Het is nog best frisjes ja. Morgen wordt het gelukkig ook weer wat warmer. Maar nog niet zo warm als eerder deze week.quote:
en toch blijf ik optimistisch met mn zomerjasjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is nog best frisjes ja. Morgen wordt het gelukkig ook weer wat warmer. Maar nog niet zo warm als eerder deze week.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb je lente thee van pickwick? of is het van een theewinkel?
[..]
![]()
Prince of Persia, the sand of time.quote:
Het is zaterdag, dan moet je daar gewoon aan toegeven. Op elke andere dag van de week ook, trouwens.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb ineens onwijze zin in kroketdas stom haha
aaah niet huilequote:
er zijn weinig nieuwe meerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
![]()
Prince of
[..]
Prince of Persia, the sand of time.
1 van de weinige adventures die ik rijk ben
* Crazy-M gaat weer op zoek naar nieuwe
Had ik gisteren nacht ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb ineens onwijze zin in kroketdas stom haha
ben bijna bij vriendje, zal er ook een voor hem meenemenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is zaterdag, dan moet je daar gewoon aan toegeven. Op elke andere dag van de week ook, trouwens.
Lees: Hem medeplichtig maken zodat hij niet tegen jou aan begint te zeurenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben bijna bij vriendje, zal er ook een voor hem meenemenlief vriendinnetje als ik ben haha
Dat zou ik wel doen ja, keilief!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben bijna bij vriendje, zal er ook een voor hem meenemenlief vriendinnetje als ik ben haha
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees: Hem medeplichtig maken zodat hij niet tegen jou aan begint te zeuren
Van een theewinkel.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb je lente thee van pickwick? of is het van een theewinkel?
Nee hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij kan echt van alles wat negatiefs maken he
Om volledig te zijn: een Koffie & Theewinkel in Haarlem. MPG moeten we er maar niet mee naartoe nemen, want die gaat die kilo's koffiebonen in de winkel opetenquote:
OMNOMNOM!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Om volledig te zijn: een Koffie & Theewinkel in Haarlem. MPG moeten we er maar niet mee naartoe nemen, want die gaat die kilo's koffiebonen in de winkel opeten.
Ze zijn niet allemaal zo slecht als je denkt hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoorIk weet gewoon hoe vrouwen denken
oeh tofquote:
Nou maar de meeste welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ze zijn niet allemaal zo slecht als je denkt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |