Hij is niet te groot, hij is iets groter dan de gemiddelde persoon.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:04 schreef Sam-x het volgende:
Waarom ga je fitnessen als je ribbenkast te groot is?
lees mijn 2e bericht en stop met janken gaat vanzelf weg..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:14 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Hij is niet te groot, hij is iets groter dan de gemiddelde persoon.
Doe rustig gastquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:22 schreef Tigerr het volgende:
[..]
lees mijn 2e bericht en stop met janken gaat vanzelf weg..
je moet w8enquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:34 schreef WatskeZegt het volgende:
Is er niet een goed middel zodat je juist op die plek effectief afvalt?
Ik krijg een beetje het idee dat TS alleen kan lezen wat hem uitkomt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:42 schreef Tigerr het volgende:
nee!
kan je niet lezen ofzo?
en ten 2e
fat-spot-removal bestaat niet. je kan niet op 1 plek alles weg halen.
[..]
je moet w8en
Zal het onthouden! Ben zowiezo ook niet echt een vlees freak.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:15 schreef SilkenTofu het volgende:
Ik weet niet of je veel bio industrie vlees eet? Maar als je dat doet zou ik het vermijden of biologisch vlees ervoor kopen, dit in verband met hormonen in het vlees.
Sinds ik geen vlees meer eet ben ik vet kwijt geraakt wat normaal met dieeten er niet af ging. Terwijl ik nu niet eens op dieet ben.
vriend, je moet niet afvallen luister gvd nou eens!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:35 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Zal het onthouden! Ben zowiezo ook niet echt een vlees freak.
Z'n huisarts zegt van welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:44 schreef Tigerr het volgende:
[..]
vriend, je moet niet afvallen luister gvd nou eens!
Ik heb geen overgewicht, maar hij vondt dat er nog 10 kilo af kon, zo gezegd zo gedaan, maar geen resultaat op de gewenste plek.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Z'n huisarts zegt van welMaar voor de rest zal TS er inderdaad gewoon overheen moeten groeien...
Wat fijn voor je. Voel je je nu zekerder over je lijf?quote:Op maandag 25 april 2011 12:43 schreef WatskeZegt het volgende:
Ik ben nu bijna 7 kilo afgevallen, en het wordt steeds minder
Waarom zou je dat niet doen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:04 schreef Sam-x het volgende:
Waarom ga je fitnessen als je ribbenkast te groot is?
Ja heel erg, ben stuk zelfverzekerder, en beweeg makelijker enzo.quote:Op maandag 25 april 2011 16:40 schreef SilkenTofu het volgende:
[..]
Wat fijn voor je. Voel je je nu zekerder over je lijf?
Onthoud dat alle lijven verschillend zijn en dat een rekensom met bmi niet rekening houdt met bouw van een lichaam.
Gewicht: 85 Lengte: 1.86quote:Op maandag 25 april 2011 13:18 schreef bascross het volgende:
Hoeveel weeg je nu dan en bij welke lengte?
Heel lang gedaan, maar werdt erger.quote:
Nee, vroeg doktor ook al, anders was het een hormonen verschijnsel.quote:Op maandag 25 april 2011 17:12 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Heb je een soort schijfje in je man-boobs zitten? Of is het gewoon helemaal zacht? (ja, is een serieuze vraag).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |