jou missen we altijd weet je tochquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:37 schreef MissJ.24 het volgende:
HalloFok![]()
![]()
Momentje voor mezelf voor ik weer op pad ga.
Missed me?
Kus Bollokus.
Hallo allemaal.
Nog mee gekregen dat Aaf Geers geheim heeft geraden??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Hai Nikki, Hai Jesje...gezellig.
Is er nog iets schokkends gebeurt in de tussentijd? Hier of in dat visfileerhuis?
nope je hebt niets gemist, nou ja gerards geheim is geraden.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Hai Nikki, Hai Jesje...gezellig.
Is er nog iets schokkends gebeurt in de tussentijd? Hier of in dat visfileerhuis?
OOoh ik begreep dat die dat aan Sharoon gunde en hij wist ook Sharrons geheim?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:40 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nog mee gekregen dat Aaf Geers geheim heeft geraden??
die hebben er al over gepraat hij is gewoon fakking miljonair enzoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:41 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
OOoh ik begreep dat die dat aan Sharoon gunde en hij wist ook Sharrons geheim?
En in de daily word het ook aan de bewoners verteld of weten die het wel al?
Schrokken ze ervan of alleen Joanne?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:41 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
die hebben er al over gepraat hij is gewoon fakking miljonair enzo
De bewoners weten het al kregen het gelijk te horen toen wij ruim een uur streamlock hadden (er mocht trouwens maar een iemand drukken en nu pas weer maandag, ze weten eigelijk bijna alle geheimen)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:41 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
OOoh ik begreep dat die dat aan Sharoon gunde en hij wist ook Sharrons geheim?
En in de daily word het ook aan de bewoners verteld of weten die het wel al?
neuh alleen nu zijn er een aantal die hem willen nomineren want hij heeft het toch niet nodigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:42 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Schrokken ze ervan of alleen Joanne?
Jemig dat zou stom zijn, hij had 78 procent,dikke kans dat zijn tegenstander/ster dat dan gaat verliezen. Niet slim om hem nu te nomineren.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:43 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
neuh alleen nu zijn er een aantal die hem willen nomineren want hij heeft het toch niet nodig
goed toch degene die tegenover geer staat gaat er gewoon uit dusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:56 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Jemig dat zou stom zijn, hij had 78 procent,dikke kans dat zijn tegenstander/ster dat dan gaat verliezen. Niet slim om hem nu te nomineren.
Ik zou zorgen dat Maik en Joanne op de nominatielijst zouden komen.
heb het vandaag niet gezien, maar gister plaatsvervangende schaamte. Vreselijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:16 schreef bollokus het volgende:
eey kokkie dit moet toch een ramp zijn voor jou om te zien wat ze met een vis doen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:37 schreef MissJ.24 het volgende:
HalloFok![]()
![]()
Missed me?
Kus Bollokus.
Hallo allemaal.
snap ik jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb het vandaag niet gezien, maar gister plaatsvervangende schaamte. Vreselijk
hai mary gezellig dat je er weer bentquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:09 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Ik ben er weer, mijn nichtjes net weggebracht
![]()
Wil even zeggen
respect
voor de papa's en mama's onder ons.
Hmmm... ja ietwat. En met het huis poetsen had ik ook beter kunnen wachten tot ze weg warenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:09 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
hai mary gezellig dat je er weer bent![]()
![]()
dank voor compliment, waren ze druk je nichtjes ?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm... ja ietwat. En met het huis poetsen had ik ook beter kunnen wachten tot ze weg warenMaar ze zijn wel lief hoor
kinderen zijn leuk en lievquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:09 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Ik ben er weer, mijn nichtjes net weggebracht
![]()
Wil even zeggen
respect
voor de papa's en mama's onder ons.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
kinderen zijn leuk en liev![]()
Van een ander
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
Van een ander
Dat dus!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
Van een ander
dat kan ook niet anders! zelfs ik vind het zieligquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb het vandaag niet gezien, maar gister plaatsvervangende schaamte. Vreselijk
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:37 schreef MissJ.24 het volgende:
HalloFok![]()
![]()
Missed me?
Kus Bollokus.
Hallo allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |