SPOILER: eerdere delenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al Arabiya - Al Jazeera Arabic - Al Jazeera English - BBC Arabic - CBS News - CNN - Euronews - Sky News
[ Bericht 7% gewijzigd door Nibb-it op 29-03-2011 22:42:20 ]
quote:Israel strikes arms depot in Gaza following Palestinian rocket fire
Palestinian sources say arms depot belongs to Hamas' military wing; attack comes after two rockets and several mortars were fired into southern Israel earlier Thursday; IDF to deploy Iron Dome next week, Channel 10 says.
The Israel Air Force bombed an arms depot in the northern Gaza Strip on Thursday, which according to Palestinian sources, belonged to the military wing of Hamas.
The attack was carried out around 8:30 P.M. local time, after two rockets and several mortars were fired from Gaza at southern Israel earlier Thursday. (via)
Dat zou een non-argument kunnen zijn. Maar helaas: het internationale recht heeft zich inmiddels verder ontwikkeld.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:35 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Wat een non-argument is dit. Dat is ongeveer in de hele wereld gebeurd. Of hoe denk je anders dat landen ontstaan? De Palestijnen en ongeveer heel de bevolking wat daar woont, willen weer genocide op de Joden plegen. Iets wat je van de Joden toch niet kan zeggen tov hun Arabische buren. Hoe de situatie nu is, kan ook niet een lang leven leiden, maar niet geheel alleen de schuld van de Joden.
De Arabische broeders zijn de afgelopen jaren nou ook niet bepaald humaan met hun Palestijnse broeders omgegaan.
Dat de Israëliërs zich nu zo hebben aangepast aan de situatie kan ik alleen maar goed begrijpen. Ze hoeven maar immers 1x te verliezen en ze worden vernietigd....
Heb je ooit wel eens het officiële hamas-tv kanaal gezien? Met het joden-etende konijn? En hoe zit het dan met de bomaanslagen op burgerdoelen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:53 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Over de huidige situatie: de Palestijnen willen helemaal geen genocide plegen op de joden. En de omliggende landen ook niet
Ik kan je verzekeren dat als de PA, Syrië, en Iran de kans krijgen om Israël te verslaan ze de staat Israël zullen afschaffen.quote:Dat Israel maar 1 keer hoeft te verliezen om vernietigd te worden is inmiddels volslagen onzin.
Dat is goed ook. Zie mijn vorige punt.quote:Bovendien is er niemand die sterk genoeg is m Israel te vernietigen, behalve Israel zelf dan.
Moeten ze maar geen raketten afschieten. Ze zijn niet in de positie om dingen te eisen met een wapen in de hand, ze moeten naar de onderhandelingstafel gedwongen worden. En dat gaat gelukkig eens nog gebeuren. De Palestijnen krijgen eens genoeg van de megalomane personen die de macht hebben in de PA(Hebben ze vaak al, zie de vele onderlinge conflicten tussen Hamas en andere groeperingen).quote:Israel verdrijft de Palestijnen uit de bezette gebiden, in volkomen tegenspraak met het internationale recht.
Propaganda much?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:00 schreef Im.Kant. het volgende:
Ik kan je verzekeren dat als de PA, Syrië, en Iran de kans krijgen om Israël te verslaan ze de staat Israël zullen afschaffen.
Ieder zijn smaakquote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:42 schreef Louis22 het volgende:
Ik heb me zojuist afgetrokken op Tzipi Livni, mag dat hier gemeld worden?
Het zou je huis maar zijn, zeg.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:46 schreef C_N het volgende:
qasam in de morgen inslag in een woning.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
credit foto: Herzel Yosef)
[ afbeelding ]
credit C_N
En gelijk hebben zequote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:37 schreef C_N het volgende:
canada noem raketaanval terror
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4047780,00.html
Jep, je beschrijft het notabene in je eigen betoog. Hoewel je ook weer meteen vervalt in vingerwijzen. Dat doen de meeste mensen om de misdaden te maskeren. Vrij normale, doch slechte gewoonte.quote:
wat wil je hier mee zeggenquote:
yeah right...wat doen ze uperhaupt daar? Nadat de Joden hier in EU zijn uitgespuwt zijn ze daar Palestina onveilig aan het maken. En tjsa als de VS helpen dan winnen ze natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:50 schreef Nibb-it het volgende:
Ik zie kindjes uit Kosovo, Afghanistan en Libanon. Die hebben hier al niks mee te maken. Die vader met zijn zoontje is fake, omgekomen door Palestijns vuur. zie http://www.eretzyisroel.o(...)rg/~ginsburg/aldura/
Verder twee Palestijnse kinderen die zijn omgekomen, heel jammer maar in oorlogen gebeurt dat.
ja prima. Wat doen die mensen daar? Alle die Joden die hier niet welkom waren worden daar geplaatst. waarom?!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:55 schreef C_N het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik haal geen oude zooi boven water maar nieuws .
geen fotos van 6 jaar geleden .
om zich te beschermen tegen mensen zo als jou .en kom met iets nieuws dit is oude zooi .als 1000 keer de revu gapaseerdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:58 schreef dude1986 het volgende:
[..]
ja prima. Wat doen die mensen daar? Alle die Joden die hier niet welkom waren worden daar geplaatst. waarom?!
Kan het nog iets eenzijdiger, alsjeblieft?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:04 schreef dude1986 het volgende:
http://www.stopdebezetting.com/algemeen/gaza-massacre.html
!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |