Eensch. Van mij mag ze ook zsm oprotten aub.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:13 schreef ukga het volgende:
Viel me ook op dat Mevrouw van Ekelen () wel iemand anders aansprak op zn / haar gedrag dat ie lam was tijdens stappen, maar over Jennifer der actie op de bar met die travestiet werd niets gezegd
Nee, waarschijnlijk over dat Marcin niet uit z'n schelp 'kruipt'.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Eensch. Van mij mag ze ook zsm oprotten aub.
Waar gaat de TT eigenlijk over? Die oesters van volgende week misschien?
Ooh ja daar ging het gister ook over..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:17 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk over dat Marcin niet uit z'n schelp 'kruipt'.
Dat zei Yosi over iemand;quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Eensch. Van mij mag ze ook zsm oprotten aub.
Waar gaat de TT eigenlijk over? Die oesters van volgende week misschien?
Ik zie die Jennifer nog wel blijven zitten. Al is het alleen voor de ergernissen.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:41 schreef RaymanNL het volgende:
Mén, Jennifer mag er echt direct uit. Wat een hypocriet wijf.
Volgens mij niet. Bij RTL gemist wel kleine stukjes van de afleveringen.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:47 schreef Probability het volgende:
Kan ik de eerdere afleveringen van dit seizoen nog ergens terugkijken zonder te betalen?
Ja had me even vergist met meiden in de jungle.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:57 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik wil er graag nog meer over horenVolgens mij vinden jullie jenna en dilara hot omdat ze op tv zijn en vergeleken met die anderen nog wel te doen zijn maar als ze op straat langs je zouden lopen en je kent ze niet zou je denken; oh weer van die ordinaire sloeries.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je moet erop vallenmaar ik snap het gewoon echt niet, dilara ergens nog wel maar jenna is echt gewoon ene vies wijf die praat alsof ze continu onder invloed is
![]()
Ik zal niet liegen, ik val op ordinaire sloeries. Beter dan van die veelste braaf uitziende meiden/ vrouwen.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:36 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Volgens mij vinden jullie jenna en dilara hot omdat ze op tv zijn en vergeleken met die anderen nog wel te doen zijn maar als ze op straat langs je zouden lopen en je kent ze niet zou je denken; oh weer van die ordinaire sloeries.
Of je moet erop vallenmaar ik snap het gewoon echt niet, dilara ergens nog wel maar jenna is echt gewoon ene vies wijf die praat alsof ze continu onder invloed is
Daar vergis je je in. Hockey dames doen de hele kantine Sooooooooooquote:Op zondag 27 maart 2011 21:03 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik zal niet liegen, ik val op ordinaire sloeries. Beter dan van die veelste braaf uitziende meiden/ vrouwen.
Die Dilara vind ik anders best lelijk. Jenna heeft nog iets schattigs.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:36 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Volgens mij vinden jullie jenna en dilara hot omdat ze op tv zijn en vergeleken met die anderen nog wel te doen zijn maar als ze op straat langs je zouden lopen en je kent ze niet zou je denken; oh weer van die ordinaire sloeries.
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar vergis je je in. Hockey dames doen de hele kantine Soooooooooo
en assquote:Op zondag 27 maart 2011 23:59 schreef THEFXR het volgende:
lindsey is echt fout,maar wel een voorgevel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |