Yupz, ik ook.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:08 schreef planethugo het volgende:
nope, denk dat ik het net als bij S1 opspaar
Nouja...quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:44 schreef drumstickNL het volgende:
Jep, ik zou daar dan ook beginnen. Je mist namelijk niet erg veel qua verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:07 schreef ems. het volgende:
[..]
Nouja...True maar om daar een heel seizoen voor terug te kijken.. de huidige episodes zijn veel beter en ik ben benieuwd of dat zich doorzet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar seizoen 3 ga ik toch wel kijken
Dat gevoel had ik ook ja. Vond het tweede seizoen beduidend minder dan de eerste.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:32 schreef Waaghals het volgende:
Ik vind het een mooie serie. Al had ik het idee dat het budget wat was teruggeschroefd in seizoen 2.
Maar dat kan aan mij liggen.
.. - season 03 begint binnenkort. Ik had persoonlijk niet verwacht dat deze serie een 3e seizoen zou krijgen maar ik ben benieuwd!quote:» Er is al 272 dagen niet in dit topic gepost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |