hoiquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:47 schreef Laysa het volgende:
Ow de i vergeten...als dr een Modje langs komt, wil deze dat dan ff fixen...dank!
Daar ben ik veel te laf voorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel duidelijk maar netjes vertelt waar hij die scanner kon stopppen? toch?
Assertiviteitstraining van Laysaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
De volgende keer gaan we wel samen boodschappen doen
Je hoort je eigen mensen te backuppenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waarom nou weer teleurgesteld Laysa?![]()
Zelfs Dk leert nog elke dag bijquote:
Ja, lekker handscannen!quote:
Zonder scannen gaat het nog sneller!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:14 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik ook, ideaal! Makkelijk de spullen gelijk in je tas stoppen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:25 schreef Rituals het volgende:
Ik was net bij de AH XL met de zelfscanners. Komt er een man naar me toe en zegt tegen mij 'even scannen hoor' terwijl hij dat apparaat op me richt.![]()
![]()
![]()
Twee tellen later: 'Zooo, dat is ook niet duur'![]()
Swarmahoer is vrijwilligerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De vraag is test je eerst alles zelf?
jij? met je onopvallende uiterlijk?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
Blijkbaar ben ik niet te vertrouwen, want bij mij ging het rode alarm licht aan en ik kreeg een controle scan, zojuist.Ik zie er gewoon niet te vertrouwen uit, of het kwam omdat ik een tefal pan erbij had zitten, ik hoop het laatst maar gok het eerste
Die scans gaan gedeeltelijk at random, maar dat snap je zelf ook hèquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
Blijkbaar ben ik niet te vertrouwen, want bij mij ging het rode alarm licht aan en ik kreeg een controle scan, zojuist.Ik zie er gewoon niet te vertrouwen uit, of het kwam omdat ik een tefal pan erbij had zitten, ik hoop het laatst maar gok het eerste
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die scans gaan gedeeltelijk at random, maar dat snap je zelf ook hè.
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:28 schreef Rituals het volgende:
[..]
Echt?
Zo ja, wat leuk! Gefeliciteerd![]()
.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij mij zat ie vooral te mekkeren dat hoe ouder de auto werd, hoe meer beurten 'ie nodig had, maar dat het bij die Y. juist andersom was.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Oh, en if true @ Laysa en D_K: gefeliciteerd![]()
Vrouwenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:06 schreef Rituals het volgende:
Ik vind het heel leuk voor jullie.
Ben je op één knie gegaan DK?Of hoe ging het? Ik heb wel zin in een romantisch verhaal
.
Met mijn leeftijd op één knie? Dan kom ik niet meer overeind!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:06 schreef Rituals het volgende:
Ik vind het heel leuk voor jullie.
Ben je op één knie gegaan DK?Of hoe ging het? Ik heb wel zin in een romantisch verhaal
.
Ben jij niet nieuwsgierig dan?quote:
Hoe ging het dan wel?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met mijn leeftijd op één knie? Dan kom ik niet meer overeind!
Nou zo van wil je trouwen en ja enzo.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ben jij niet nieuwsgierig dan?
[..]
Hoe ging het dan wel?
Wat een romantisch verhaal. Ik krijg het helemaal warm van binnen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou zo van wil je trouwen en ja enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |