balen!nou zal ik de koffie dan maar pakkenn;)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:19 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
helpt niet bij spit helaasdus ik moet gewoon wachten tot het over gaat
waarmee, streams kijkenquote:
quote:
lekker doe maar een bakkiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
balen!nou zal ik de koffie dan maar pakkenn;)
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
ok dan, ik bijna, potje staat weer op het vuur
Moet vanavond nog wel eten maken, maar eet hamburger dus dat is super makkelijk..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
ok dan, ik bijna, potje staat weer op het vuur
wij hebben net warm gegeten zuurkool, mannetje moet vanvond werken dus die moet op tijd wegquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Moet vanavond nog wel eten maken, maar eet hamburger dus dat is super makkelijk..
Alleen mij zusje is thuis, dus kan lekker zelf bepalen hoe laat ik eet...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:29 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
wij hebben net warm gegeten zuurkool, mannetje moet vanvond werken dus die moet op tijd weg
ja dat is lekkerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:31 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Alleen mij zusje is thuis, dus kan lekker zelf bepalen hoe laat ik eet...
nog niet opgeknapt kokkie ?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:32 schreef superkokje het volgende:
wat zijn jullie toch druk geweest.
Heb alleen maar bed en bank gehangen
ikvind dat wel leuk een beetje kokkerellen en heb vandaag meerdere dingen gemaakt voor in de vriezer is altijd makkelijk!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Moet vanavond nog wel eten maken, maar eet hamburger dus dat is super makkelijk..
quote:
gelukkig het is maar niks als je je zo beroerd voeltquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
begint te komen, maandag weer een dagje werken
hopelijk kruip je er weer snel boven op!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
begint te komen, maandag weer een dagje werken
op wiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
hopelijk kruip je er weer snel boven op!
verdmd weer gemist in topicquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
hopelijk kruip je er weer snel boven op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |