 jaar dmv aarbevingen ook bijna totaal 1m mensen doodquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Omdat hitler op een heel ander niveau zit. Die kerel heeft het bijna voor elkaar gekregen om een heel volk uit te roeien.
In VDJ opnemen en dat afspelen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:00 schreef dockx het volgende:
Ik kan ik te weten komen in vdj 7 of mijn mic werkt te ja of nee?
Bij record, record audioquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:00 schreef dockx het volgende:
Ik kan ik te weten komen in vdj 7 of mijn mic werkt te ja of nee?
Dat geloof ik goed dat er zoveel dood zijn gewoon door aardbevingen ed., maar het is toch anders dan met Hitler. Aardbevingen zijn niet echt dingen die je kunt tegenhouden, misschien was dat met Hitler ook wel het geval, maar daar stierven mensen om hele andere redenen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik las in de krant over japan, de afgelopen 200 jaar dmv aarbevingen ook bijna totaal 1m mensen dood![]()
en ja hitler was gek, maar wie is er gekker, hitler, of de mensen die hem geloofden/naar hem luisterden enzo?
Hitler zelf, de mensen die naar hem luisterden waren werkloos, hadden geen geld en waren de hoop kwijt door het verlies van de eerste wereldoorlogquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik las in de krant over japan, de afgelopen 200 jaar dmv aarbevingen ook bijna totaal 1m mensen dood![]()
en ja hitler was gek, maar wie is er gekker, hitler, of de mensen die hem geloofden/naar hem luisterden enzo?
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
Gelijkt minder leuk in het topic
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
Gelijkt minder leuk in het topic
Nu niet meerquote:
als je dat wil horen luister je het toch zelf. Lijkt mij logisch dat iets wat aanstootgevend kan zijn niet gedraaid hoort te worden. Respect tonen voor anderen en niet bam hitler in je oor.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:08 schreef Driepink het volgende:
alsnog, dat hele hitler gebeuren, het is geweest.. doe je niets meer aan..
dat zoiets nou niet eens op een internet radio kan worden gedraaid vind ik echt te gek voor woorden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |