Die heb ik ook op msn. (H)quote:
Geen zin om te luisteren, ook omdat patje niet wilt skijpen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:05 schreef djkoelkast het volgende:
Gelukkig is het gezellig op de radio.
Hoi vriend.quote:
Ikke nie. Ben al me FOK! smilies kwijtquote:
je bent nooit op de skijps.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb jou niet op msn maar alleen op skaaip
Ik heb een .rar met de smileys.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ikke nie. Ben al me FOK! smilies kwijtNiemand heeft zu
Worden ze vet lelijk. Iemand op msn moet ze gewoon doorsturenquote:
Neeeheeeee, ze zijn dan niet vet lelijk. deze zijn goed. Deze blijven mooi.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Worden ze vet lelijk. Iemand op msn moet ze gewoon doorsturen
Stuur maar doorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Neeeheeeee, ze zijn dan niet vet lelijk. deze zijn goed. Deze blijven mooi.
Oke.quote:
Binnenkort, als de frituur weer aangaat.quote:
http://rapidshare.com/files/454476668/Emoticons.rarquote:
Moet nieuwe man, had gevecht met Marokkanen, maakte 1 mijn Lonsdale nektastje kapot met een mes.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:11 schreef bularax het volgende:
Waarom doe je niet je nektasje om? ben je skeer geworden de bro's van de straat wachten op je
Weet je, ik zit serieus te twijfelen of ik er heen ga. Want, misschien zijn ze niet thuis of er zijn andere mensen en dan moet ik sociaal zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:11 schreef Groenepannekoek het volgende:
je opa en oma zijn ook niet thuis, net geweest verveelde me ook
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
En dan kom je zo bij je oma en opa en dan zijn ze gewoon dood whehehe
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
En dan kom je zo bij je oma en opa en dan zijn ze gewoon dood whehehe
Geen leuke opmerking hè? Denk daar maar eens over na wanneer je weer als een maloot met kanker loopt te gooien.quote:
Nou, weet je wat het grappige is. Ze hebben gister jouw opa en oma aangereden.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Geen leuke opmerking hè? Denk daar maar eens over na wanneer je weer als een maloot met kanker loopt te gooien.
Die zijn al jaren doodquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nou, weet je wat het grappige is. Ze hebben gister jouw opa en oma aangereden.
Dat hebben jouw ouders je altijd verteld. Maar je ouders wilde gewoon niet dat je opa en oma met zoeen raar gemuteerd kut kind in aanraking kwamen.quote:
aaaight deze man.quote:
niemand gaat je missenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:21 schreef Renesite het volgende:
Zucht.. exact de reden dat ONZ dus inderdaad grafkut is. Hoiie
Ik toch niet?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:21 schreef Renesite het volgende:
Zucht.. exact de reden dat ONZ dus inderdaad grafkut is. Hoiie
Hou maar op.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:20 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat hebben jouw ouders je altijd verteld. Maar je ouders wilde gewoon niet dat je opa en oma met zoeen raar gemuteerd kut kind in aanraking kwamen.
Haha, je kan het niet winnen van mij!quote:
You can't fight stupidityquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:24 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Haha, je kan het niet winnen van mij!
Meldt je dan wel even aan op mijn fan hyves?
http://porsjen1.hyves.nl/
Lul niet, je wilt gewoon niet dat ik te weten krijg hoe je lelijk rotkop eruit ziet...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
You can't fight stupidity
En ik zou me graag willen aanmelden maar ik heb geen hyves want hyves =
kedoeiquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
* ikbennieuwopfok verlaat het topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |