abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 maart 2011 @ 02:35:25 #1
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94628793

Drie Israëlische Merkava's nabij Nahal-Oz kibbutz op 22 maart 2011, op de achtergrond de Gazastrook. (C_N)

Palestina & Israël #69
Hamas vuurt tientallen raketten op Israël
Hoe beoordeel je bronnen?

Frontpage-berichten:
President Abbas voert overleg met Hamas
Israël zet nieuw raketafweersysteem in bij Gaza
SPOILER: eerdere delen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Al Arabiya - Al Jazeera Arabic - Al Jazeera English - BBC Arabic - CBS News - CNN - Euronews - Sky News

[ Bericht 7% gewijzigd door Nibb-it op 29-03-2011 22:42:20 ]
  zaterdag 26 maart 2011 @ 02:41:20 #2
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94628838
quote:
Israel strikes arms depot in Gaza following Palestinian rocket fire
Palestinian sources say arms depot belongs to Hamas' military wing; attack comes after two rockets and several mortars were fired into southern Israel earlier Thursday; IDF to deploy Iron Dome next week, Channel 10 says.
The Israel Air Force bombed an arms depot in the northern Gaza Strip on Thursday, which according to Palestinian sources, belonged to the military wing of Hamas.

The attack was carried out around 8:30 P.M. local time, after two rockets and several mortars were fired from Gaza at southern Israel earlier Thursday. (via)
pi_94628904
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 02:35 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Wat een non-argument is dit. Dat is ongeveer in de hele wereld gebeurd. Of hoe denk je anders dat landen ontstaan? De Palestijnen en ongeveer heel de bevolking wat daar woont, willen weer genocide op de Joden plegen. Iets wat je van de Joden toch niet kan zeggen tov hun Arabische buren. Hoe de situatie nu is, kan ook niet een lang leven leiden, maar niet geheel alleen de schuld van de Joden.

De Arabische broeders zijn de afgelopen jaren nou ook niet bepaald humaan met hun Palestijnse broeders omgegaan.

Dat de Israëliërs zich nu zo hebben aangepast aan de situatie kan ik alleen maar goed begrijpen. Ze hoeven maar immers 1x te verliezen en ze worden vernietigd....
Dat zou een non-argument kunnen zijn. Maar helaas: het internationale recht heeft zich inmiddels verder ontwikkeld.
Inderdaad hebben veel landen zich ontwikkeld via landje-pik. maar dat is sinds de oprichting van de Volkenbond al aan banden gelegd. De Volkenbond heeft mandaten ingesteld, waarbij machtiger landen een zekere zeggenschap kregen over zich vormende landen.

Over de huidige situatie: de Palestijnen willen helemaal geen genocide plegen op de joden. En de omliggende landen ook niet
Dat Israel maar 1 keer hoeft te verliezen om vernietigd te worden is inmiddels volslagen onzin. Bovendien is er niemand die sterk genoeg is m Israel te vernietigen, behalve Israel zelf dan.
Israel verdrijft de Palestijnen uit de bezette gebiden, in volkomen tegenspraak met het internationale recht.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zaterdag 26 maart 2011 @ 03:00:01 #4
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_94628937
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 02:53 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Over de huidige situatie: de Palestijnen willen helemaal geen genocide plegen op de joden. En de omliggende landen ook niet
Heb je ooit wel eens het officiële hamas-tv kanaal gezien? Met het joden-etende konijn? En hoe zit het dan met de bomaanslagen op burgerdoelen?

quote:
Dat Israel maar 1 keer hoeft te verliezen om vernietigd te worden is inmiddels volslagen onzin.
Ik kan je verzekeren dat als de PA, Syrië, en Iran de kans krijgen om Israël te verslaan ze de staat Israël zullen afschaffen.

quote:
Bovendien is er niemand die sterk genoeg is m Israel te vernietigen, behalve Israel zelf dan.
Dat is goed ook. Zie mijn vorige punt.

quote:
Israel verdrijft de Palestijnen uit de bezette gebiden, in volkomen tegenspraak met het internationale recht.
Moeten ze maar geen raketten afschieten. Ze zijn niet in de positie om dingen te eisen met een wapen in de hand, ze moeten naar de onderhandelingstafel gedwongen worden. En dat gaat gelukkig eens nog gebeuren. De Palestijnen krijgen eens genoeg van de megalomane personen die de macht hebben in de PA(Hebben ze vaak al, zie de vele onderlinge conflicten tussen Hamas en andere groeperingen).

Palestina is trouwens geen staat. Het zijn Arabieren die enkel door hun geloof en haat tegen Israël verenigd zijn. Laat die hele Palestijnse staat geabsorbeerd worden door Arabische buurlanden en een deel van het gezeik is over.
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
pi_94629019
Kees je lijkt net een Arabier, kennen ook geen zelfreflectie. Altijd een ander...

Je post bewijzen of dat je de regio niet goed genoeg kent of gwn je kop in t zand steekt.
pi_94629189
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 03:00 schreef Im.Kant. het volgende:
Ik kan je verzekeren dat als de PA, Syrië, en Iran de kans krijgen om Israël te verslaan ze de staat Israël zullen afschaffen.
Propaganda much? :') :')
  zaterdag 26 maart 2011 @ 03:42:26 #7
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_94629332
Ik heb me zojuist afgetrokken op Tzipi Livni, mag dat hier gemeld worden? :@
pi_94631131
twee qasams in eshkiol omgeveng een in een huis de ander in oppen veld
nieuws volgd en fotos
  zaterdag 26 maart 2011 @ 11:43:58 #9
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94633871
quote:
5s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 03:42 schreef Louis22 het volgende:
Ik heb me zojuist afgetrokken op Tzipi Livni, mag dat hier gemeld worden? :@
Ieder zijn smaak ;(
pi_94633950
qasam in de morgen inslag in een woning.

credit foto: Herzel Yosef)

credit C_N

[ Bericht 29% gewijzigd door C_N op 26-03-2011 17:56:03 ]
pi_94635186

soldaten houden de strook in de gaten.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 12:49:25 #13
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94635720
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 11:46 schreef C_N het volgende:
qasam in de morgen inslag in een woning.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
credit foto: Herzel Yosef)
[ afbeelding ]
credit C_N
Het zou je huis maar zijn, zeg.

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 12:37 schreef C_N het volgende:
canada noem raketaanval terror
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4047780,00.html
En gelijk hebben ze :Y
pi_94646872
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 19:14 schreef Im.Kant. het volgende:
Israël expansiedrift?
Jep, je beschrijft het notabene in je eigen betoog. Hoewel je ook weer meteen vervalt in vingerwijzen. Dat doen de meeste mensen om de misdaden te maskeren. Vrij normale, doch slechte gewoonte.

Feit is dat de Israelische overheid, democratisch gekozen extremisten (oftewel het extremisme is in Israel helemaal niet zo klein als je ons wilt doen laten denken) steunen notabene actief de bouw van nieuwe nederzettingen. Mensen die bereid zijn om daar te wonen, worden zelfs voorzien van een inkomen - vanuit de Israelische staat. Na een zogenaamde "halt" op de bouw (gedurende die halt werd gewoon doorgebouwd) hebben ze besloten om zelfs de "halt" op de heffen en gewoon verder te gaan alsof er niets aan de hand is. Het nederzettingenbeleid vormt dan ook meteen het kern van het conflict, tezamen met onmogelijk maken van een onafhankelijke Palestijnse staat. Immers alle "witte financieen" gaan via kanalen die in Israelische handen zijn.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 26 maart 2011 @ 19:25:11 #15
306949 dude1986
Always bored...
pi_94648610

pi_94649326
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:25 schreef dude1986 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat wil je hier mee zeggen
en verklaar deze fotos one by one please waar ze vandaan komen welken oorlog waar en hoe .
thanks

opmerking op een foto vader neem kind mee naar slagveld kom in kruis vuur
kind voor dood geschoten door kogels van de palestijnen .
deze preof is gedaan door de fransen engelsen en italia.
dat is een foto de anderen weet ik van kan jij die uitleggen .
of plaats je de fotos omdat je ze leuk vind ??

als je ze echt leuk vind ik heb nog wat fotos van wat aanslagen in israel waar kinderen lopen te zioeken naar hun arm die net is afgerukt door een bom
waar de benen zijn kapot gerukt door een bom .
waarom .. ze zaten te eeten in een eetsgelegenheid.
.liepen niet met pa en ma op een vuur lijn .
  zaterdag 26 maart 2011 @ 19:50:12 #17
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94649567
Ik zie kindjes uit Kosovo, Afghanistan en Libanon. Die hebben hier al niks mee te maken. Die vader met zijn zoontje is fake, omgekomen door Palestijns vuur. zie http://www.eretzyisroel.o(...)rg/~ginsburg/aldura/

Verder twee Palestijnse kinderen die zijn omgekomen, heel jammer maar in oorlogen gebeurt dat. Oorlogen zonder (burger)slachtoffers bestaan helaas niet.
pi_94649781
foto ondr..... jongetje uit zijn bed getrokken in zijn slaap keel door gesneden en op de grond gepleurd als een hond foto in de wereld gezonden met het goed vinden van de nabestaanden ..fam .fogel.

ik haal geen oude zooi boven water maar nieuws .
geen fotos van 6 jaar geleden .

[ Bericht 8% gewijzigd door C_N op 26-03-2011 20:02:18 ]
  zaterdag 26 maart 2011 @ 19:57:43 #19
306949 dude1986
Always bored...
pi_94649859
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:50 schreef Nibb-it het volgende:
Ik zie kindjes uit Kosovo, Afghanistan en Libanon. Die hebben hier al niks mee te maken. Die vader met zijn zoontje is fake, omgekomen door Palestijns vuur. zie http://www.eretzyisroel.o(...)rg/~ginsburg/aldura/

Verder twee Palestijnse kinderen die zijn omgekomen, heel jammer maar in oorlogen gebeurt dat.
yeah right...wat doen ze uperhaupt daar? Nadat de Joden hier in EU zijn uitgespuwt zijn ze daar Palestina onveilig aan het maken. En tjsa als de VS helpen dan winnen ze natuurlijk.
ik heb daar niemand over een no-fly zone oid gehoord...

zaterdag 26 maart 2011 @ 19:58:55 #20
306949 dude1986
Always bored...
pi_94649915
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:55 schreef C_N het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

ik haal geen oude zooi boven water maar nieuws .
geen fotos van 6 jaar geleden .
ja prima. Wat doen die mensen daar? Alle die Joden die hier niet welkom waren worden daar geplaatst. waarom?!
  zaterdag 26 maart 2011 @ 20:03:04 #21
306949 dude1986
Always bored...
pi_94650127
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:58 schreef dude1986 het volgende:

[..]

ja prima. Wat doen die mensen daar? Alle die Joden die hier niet welkom waren worden daar geplaatst. waarom?!
om zich te beschermen tegen mensen zo als jou .en kom met iets nieuws dit is oude zooi .als 1000 keer de revu gapaseerd
  zaterdag 26 maart 2011 @ 20:04:17 #23
306949 dude1986
Always bored...
  zaterdag 26 maart 2011 @ 20:05:27 #24
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94650188
quote:
Kan het nog iets eenzijdiger, alsjeblieft?
pi_94650210
kijk wil je discuseren kom met iets van je zelf . niet wat je denk of van iemand anders . weet je waar israel is op de map ??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')