Dat kan je vergeten danquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm. dat zijn niet alle albums van slayer. dimension zero wel. das echte herrie
ja ik was niet helemaal wakkerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan je vergeten dan
Hey rod heeft ook topic gemaakt
Veel plezier dan met wat je gaat doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat denk ik ook!
Rook ik nog even een peuk met moner en dan ga ik op pad.
Logisch wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja ik was niet helemaal wakker
Gaat helemaal goed komen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel plezier dan met wat je gaat doen
Stop ze in de dooschquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch wel.
Tevens mono heeft vieze foto's op zijn facebook staan
arme jijquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:15 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is het goede, want patje had de lapo.
En dat heb ik helemaal moeten onderzoeken terwijl ik net wakker ben
Goedemorgen!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:15 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goedemorgen!!
Ik heb de headset al in mn tas hoor. Dus ALS we gaan skypen dan zonder airco
Nee. Te erg voor de dooschquote:
Jullie hebben wel allebei een opvallende lachquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen.
Lachen, gieren en brullen met MissB
Zonde. Ik heb geen facebook.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Te erg voor de doosch![]()
Zijn ook niet van mono zelf
Goedemorgenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:15 schreef djkoelkast het volgende:
Ja dat wordt wel episch dan als we op de radio gaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie hebben wel allebei een opvallende lach
Die staat al lang op band.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:17 schreef Ragboer het volgende:
Mijn lach is pas episch, alleen zullen jullie die niet horen.
Link?quote:
joahquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jouw schuld. En dan ook nog Slayer willen
Ik heb jou nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:18 schreef Ragboer het volgende:
Volgens mij sprak ik nog redelijk ABN tijdens de meet hoor.
Toen sprak ik toch wel redelijk ABN?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alleen op mijn pc, tijdens de meet, het telefoongesprek.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:18 schreef djkoelkast het volgende:
En als je met Slayer dit bedoelt:
Vergeet het dan maar. Ik zet dit er namelijk ook niet in:
Ja, op het nette af zelfs, voor zover het te horen was hoor, want er was echt een hoop lawaai. En ik heb het daarna nooit teruggeluisterd, dus ik spreek vanuit hoe ik het me herinner.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Toen sprak ik toch wel redelijk ABN?
Dagdagquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga.
Fijne dag mensen!
Koelkast het rooster al bekeken? Patje en Nick vullen de middag grotendeels op
En je komt uit Groningen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:19 schreef Ragboer het volgende:
Serieus, hoe meer bezopen ik ben, hoe Utrechtser ik ga praten.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga.
Fijne dag mensen!
Oh mooi, ik heb zelf ook wel wat tijd over, dus denk dathet wel live vol komt dan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga.
Fijne dag mensen!
Ja, maar ik kan het volgens mij ook heel goed switchen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, op het nette af zelfs, voor zover het te horen was hoor, want er was echt een hoop lawaai. En ik heb het daarna nooit teruggeluisterd, dus ik spreek vanuit hoe ik het me herinner.
staat d'r uberhaubt wel metal in dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:18 schreef djkoelkast het volgende:
En als je met Slayer dit bedoelt:
Vergeet het dan maar. Ik zet dit er namelijk ook niet in:
Is bier mannelijk? Zo, ja... dan ben ik homo.quote:
tatuquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga.
Fijne dag mensen!
Als het in de top 40 / Arrow 500 heeft gestaan of is aangeleverd door anderen wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
staat d'r uberhaubt wel metal in dan?
Prima, ik ben nu even bezig met eigen track dan kan ik demootje laten horen tijdens mijn eerste set. Veel adam k & Soha in eerste uurquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:23 schreef djkoelkast het volgende:
Patjepat, zal ik anderd 12-13 even gaan livemixen om het publiek op te warmen?
ac/dc vind ik zelf geen metal.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als het in de top 40 / Arrow 500 heeft gestaan of is aangeleverd door anderen wel.
Maar metal is (net als hardcore) niet iets voor overdag. Meer voor 's nachts.
Ik weet niet of AC/DC onder metal valt: dat staat er bijvoorbeeld wel in.
Wat is het dan wel?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ac/dc vind ik zelf geen metal.
mja, gelukkig is d'r nog genoeg andere muziek
House dus geen dj chucky achtige taferelen maar Kaskade, Deadmau5 etc.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:26 schreef quaas het volgende:
Patjen wat voor progressieve muziek ga je draaien?
zoals dit?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ac/dc vind ik zelf geen metal.
mja, gelukkig is d'r nog genoeg andere muziek
Betawrquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
House dus geen dj chucky achtige taferelen maar Kaskade, Deadmau5 etc.
dit is dan nu net iets teveel van 't goeiequote:
valt me nog mee danquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dit is dan nu net iets teveel van 't goeie
naatje is niet geweestquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:28 schreef djkoelkast het volgende:
Zijn er mensen die er vannacht waren en weten of alles goed is gegaan met naatje zijn show?
Heeft zn show niet gedaan dacht ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:28 schreef djkoelkast het volgende:
Zijn er mensen die er vannacht waren en weten of alles goed is gegaan met naatje zijn show?
domme vraag eigenlijk als je ziet dat ik wakker benquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:28 schreef djkoelkast het volgende:
Oh ok. Wat een flapdrol die naatje, dat 'ie dat niet effe meldt. Ik dat helemaal zo inprogrammeren.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Snuf heeft een half uur gedaan en viro een uurtje ofzo
nee geen stilte, Snuf. en viroquote:
Jij bent er altijd 's nachts toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
domme vraag eigenlijk als je ziet dat ik wakker ben
tja... nu was het gelukkig opgelostquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh ok. Wat een flapdrol die naatje, dat 'ie dat niet effe meldt. Ik dat helemaal zo inprogrammeren.
Hoelaat ben je vannacht naar bed gegaan? of ben je nog niet gaan slapen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik had een uniek vroege nacht, ik was om 23u ofzo al weg, dus ik heb toen al niet meegekregen wie er wel en niet was. En het laatste wa ik van jou mee kreeg was tijdens Eggs zijn show "ik luister niet".quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben om uhmzz 5 uur ofzo gaan slapenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:30 schreef quaas het volgende:
[..]
Hoelaat ben je vannacht naar bed gegaan? of ben je nog niet gaan slapen?
ook wel een keer lekker en goed toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had een uniek vroege nacht, ik was om 23u ofzo al weg, dus ik heb toen al niet meegekregen wie er wel en niet was. En het laatste wa ik van jou mee kreeg was tijdens Eggs zijn show "ik luister niet".
Rond 12 uur was het nogal engg rustig hier, ik, dockx en nogiemandquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had een uniek vroege nacht, ik was om 23u ofzo al weg, dus ik heb toen al niet meegekregen wie er wel en niet was. En het laatste wa ik van jou mee kreeg was tijdens Eggs zijn show "ik luister niet".
1 zeer goeden morgen meneerquote:
Aan de lijn? Als in epische skypegesprekken met mono?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:32 schreef quaas het volgende:
[..]
Rond 12 uur was het nogal engg rustig hier, ik, dockx en nogiemandwaren alleen nog aan de lijn, en toen kwamen knetter en naatje en zo
ik had het doorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik denk dat we maar weer restricties moeten opleggen
Neequote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Aan de lijn? Als in epische skypegesprekken met mono?
Er is nooit een tekort aan gitatenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:32 schreef Neroje het volgende:
Oei, ik zie een tekort aan gitaren op het rooster voor vanmiddag...
Zal ik anders maar gaan draaien van 12:00-13:00?
EN DAT IS NIET ZONDER REDENquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
lang niet gehoord
Ok, dan gaat dat over...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er is nooit een tekort aan gitaten![]()
En ik heb me stiekem al opgegeven voor 12-13
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:35 schreef Monopoly het volgende:
Komt mijn ma net boven: Johan, kan je die smerige poep foto van Facebook afhalen? De hele familie kan het zien
Ik had dus bij Kieron zo'n vieze stront foto erop gezet hahahaha
Komt mijn ma net boven: Johan, kan je die smerige poep foto van Facebook afhalen? De hele familie kan het zien
ken je 'm niet?quote:
ik heb wel badeendjesquote:
speel je er ook mee?quote:
die reactiequote:
nee. ik zou zeggen, houden zoquote:
metalquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij houdt zeker van metal en andere gitaren
alleen als ik ook met m'n auto speel. ze zitten vastgelijmdquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
alleen als ik ook met m'n auto speel. ze zitten vastgelijmd
Pake die moeten we raken en beppe die moeten we meppenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:40 schreef Monopoly het volgende:
Eem noar beneden. Pake en Beppe zijn er!
nee, hardstikke gaafquote:
ik heb geen vrachtwaggelquote:
Friezen hebben zulke namen joh, ik ben iemand waarvan de vader Bôke heetquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Pake die moeten we raken en beppe die moeten we meppen
Zong ik atijd over mijn ex schoon-opa en oma die uit Friesland kwamen
guano apes vind je al herrie?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee dit is op snaren rammen met distortion er over en schreeuwen door een mic.
moar kun ie nog 'n betje plat kuier'n dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |