SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: SST site.quote:Later liggen Monique en Maik op bed. Monique vraagt aan Maik waarom hij littekens heeft op zijn borst. Ze vraagt of dat zijn geheim is. Hij mag daar niets over zeggen, zegt hij met een lach. Monique zegt dat ze zijn geheim heeft geraden, zonder zijn hulp. Alhoewel, hij heeft ooit eens gezegd dat je zijn geheim gewoon kan zien.
heb het niet zelf meegekregen, maar dit werd wel al in 1 vd Cossen vermeld.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:10 schreef beequeen het volgende:
Klopt dit verhaal? Ik heb vannacht niet gekeken.
[..]
Bron: SST site.
Oke, thanx.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:11 schreef danilel het volgende:
heb het niet zelf meegekregen, maar dit werd wel al in 1 vd Cossen vermeld.
En dan is het waarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:11 schreef danilel het volgende:
[..]
heb het niet zelf meegekregen, maar dit werd wel al in 1 vd Cossen vermeld.
DGK2 anders laat maar zitten...en niet alleen voor het rellen. Kan zo 20 dingen noemen waarom DGK veel leuker was voor de kijker en zeker voor de streamer.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:12 schreef Flashbox het volgende:
Als er ooit nog een SSTNL2 komt mogen ze er wel twee revaliserende bendes in zetten, want ik gelooft niet dat er anders nog iemand naar zal gaan kijken op deze manier.
In Frankrijk en Portual zijn al meerdere seizoenen geweest, lijkt me sterk dat dat komt door bank en bed hangen.
Net5 trekt heel het concept uit zijn verband en verpest het om nog eens een RLS te maken.
Is nu aan het roddelen met Jo en Flop!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:15 schreef danilel het volgende:
Jo is Gerard ook aan het bekstekken....ze gaat zich steeds meer aan kleine dingetjes van Geer irriteren.....
Ja, valt me ook tegen van mootjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:17 schreef danilel het volgende:
en mo trekt tov flip haar keutel in, dat hij haar bedreigd heeft met nomis...........
Mo dendert echt van het laddertje bij mij........jammer
Oh, dat was bij mij al gebeurd hoor.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:17 schreef danilel het volgende:
en mo trekt tov flip haar keutel in, dat hij haar bedreigd heeft met nomis...........
Mo denkt dat ze veiliger is bij Flop. Zij weet dat Geer te populair is en er dus als 1e uit moet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:17 schreef danilel het volgende:
bij mij gisteren ook al, tijdens dat gesprek waarin Karim het voor haar opnam, maar zij haar mond niet opendeed........quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, dat was bij mij al gebeurd hoor.
Dus dat!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:19 schreef danilel het volgende:
bij mij gisteren ook al, tijdens dat gesprek waarin Karim het voor haar opnam, maar zij haar mond niet opendeed........
en nog iets..veel mensen hebben het over het niet dpouchen..maar hoe veel mensen zitten hier niet tot 5 uur in de nacht en zijn er weer om 8 uur...zonder koffie en gedouched te hebben om naar te streams te kijken???quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:22 schreef trollie67 het volgende:
zijn rare mensen daar zo..laten we eerlijk zijn..het gaat hier vaak om aafke die puisten uitknijpt...maar kijk je eens rond irl...in het verkeer...90 procent zit bij een stoplicht in de neus te peuteren..gaapt of is aan het vreten en drinken..kijk eens op een feestje hoe veel mensen daar op het eten anvallen als of ze dagen niets hebben gehad,,ik hoorde het laatst nog iemand zeggen in de supermarkt:ik ben zondag op een verjaardag dus ik hoef niet te koken...ik vind dit wel erg../
maar dit zijn mensen van rond de 20 jaar...die volgens mij van mama weren bekookt en voor de rest niets te moeten doen...is belachelijk...ik snap de keuze van de programmamakers helemaal niet...want ipv een irritatiebron zijn er 4
arnie,,,............................................................quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hier dus verder:
[COS #739] Omdat niemand het doet
Trollie.......................................................quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:31 schreef trollie67 het volgende:
[..]
arnie,,,............................................................
ik hoop dat je liters overgeeftquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Trollie.......................................................
Is er een probleem?quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:21 schreef Flashbox het volgende:
Ik eis nu op alle 4 de streams zo'n ding
nee hoor..maar voor je havo opleiding doe je erg lullig..oftewel..niet toerekeningsvatbaarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is er een probleem?
In dat geval;
[..]
Ach ja, zolang jij maar lekker slaapt hèquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:36 schreef trollie67 het volgende:
[..]
nee hoor..maar voor je havo opleiding doe je erg lullig..oftewel..niet toerekeningsvatbaar
neee ik werk op zaterdag en was al 5 uur uit huis...jij??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ach ja, zolang jij maar lekker slaapt hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |